• 16.042 nieuwsartikelen
  • 179.158 films
  • 12.283 series
  • 34.119 seizoenen
  • 649.637 acteurs
  • 199.332 gebruikers
  • 9.394.332 stemmen

Studio Sport #3

zoeken in:

kos

• 46720 berichten
  • 8873 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Dat wist ik niet, omdat ik de oude updates heb. Ook al kijk ik hier nooit naar. Maar het probleem blijft hetzelfde: hij zal bij films of andere topics ook hier en daar dingen lezen die tussen spoilertags hadden moeten staan. En als hij écht zeker wil zijn om de tussenstanden niet te zien, dan moet hij maar eventjes niet bij de updates kijken. Het kan ook zijn dat hij de radio opzet en dat een nieuwslezer de standen opnoemt. Of dat de standen ergens anders te zien of te horen zijn.

Natuurlijk KAN dat. Maar het gaat er juist om dat mensen in ieder geval proberen dat te vermijden...

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

Ramon K schreef:

(quote)

Rot toch op jongens. Flikker zelf op naar een sportsite.

Slaat toch nergens op! Ik MOET maar mijn favo filmsite mijden omdat andere users zonder tags over sport willen praten. Gaat toch nergens over....

Dat gescheld van jou gaat ook nergens over. Ook iets dat tegen de regels van deze FILMsite ingaat.

Menace2society

• 426 berichten
  • 0 stemmen

kos schreef:

(quote)

Of jij plaatst gewoon spoilertags, dat lijkt me nog minder moeilijk. En is bovendien ook de regel.

Hmm,ben ik de gene die het niet tussen spoiler tags geplaatst heeft?

Maar dat is het punt niet,natuurlijk zijn het de regels,en dus moeten we het doen,maar er zitten veel mensen hier en hoeft er maar 1 te zijn die wat vergeet,dus als jij dan toch hier kijkt moet je ook niet klagen.

Ze moeten al blij zijn dat hier uberhaubt spoilers staan.

kos

• 46720 berichten
  • 8873 stemmen

rep_robert schreef:

Vraag me af wat voor sportliefhebber je bent als je om 19:00uur nog geen enkele uitslag weet. We leven niet meer in 1985, je kan alle wedstrijden gewoon live zien.

Ik vind Studio Sport voetbal ook vele malen leuker als ik de uitslagen nog niet ken. Maakt de samenvattingen echt veel spannender en leuker, altijd al zo gedaan.

Ik doe dan ook moeite om de uitslagen nog niet te weten, vermijd de betreffende teletekstpagina's en voetbalsites en zet de radio op tijd uit bij het nieuws.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

kos schreef:

(quote)

Natuurlijk KAN dat. Maar het gaat er juist om dat mensen in ieder geval proberen dat te vermijden...

Precies hetzelfde als in het dagelijkse leven. Een vriend of een broer die per ongeluk een stand opnoemt, een nieuwslezer, het wordt op tv vertoond, dat soort dingen. Vermijden kan moeilijk zijn. Wij doen iig ons best om alle standen tussen spoilertags te zetten, soms wordt er een fout gemaakt. Kan gebeuren. Dan moeten alle topics die niet met films te maken hebben, verwijderd worden van deze site.

Ramon K

• 13575 berichten
  • 0 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Dat gescheld van jou gaat ook nergens over. Ook iets dat tegen de regels van deze FILMsite ingaat.

Rot op' en flikker op' is toch geen gescheld, maar wel harde taal naar aanleiding van grote irritatie. Die makkelijk te vermijden is.

kos

• 46720 berichten
  • 8873 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Precies hetzelfde als in het dagelijkse leven. Een vriend of een broer die per ongeluk een stand opnoemt

Die geef ik dan ook enorm op z'n flikker als dat gebeurt.

En ik heb het niet over een foutje natuurlijk, maar dat mensen bewust uitslagen neerzetten en schijt aan hebben om er moeite voor te doen.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

Ik heb zo vaak dingen bij films gelezen die ik niet had willen lezen. Dan denk ik: deels mijn fout, had ik maar niet bij de film moeten kijken, voordat ik hem gezien had. Eigen risico.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

kos schreef:

(quote)

Waar het om gaat: vermijden kan moeilijk zijn.

kos

• 46720 berichten
  • 8873 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Ik heb zo vaak dingen bij films gelezen die ik niet had willen lezen. Dan denk ik: deels mijn fout, had ik maar niet bij de film moeten kijken, voordat ik hem gezien had. Eigen risico.

Dus jij vind dat we de spoilers bij films maar moeten opheffen? Het immers toch je eigen fout als je er naar kijkt...

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

kos schreef:

(quote)

En ik heb het niet over een foutje natuurlijk, maar dat mensen bewust uitslagen neerzetten en schijt aan hebben om er moeite voor te doen.

Die zijn hier amper, volgens mij.

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

kos schreef:

(quote)

Dus jij vind dat we de spoilers bij films maar moeten opheffen? Het immers toch je eigen fout als je er naar kijkt...

Nee, maar je kan wel de desbetreffende topic vermijden. Je hoeft het niet te lezen namelijk he.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

rep_robert schreef:

Vraag me af wat voor sportliefhebber je bent als je om 19:00uur nog geen enkele uitslag weet. We leven niet meer in 1985, je kan alle wedstrijden gewoon live zien. Het is maar een tip Ramon K......

Dit is Sport in Beeld met heden avond de grootsche topper tussen Ajax uit Amsterdam en het Rotterdamsche Feyenoord. Ja dames en heren, gaat u er maar eens goed voor zitten. We hebben den beelden zelfs in kleur voor u.

Nee Robert, je hebt groot gelijk. We leven in een digitaal tijdperk. Uitslagen lees en hoor je overal en iedereen die het wil kan het voor 19.00 uur al ruim zien.

Menace2society

• 426 berichten
  • 0 stemmen

Ramon K,volgende week stuur ik je een prive-bericht ff alle standen ok,want je wilt ze toch hier neerzetten zonder spoilers.

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Die zijn hier amper, volgens mij.

Hij overdrijft ook, volgens mij zet iedereen eventuele tussenstanden/uitslagen netjes tussen spoilertags. Hier en daar wel gelul over de penalties e.d. wat niet tussen tags stond. Maar ach, ik vind al die spoilertags zelf maar irritant. Zo heeft iedereen wel wat toch? We kunnen niet aan iedereen denken hoor...

kos

• 46720 berichten
  • 8873 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Nee Robert, je hebt groot gelijk. We leven in een digitaal tijdperk. Uitslagen lees en hoor je overal en iedereen die het wil kan het voor 19.00 uur al ruim zien.

. Het gaat toch juist om niet al willen weten..

Tjezus

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

kos schreef:

(quote)

Film is toch totaal anders. Bij sport praat je bijna altijd over uitslagen. De inhoud van de wedstrijden dus. Bij films praat je over alle zaken die bij een film horen. Maar ik vind wel dat als je een film nog niet kent en dan een filmtopic gaat doorkijken, dat je niet moet zeuren als je dingen leest die je had willen vermijden.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

kos schreef:

(quote)

Ten eerste zei ik: deels mijn fout. Daarnaast moeten er wel spoilertags geplaatst worden, maar kan het zijn dat mensen fouten maken, of de regels niet kennen, of....etc. Dat is dus het risisco. Is dat zo moeilijk om te begrijpen?

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

kos schreef:

(quote)

. Het gaat toch juist om niet al willen weten..

Tjezus

Joh..

Bedoel maar dat het bijna onmogelijk is tegenwoordig om uitslagen te vermijden. Als het je zo dwars zit, dan kijk je maar even een paar uur niet in dit topic en sla je je updates even over. Wat een gezeur om niets zeg.

Menace2society

• 426 berichten
  • 0 stemmen

@ Kos,snap niet waarom je het zo overdreven voor hem opneemt terwijl je argumenten een beetje slap zijn en je alleen de vinger naar ons wijst en totaal niks tegen hem zegt,blijkbaar langer vriendjes op deze site?

Ik zie nergens standen staan zonder spoilers,en kan toch zijn dat iemand een foutje maakt.

Wij moeten spoilers neerzetten,en hij moet meer moeite doen de topic te ontwijken.

Ook al staat er bij je updates 1 bericht van deze topic bij(blijkbaar precies de verkeerde) dan hoef je hem nog niet te lezen,maybe automatisch,maar kijk dan niet bij je updates.

Beetje met een vingertje wijzen nu om iemand te helpen.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

Daarnaast: ook al lees je de uitslagen een keer. Wat een ramp! Als je écht om voetbal geeft, heb je de wedstrijd allang om 12:30 uur tot 14:15 uur gezien, of de andere wedstrijden op hun tijdstip.

Ramon K

• 13575 berichten
  • 0 stemmen

In dit geval ging het trouwens om (teletekst)artikelen die niet binnen spoilertags geplaatst werden en onthullen dat het een gelijkspel is geworden. Als Wijnaldum en De Zeeuw beiden beweren dat 'ze meer verdienden' dan weet ik toch te veel?

Ik ben een modaal (geen hardnekkige fan) voetballiefhebber en ik kijk (zoals al decenia lang gedaan wordt) Studio Sport.

En jullie hebben maar spoilertags te gebruiken. Zeker op een site die niets met voetbal te maken heeft.

kos

• 46720 berichten
  • 8873 stemmen

Ik geef het op, lijkt wel een soort ondoordringbare muur van gewoon niet andere dan je eigen logica willen inzien.

Menace2society

• 426 berichten
  • 0 stemmen

Volgens mij ziet iedereen de logica van beiden kanten behalve calimero.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

Logica: een fout van Moviemeter; er worden topics aangemaakt die niet met films te maken hebben - bij de updates staan dingen die niet met films te maken hebben - zoals voetbal - mensen maken fouten, ze vergeten weleens spoilertags - een onoplosbaar probleem.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Ramon K schreef:

In dit geval ging het trouwens om (teletekst)artikelen die niet binnen spoilertags geplaatst werden en onthullen dat het een gelijkspel is geworden. Als Wijnaldum en De Zeeuw beiden beweren dat 'ze meer verdienden' dan weet ik toch te veel?

Ik ben een modaal (geen hardnekkige fan) voetballiefhebber en ik kijk (zoals al decenia lang gedaan wordt) Studio Sport.

En jullie hebben maar spoilertags te gebruiken. Zeker op een site die niets met voetbal te maken heeft.

Ik raad je aan dinsdag, woensdag en donderavond dit topic ook maar weer te skippen. Er komt een midweekse speelronde aan

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

Ik heb bij voetbalsites weleens fora gezien die over films ging. 0 spoilertags kan ik je melden.

Ramon K

• 13575 berichten
  • 0 stemmen

Ik heb bij voetbalsites weleens fora gezien die over films ging. 0 spoilertags kan ik je melden.

Ook zwak op die site dan. Maar dat praat het hier niet goed.

Menace2society

• 426 berichten
  • 0 stemmen

Als we een topic over popstars of idols of x-factor aanmaken(als die er al niet zijn) moeten we dus ook spoilers plaatsen tijdens zo'n uitzending. Nog meer werk voor de moderators om op toe te zien.

Ik vind het al extra werk voor hun dat ze rekening houden met een sport-topic en erop toezien dat mensen spoilers plaatsen,dat is nog meer werk.

Zou het logisch vinden als ze zeggen; 'Dit is een film-site,als mensen graag praten over sport in een aparte topic is het op eigen risico als je daar binnengaat,want wij houden ons erbuiten'.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Of maak 2 sporttopics. 1 algemene waar je praat over alles rondom de sporten en wedstrijden en 1 waar je puur praat over tussenstanden en wedstrijdanalyses. Niet alleen met voetbal, maar met bv tennis, F1 en schaatsen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.