• 15.948 nieuwsartikelen
  • 178.904 films
  • 12.262 series
  • 34.063 seizoenen
  • 648.970 acteurs
  • 199.232 gebruikers
  • 9.386.997 stemmen

Studio Sport #3

zoeken in:

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

happie schreef:

De Lakers halen Howard tot twee keer toe uit de wedstrijd. Wat de Caveliers totaal niet is gelukt. Lukken Pau en Bynum wel.

De Cavs hebben dan ook geen Gasol en Bynum. En als je dan ook nog Odom en Ariza hebt en iemand wel eens gehoord van Kobe Bryant? Zo impressive vindt ik het niet echt. Lakers hebben een dijk van een team. Daar zou alleen een Boston met Garnett tegen opgewassen zijn.

Game 3 word heel belangrijk voor Orlando. Weet Howard zich weer te onderscheiden en winnen ze deze game, dan geef ik ze nog een goede kans. Winnen de Lakers, dan word het gewoon keihard 4-0.

Het staat straks gewoon weer 2-2 hoor na game 4 .

happie

• 6246 berichten
  • 426 stemmen

Pannekoek zegt het profvoetbal vaarwel

Geschreven op maandag, 8 juni om 13:37

Marcel Pannekoek heeft een punt gezet achter zijn loopbaan als profvoetballer. De spits van FC Emmen heeft besloten om zich op een maatschappelijke carrière te richten en vertrekt naar de amateurs van PKC’83, dat in de hoofdklasse C uitkomt. De 23-jarige Pannekoek had een aflopend contract bij Emmen en kreeg in mei te horen dat de eerstedivisionist niet van plan was om de samenwerking voort te zetten. Omdat de interesse van andere clubs niet concreet werd besloot de spits om er eind aan te breien. Pannekoek keert terug naar de amateurs.

Bij de Groninger zaterdaghoofdklasser volgt de spits Cuneyt Karakaya op, die onlangs vertrok bij PKC. Pannekoek speelde in totaal vier jaar in het profvoetbal: twee jaar voor FC Groningen en twee voor Emmen. Voor laatstgenoemde vereniging maakte hij negen doelpunten in 56 competitiewedstrijden.

Gemis voor het Nederlandse profvoetbal.

kos

• 46706 berichten
  • 8863 stemmen

Misleidende titel.

happie

• 6246 berichten
  • 426 stemmen

:P

kos schreef:

Misleidende titel.

Jij dacht dat het over Marco van Basten ging, toen je de titel las?

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Materny schreef:

(quote)

Tsjah, wat moeten we met die peperdure spanjool.

Heb eerlijk gezegd geen idee in welke vorm hij verkeerd, maar zo slecht als 2 jaar terug kan hij toch niet meer zijn.'' aangezien hij afgelopen seizoen toch 23 wedstrijden heeft gespeeld '' Wel maar 5 doelpunten, beetje magertjes.

Verkopen lijkt nog steeds de beste optie. Met Cvitanich,Suarez,Emanulson,Leonardo en Sulejmani heb je voorin genoeg rondlopen.

Onder de hamer ermee.

Luque heeft 6x gescoord in Spanje met het kleine Malaga dat knap 8e is geworden. Daarnaast heeft hij op een tijdje na vaak in de basis gestaan. Ik pleit ervoor hem terug te halen. Hij heeft toch zeker zijn klasse en nu ook weer wedstrijdritme. V Basten is weg dus nieuwe kansen voor iedereen. Liever Rommedahl en Kennedy dumpen en Luque in die plaats de kans geven. Was toch ooit een heel groot en goede voetballer.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Ajax, Arsenal rond over Vermaelen

Arsenal heeft met Ajax een akkoord bereikt over de overname van Thomas Vermaelen. De Belgisch international moet zelf nog tot een vergelijk komen met The Gunners.

De 23-jarige verdediger heeft nog een contract tot medio 2012 in Amsterdam. De Londense club betaalt naar verluidt ongeveer dertien miljoen euro voor de 21-voudig international.

---

Boodschap aan Twente en Groningen:

Houdt spelers binnen, trek de telefoon eruit en houdt deuren en ramen gesloten!

Respekked

• 6286 berichten
  • 1229 stemmen

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Kai schreef:

Boodschap aan Twente en Groningen:

Houdt spelers binnen, trek de telefoon eruit en houdt deuren en ramen gesloten!

Wat een jankbal blijf je toch ook zeg....

Hopelijk halen we Elia!

kos

• 46706 berichten
  • 8863 stemmen

Ze kunnen beter een goede verdediger halen.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Thomas Alderweireld.

Vergeet zijn naam komend seizoen niet.

Maar voor die 13 miljoen mogen ze wel een linksback van niveau halen. Maxwell maar eens polsen?

Niveath

• 363 berichten
  • 596 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Thomas Alderweireld.

Maar voor die 13 miljoen mogen ze wel een linksback van niveau halen. Maxwell maar eens polsen?

Toby zul je bedoelen. Die komt er idd wel.

En 13 miljoen is wel erg veel voor Vermaelen, dat is weer eens een meevaller. Wel jammer dat ie weg is, toch wel één van de meest constante ajacieden van afgelopen seizoen.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Hehe ik dacht teveel aan Vermaelen Toby, inderdaad.

13 mil voor Vermaelen vind ik de vette hoofdprijs. Strik erom en weg ermee. Modale, vervangbare speler.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Vind Vermaelen anders niet zo constant, ik vind hem once in a while toch wel weer opvallen door fouten. Ik heb dan alleen weinig wedstrijden van Ajax volledig gezien hoor .

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Naomi Watts schreef:

Vind Vermaelen anders niet zo constant, ik vind hem once in a while toch wel weer opvallen door fouten. Ik heb dan alleen weinig wedstrijden van Ajax volledig gezien hoor .

Je hebt wel een prima indruk gekregen want zo denk ik er ook over. Vermaelen is een aardige verdediger maar meer niet. Maakt te vaak dure foutjes en kan daarnaast ook niet opbouwen.

Lekker verkopen en van dat geld een goede linksback halen. Dan ben ik defensief tevreden. Met Wielaert, Oleguer, Alderweireld en zelfs ook Vd Wiel en Vertonghen hebben we spelers genoeg die prima centraal zouden kunnen spelen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Verbeek hoogstwaarschijnlijk terug op het oude nest in Almelo, leuk voor hem en maar hopen dat Feyenoord - Heracles snel komt.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Lekker verkopen en van dat geld een goede linksback halen. Dan ben ik defensief tevreden. Met Wielaert, Oleguer, Alderweireld en zelfs ook Vd Wiel en Vertonghen hebben we spelers genoeg die prima centraal zouden kunnen spelen.

Vertonghen wel alleen als het niet anders kan, die moet je gewoon posteren op het middenveld. Wat mij betreft de beste middenvelder die rondloopt in de eredivisie.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Thomas Alderweireld.

Alderweireld is een behoorlijk talent maar we komen er wel weer bekaaid vanaf als die nu meteen een basisplaats krijgt.

Maxwell zit vast te wachten op Ajax ja, NOT!

Verder vraag ik me af waar je Elia gaat neerzetten, Elia is nu nog helemaal niet nodig vooral niet voor zoveel geld.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Vertonghen wel alleen als het niet anders kan, die moet je gewoon posteren op het middenveld. Wat mij betreft de beste middenvelder die rondloopt in de eredivisie.

Met Gabri en Enoh en zelfs Lindgren zijn we controlerend wel goed bezet. Vertonghen centraal in je verdediging als opbouwer zou niet eens zo slecht zijn. Al hoeft het wat mij betreft niet.

Stekelenburg; vd Wiel, Oleguer, Wielaert, ?????; Gabri, Enoh, Vertonghen, Aissati, Suarez, Sulejmani

Lijkt me een heel behoorlijke ploeg. Hopelijk denkt Jol ook eens aan 442. Misschien in de competitie eens vaker met 3 man achterin en een extra middenvelder spelen? Zou misschien druk wegnemen van onze ietswat labiele achterhoede.

stinissen (crew films & series)

• 23485 berichten
  • 76998 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Met Gabri en Enoh en zelfs Lindgren zijn we controlerend wel goed bezet. Vertonghen centraal in je verdediging als opbouwer zou niet eens zo slecht zijn. Al hoeft het wat mij betreft niet.

Stekelenburg; vd Wiel, Oleguer, Wielaert, ?????; Gabri, Enoh, Vertonghen, Aissati, Suarez, Sulejmani

Lijkt me een heel behoorlijke ploeg. Hopelijk denkt Jol ook eens aan 442. Misschien in de competitie eens vaker met 3 man achterin en een extra middenvelder spelen? Zou misschien druk wegnemen van onze ietswat labiele achterhoede.

Is geen aanval of kritiek hoor maar Enoh , Lindgren , Anita,Oleguer, en Wielaert,

Zijn echt niet goed genoeg voor Ajax ik weet dat jij altijd wel het positieve in een speler ziet maar geloof me ik ben 47 jaar ik heb 15 jaar alle wedstrijden live gezien uit en thuis en ook alle europa cup wedstrijden gezien . daarnaast kijk ik wedstrijden uit Spanje , Frankrijk, Italie, Duitse, Belgie , Schotse En de Engelse competitie.

De spelers die jij noemt hebben gewoon te weinig voetbal en body

in hun lijf.

Gabri zou het kunnen Assati moet ik nog zien en Urby als linkermiddenvelder dus geen linker spits zou dit ook kunnen.

Vertongen zou ik voor de laatste linie zetten.

We moeten kopen een goede snelle linksback, een top middenvelder , en een goed scorende spits , nee geen Berg die kan dit echt niet aan.

Ga shoppen voor een spits in Brazilie je ziet wat voor een toppers Wolfsburg heeft gehaald.

De linkback zou ik toch nog een keer naar die Servier gaan kijken.

En natuurlijk een snelle goede laatste man met ervaring , die zijn er bijna niet er is er maar 1 die in Nederland de Ned comp speelt en dat is de speler van Heerenveen: Bak Nielsen en dat is toch een beetje een gok maar wel de enigste die het zou kunnen.

• 23485 berichten
  • 76998 stemmen

Ik durf me ook een echte Ajacied

te noemen als ze een slecht resultaat halen ben ik echt ziek , ik hou van die club sterker nog het is gewoon een echte liefde.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

stinissen schreef:

Ik durf me ook een echte Ajaxied te noemen.

Dan moet je wel weten hoe je het schrijft, stinissen.

• 23485 berichten
  • 76998 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Dan moet je wel weten hoe je het schrijft, stinissen.

echte Ajacied zo beter

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

stinissen schreef:

Ik durf me ook een echte Ajacied

te noemen als ze een slecht resultaat halen ben ik echt ziek , ik hou van die club sterker nog het is gewoon een echte liefde.

Same for me. Je club is toch een deel van je leven, een belangrijk deels zelfs.

Ik denk altijd met een grote glimlach terug aan duels die ik heb bezocht die me altijd zullen bijblijven. Maar ook aan verloren duels waarna ik depressief de auto of trein in ging...

Maar wat er ook gebeurd, je club laat je nooit in de steek. Idem met je nationale ploeg. Lachwekkend dat een Nederlander supporter kan zijn van Spanje of Duitsland om wat te noemen. Als Nederlander support je Oranje en verder niets. Kan dat niet begrijpen. Net als je nooit zal overstappen van club.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

stinissen schreef:

En natuurlijk een snelle goede laatste man met ervaring , die zijn er bijna niet er is er maar 1 die in Nederland de Ned comp speelt en dat is de speler van Heerenveen: Bak Nielsen en dat is toch een beetje een gok maar wel de enigste die het zou kunnen.

Allerlei ajacieden afkraken omdat ze het niveau missen en dan zelf met Bak Nielsen aankomen...

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Kai schreef:

(quote)

Allerlei ajacieden afkraken omdat ze het niveau missen en dan zelf met Bak Nielsen aankomen...

Hehe inderdaad.

Ik weet ook wel dat Ajax niet op elke positie een wereldtopper heeft maar om te denken dat Bak Nielsen ons beter maakt in vergelijking met wat we hebben.

Ajax had met deze selectie dit jaar tot het einde mee moeten spelen met AZ om de titel. Komend jaar met een echt goede coach moet dat toch mogelijk zijn, zeker als er 1 of 2 echt gerichte versterkingen komen.

Ik blijf erbij, extra spits en een goede linksback en dit Ajax kan prima meespelen om de prijzen.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Goede linksbacks zijn erg moeilijk te vinden.

Ik zou niet zo snel iemand kunnen opnoemen die haalbaar is en Ajax sterker maakt.

Goede aanvallers zijn er genoeg te vinden.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Maxwell!

Maarja, dat is een droom denk ik.

Laat Ajax maar eens goed scouten. Een fatsoenlijke linksback moet je toch wel ergens kunnen halen lijkt me. Braafheid was ideaal, maar die komt niet meer. En wie dacht nou 3 jaar terug dat Braafheid zon goede speler als hij nu is zou worden?

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Maxwell was uiteraard ook de eerste naam aan wie ik dacht.

En Braafheid gaat die bij Bayern dan op de linksbackpositie spelen?

Hopelijk voor hem schuift Philipp Lahm dan een linie naar voren toe of gaat die op rechts spelen. Anders zie ik Braafheid niet veel van de bank afkomen.

eRCee

• 13448 berichten
  • 1980 stemmen

timbo_ schreef:

Wat mij betreft zijn de drie absolute zekerheidjes Contador, Andy Schleck en Evans.

Denk je dat Andy kopman wordt boven Franck? En dat hij dat ook aan gaat kunnen?

Ik zat zelf juist een beetje te twijfelen wie van die twee dit jaar hoog gaat eindigen. Over het algemeen worden ronderenners beter naarmate ze ouder zijn, dus tsja.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.