- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #3
Studio Sport #3
Menace2society
-
- 426 berichten
- 0 stemmen
We zitten hier op een filmsite idioot. Als we hier nu op een sportsite zaten...
En dit is een sport-topic,dus ontwijk hem dan,je komt wel erg dom en kinderachtig over hoor.
Het nieuws ook niet kijken he,want daar zeggen ze ook de uitslagen,moet je bij hun ook huilen en schelden.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
We zitten hier op een filmsite idioot. Als we hier nu op een sportsite zaten...
So what. Net of in filmtopics nooit spoilers doorschieten. Als ik een nieuwe serie of film kijk, dan mijd ik die topics ook eerst totdat ik de film of serie zelf gekeken heb aangezien er altijd kans bestaat dat mensen dingen zeggen die ik niet had willen weten.
Snap je...idioot? 
Ramon K
-
- 13575 berichten
- 0 stemmen
Tuurlijk niet. Ik weet zeker dat de helft van MM juist eerst die topics bekijkt eerdat ze een film gaan zien. Daarom hebben we SPOILERtags.
Er bestaat geen enkel fatsoenlijk argument om dit geneuzel van jullie te rechtvaardigen.
Ik snap zelfs niet dat hier een discussie voor nodig is.
kos
-
- 46720 berichten
- 8873 stemmen
En Deventer volledig terecht ook.
Maar moet je als Ajacied blij zijn als je op een wanstaltige manier, met een ontzettend makkelijke loting, de finale haalt?
Natuurlijk niet. Maar als Ajax met 1-0 van pakweg NAC wint is er ook geen reden voor blijdschap. Dat is namelijk niet meer dan logisch met hun mogelijkheden.
Als NEC gelijk speelt tegen Utrecht doen ze het stukken beter dan Ajax dat met 1-0 van NAC wint. Is allemaal redelijk relatief.
Menace2society
-
- 426 berichten
- 0 stemmen
Tuurlijk niet. Ik weet zeker dat de helft van MM juist eerst die topics bekijkt eerdat ze een film gaan zien. Daarom hebben we SPOILERtags.
Er bestaat geen enkel fatsoenlijk argument om dit geneuzel van jullie te rechtvaardigen.

The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Nou, ik heb vaak zat als ik een nieuwe film heb het topic even doorgekeken en ik ben dan vaak zat onaangenaam verrast dat niet alles achter spoilers staat wat over het plot gaat. Daarom kijk ik nu zon topic pas door NADAT ik de film zag.
Idem met sport. Accepteer maar gewoon dat hier uitslagen tussen de spoilers uit kunnen schieten.
Boeit me verder weinig of je het kut vind of niet. Er valt toch niks aan te doen.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Ik heb jou anders nog geen fatsoenlijk argument zien geven.
Ik begrijp uberhaupt heel je probleem niet. Ga je dit nu bij elk topic roepen? Bij het Lost topic? Bij 24? Bij Prison Break? Etc.
Ramon K
-
- 13575 berichten
- 0 stemmen
Slaat echt nergens op. MM is een FILMSITE. Als een aflevering van The Simpsons wordt onderbroken om voetbaluitslagen te geven voor 19.00 uur dan ben ik ook geirriteerd. Terecht toch?
kos
-
- 46720 berichten
- 8873 stemmen
So what. Net of in filmtopics nooit spoilers doorschieten. Als ik een nieuwe serie of film kijk, dan mijd ik die topics ook eerst totdat ik de film of serie zelf gekeken heb aangezien er altijd kans bestaat dat mensen dingen zeggen die ik niet had willen weten.
Snap je...idioot?
Hoe vaak moet ie nog uitleggen dat hij de topics niet eens uit z'n updates Kan halen?
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Natuurlijk niet. Maar als Ajax met 1-0 van pakweg NAC wint is er ook geen reden voor blijdschap. Dat is namelijk niet meer dan logisch met hun mogelijkheden.
Als NEC gelijk speelt tegen Utrecht doen ze het stukken beter dan Ajax dat met 1-0 van NAC wint. Is allemaal redelijk relatief.
Dus Ajax zou pas blij mogen zijn als ze alle duels dik winnen? Ook tegen PSV en Twente? Budget zegt niet alles, zeker in NL niet. 20 miljoen meer aan budget laat je niet extreem betere spelers halen want het blijft een feit dat je maar in de Eredivisie speelt. Wij trekken geen echte topspelers aan.
kos
-
- 46720 berichten
- 8873 stemmen
Idem met sport. Accepteer maar gewoon dat hier uitslagen tussen de spoilers uit kunnen schieten.
Boeit me verder weinig of je het kut vind of niet. Er valt toch niks aan te doen.
Jawel, meteen bannen als iemand denkt z'n eigen regeltjes te maken.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Ik snap uberhaupt niet wat het met zijn updates te maken heeft? Daar staat toch alleen dat er een nieuw bericht geplaatst is en van wie, maar niet wát voor bericht?
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Hoe vaak moet ie nog uitleggen dat hij de topics niet eens uit z'n updates Kan halen?
Ik heb geen idee, nooit gelezen nog.
Nou, dan klikt hij gewoon niet op de sport update tot na 8 uur ofzo.
Menace2society
-
- 426 berichten
- 0 stemmen
Ik snap uberhaupt niet wat het met zijn updates te maken heeft? Daar staat toch alleen dat er een nieuw bericht geplaatst is, maar niet wát voor bericht?
Klopt,daarom is het ook zo lachwekkend,hij klikt zelf op deze topic.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Dus Ajax zou pas blij mogen zijn als ze alle duels dik winnen? Ook tegen PSV en Twente? Budget zegt niet alles, zeker in NL niet. 20 miljoen meer aan budget laat je niet extreem betere spelers halen want het blijft een feit dat je maar in de Eredivisie speelt. Wij trekken geen echte topspelers aan.
We hebben vanmiddag kunnen zien dat budget niet veel zegt. 
kos
-
- 46720 berichten
- 8873 stemmen
Dus Ajax zou pas blij mogen zijn als ze alle duels dik winnen? Ook tegen PSV en Twente?
Nee, dan niet.
Het gaat meestal om wel iets meer dan 20 miljoen verschil. En natuurlijk zegt het niet alles. Maar reken maar dan als Ajax de 20 miljoen niet heeft en de tegenstander krijgt die er wel bij dat dat heeeeel veel uitmaakt.
Dus als je als Ajax-supporter blij bent met een overwinning tegen een club waar je sowieso van moet winnen. Tja.
kos
-
- 46720 berichten
- 8873 stemmen
Ik heb geen idee, nooit gelezen nog.
Nou, dan klikt hij gewoon niet op de sport update tot na 8 uur ofzo.
Er is geen aparte sportupdate. Hij klikt nergens op.
Ramon K
-
- 13575 berichten
- 0 stemmen
Oude updates jongens! Doe nou niet zo kinderachtig.
Ik zie elk bericht bij elk topic onder elkaar staan.
En dan kun je je afvragen: moet Ramon maar overgaan op nieuwe updates? Of heeft de rest gewoon het fatsoen om spoilertags te gebruiken?
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Jawel, meteen bannen als iemand denkt z'n eigen regeltjes te maken.
Het heeft niet altijd met regeltjes maken te maken. Het kan een keer gebeuren dat iemand vergeet spoilertags te maken. Meestal zijn het mensen die berichten plaatsen.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Het blijft muggenziften, Ramon K.
kos
-
- 46720 berichten
- 8873 stemmen
Ik snap uberhaupt niet wat het met zijn updates te maken heeft? Daar staat toch alleen dat er een nieuw bericht geplaatst is en van wie, maar niet wát voor bericht?
Zo gaat het ongeveer:

The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Dat NR en ik het nog eens samen eens zouden zijn 
Ramon K
-
- 13575 berichten
- 0 stemmen
Het blijft muggenziften, Ramon K.
Heeft toch niets met muggenziften te maken. Ik plaats filmspoilers toch ook tussen tags? En na 20.00 (enkel op zondag) kun je babbelen wat je wilt.
Menace2society
-
- 426 berichten
- 0 stemmen
Dan moet je voortaan moviemeter maar niet meer op op zondag een paar uurtjes,dat lijkt me toch niet zo moeilijk.
Ga je lekker filmpje kijken of iets anders doen,en na 20:00 kun je dan weer erop,lijkt me geen drama om een paar uur niet langs te komen.
Voetbal is nou eenmaal de sport van Nederland,iedereen heeft het erover.
Mijn vader kijkt ook de wedstrijden om 19:00 maar als die zondag dan een pilsje gaat pakken hoort die sommige uitslagen al,en klaagt die ook niet,en bij het nieuws heeft die de afstandsbediening in zijn hand voordat de uitslagen komen,tja je moet er wat voor over hebben.
kos
-
- 46720 berichten
- 8873 stemmen
Dan moet je voortaan moviemeter maar niet meer op op zondag een paar uurtjes,dat lijkt me toch niet zo moeilijk.
Of jij plaatst gewoon spoilertags, dat lijkt me nog minder moeilijk. En is bovendien ook de regel.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Zo gaat het ongeveer:
(afbeelding)
Dat wist ik niet, omdat ik de oude updates heb. Ook al kijk ik hier nooit naar. Maar het probleem blijft hetzelfde: hij zal bij films of andere topics ook hier en daar dingen lezen die tussen spoilertags hadden moeten staan. En als hij écht zeker wil zijn om de tussenstanden niet te zien, dan moet hij maar eventjes niet bij de updates kijken. Het kan ook zijn dat hij de radio opzet en dat een nieuwslezer de standen opnoemt. Of dat de standen ergens anders te zien of te horen zijn.
kos
-
- 46720 berichten
- 8873 stemmen
Mijn vader kijkt ook de wedstrijden om 19:00 maar als die zondag dan een pilsje gaat pakken hoort die sommige uitslagen al,en klaagt die ook niet,en bij het nieuws heeft die de afstandsbediening in zijn hand voordat de uitslagen komen,tja je moet er wat voor over hebben.
Ik hoef er niks voor over te hebben, jij hebt je maar te gedragen.
Ramon K
-
- 13575 berichten
- 0 stemmen
Rot toch op jongens. Flikker zelf op naar een sportsite.
Slaat toch nergens op! Ik MOET maar mijn favo filmsite mijden omdat andere users zonder tags over sport willen praten. Gaat toch nergens over....
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Dat NR en ik het nog eens samen eens zouden zijn

Over het Nederlands elftal zijn we het ook weleens eens, behalve dan dat jij de ajacieden goed vindt spelen in Oranje. 
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
Vraag me af wat voor sportliefhebber je bent als je om 19:00uur nog geen enkele uitslag weet. We leven niet meer in 1985, je kan alle wedstrijden gewoon live zien. Het is maar een tip Ramon K......
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.