• 16.021 nieuwsartikelen
  • 179.088 films
  • 12.281 series
  • 34.113 seizoenen
  • 649.500 acteurs
  • 199.315 gebruikers
  • 9.392.665 stemmen

Studio Sport #3

zoeken in:

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Hoewel poker natuurlijk geen sport is leuk om de ervaringen te lezen. Zelf ben ik zo'n slappe ubertighte double or nothing speler op voornamelijk 888. Everest ken ik nog niet, hebben ze daar ook DoN?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Daar heb je ook DoN SnG's.

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Ik doe het ook wel voor mijn plezier. Gewoon No-Limit Hold'em op PokerStars met 10c/20c blinds en 10 dollar max buy in en af en to een freeroll toernooitje. Heb mezelf ook maar gelijk een weeklimiet qua storten gegeven want ik ben bang dat ik anders bezig blijf.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Naomi Watts schreef:

Daar heb je ook DoN SnG's.

Cool! De combinatie DoN en goofballs staat me wel aan

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Voetbalzone - Meepraten over voetbal. Van der Sar meldt zich na trainingen bij Ajax weer op Old Trafford

Mooi dat de grote held bij Ajax weer even heeft getraind

Hopelijk heeft hij prive weer de boel snel in orde. Hij moet niet anoniem stoppen na zon topcarriere. Wat mij betreft wint hij nog eenmaal die CL.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Cool! De combinatie DoN en goofballs staat me wel aan

Je hebt ze inderdaad wel, alleen ze lopen niet zo heel hard. Je loopt dus het risico dat je een tijdje moet wachten.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

@otherfool:

Mocht je interesse hebben een pokeraccount aan te maken op everest, stuur me even een PM. Jij krijgt dan een welkomstbonus en ik een "verwijs een vriend" bonus.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Sloveens talent Rep: 'Over een week ben ik van Ajax'

8 januari '10 15:51

Rajko Rep wordt de nieuwste aanwinst van Ajax. Als we tenminste de 19-jarige middenvelder van het Sloveense Celje zelf mogen geloven. Ajax zou circa één miljoen euro betalen om hem over te nemen.

"Ik kan bevestigen dat ik trek heb om naar het buitenland te gaan. Ik verwacht dat het binnen een week geregeld is. Ajax heeft goede voorwaarden voor de opleiding en ontwikkeling van jonge spelers, ik hoop dat het doorgaat", zegt Rep tegenover Zurnal 24.

Rep is een jeugdinternational voor Slovenië -19. Ook Bayer Leverkusen, Schalke 04, Olympiakos en CSKA Moskou proberen de jongeling te verleiden tot een overstap.

Ben benieuwd. Jong, talentvol, speelt ook aanvallende middenvelder...

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Weer één miljoen op de roulettetafel gegooid. Waar zal het balletje op gaan vallen ..... ? Ik had liever gezien dat er 3 a 4 overbodige spelers intussen al een andere club hadden gevonden. Tot nu toe is het akelig stil op de transfermarkt, al waren er geruchten rondom Lindgren en Wielaert. Eerstgenoemde vind ik nog steeds een prima reserve trouwens.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Zo'n Rep heeft wel 1001 redenen om te zeggen dat hij bijna rond is met Ajax, ik geloof het echter nog niet zo eerlijk gezegt.

LZA

• 474 berichten
  • 1557 stemmen

Teambus Togo onder vuur in Angola.

Niet generaliserend bedoeld maar goede hoop voor het WK is het niet .

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Gaat ook volledig uit de hand lopen. Ik denk dat het aantal dode supporters ook flink hoog op gaat lopen.

LZA

• 474 berichten
  • 1557 stemmen

Nou had ik nog wilde plannen om een reisje te combineren met één of twee groepswedstrijden. Knoop is door. Ik blijf lekker in mijn warme kikkerlandje .

Een vriendin van mij heeft een paar weken geleden vervroegd haar reis door Zuid-Afrika afgebroken nadat alles van haar lijf was geript .

Nobel streven van de FIFA, maar of het slim is is een ander verhaal.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Hoe liep je vriendin erbij dan?

Toch niet met een mooi handtasje, oorbellen, mobieltje in de hand etc.?

Vrouwelijke collega heeft een stichting in Zuid-Afrika en dat zijn toch wel de eerste zaken waar je op moet letten.

En wat het WK betreft denk ik juist wel positief en denk ik dat er voldoende maatregelen worden getroffen om er een groot feest van te maken. Ongeregeldheden zijn helaas normaal bij elk groot toernooi, maar heb zo'n gevoel dat het niet zo'n ramp gaat worden daar.

LZA

• 474 berichten
  • 1557 stemmen

moviemafketel schreef:

Hoe liep je vriendin erbij dan?

Toch niet met een mooi handtasje, oorbellen, mobieltje in de hand etc.?

Nope, een doorgewinterde backpacker met een allerminst naïeve, westerse uitstraling. Zelf heb ik ook al aardig wat ervaring met reizen buiten europa dus ik weet ook min of meer wat je wel en niet kan.

Vandaar dat ik ook wel een beetje schrok van haar bericht.

moviemafketel schreef:

En wat het WK betreft denk ik juist wel positief en denk ik dat er voldoende maatregelen worden getroffen om er een groot feest van te maken.

Ach, ik vind niet dat er nu opeens paniek gezaaid moet gaan worden (na nota bene een aanslag in een ander Afrikaans land) maar ik betwijfel toch wel of men daar capabel is alles in goede banen te leiden, al is dat natuurlijk een vooroordeel.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

The Belgian lady's are back.

Voor de liefhebbers van het vrouwentennis, op één.

10:00: WTA Brisbane

Finale WTA-tornooi in Brisbane.

Rechtstreekse uitzending van de finale van het WTA-tornooi in Brisbane tussen Kim Clijsters en Justine Henin.

Commentaar: Gert Gommé en Sabine Appelmans.

Indien de wedstrijd uitloopt na 12.15 wordt deze verdergezet op Canvas.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Wat een zeldzaam goede race van Sablikova

Ze leek wel 6 extra passen per bocht te doen, fantastische acceleratie.

L_T_B

• 266 berichten
  • 504 stemmen

Nog iets extra en ze rijdt geen rechte einden meer.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Arsenal - Everton niet postponed. Studieboeken opzij, ik ga er even voor zitten.

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

speedy23 schreef:

The Belgian lady's are back.

Voor de liefhebbers van het vrouwentennis, op één.

10:00: WTA Brisbane

Finale WTA-tornooi in Brisbane.

Rechtstreekse uitzending van de finale van het WTA-tornooi in Brisbane tussen Kim Clijsters en Justine Henin.

Commentaar: Gert Gommé en Sabine Appelmans.

Indien de wedstrijd uitloopt na 12.15 wordt deze verdergezet op Canvas.

En wat een schitterende wedstrijd was dat zeg! Alles zat er in: hoogstaand tennis, bizar scoreverloop, drama (die bal op/naast (?) de lijn van Clijsters op matchpunt), echt genoten. Laat duidelijk zijn de Belgische meisjes (ook Wickmayer niet vergeten!) terug zijn

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Voetbalnieuws: 'Togo trekt zich terug voor Afrika Cup' - FCUpdate.nl

Begrijpelijk, maar waarom ze andere landen nu oproepen om zich ook terug te trekken is onbegrijpelijk. De dag dat extremisten en al dat andere tuig zien dat hun acties daadwerkelijk resultaat opleveren zal het resulteren in meer van zulke fratsen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Lijkt me logisch dat ze willen dat andere clubs ook protest aantekenen tegen dit soort acties. Door juist de Afrika Cup door te laten gaan geef je juist een positief signaal af aan die extremisten.

Tommeh

• 7318 berichten
  • 3297 stemmen

Naomi Watts schreef:

Arsenal - Everton niet postponed. Studieboeken opzij, ik ga er even voor zitten.

Pienaar

Beetje jammer van die late gelijkmaker. Had het Everton wel gegund.

Respekked

• 6286 berichten
  • 1230 stemmen

Nja slappe wedstrijd, futloos Arsenal en Everton hield de boel goed dicht. Aanvallend konden zij ook weinig uithalen, in feite 1 kans in de tweede helft. Maar idd prachtige goal van Pienaar.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Ik vond Pienaar altijd wel een leuke speler. Geen echte top, maar hij had wel wat. Everton lijkt me ook wel zijn plafond. Europese subtop.

Ben blij als over een weekje weer de Eredivisie begint met een stel inhaalduels. Al weet je niet of ze het weer gaan aflassen met dit soort weert.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Meer dan Feyenoord en Bryan Ruiz zal ik niet komen. Na al dat PL en BBVA geweld in de winterstop wordt het een bittere pil om dan weer tegen dat amateur niveau van de eredivisie aan te kijken.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Ik vind de Eredivisie het leukst van allemaal. Lekker aanvallend, veel goals, veel amusement en het is de enige competitie waar ik echt belang bij heb doordat mijn club erin speelt. Ik volg buitenlands voetbal wel maar het doet me weinig, incl. CL duels die ook tegenwoordig maar uit een aantal grote clubs bestaan die vanaf de kwartfinale weer aanwezig zijn.

Liever Ajax-Feyenoord of Twente-Ajax dan weer Chelsea-Barcelona of Real-Milan.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ik zie mijn eigen club ook liever, maar ik kijk liever Tenerife - Sporting Gíjon dan PSV - Ajax.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Raar. Maar goed, ieder zijn ding.

Buitenlands voetbal wordt ook vaak maar overschat. Van wat ik zie is het tempo wel hoger, maar wordt er niet veel beter gevoetbald. Clubs als Real, Inter, Chelsea en Juventus spelen ook niet best.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Niet beter gevoetbald? Dit meen je toch niet mag ik hopen? En dan ook nog die clubs opnoemen. Die clubs spelen geweldig voetbal, komt niet altijd uit de verf in de moordende competitie waarin ze spelen. Op elk vlak wordt de eredivisie overschaduwt. Dan noem je nu zelfs nog clubs uit de grootste 3 competities maar ook het voetbal in Portugal, Frankrijk en Duitsland is zo veel beter dan in Nederland.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.