• 16.030 nieuwsartikelen
  • 179.131 films
  • 12.282 series
  • 34.115 seizoenen
  • 649.519 acteurs
  • 199.323 gebruikers
  • 9.393.810 stemmen

Studio Sport #3

zoeken in:

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Vooral het middenveld is weer dramatisch vandaag (in balbezit rennen ze allemaal naar de zestien, en als NEC de bal heeft zijn ze nergens te bekennen).

Edit: goede actie van Rommedahl, doet het sowieso goed vandaag.

IcU

• 6783 berichten
  • 3051 stemmen

Mooi doelpunt

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Prachtige 1-0. Mooi afgemaakt door Demy, mooi voorgegeven door Dennis

Deja vu naar Ajax-NEC van laatst. Toen viel de 1-0 in de 44e minuut haha.

kos

• 46719 berichten
  • 8873 stemmen

Inderdaad, Godverdomme, alweer zo'n frustrerende fuckwedstrijd. heb geen seconde het moment gehad dat je gaat verliezen en dan krijg je dit.

Menace2society

• 426 berichten
  • 0 stemmen

Ik irriteer me kapot aan die Leo Driessen.

Netjes doelpunt,een aktie die je Kennedy nou nooit ziet maken,en Rommedahl hoort gewoon niet op de bank te zetten door Kennedy.

Pantelic speelt matig,lijkt een beetje de Pantelic toen die net bij Ajax kwam te spelen.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

kos schreef:

heb geen seconde het moment gehad dat je gaat verliezen en dan krijg je dit.

Rommedahl loopt na 2 minuten vrij op de keeper af, half uur later krijgt Pantelic een vrije kopkans van 3 meter ...

kos

• 46719 berichten
  • 8873 stemmen

Ja en, was dat zo bijzonder? Valt allemaal nogal mee, heb vooral het idee dat ze er voor geen meter doorkomen. Had graag die van Sarpong er in gezien. .

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

kos schreef:

Inderdaad, Godverdomme, alweer zo'n frustrerende fuckwedstrijd. heb geen seconde het moment gehad dat je gaat verliezen en dan krijg je dit.

Ik had en heb geen seconde het gevoel dat NEC hier gaat scoren. Wij spelen matig, maar NEC is echt bedroevend dit jaar zeg. Die achterhoede ook

Straks 2-0 maken en rustig uitspelen met het oog op zondag.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Menace2society schreef:

Pantelic speelt matig,lijkt een beetje de Pantelic toen die net bij Ajax kwam te spelen.

Volgens mij is hij nog niet helemaal fit. Zag hem ook een paar keer niet helemaal fris rondlopen. Ik zou hem na een uurtje wisselen ofzo. Ik zou Suk graag zien debuteren. En Eriksen voor Aissati mag ook wel.

Ik hoop ook dat Rommedahl nog een jaartje erbij blijft. Hij wil zelfs geld inleveren zegt hij, vind hij geen punt. Rommedahl is nuttig. Spelers als Kennedy, die moet je dumpen. Maarja, wie wil Kennedy nog...

Menace2society

• 426 berichten
  • 0 stemmen

Ik zie Suk ook graag debuteren maar liever bij een 2-0 stand maar in plaats van uit bij Nac ken je spelers als Eriksen beter nu laten spelen.

Hoop dat Pantelic zondag beter speelt,want hij zal vast starten.

Denk ook dat die niet fit is,die kopbal had erin gemoeten en dat balletje die van z'n voet springt bij een goede kans is amateur-niveau.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Trieste scheids. Normaal zou ik een man minder bij de tegenstander mooi vinden, maar dit is gewoon treurig en stom.

Menace2society

• 426 berichten
  • 0 stemmen

Terechte rode kaart.

Wat zit Leo Driessen nou al 5 minuten te zeiken en zichzelf te herhalen,sowieso wil niemand zijn mening horen maar het dan ook nog eens 4x zeggen,en al 3x de naam Emanuelson genoemd,pfff,vervelende man,duidelijk tegen Ajax.

kos

• 46719 berichten
  • 8873 stemmen

Pff wat een schande weer. Echt iets voor ons.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Nja, de 2 gele kaarten zijn wel terecht maar hij had hem Emanuelson dan ook moeten geven. Maar liever beide niet. Het is een vriendelijk duel, daar is geen rood voor nodig.

kos

• 46719 berichten
  • 8873 stemmen

Menace2society schreef:

Terechte rode kaart.

Wat zit Leo Driessen nou al 5 minuten te zeiken en zichzelf te herhalen,sowieso wil niemand zijn mening horen maar het dan ook nog eens 4x zeggen,en al 3x de naam Emanuelson genoemd,pfff,vervelende man,duidelijk tegen Ajax.

ja een amsterdammer die in zn jeugd al bij ajax op de tribune zat. echt anti ajax. net als van gelder zeker. Ajacieden altijd met hun ajaxbril.

Menace2society

• 426 berichten
  • 0 stemmen

Tja,als Emanuelson geel had gehad hadden ze alsnog met een man minder gespeeld.

Het is terecht maar had niet gehoeven nee,dat is waar.

Maar dan moet Leo Driessen niet zo getikt en overspannen gaan reageren,wat een aparte vent.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Type alleen maar eens Leo Driessen en anti ajax in op google en er is genoeg leesvoer. Het is een verschrikking die man en nee niet alleen omdat hij Ajax graag afkraakt.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Leo Driessen is een vreselijk vervelende zak hooi. Is ook vaak commentator bij Ajax en altijd is zijn commentaar verzuurd. Er is namens Ajax fans ook flink al gemaild naar RTL of die man eens bij Ajax duels weg kan blijven. Maar helaas...

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Die misser van Ericsen, erg jammer voor hem...haast onmogelijk te missen en zou een prachtig moment zijn geweest.

Edit: Dus toch iets meer dan 'jammer', cruciaal lijkt meer op z'n plaats

Menace2society

• 426 berichten
  • 0 stemmen

haha 1-1,te komisch.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Dombo's bij Ajax.

Je wil toch niet verlengen met het oog op zondag.

Menace2society

• 426 berichten
  • 0 stemmen

moviemafketel schreef:

Type alleen maar eens Leo Driessen en anti ajax in op google en er is genoeg leesvoer. Het is een verschrikking die man en nee niet alleen omdat hij Ajax graag afkraakt.

Is er al een anti leo driessen-hyves?

Menace2society

• 426 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Dombo's bij Ajax.

Je wil toch niet verlengen met het oog op zondag.

Ach,laatste keer dat ze tegen Feyenoord speelde hadden ze ook 3 dagen ervoor een verlenging,was niks van te merken.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

yep m2shttp://geenleo.hyves.nl/ en http://antidriessen.hyves.nl/ en vast nog wel een paar!

Menace2society

• 426 berichten
  • 0 stemmen

hahahahaha

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2118 stemmen

kos schreef:

ja een amsterdammer die in zn jeugd al bij ajax op de tribune zat. echt anti ajax. net als van gelder zeker. Ajacieden altijd met hun ajaxbril.

Tja, Driessen anti-Ajax

Menace2society

• 426 berichten
  • 0 stemmen

kos schreef:

(quote)

Dan vraag ik me af waar het is misgegaan in z'n jeugd.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Wat een kneuzen bij Ajax zeg. Verlengen tegen dit NEC.

Nja, dan maar 2x in de verlenging scoren.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Onze kleuters achterin moesten ook wel een keer buigen voor kerels als Pothuizen en Vlemincx.

Dacht dat we met die rode kaart het dieptepunt van de avond wel hadden gehad.

Menace2society

• 426 berichten
  • 0 stemmen

1-2. lol

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.