• 16.042 nieuwsartikelen
  • 179.158 films
  • 12.283 series
  • 34.119 seizoenen
  • 649.636 acteurs
  • 199.331 gebruikers
  • 9.394.336 stemmen

Studio Sport #3

zoeken in:

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Kai schreef:

(quote)

Hebben meer rede tot feest, want zij hebben (in tegenstelling tot Ajax) wél een prestatie geleverd.

De twee ploegen die in de finale staan verdienen het gewoon, het hele KNVB toernooi draait eigenlijk alleen om de finale, de rest doet er niet toe.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Ja, wat ik er van zag wel qua niveau echt bedroevend. Nog slechter dan pakweg NEC-Vitesse in niveau.

Menace2society

• 426 berichten
  • 0 stemmen

Egypte heeft de afrika-cup gewonnen,ben het met rep robert eens,heb zelf ook geen wedstrijd gezien.

Menace2society

• 426 berichten
  • 0 stemmen

Kai schreef:

(quote)

Daar was inderdaad geen rede tot feest, zoals ik al eerder aangaf.

Oh sorry,had ik overheen gelezen,maar zoals ik al eerder zei,als Feyenoord nu de beker wint is echt een indrukwekkende reeks.

Maar toch vind ik dat een finale op neutraal terrein gespeeld moet worden.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Menace2society schreef:

Egypte heeft de afrika-cup gewonnen,ben het met rep robert eens,heb zelf ook geen wedstrijd gezien.

Hoe kan je het dan met hem eens zijn?

Menace2society

• 426 berichten
  • 0 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Hoe kan je het dan met hem eens zijn?

Sorry,schreef het beetje verkeerd,bedoelde dat ik geen gehele wedstrijd gezien heb,hoogstens half uurtje en dan had ik het al gehad,heb het dit toernooi 3 a 4 keer geprobeerd.

Alleen die wedstrijd van Ivoorkust waar ze uitgeschakeld werden vond ik nog wel boeiend maar had die niet vanaf het begin gezien.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ik blijf het verschil in voetbalstijl tussen landen uit Noord Afrika en de rest soms ook echt uit 2 verschillende werelden lijken.

Menace2society

• 426 berichten
  • 0 stemmen

Maar ik heb ook totaal geen ploeg waar ik voor juich of voorkeur voor heb en daarom zit er bij de Afrika-cup voor mij ook totaal geen spanning op. Plus het matige voetbal.

Daarom vind ik een wedstrijd als Heracles-Utrecht ook niet boeiend,hoewel een samenvatting leuk is hoor.

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Hebben we het trouwens al gehad over de fatastische overwinning van Federer op de Australian Open? Nummer 16 in de pocket

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Erg knap. Lees net op teletekst dat Murray onderling voor deze pot 6 van de 10 duels had gewonnen. Maar in grandslamfinales geeft Federer natuurlijk altijd dat beetje extra en dan is hij nagenoeg onnavolgbaar.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Menace2society schreef:

Ik heb het ook niet kunnen opbrengen hier naar te kijken. Zelfs de finale heb ik overgeslagen.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Afgaande op dit toernooi heeft Oranje komende zomer niets te vrezen van Kameroen.

Ramon K

• 13575 berichten
  • 0 stemmen

Ik vind het dieptriest dat ik, als modale voetballiefhebber die elke zondag om 19.00 trouw op Studio Sport wacht, op een FILMSITE berichten in mijn updates krijg die voetbaluitslagen onthullen.

Teringtopic dit. Moderators?

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Landstitel op 1, daarna succes in Europa, dan de beker en dan die achterlijke Fruitschaal. Maar ik wil de beker best winnen hoor. Onzin dat zoiets plots geen waarde heeft als je even niet om de titel speelt als topclub. Alleen moet je niet doen alsof je de CL wint na een bekersucces. Dat is weer overdreven.

Ik heb het over de prijzen in Nederland verdeeld.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Wie zet dan in hemelsnaam ook dit topic in zijn updates neer

Ik heb niet 1 topic of user of wat in een update en wordt dus nooit onprettig verrast. Als je dan de uitslagen niet wil lezen, dan hoef je maar alleen niet op dit topic te klikken. Moeilijk zeg.

Menace2society

• 426 berichten
  • 0 stemmen

Ramon K schreef:

Ik vind het dieptriest dat ik, als modale voetballiefhebber die elke zondag om 19.00 trouw op Studio Sport wacht, op een FILMSITE berichten in mijn updates krijg die voetbaluitslagen onthullen.

Teringtopic dit. Moderators?

Dan zou ik toch op een filmsite de 'sport' -topic ontwijken op zondag...

Ramon K

• 13575 berichten
  • 0 stemmen

sodemieter ff op jongens! Dit is een filmsite. Ik gebruik al 9 jaar dezelfde oude updates. Ik lees het topic niet eens, maar 1 oogopslag op alleen al de artikelen die werden aangehaald (want je scrollt nu eenmaal naar beneden) en elke lul weet dat de kraker in een gelijkspel is geeindigd!!!!

KUTSMOESJES!

FILMsite....

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Ik kom dan ook niet in dit topic tot na achten..

Verder was het wel te zien dat F-Ajax een leuke wedstrijd was, inderdaad gelijkwaardig. Ajax verzuimd om het af te maken en dan gelooft de tegenpartij er uiteraard nog in. Jammer dat Luis zo uit vorm is de laatste tijd. Jammer ook van die (tenminste één) penalty, maar daar moet je het nooit op gooien vind ik.. dat soort situaties zitten tegenwoordig in zoveel wedstrijden. Maargoed, weer een uitslag waar we geen reet mee opschieten. Het is dat de machine uit Eindhoven ook eens een keer punten laat liggen, anders stonden ze al 11 punten voor Laten we hopen dat Utrecht extra gemotiveerd is deze week om er de beuk in te gooien! Absoluut liever Twente titelkandidaat dan weer dat saaie PSV

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

Stel je niet zo aan Ramon K. Ga lekker over films schrijven.

Menace2society

• 426 berichten
  • 0 stemmen

Tja,als Lost vanaf woensdag te zien is kijk ik ook niet in die topic voor ik het gezien heb.

Zelfs als er geen spoilers aangegeven worden kan er altijd wat tussenstaan dat veel verklapt.

Vind het sowieso al extra moeite van de moderators dat ze erop toe zien dat hier spoilers staan,dit is een film-site en deze topic dus een extra topic,en vind spoilers persoonlijk onzin.

Maar als ze ook nog rekening moeite houden met mensen die op zondag een beetje suf zijn kunnen ze bezig blijven.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Utrecht-Heracles was trouwens inderdaad echt een draak van een wedstrijd zeg. Zelfs met de samenvatting was het niet mogelijk echte kansen te laten zien. En die Verbeek begint me ook wel een beetje te irriteren in interviews na de wedstrijd. Lijkt alsof hij echt altijd een andere wedstrijd heeft gezien. Vitesse speelde daarentegen wel heel aardig voetbal en verdiende best wel een overwinning aan de hand van de 2e helft dan.

Ramon K

• 13575 berichten
  • 0 stemmen

Dan is het goed dat ik hier volgende week voor 19.00 uur alle uitslagen post?

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Wel graag tussen spoilers dan Ramon

Menace2society

• 426 berichten
  • 0 stemmen

Ramon K schreef:

Dan is het goed dat ik hier volgende week voor 19.00 uur alle uitslagen post?

Prima,moet je wel eerst onze post doorlezen anders weet je ze niet.

Ramon K

• 13575 berichten
  • 0 stemmen

Zonder spoilers want je moet gewoon uit dit topic blijven, toch?

Deal!

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Ramon K schreef:

sodemieter ff op jongens! Dit is een filmsite. Ik gebruik al 9 jaar dezelfde oude updates. Ik lees het topic niet eens, maar 1 oogopslag op alleen al de artikelen die werden aangehaald (want je scrollt nu eenmaal naar beneden) en elke lul weet dat de kraker in een gelijkspel is geeindigd!!!!

KUTSMOESJES!

FILMsite....

Boehoe. Je kan nooit voorkomen dat er niks van de uitslag door de spoilers heen schiet. En dan nog. Haal dit topic uit je updates en kijk er alleen in nadat je beelden hebt gezien of op dagen dat ze niet spelen. Probleem opgelost. Dat gejank altijd van die paar spaarzame mensen die nog netjes tot 19.00 uur wachten op de beelden...

Menace2society

• 426 berichten
  • 0 stemmen

Heb je vooral jezelf mee hoor,mij zal het sowieso worst wezen,ik kijk de goede wedstrijden helemaal,ga feyenoord-ajax niet in een samenvatting bekijken.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

Ramon K is een teletekstsupporter zonder op teletekst te kijken!

Ramon K

• 13575 berichten
  • 0 stemmen

Dat gejank altijd van die paar spaarzame mensen die nog netjes tot 19.00 uur wachten op de beelden...

We zitten hier op een filmsite idioot. Als we hier nu op een sportsite zaten...

Menace2society

• 426 berichten
  • 0 stemmen

Manchester United heeft gewonnen van Arsenal,erg jammer,zag graag Arsenal winnen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.