- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #3
Studio Sport #3
Montorsi
-
- 9718 berichten
- 2381 stemmen
Kutmaand op sportgebied zeg. Weer een maand continue dat slaapverwekkende Tour de France gedoe tegen komen op tv en internet
Sport in zijn puurste vorm. Tactiek, inzet, lef, bluffen, gokken, teamwork en bovenal gebeurt er altijd iets op meerdere fronten in de koers en zelfs buiten de koers. Wat wil je nog meer?
FlyLo
-
- 1070 berichten
- 745 stemmen
Sport in zijn puurste vorm. Tactiek, inzet, lef, bluffen, gokken, teamwork en bovenal gebeurt er altijd iets op meerdere fronten in de koers en zelfs buiten de koers. Wat wil je nog meer?
Geen competitievervalsing in de vorm van doping e.d.?
Bij een prachtprestatie van een wielrenner moet je je altijd afvragen: is hij wel clean? Als ik Messi 5 spelers zie dribbelen, wéét ik dat dat puur talent en trainen is.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Na de overwinning van Feyenoord op Barendrecht wordt er op tal van fan site alweer hardop over het kampioenschap gesproken......
Ik moet zeggen, de weg is nog lang, maar ik sluit niets uit. 
Al geef ik Ajax de meeste kans. De vraag is of ze daar een goede sfeer weten te scheppen, want dat is de sleutel tot succes. Been begrijpt dat gelukkig heel goed.
eRCee
-
- 13448 berichten
- 1980 stemmen
Gevolg: Een peperduur Rondemaster team. En die sprintteams worden alleen maar duurder ook de komende dagen.
Jep. Ik ga me vandaag bij Rondemaster proberen de top-1000 in te gokken door één dure sprinter weg te laten en te vervangen door wat goedkopers.
Het zal dus wel precies verkeerd uitpakken. 
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Jep. Ik ga me vandaag bij Rondemaster proberen de top-1000 in te gokken door één dure sprinter weg te laten en te vervangen door wat goedkopers.
Het zal dus wel precies verkeerd uitpakken.
Dat zal dat tommeke wel zijn zeker? Ben benieuwd of en hoe hij meesprint.
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
"Wielrennen is de enige echte sport. Alle andere ‘sporten’ zijn spelletjes. Geen scheidsrechters die fluiten bij vals spel, niet stoppen als je buiten de lijn komt, geen theepauze na drie kwartier, geen rij kurken tussen jou en je tegenstanders."
Ducrot spreekt en heeft gelijk.
13woutie13
-
- 4384 berichten
- 0 stemmen
netjes jongens een 4e plek voor Moviemeter bij sportpools.net
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Kutmaand op sportgebied zeg. Weer een maand continue dat slaapverwekkende Tour de France gedoe tegen komen op tv en internet
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Niemand wil toch het geel na de eerste dag, wat een druk!
Inderdaad ik doe het een beetje zoals Contador. Lekker tweede, voor al mijn concurrenten maar nog niet het geel 
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25163 stemmen
netjes jongens een 4e plek voor Moviemeter bij sportpools.net
Ik heb een monumentale fout gemaakt waardoor ik het sportpools klassement alweer kan vergeten. Daar gaat mijn top50 plek in het jaarklassement
. Ik ging er straal van uit dat de proloog niet mee zou tellen tot op het moment dat ik hoorde dat dit geen proloog was maar een tijdrit. Mede daardoor geen Leipheimer, Cancellara, Wiggins en Larsson in mijn team maar een hoop derderangssprinters. De komende dagen moeten flink wat punten op gaan leveren en dat zonder Cavendish
.
Montorsi
-
- 9718 berichten
- 2381 stemmen
Geen competitievervalsing in de vorm van doping e.d.?
Bij een prachtprestatie van een wielrenner moet je je altijd afvragen: is hij wel clean? Als ik Messi 5 spelers zie dribbelen, wéét ik dat dat puur talent en trainen is.
Dat je nu net voetbal noemt icm competitievervalsing spreekt niet echt in je voordeel.
Bovendien, waarom wéét je dat Messi clean is. Op de Fuentes-lijst stonden ooit nog ook een hoop voetballers, tennissers, f1-coureurs. Dat er iemand opzichtig de hand boven het hoofd van deze lui houdt mag duidelijk zijn, maar zijn ze daarmee ook clean?
13woutie13
-
- 4384 berichten
- 0 stemmen
Ik heb een monumentale fout gemaakt waardoor ik het sportpools klassement alweer kan vergeten. Daar gaat mijn top50 plek in het jaarklassement
. Ik ging er straal van uit dat de proloog niet mee zou tellen tot op het moment dat ik hoorde dat dit geen proloog was maar een tijdrit. Mede daardoor geen Leipheimer, Cancellara, Wiggins en Larsson in mijn team maar een hoop derderangssprinters. De komende dagen moeten flink wat punten op gaan leveren en dat zonder Cavendish
.
maar kijk is wie er laatste staat:) in de poule.
that's me
Ik had Evans als kluns, en geen Contador.
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Woutie je hebt je niet ingeschreven voor de subleague 
Maar ik ga moeite doen en jouw team en dat van Ercee mee te nemen in de standen
. Enneh ook ik heb Evans als kluns, zo'n 5e plekje doet nog niet zo pijn, het gebrek aan Contador (ook dat deel ik met je) is denkelijk een grotere gok geweest...
Ik zou me meer zorgen maken om jouw Devolder, want die heeft er gewoonweg geen zin in...
13woutie13
-
- 4384 berichten
- 0 stemmen
ik heb toch een heel klein beetje vertrouwen in Devolder.
Iets zegt me dat hij iets moois laat zien.
Dan verklap ik me geheime wapen toch maar even: Jens Voigt.
eRCee
-
- 13448 berichten
- 1980 stemmen
Maar ik ga moeite doen en jouw team en dat van Ercee mee te nemen in de standen
.
Volgaarne! 
Met sportpools had ik het best aardig gedaan, ondanks kluns Armstrong. Dus het zou vooralsnog een kleine versterking voor de subleage zijn.
Vandaag Boonen inderdaad thuisgelaten. Hoorde hem wel zeggen dat hij helemaal niet zo ziek was als werd gesuggereerd. Maar ook psychologisch is hij misschien nog niet in balans, vandaar.
het gebrek aan Contador (ook dat deel ik met je) is denkelijk een grotere gok geweest...
Dat mag je geen gok meer noemen, dat is een hopeloos gebrek aan wielerinzicht. 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen

Sommige mensen lullen zoveel dat ze maar een kort geheugen hebben blijkbaar.
Achjoh, 1 berichtje. Ik hoop dat je toen mijn opmerking wel in perspectief kon plaatsen. Ieder zn ding. Ik vind wielrennen alleen vreselijk saai maar ik hoop voor jullie dat het een leuke tour wordt.
Er is trouwens veel Ajax nieuws vandaag.
- Elia dus naar HSV. Zijn we daar vanaf. Prima speler, maar gelukkig wilde Ajax niet overbetalen.
- Onyewu volgens Belgische media op weg naar Ajax.
- Sinouh lijkt onze 3e keeper te worden.
- Obradovic wil alleen maar naar Ajax komen of anders bij Partizan blijven maar niet naar een andere club.
- Morgen lijkt Ajax zijn 1e aankoop te presenteren maar het is niet duidelijk of dit nou die 3e keeper wordt of een ander. Media verwachten Onyewu.
- Ajax heeft 3,5 miljoen op Prediger geboden. Controlerende middenvelder en sinds kort Argentijns international. Boca Jrs wil hem ook.
13woutie13
-
- 4384 berichten
- 0 stemmen
Volgaarne! 
Met sportpools had ik het best aardig gedaan, ondanks kluns Armstrong. Dus het zou vooralsnog een kleine versterking voor de subleage zijn.
Vandaag Boonen inderdaad thuisgelaten. Hoorde hem wel zeggen dat hij helemaal niet zo ziek was als werd gesuggereerd. Maar ook psychologisch is hij misschien nog niet in balans, vandaar.
Dat mag je geen gok meer noemen, dat is een hopeloos gebrek aan wielerinzicht.
Je kan nu nog niks zeggen.
Ik heb zon gevoel dat Contador een lesje krijgt van Armstrong.
Ajax&Filmfreak
-
- 3372 berichten
- 3735 stemmen
Wat een joden zijn we ook he 3,5 miljoen voor een aankomend argentijns international, je kunt nou eenmaal niet voor een dubbeltje op de eerste rang zitten.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Wat een joden zijn we ook he 3,5 miljoen voor een aankomend argentijns international, je kunt nou eenmaal niet voor een dubbeltje op de eerste rang zitten.
Het is niet dat we op Messi hebben geboden hoor. Het is gewoon op een jongen die pas heel recent zijn 1e interland mocht spelen. Daarnaast, moet een international meteen 10 miljoen waard zijn dan? Ik vind 3,5 miljoen voor een jong talent dat alles nog moet bewijzen een net openingsbod. Mocht Ajax er echt werk van maken dan zal zon bod wel oplopen.
eRCee
-
- 13448 berichten
- 1980 stemmen
De eerste memorabele Ducrot-quote is weer binnen:
"Dan heb je jezelf opgeblazen en rijd je een beetje als een hoestende zeehond over zo'n ijsschots verder".
FlyLo
-
- 1070 berichten
- 745 stemmen
Dat je nu net voetbal noemt icm competitievervalsing spreekt niet echt in je voordeel.
Bovendien, waarom wéét je dat Messi clean is. Op de Fuentes-lijst stonden ooit nog ook een hoop voetballers, tennissers, f1-coureurs. Dat er iemand opzichtig de hand boven het hoofd van deze lui houdt mag duidelijk zijn, maar zijn ze daarmee ook clean?
Komop zeg, als jij doping gaat spuiten, kan je de bal dan ook zo brilliant controleren, zo lenig tussen de verdedigers doorglippen met de bal aan je voet gekleefd?
Met doping kan je in het voetbal maar weinig doen, hooguit wat meer en een beetje harder lopen.
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Voor de duidelijkheid; ik ga jullie officieus meenemen
(officieel gaat gewoon niet meer lukken) Dus dat gaat ons niet helpen in de subleague stand, het is meer voor de leuk in dit topic...
Zo, nu weer terug naar de mannen...
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
Dus je gaat zelf rekenen?
Heb je wel een goede rekenmachine?
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Feyenoord heeft nu waarschijnlijk ook al een nieuwe keeper. Als hij goed genoeg blijkt tenminste
Feyenoord nieuws: Slowaakse keeper Contofalsky op proef - FR12.nl
Geweldig zoals dat in alle rust* gaat tegenwoordig. 
* Als Munsterman zijn grote mond tenminste zou houden....
Koekebakker
-
- 2540 berichten
- 3981 stemmen
Heeft iemand een link naar de Moviemeter-subleague van rondemaster?
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
Potverrr... Ik twijfelde tussen Pozatto en Feillu. Ach, er zijn nog vele rondes.
Geweldige etappe.
13woutie13
-
- 4384 berichten
- 0 stemmen
Ja, bij telesport had ik feillu in mijn team.
Maar niet bij de etappeselectie. Een verkeerde beslissing dus.
Koekebakker
-
- 2540 berichten
- 3981 stemmen
Fantastisch weer, zo'n massasprint. Heb naar de Belg gekeken, met deskundig, bondig en lekker onderkoeld commentaar van Tom Steels.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Zie net dat tennis ook vandaag nu de finale heeft. Federer stond 2-1 voor in sets. Mooi als ie hem gaat winnen. Hij werd wat afgeschreven vorig jaar maar hij heeft een mooie comeback. Vorig toernooi ook gewonnen meen ik?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.