- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #3
Studio Sport #3
stinissen (crew films & series)
-
- 23489 berichten
- 77005 stemmen
Allerlei ajacieden afkraken omdat ze het niveau missen en dan zelf met Bak Nielsen aankomen...
Heb ik niet gedaan ik persoonlijk vind gewoon Nielsen beter als Wielaert en oleguer
FlyLo
-
- 1070 berichten
- 745 stemmen
Maxwell zou interesse van Barcelona genieten.
Maar de LB is inderdaad één van de moeilijkste posities om in te vullen, dat zie je overal.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dan zou ik Eduardo Ratinho halen, speelt voornamelijk rechtsback maar bij Corinthians bewees ie een magistrale linksback te zijn.
Ook een speler die je over een paar jaar voor veel meer zou verkopen.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Ik zou zelf graag Obradovic zien, van wat ik van gezien heb en wat ik ervan gehoord heb, echt een toekomstige topper.
Daarnaast nog een extra centrale verdediger en de verdediging is rond.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Als je het over een rechtsback hebt niet nee...
DieGo
-
- 5808 berichten
- 2367 stemmen
Inderdaad niet voor linksback maar ik zag alle verdedigers van Ajax langskomen behalve Silva, waar ik stiekem toch nog wel een beetje gecharmeerd van ben.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ik ook. Erg jammer dat van Basten het niet in Silva zag zitten. Ik vond zijn 1e half jaar bij Ajax bijzonder goed. Ik denk ook dat hij meer rechtsback is dan vd Wiel dat is. Bij Oranje is geen echte RB en dus kan Wiel daar goed spelen maar ik zou hem bij Ajax graag centraal zien en Silva op rechts. Vd Wiel is verdedigend niet zo super en opbouwend rent hij wel veel maar doet hij te weinig. Al bij al is hij wel erg talentvol maar Silva moet je niet zo maar uitvlakken.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Ik zou Silva proberen te verkopen en anders als reserve houden. We moeten nu niet allerlei spelers weer een kans gaan geven, of terughalen etc. Je moet je afvragen of Ajax een betere verdediging heeft dan 2008/2009 als je een verdediging krijgt met
Silva-Vd Wiel- Wielaert-linksback
Ik zeg 100% zeker weten van niet.
Persoonlijk zou ik gaan voor;
Vd Wiel - Wielaert - Aankoop - Aankoop
Wielaert heb ik ook liever niet maar drie nieuwe verdedigers in de basis is te duur en te veel van het goede. Misschien kan Alderweireld zich snel door ontwikkelen of anders Van Rhijn, van Van Rhijn verwacht ik namelijk nog meer.
Edit: Wat de echte supporter al lang wist staat nu ook in de telegraaf:
Obradovic 'opvolger' Vermaelen - Het laatste Voetbalnieuws op Telesport.nl [Voetbal] - telegraaf.nl 
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Tjonge jonge, gekkenhuis Real. AC Milaan heeft groot gelijk natuurlijk, elke speler is vervangbaar, helemaal voor dat geld.
Nu zie ik Van der Vaart wél vertrekken eigenlijk.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Maar de LB is inderdaad één van de moeilijkste posities om in te vullen, dat zie je overal.
Sjaak Polak moet weg bij Veendam, jongens, ik zeg het nog maar es. Past prima bij Ajax. 
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Oranje-fans doelwit bij WK - Binnenland - Telegraaf.nl [24 uur actueel, ook mobiel] [binnenland]
Oranje helmen meenemen dan maar...
kos
-
- 46709 berichten
- 8866 stemmen
Is geen aanval of kritiek hoor maar Enoh , Lindgren , Anita,Oleguer, en Wielaert,
Gabri zou het kunnen Assati moet ik nog zien en Urby als linkermiddenvelder dus geen linker spits zou dit ook kunnen.
Vertongen zou ik voor de laatste linie zetten.
We moeten kopen een goede snelle linksback, een top middenvelder , en een goed scorende spits , nee geen Berg die kan dit echt niet aan.
Ga shoppen voor een spits in Brazilie je ziet wat voor een toppers Wolfsburg heeft gehaald.
De linkback zou ik toch nog een keer naar die Servier gaan kijken.
En natuurlijk een snelle goede laatste man met ervaring , die zijn er bijna niet er is er maar 1 die in Nederland de Ned comp speelt en dat is de speler van Heerenveen: Bak Nielsen en dat is toch een beetje een gok maar wel de enigste die het zou kunnen.
Ik ben het over voetbal niet vaak met je eens, mar hier zeg je wel wat rake dingen.
Bak Nielsen vind ik uit de Nederlandse competitie ook de enige verdediger waar Ajax iets aan zou hebben. Type Stam.
kos
-
- 46709 berichten
- 8866 stemmen
Kaka.
.
Eindelijk gaat Real weer de goede kant op.
.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Pfff
En met wie komen wij? Pienaar
.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Bak Nielsen vind ik uit de Nederlandse competitie ook de enige verdediger waar Ajax iets aan zou hebben. Type Stam.
Die mag de veters nog niet strikken van zowel Granqvist als Sankoh, die Nielsen. 
kos
-
- 46709 berichten
- 8866 stemmen
Oneens, Granqvist is best een redelijke verdediger, maar nogal traag en lomp. Sankoh heeft zeker talent maar maakt nog teveel fouten.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Nou, dat van Sankoh was altijd zo idd, maar afgelopen seizoen heeft hij slechts 1 fout gemaakt, een domme rode kaart in zn laatste wedstrijd, haha, echt zo'n Afrikaanse doodschop was dat.
Granqvist was natuurlijk de revelatie van het seizoen, die kan het met 2 vingers in de neus redden bij Groningen en Ajax, alleen ziet het er soms door zijn nonchalant zijn, nogal traag uit soms idd.
FlyLo
-
- 1070 berichten
- 745 stemmen
Florentino Perez is toch een walgelijk ventje.
Real Madrid heeft een schuldenberg rond de €350 mio, maar wil nu ook nog CR7 gaan kopen.
Kaka heeft trouwens al verklaard dat hij liever bij ACM was gebleven..
Hoe kan je een sport toch zo kapotmaken 
Ik hoop (en denk) dat ze met deze aankopen het nog altijd gaan moeten afleggen tegen FCB (die gewoon met een stuk of 8 jeugdspelers + gerichte buitenlandse aankopen spelen).
FlyLo
-
- 1070 berichten
- 745 stemmen
Kaka is toch niet gedwongen ofzo?
"As such, I spoke with the Milan board and we concluded that the best thing for everyone would be to sell me."
Als dat louche voorzittertje niet zo'n absurde, onverantwoorde som had geboden, speelde Kaka nog gewoon bij Milan volgend seizoen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Omdat ie goede spelers wil kopen?
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Ja, ik snap het ook niet helemaal eigenlijk. Túúrlijk is het mannetje geboren met een lust voor de macht, maar je kan iemand het moeilijk kwalijk nemen dat ie Kaka heeft gekocht, lijkt me...
FlyLo
-
- 1070 berichten
- 745 stemmen
Omdat ie goede spelers wil kopen?
Nee, omdat hij onverantwoorde sommen neertelt, voor iedere speler met een grote naam. Het kleinste kind kan trouwens zien dat de verdediging de achilleshiel van het huidige Real Madrid is, maar ik betwijfel of Perez ook maar één verdediger gaat halen deze zomer.
Ondertussen hebben ze daar ook een hoop jeugdspelers rondlopen, die simpelweg nooit een kans (zullen) krijgen omdat Perez maar gaat blijven kopen. Dit is toch helemaal geen manier om een club te besturen..
Een speler kopen voor 65 miljoen pond (!!!) terwijl je club al torenhoge schulden heeft, is onverantwoord en zou verboden moeten zijn.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Het bezit van Real Madrid schijnt een waarde te hebben van over de 2 miljard zie het probleem niet zo van miljoenen schuld. Wil je dezerdagen een topspeler bij een club weghalen moet je me tdit soort sommen over de brug komen. Als je het kan, waarom niet.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Een speler kopen voor 65 miljoen pond (!!!) terwijl je club al torenhoge schulden heeft, is onverantwoord en zou verboden moeten zijn.
Het gaat er niet om hoeveel schulden een club heeft, het gaat om het kapitaal en het vermogen in een club. En dat is zeker groots aanwezig bij deze grootmacht.
FlyLo
-
- 1070 berichten
- 745 stemmen
Real Madrid heeft onlangs gronden van zijn jeugdacademie verkocht om hun schuldenberg al te dichten.
Ook al hebben ze een vermogen van 2 miljard (en dalend), dan is het toch nog niet de bedoeling om een extra schuldenberg te creëren voor een speler die ze niet eens echt nodig hebben.
Toch wel ongelofelijk dat ik dit hier moet uitleggen, zowat de hele internationale voetbalwereld kakt op Perez.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Toch wel ongelofelijk dat ik dit hier moet uitleggen, zowat de hele internationale voetbalwereld kakt op Perez.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Dan is Kaka toch een logische aankoop? 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
En waar haal je dat vandaan? Dat is gewoo nde cultuur bij de grote jongens, ik snap die haat ook niet zo tegen de giganten die veel koopkracht hebben.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.