- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #3
Studio Sport #3
kos
-
- 46710 berichten
- 8867 stemmen
Nee, omdat hij onverantwoorde sommen neertelt, voor iedere speler met een grote naam. Het kleinste kind kan trouwens zien dat de verdediging de achilleshiel van het huidige Real Madrid is, maar ik betwijfel of Perez ook maar één verdediger gaat halen deze zomer.
Jawel hoor.
kos
-
- 46710 berichten
- 8867 stemmen
Ook al hebben ze een vermogen van 2 miljard (en dalend), dan is het toch nog niet de bedoeling om een extra schuldenberg te creëren voor een speler die ze niet eens echt nodig hebben.
Niet eens nodig? Lijkt me dat hij een hoop kan brengen creatief gezien.
Sowieso echt een typische Real Madrid speler, sierlijke, mooie middenvelder. Natuurlijke opvolger van Zidane. Stoorde me altijd al dat hij bij Milan zat.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Met dat voetbal van AC benut je de kwaliteiten van Kaka natuurlijk niet.
kos
-
- 46710 berichten
- 8867 stemmen
Nu nog snel wat van die overbodige Nederlanders er uit mikken.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Schijnt dat Perez heeft gezegd dat als ze Ribery mogen overnemen voor 30 miljoen ze er drie mogen uitkiezen. Zal Van Gaal wel doen denk ik.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Nu nog snel wat van die overbodige Nederlanders er uit mikken.
Ja inderdaad, die kansloze Van der Vaart hopelijk terug naar de betonblok, Sneijder zal vast blijven als bankzitter, Drenthe wordt verhuurd aan een Spaanse 2e-klasser, huilebalk Robben zal wel blijven, Huntelaar en Nistelrooij zullen wel uitvechten wie er overblijft. (ik denk Van Nistelrooij)
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Huntelaar willen ze juist heel graag kwijt. Geruchten gaan dat ie betrokken gaat worden in de deal met Ronaldo.
kos
-
- 46710 berichten
- 8867 stemmen
Sneijder is de enige die wel mag blijven, een betere speler op die positie haal je toch niet.
VdV is geen type voor Real. Robben is goed maar heb ik een hekel aan. De hamster is wel genoeg over gezegd. Ruud heeft z'n beste tijd wel gehad.
Drenthe....
.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Maar wil je Ribery losweken bij Bayern zou je voor Van Gaal zeker Sneijder beschikbaar moeten stellen. VdV kan bij elke BBVA club terecht.
kos
-
- 46710 berichten
- 8867 stemmen
Ruud en Robben lijken me erg goede spelers voor Bayern! Passen daar vast goed.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Ruud is fantastisch, kom op. Naar Grunn met de man!
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Lijken die Milanezen Dzeko te gaan halen. Meesterzet.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
En ja hoor. David Villa waarschijnlijk ook naar Real
. Perez is weer terug hoor
.
FlyLo
-
- 1070 berichten
- 745 stemmen
En waar haal je dat vandaan? Dat is gewoo nde cultuur bij de grote jongens, ik snap die haat ook niet zo tegen de giganten die veel koopkracht hebben.
Nee, dat is niet de cultuur bij de grote jongens. Dat is de cultuur van Chelsea en Real Madrid.
Villa zie ik niet naar Madrid gaan, Perez beweerde al dat hij max €25 mio wil neerleggen voor hem. Valencia is beslist niet zo gek om dat bod te aanvaarden.
Ja. Of toch minstens de clubs als Man Utd e.d. die miljarden schulden hebben. Pure competitievervalsing
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dan onderschat je de situatie waar Valencia in zit. Marca heeft het bovendien over 37 miljoen met bonus clausules als ze prijzen pakken volgend seizoen.
FlyLo
-
- 1070 berichten
- 745 stemmen
Dan onderschat je de situatie waar Valencia in zit. Marca heeft het bovendien over 37 miljoen met bonus clausules als ze prijzen pakken volgend seizoen.
Valencia heeft al boden van 45 miljoen afgeslagen (volgens de kranten dan toch) en kunnen zeker zoveel krijgen voor een topspits als David Villa. Ik hoop nog steeds dat hij naar FCB trekt trouwens, met Eto'o die andere oorden opzoekt.
Marca is een Real Madrid-gebaseerde krant en valt nooit te vertrouwen. Alle andere media hebben het over 65 miljoen (soms pond, soms euro).
stinissen (crew films & series)
-
- 23489 berichten
- 77005 stemmen
Ik ben het over voetbal niet vaak met je eens, mar hier zeg je wel wat rake dingen.
Bak Nielsen vind ik uit de Nederlandse competitie ook de enige verdediger waar Ajax iets aan zou hebben. Type Stam.
Als ik rustig ben en heb alles laten bezinken dan begrijpen we elkaar want zelf zeg je ook nooit echt domme dingen. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Marca is een Real Madrid-gebaseerde krant en valt nooit te vertrouwen. Alle andere media hebben het over 65 miljoen (soms pond, soms euro).
Met genoeg insiders die bij Real werkzaam zijn.
kos
-
- 46710 berichten
- 8867 stemmen
En ja hoor. David Villa waarschijnlijk ook naar Real
. Perez is weer terug hoor
.
Je zou toch denken dat een baas van ACS het in deze tijden wat rustiger aan zou doen.
.
FlyLo
-
- 1070 berichten
- 745 stemmen
Met genoeg insiders die bij Real werkzaam zijn.
Ach komaan, denk je nu echt dat Milan zo dom is om een speler als Kaka voor 37 miljoen te laten gaan.
Of die clausules moeten al echt belachelijk makkelijk zijn (min 10 goals scoren? kwalificeren voor CL?)
FlyLo
-
- 1070 berichten
- 745 stemmen
Ik heb het over Villa.
Aha, dit heb ik inderdaad ook net gelezen. Maar ik denk dat het voorlopig bij krantenpraat blijft, CR7 zou immers de volgende prioriteit van Perez zijn.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
zullen we de engelse competitie dan maar afschaffen met hun gezamelijke schuld van 100.000.0000
Nee, maar clubs met schuld wel uitsluiten van het spelen van Champions League.
stijf
-
- 342 berichten
- 232 stemmen
Pfff
En met wie komen wij? Pienaar
.
Pienaar wordt door Everton supporters anders wel op handen gedragen, is door een vooraanstaand supportersforum zelfs uitgeroepen tot "Toffee" van het jaar.
Geloof me als ik zeg dat Pienaar sinds zijn Ajax tijd met sprongen vooruit is gegaan.
FlyLo
-
- 1070 berichten
- 745 stemmen
Pienaar wordt door Everton supporters anders wel op handen gedragen, is door een vooraanstaand supportersforum zelfs uitgeroepen tot "Toffee" van het jaar.
Geloof me als ik zeg dat Pienaar sinds zijn Ajax tijd met sprongen vooruit is gegaan.
Prachtige coach ook bij Everton. Echt iemand die een speler béter maakt. Veel clubs kunnen een voorbeeld nemen aan Everton.
stijf
-
- 342 berichten
- 232 stemmen
Het is niet voor niks samen met Barcelona mijn favoriete buitenlandse club 
Met een voor premier league krap budget de laatste jaren constant top 5 spelen is heel erg knap.
Moyes is ook een realistisch coach. Zijn sterspelers worden in Engeland voortdurend gelinkt aan andere clubs, maar hij blijft er nuchter onder en zegt dat als een van deze spelers wordt verkocht (Arteta, Cahill, Lescott) er talenten klaar staan, en vervangers zoekt met een goede prijs/kwaliteit verhouding.
Everton is de club bij uitstek die spelers goedkoop binnenhaalt en weer duur doorverkoopt.
FlyLo
-
- 1070 berichten
- 745 stemmen
Braafheid nu definitief naar Bayern. Toch benieuwd wat Van Gaal daar gaat klaar krijgen.. Heeft nu een hoop nieuwe spelers, een aantal met zéér veel talent.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Ik hoop dat hij snel ruzie krijgt met Van Dommel.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.