- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #3
Studio Sport #3
Ramon K
-
- 13575 berichten
- 0 stemmen
Als jij het vantevoren al weet, en er zijn flinke Idolsfans hier, dan lijkt me dat niet meer dan normaal.
Menace2society
-
- 426 berichten
- 0 stemmen
Ik raad je aan dinsdag, woensdag en donderavond dit topic ook maar weer te skippen. Er komt een midweekse speelronde aan
Godver,ik zou woensdag in de avond de dubbele aflevering van Lost gaan kijken,fuck,thanx dat je het ff zegt haha.
Menace2society
-
- 426 berichten
- 0 stemmen
Als jij het vantevoren al weet, en er zijn flinke Idolsfans hier, dan lijkt me dat niet meer dan normaal.
Hoezo vantevoren,tijdens toch ook,en erna voor mensen die het opnemen,wij bespreken het ook pas NA de wedstrijden.
Ramon K
-
- 13575 berichten
- 0 stemmen
Ik zou zeggen mijden die topics over horloges, kleren en sport want enkel met film hebben we de handen al vol aan deze site.
Maar spoilers is ook goed....
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Godver,ik zou woensdag in de avond de dubbele aflevering van Lost gaan kijken,fuck,thanx dat je het ff zegt haha.
Het kan nog erger. Ik ben woensdag werken tot 9 uur en mis dus de 1e helft Ajax-Roda. Wist tot eind vorige week ook niet dat ze woensdag alweer spelen moeten 
PS: Dubbele aflevering Lost? Komen er aankomende week 2 uit dan? Ik dacht 1. Zou nog eens mooi zijn!
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Of maak 2 sporttopics. 1 algemene waar je praat over alles rondom de sporten en wedstrijden en 1 waar je puur praat over tussenstanden en wedstrijdanalyses. Niet alleen met voetbal, maar met bv tennis, F1 en schaatsen.
Daar los je het probleem niet mee op. Die komen ook bij de updates terecht. En mensen blijven fouten maken wbt spoilertags.
Ramon K
-
- 13575 berichten
- 0 stemmen
Hoezo vantevoren,tijdens toch ook,en erna voor mensen die het opnemen,wij bespreken het ook pas NA de wedstrijden.
Zucht. Zet die spoilertags gewoon. Is toch een kleine moeite?
Menace2society
-
- 426 berichten
- 0 stemmen
Het kan nog erger. Ik ben woensdag werken tot 9 uur en mis dus de 1e helft Ajax-Roda. Wist tot eind vorige week ook niet dat ze woensdag alweer spelen moeten 
PS: Dubbele aflevering Lost? Komen er aankomende week 2 uit dan? Ik dacht 1. Zou nog eens mooi zijn!
Aflevering 1x01 en 1x02 : LA X komen,dus 2 afleveringen ja,jij helpt mij aan info en ik jou,we are even 
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Doen we Ramon K. Kijk maar eens op dit topic. Is er misschien eentje spoilertags vergeten. Die kwam toevallig precies in je updates terecht.

Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Aflevering 1x01 en 1x02 : LA X komen,dus 2 afleveringen ja,jij helpt mij aan info en ik jou,we are even
Zeg jongens, die is een VOETBALtopic.
Ramon K
-
- 13575 berichten
- 0 stemmen
Zouden jullie bij films ook zo kinderachtig gaan doen eigenlijk?
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ze doen in Lost regelmatig aan hard lopen hoor! 
Menace2society
-
- 426 berichten
- 0 stemmen
Zucht. Zet die spoilertags gewoon. Is toch een kleine moeite?
Zucht. Proberen we ook,maar ontwijk jij dan alles wat met dit topic te maken heeft tot 20:00,is toch ook niet zo moeilijk 
Je legt ook de schuld niet eens voor een millimeter bij jezelf neer he 
Ramon K
-
- 13575 berichten
- 0 stemmen
Twee vergaten het. Volgende keer niet meer doen. Dan is het ook opgelost. 
Menace2society
-
- 426 berichten
- 0 stemmen
Zeg jongen, die is een VOETBALtopic.
Voetbal?Studio sport toch?
Ramon K
-
- 13575 berichten
- 0 stemmen
Nope! Ik heb altijd gelijk.
Menace2society
-
- 426 berichten
- 0 stemmen
Zouden jullie bij films ook zo kinderachtig gaan doen eigenlijk?
Zo kinderachtig als jij nu doet als we een spoiler lezen bedoel je?
Mwah,lijkt me sterk,maar ik ontwijk topics als ik bang ben voor spoilers.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Twee vergaten het. Volgende keer niet meer doen. Dan is het ook opgelost.
Laten we het hierbij houden, dan kunnen we stoppen.
Zoals ik vanmiddag al zei, Lief doen!
Er hangt nogal een negatieve sfeer hier vandaag, beetje jammer.
Menace2society
-
- 426 berichten
- 0 stemmen
Feyenoord-Ajax was vandaag,wat verwacht jij dan 
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Je hebt gelijk.
Vroeger op Musicmeter had je het voetbaltopic. Maar dat is ook verandert in Sporttopic. Mijn fout.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Vond ik juist niet. Vond de discussie's rondom de Klassieker best vriendelijk verlopen.
Menace2society
-
- 426 berichten
- 0 stemmen
Je hebt gelijk.
Vroeger op Musicmeter had je het voetbaltopic. Maar dat is ook verandert in Sporttopic. Mijn fout.
Tja,je was zo snel met het vingertje naar mij wijzen,dus moest ik het ff terugdoen,maar ik begreep je punt 
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Vond ik juist niet. Vond de discussie's rondom de Klassieker best vriendelijk verlopen.
Inderdaad. Komt ook vooral omdat beide teams gelijkwaardig waren. 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Wij iets beter dan jullie wilde je eigenlijk zeggen? 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ach, het team dat het eerste zou scoren zou de 'upperhand' hebben, maar jullie scoorde wel tegen de verhouding in de 0-1
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Wij iets beter dan jullie wilde je eigenlijk zeggen?
Ligt eraan wie je met "wij" bedoelt. 
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3599 stemmen
Zo, wat een lekkere dag weer vandaag. Gaat nu iedereen PSV ook een dip aanpraten? Zou wel grappig zijn. Iig hebben wij verdiend gewonnen vandaag en staan we weer gedeeld 1ste. Daar doen we het voor 
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Twente is inederdaad de lachende zesde. Nummer 1/m 6 hebben gelijk gespeeld, op Twente na.
Menace2society
-
- 426 berichten
- 0 stemmen
Zo, wat een lekkere dag weer vandaag. Gaat nu iedereen PSV ook een dip aanpraten? Zou wel grappig zijn. Iig hebben wij verdiend gewonnen vandaag en staan we weer gedeeld 1ste. Daar doen we het voor
Volgens mij praatte Twente zichzelf een dip aan hoor haha.
Op tv werd zelfs gezegt dat Twente niet zo raar moest doen,uit bij Groningen en Utrecht was een gelijkspel helemaal niet zo slecht.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3599 stemmen
Volgens mij praatte Twente zichzelf een dip aan hoor haha.
Op tv werd zelfs gezegt dat Twente niet zo raar moest doen,uit bij Groningen en Utrecht was een gelijkspel helemaal niet zo slecht.
Ik las anders overal op sites als voetbalzone berichtjes van supporters van Ajax, PSV en Feyenoord dat Twente superslecht bezig was en dat PSV nu wel fluitend kampioen zou worden. En in de VI: Twente heeft ruzie met de bal. En: Crisis bij Twente?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.