• 16.042 nieuwsartikelen
  • 179.158 films
  • 12.283 series
  • 34.119 seizoenen
  • 649.613 acteurs
  • 199.331 gebruikers
  • 9.394.323 stemmen

Studio Sport #3

zoeken in:

kos

• 46720 berichten
  • 8873 stemmen

Nicolage Rico schreef:

De bal raakte misschien de hand van de Cler, maar daar kun je echt geen penal voor geven.

Ik bedoelde ook niet die handsbal maar die actie van de Vrij, als je dat nog niet ziet als scheidsrechter kun je beter een ander vak kiezen.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Reinbo schreef:

Beker winst staat voor mij compleet los van het halen van Europa league voetbal, dat behoor je gewoon in de competitie af te dwingen.

Wat heb je verder nog aan de beker? Het levert geen prestige op, geen geld en is vaak ook geen knappe prestatie (zie Ajax).

Ik wil wel 10 bekers inruilen voor 1 landskampioenschap.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2118 stemmen

rep_robert schreef:

Volgens mij moeten ze eerst de finale halen willen ze daar eventueel recht op hebben.

Oke dat zal inderdaad wel, want had er nog niets van gehoord.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Kai schreef:

(quote)

Wat heb je verder nog aan de beker? Het levert geen prestige op, geen geld en is vaak ook geen knappe prestatie (zie Ajax).

Ik wil wel 10 bekers in ruilen voor 1 landskampioenschap.

Ja dat ben ik wel met je eens. Ik smacht echt naar weer eens een kampioenschap van Ajax! Het zit er ook gewoon in, maar ik kan ook niet zo goed aanwijzen waar het elk jaar nou echt fout gaat. Nou ja wat ik net al zei Ajax moet eens leren om gewoon 2 keer van PSV te gaan winnen in de competitie.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

kos schreef:

(quote)

Ik bedoelde ook niet die handsbal maar die actie van de Vrij, als je dat nog niet ziet als scheidsrechter kun je beter een ander vak kiezen.

Dan wordt 'ie weer agent.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

De beker is best leuk. Zeker Feyenoord-Ajax als finale. Dan staat er naast de cup toch ook een hoop prestige op het spel. Een finale van je rivaal verliezen is vreselijk.

Bij ons raakt alleen plek 2 nu ook verder uit zicht. Twente en PSV verspelen de laatste weken punten en wat doet Ajax? Zucht...

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

kos schreef:

(quote)

Ik reageerde eigenlijk niet op jou, Kos.

Menace2society

• 426 berichten
  • 0 stemmen

Kai schreef:

(quote)

.

En zie Feyenoord toen ze de beker wonnen onder Bert van Marwijk,lachwekkend was dat,maar als Feyenoord hem nu wint verdienen ze hem dik,van zowel AZ,PSV,Twente als Ajax(ga ik van uit) winnen is wel een knappe reeks hoor,maar ja,eerst moeten ze die uberhaubt nog winnen.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

Kai schreef:

(quote)

Het landskampioenschap is dan ook een hoofdprijs. Een KNVB-beker blijft een troostprijs, maar wel een prijs. Je kunt er maar 2 winnen in de vaderlandse competitie. Dan kun je daar ook blij mee zijn.

Europees voetbal halen is overigens wel belangrijker dan de beker winnen. Maar met de beker behaal je dus ook Europees voetbal; de kortste weg naar Europees voetbal. We spelen nog op 2 fronten mee, kansen spreiden.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Landstitel op 1, daarna succes in Europa, dan de beker en dan die achterlijke Fruitschaal. Maar ik wil de beker best winnen hoor. Onzin dat zoiets plots geen waarde heeft als je even niet om de titel speelt als topclub. Alleen moet je niet doen alsof je de CL wint na een bekersucces. Dat is weer overdreven.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Europees voetbal halen is overigens wel belangrijker dan de beker winnen. Maar met de beker behaal je dus ook Europees voetbal; de kortste weg naar Europees voetbal. We spelen nog op 2 fronten mee, kansen spreiden.

Dat mag ook best, maar al winnen we de finale met 10-0 een feest met 100.000 man in Amsterdam is het niet waard. Een kampioenschap is minimaal vereist voor een feest.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2118 stemmen

Kai schreef:

Dat mag ook best, maar al winnen we de finale met 10-0 een feest met 100.000 man in Amsterdam is het niet waard. Een kampioenschap is minimaal vereist voor een feest.

Da's toch 35.000 man op P2

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Kai schreef:

(quote)

Mwah, misschien max. 3, maar die bekerwinsten van Feyenoord vond ik altijd erg leuk, misschien omdat de finale altijd in De Kuip is. Zeker van Ajax winnen zou mooi zijn. Is exact 30 jaar geleden, toen zat Beenhakker nog bij Ajax. Maar laten we niet te veel op de zaken vooruit lopen. Twente en GAE doen ook nog mee....

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Landstitel op 1, daarna succes in Europa, dan de beker en dan die achterlijke Fruitschaal.

Eens.

Alleen moet je niet doen alsof je de CL wint na een bekersucces. Dat is weer overdreven.

Dat is wel wat gaat gebeuren.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Bottleneck schreef:

(quote)

Da's toch 35.000 man op P2

Gelukkig dan telt Ajax tenminste nog 65.000 kritische supporters.

kos

• 46720 berichten
  • 8873 stemmen

Als Go Ahead beker zou winnen zou ik daar erg blij mee zijn. .

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Dan heeft Go Ahead dat ook verdiend. Als je Ajax en daarna Feyenoord/Twente eruit kan gooien en voorheen al Heracles en NAC (2x uit), dan verdien je de beker ook.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Eerst landstitel halen om de Champions League te spelen en als ze daar ooit nog eens een beker in pakken is dat natuurlijk weer 1000 maal mooier en belangrijker dan de landstitel. Ze mogen van mij dan zelfs 10 keer geen landstitel meer halen. Dat gevoel was onbeschrijfelijk in 1995 en staat me nog zo duidelijk voor ogen.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

kos schreef:

Als Go Ahead beker zou winnen zou ik daar erg blij mee zijn. .

En Deventer volledig terecht ook.

Maar moet je als Ajacied blij zijn als je op een wanstaltige manier, met een ontzettend makkelijke loting, de finale haalt?

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Ik zou toch gewoon elk jaar tekenen voor een bekerwinst als een paar jaar geleden tegen AZ.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Kai schreef:

(quote)

Eens.

(quote)

Dat is wel wat gaat gebeuren.

Nee hoor, als we de CL winnen zouden er nog 5 keer zoveel mensen op de Coolsingel staan. (Maar ik snap de misvatting wel, jullie komen ook dan niet verder dan 100.000 man..... )

Menace2society

• 426 berichten
  • 0 stemmen

Kai schreef:

(quote)

Maar moet je als Ajacied blij zijn als je op een wanstaltige manier, met een ontzettend makkelijke loting, de finale haalt?

Als Feyenoorder mag dat wel ofzo?

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Tussendoor, Egypte 1-0 voorgekomen net, paar minuten voor tijd in de Africa Cup finale tegen Ghana. Eurosport zendt hem uit.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Reinbo schreef:

Nee hoor, als we de CL winnen zouden er nog 5 keer zoveel mensen op de Coolsingel staan. (Maar ik snap de misvatting wel, jullie komen ook dan niet verder dan 100.000 man..... )

Wij hebben geen feest als we 6de (!) worden in de competitie.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Menace2society schreef:

(quote)

Als Feyenoorder mag dat wel ofzo?

Hebben meer rede tot feest, want zij hebben (in tegenstelling tot Ajax) wél een prestatie geleverd.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Tussendoor, Egypte 1-0 voorgekomen net, paar minuten voor tijd in de Africa Cup finale tegen Ghana. Eurosport zendt hem uit.

Die Egyptische Melvin Platje.

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Kai schreef:

(quote)

Vind ik wel, nadat we vorig jaar bij de altijd lastige uitwedstrijd in Volendam verloren ben ik van mening dat we wel is een makkelijke loting verdienen

Menace2society

• 426 berichten
  • 0 stemmen

Kai schreef:

(quote)

Hebben meer rede tot feest, want zij hebben (in tegenstelling tot Ajax) wél een prestatie geleverd.

Heb het over de beker onder Van Marwijk,waar ook iedereen deed alsof het een prestatie van formaat was,terwijl alles thuis was tegen middenmoters.

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Verschrikkelijk voetbal, ik boycot dit hele kuttoernooi! Traag en slecht voetbal.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Menace2society schreef:

(quote)

Heb het over de beker onder Van Marwijk,waar ook iedereen deed alsof het een prestatie van formaat was,terwijl alles thuis was tegen middenmoters.

Daar was inderdaad geen rede tot feest, zoals ik al eerder aangaf.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.