- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #3
Studio Sport #3
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
PSV wordt ook gemakkelijk kampioen. Hopelijk laat Twente midweeks nog wat liggen (tegen wie moeten ze trouwens?) zodat Ajax zondag tegen hun de 2e plek open kan breken.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3599 stemmen
PSV wordt ook gemakkelijk kampioen. Hopelijk laat Twente midweeks nog wat liggen (tegen wie moeten ze trouwens?) zodat Ajax zondag tegen hun de 2e plek open kan breken.
Woensdag tegen Heracles en dan zondag tegen die andere ploeg met die griekse naam. Vaag clubje. Zelfs als Twente verliest is het gat dan nog 6 punten.
Menace2society
-
- 426 berichten
- 0 stemmen
Twente moet thuis tegen Heracles,ff Verbeek op zn plek zetten,gun die vent geen winst maar nu mag Verbeek wel keertje winnen 
Denk dat de top 3 hun punten wel pakken,Feyenoord speelt gelijk bij RKC,altijd lastig uit,net als VVV.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Heracles uit of thuis?
Stel dat je daar wat laat liggen en zondag verliest bij Ajax (ik bekijk het uit ons perspectief uiteraard), dan is het gat 9-5 punt is een punt of 4. Is niet onmogelijk dat Twente daar matig uit kan komen.
Maargoed, voorlopig nog wishfull thinking.
Menace2society
-
- 426 berichten
- 0 stemmen
Ik las anders overal op sites als voetbalzone berichtjes van supporters van Ajax, PSV en Feyenoord dat Twente superslecht bezig was en dat PSV nu wel fluitend kampioen zou worden. En in de VI: Twente heeft ruzie met de bal. En: Crisis bij Twente?
Oh,dat vind ik dan onzin,heb dat soort koppen en berichten niet gelezen.
Menace2society
-
- 426 berichten
- 0 stemmen
Heracles uit of thuis?
.
Twente speelt thuis
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Jammer. Dat zie ik Twente wel winnen. Heracles mist de vorm van voor de winter momenteel. Maar je weet nooit. 1-1 zou leuk zijn en dan 1-0 bij ons onderuit 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Ach, als ik Jol nu (weer) hoor zeggen dat ie hoopt dat PSV en Twente punten verspelen krijg ik alleen maar meer jeuk, aangezien áls ze dat eens doen Ajax zelf alleen maar punten blijft verspelen. PSV en Twente hebben punten verspeeld de voorbije weken, maar wij waren niet in staat te winnen bij NAC en Feyenoord. Anders was het gat nu nog 'maar' vijf punten. Dat ze eerst maar naar zichzelf kijken en zorgen dat ze alles winnen.
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
Amen! Als je de kansen zelf niet kan benutten verdien je het ook niet 
Menace2society
-
- 426 berichten
- 0 stemmen
Quido,ik ben een pure Ajacied maar kan het niet anders dan met je eens zijn.
Jol zei dat die alle moeilijke uitwedstrijden gehad had en alle 3 de uitwedstrijden erna weet hij niet te winnen( Utrecht,Nac en Feyenoord)
Ajax heeft weinig indrukwekkende overwinningen gehad.
Uit bij Groningen was leuk maar ook nipt,en Groningen die beroerd begon aan het seizoen.
Maar uit bij Roda,Feyenoord en Nac speel je gelijk,bij PSV,Utrecht en Twente verlies je.
Ajax is weer een leuk ploegje,lastig voor elke tegenstander maar ze hebben gewoon teveel moeite met te veel tegenstanders.
Alleen uit bij AZ winnen is dan een goed resultaat.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3286 stemmen
Haha, is die niet spoileren discussie nu alweer geweest. Wat hebben sommige mensen toch een bord voor hun kop.
Menace2society
-
- 426 berichten
- 0 stemmen
Jan Mulder is duidelijk over lafbek Vink.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2118 stemmen
Ben het overigens eens met het principe van Youri Mulder: schwalbes van doorgebroken spelers met rood bestraffen, omdat het neerhalen van een doorgebroken speler ook rood is.
Z'n vader daarentegen is maar een clown.
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
Wat is Hugo Borst een vieze, achterbakse en vuil mannetje. Nu heeft hij zichzelf echt onmogelijk gemaakt bij mij. Wat een zielig figuur!
Zegt Borst tegen Mulder dat hij mensen niet voor leugenaar moet uitmaken(Mulder bekritiseerde Vink). Wat een misselijkmakende opmerking, aangezien meneertje Borst een aantal weken geleden van Marwijk in de aflevering constant voor leugenaar/jokkebrok zat uit te maken 
TV verbod voor deze hypocriete man!
Menace2society
-
- 426 berichten
- 0 stemmen
Wat is Hugo Borst een vieze, achterbakse en vuil mannetje. Nu heeft hij zichzelf echt onmogelijk gemaakt bij mij. Wat een zielig figuur!
Zegt Borst tegen Mulder dat hij mensen niet voor leugenaar moet uitmaken(Mulder bekritiseerde Vink). Wat een misselijkmakende opmerking, aangezien meneertje Borst een aantal weken geleden van Marwijk in de aflevering constant voor leugenaar/jokkebrok zat uit te maken 
TV verbod voor deze hypocriete man!
Dat zei die als knipoog naar het moment met Van Marwijk,daarom had die ook die grijns en zei die dat mensen die zoiets zeggen er alleen maar gezeik mee krijgen,het was een dis naar zichzelf 
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
Hmm dan moet ik het even terug kijken, toen ik die zin hoorde keek ik de andere kant op van afgrijnzen 
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Ach, Borst is een beetje een stangertje en is niet altijd even consistent in zijn uitspraken, maar dit was wel een leuk plaagstootje aan zichzelf inderdaad. Verder is het duidelijk dat Ajax een pingel is onthouden, maar dat had de wedstrijd amper recht gedaan sportief gezien. Helaas krijgen ploegen als PSV wel eens pingels in die situatie, dus wordt de voorsprong er niet kleiner op
Ajax moet weer eens gaan vlammen, het leek allemaal een stijgende lijn vorig jaar, maar na de winterstop rammelt het weer een beetje. Kennelijk is er met deze groep niet een soort automatisme in te slijpen. Te treurig dat de tegengoal ook weer van een opzichtige fout van Urby moet komen, zegt genoeg..
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Na Heerenveen thuis is het mis gegaan. Qua spel dan, de resultaten vielen in het begin nog wel mee. En de teloorgang is voor een groot deel te wijten aan De Zeeuw, die na zijn (productieve) optreden tegen Heerenveen alleen nog maar in en rond de zestien van de tegenstander wil spelen. Juist zijn zowel defensieve spel als aanvallende impulsen - hij was een box-to-box-middenvelder - hebben ons in de eerste maanden flink vooruit geholpen. Maar zoals gezegd heeft ie de discipline, dat defensieve, en verbindende na Heerenveen thuis laten vallen voor een ongezonde scoringsdrift.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
afgrijnzen
Mooi woord. Hoop gedoe trouwens over scheidsrechters, schwalbes en wat niet al; het spelniveau was bijzonder matig, lijkt me belangrijker.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Net of dat nieuw is. Het niveau in NL is nu eenmaal niet super. Maar de wedstrijd vandaag compenseerde veel met strijd, passie, emotie en doorgaan tot het einde. Al zal jij dat soort zaken niet boeiend vinden.
Menace2society
-
- 426 berichten
- 0 stemmen
Sowieso vind ik helemaal niet dat Ajax fantastisch voetbal moeten laten zien als je uit speelt in de kuip zonder de eigen supporters.
Ajax moet gewoon alleen maar proberen te winnen,no mather what,en dat hadden ze gedaan als Vink niet zo laf is en een keer niet tegen Ajax fluit.
Dus dan mag je best dat soort momenten noemen,dat hoort bij het spel en bepaalt gewoon de complete uitslag dus wat een onzin om dat dan maar te negeren.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
en bepaalt gewoon de complete uitslag
Euhm, alsof het 100% zeker is dat die pingel erin was gegaan
.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Dat denk ik nou juist wel ja.. zo'n killer is die Van Dijk niet en Luis mist in dat soort situaties niet hoor.
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
Mooi woord. Hoop gedoe trouwens over scheidsrechters, schwalbes en wat niet al; het spelniveau was bijzonder matig, lijkt me belangrijker.
Denk dat ie 'afgrijzen' bedoelde, maar dat gedoe over scheidsrechters en schwalbes bepaalt soms een kampioenschap. Te vaak lijkt Suarez het nadeel vd twijfel te krijgen, zelfs als er geen twijfel over mogelijk is.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Laat me beginnen dat ik vind dat de uitslag 1-1 de verhoudingen prima weergeeft.
Neemt niet weg dat Vink uit bij PSV al verzuimde Ajax op 0-1 een pingel te geven en Ooijer weg te sturen en nu wederom 2x de fout in gaat.
In beide gevallen was de wedstrijd gespeeld geweest als Vink gedaan had wat ie moest doen.
Ik denk overigens niet dat Vink expres anti Ajax is, maar ik denk wel dat Vink zich steeds weer laat imponeren door een kolkende atmosfeer en durft niet tegen de thuisclub te fluiten. Conclusie: Vink is incapabel als scheidsrechter, zeker als het om toppers gaat.
kos
-
- 46720 berichten
- 8873 stemmen
Conclusie: Vink is incapabel als scheidsrechter, zeker als het om toppers gaat.
En de scheidsrechters die Ajax laatste 2 wedstrijden floten waren zeker wel capabel...
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
En nog even voor Kos: Je hebt je frustratie over Ajax - NEC voldoende geuit. Alleen mis ik nog even je visie op afgelopen weekend.
Volgens mij maakte Saidi hands en was de aangegeven 2 minuten extra speeltijd al lang en breed verstreken.
Dat is toch een behoorlijke portie meeval, zeker gezien de huidige stand.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
En de scheidsrechters die Ajax laatste 2 wedstrijden floten waren zeker wel capabel...
Ik vond de scheids bijAjax - NEC inderdaad erg slecht. Overigens vind ik niet dat ie enorm de wedstrijd heeft Beïnvloed. Heubach maakt bewust hands en krijgt daar (terecht) zijn tweede gele kaart voor. Dat ie Urby eerder geen geel gaf is een dramatische beslissing, maar aangezien hij nog geen geel had, was dat niet doorslaggevend.
Verder kan ik me geen essentiële zaken herinneren, maar was ie vooral warrig en inconsequent m.i.
Natuurlijk snap ik dat het frustrerend was voor een NEC supporter, maar goedbeschouwd heeft NEC de hele wedstrijd 2x op doel gekopt en gingen die er toevallig in. Ajax miste 10 kansen.
Nogmaals: Dit alles los van de inderdaad dramatische vertoning van Ajax en de zeer slechte scheids.
Wat je met de wedstrijd daarvoor bedoelt ontgaat me trouwens. Wat is er in die wedstrijd gebeurt dan volgens jou?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.