- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #3
Studio Sport #3
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Zo is dat 
Mocht het gebeuren, ga ik niet supporteren voor Oranje op het WK.
Wat een onzin, als we met Douglas winnen, ben je heus niet tegen.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Als Ooijer er dan eindelijk uit wordt geschopt wordt het team er wel een stuk sympathieker door (en beter). Maar Douglas wil (net als Kalou toen) natuurlijk gewoon een Europees paspoort om makkelijker in Engeland, Spanje of Italie aan de slag te kunnen. Niet aan meewerken.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Als Ooijer er dan eindelijk uit wordt geschopt wordt het team er wel een stuk sympathieker door (en beter). Maar Douglas wil (net als Kalou toen) natuurlijk gewoon een Europees paspoort om makkelijker in Engeland, Spanje of Italie aan de slag te kunnen. Niet aan meewerken.
Waarom niet? Kunnen we beide ons voordeel mee doen. Dus ik zou zeggen deal!
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
De charme van het interlanvoetbal is juist, dat het land dat het beste opleidt ook de meeste kans maakt om te winnen. Anders dan bij gewoon voetbal worden hier niet je beste spelers weggekocht etc. In Oranje horen Nederlandse voetballers, als we komend EK een linksback missen gaan we die dan ook in Brazilië een op de kop tikken?
Misschien kunnen we nu vast paspoorten uitdelen aan de Braziliaanse spelers van -14, je kunt het maar vast gedaan hebben.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
De charme van het interlanvoetbal is juist, dat het land dat het beste opleidt ook de meeste kans maakt om te winnen. Anders dan bij gewoon voetbal worden hier niet je beste spelers weggekocht etc. In Oranje horen Nederlandse voetballers, als we komend EK een linksback missen gaan we die dan ook in Brazilië een op de kop tikken?
Misschien kunnen we nu vast paspoorten uitdelen aan de Braziliaanse spelers van -14, je kunt het maar vast gedaan hebben.
Zou ik zeker gaan doen, anders doen andere landen het wel en zijn wij de lul. Wereld is nu eenmaal aan elkaar aan het groeien..... En we hebben toch ook al jaren Surinaamse spelers in de selectie....en Marokkaanse
Had Bonhof in 1974 maar voor Nederland gekozen.......
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Waarom niet? Kunnen we beide ons voordeel mee doen. Dus ik zou zeggen deal!
Leggen we Dodo, Reis, Alex Teixeira en Breno ook meteen vast. 
En in Argentinië Zuculini, Trejo en Piatti!!
We worden wereldkampioen! 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Lijkt me een geweldig WK. 
Maar als jij liever zonder die spelers in de kwartfinale naar huis wordt gestuurd.......
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Dan slaan die interlands toch ook nergens meer op? Als de landenteams straks uit alleen maar buitenlanders bestaan net als de clubteams, dan kun je het hele interlandvoetbal net zo goed afschaffen. Wat ik overigens prima zou vinden, dat interlandvoetbal interesseert me minder en minder.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Dan ga je maar naar de Champions League kijken.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Dan slaan die interlands toch ook nergens meer op? Als de landenteams straks uit alleen maar buitenlanders bestaan net als de clubteams, dan kun je het hele interlandvoetbal net zo goed afschaffen. Wat ik overigens prima zou vinden, dat interlandvoetbal interesseert me minder en minder.
Nee, 11 spelers met zuivere Hollandse genen. Met stambomen die zijn terug te voeren naar de Bataven.
Van Dijk
A. De Vries - D. Jansen - De Boer - Janssen
B. De Vries - Pelleboer - C. Jansen - De Wit
Kaaskop - Wilders
Zoiets?
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Dan ga je maar naar de Champions League kijken.
Daar doet Nederland niet aan mee...... Kan je ook geen Wereldkampioen mee worden. 
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Nee, 11 spelers met zuivere Hollandse genen. Met stambomen die zijn terug te voeren naar de Bataven.
Nee, maar wel spelers die hier op z'n minst zijn opgegroeid.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Daar doet Nederland niet aan mee...... Kan je ook geen Wereldkampioen mee worden.
Met elf Brazilianen is Nederland ook geen wereldkampioen.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Wel als ze alle 11 genaturaliseerd zijn tot Nederlander. 
Denk overigens dat we er geen 11 nodig hebben.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Ga dan gewoon voor Brazilie supporteren...
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Deed ik ook in 1998. Stonden te veel De Boertjes in het NL11 voor mijn smaak. 
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Ze (Nederland) hadden toen toch een veel beter en sympathieker team dan nu.
En Brazilie had Ronaldo en Rivaldo. 
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Lekker steenkolen Engels trouwens aan die tafel
Het was niet om aan te horen. 
Normaal heb ik wel een boontje voor Mulder senior, maar hier had hij beter thuis kunnen blijven.....
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ze (Nederland) hadden toen toch een veel beter en sympathieker team dan nu.
En Brazilie had Ronaldo en Rivaldo.
Nee, hoor met afstand het vervelendste team ooit. Allemaal Ajaxcieden...
Was niet voor niets voor Brazilië.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Het was niet om aan te horen. 
Normaal heb ik wel een boontje voor Mulder senior, maar hier had hij beter thuis kunnen blijven.....
Grappige uitdrukking: een boontje hebben voor iemand.
Die kende ik nog niet. Meteen maar even opgezocht op spreekwoorden.nl. Daar staat verliefd zijn op iemand. Zo ver zal het toch niet gaan Herman?
Maar dat volledig terzijde.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Van Dijk
A. De Vries - D. Jansen - De Boer - Janssen
B. De Vries - Pelleboer - C. Jansen - De Wit
Kaaskop - Wilders
Zoiets?
De bekendste Wilders heeft Indisch bloed voor zover ik weet, dus dit lijkt me ook niet zuiver op de graat. 
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Grappige uitdrukking: een boontje hebben voor iemand.
Die kende ik nog niet. Meteen maar even opgezocht op spreekwoorden.nl. Daar staat verliefd zijn op iemand. Zo ver zal het toch niet gaan Herman?
Maar dat volledig terzijde.
Volgens mij is het Vlaams voor iemand wel sympathiek vinden. Verliefd zijn gaat me ook wat te ver, geef mij maar iemand van het vrouwelijke geslacht die de helft jonger is. 
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
In het vlaamse woordenboek staat ie inderdaad iets zwakker: Een voorliefde hebben voor iemand.
Maar goed, het blijft gevaarlijk, want boontje komt altijd om zijn loontje 
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Nee, hoor met afstand het vervelendste team ooit. Allemaal Ajaxcieden...
Was niet voor niets voor Brazilië.
Inderdaad, het mooist spelende elftal ná 1988.. Bergkamp, Kluivert, Overmars 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Het mooist gespeeld werd er in 1974 en 2008.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Bergkamp, Kluivert, Overmars
De lafaard, de moordenaar en de homo. Ik heb er niets mee. 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Al beperkt dat zich dus tot maar enkele wedstrijden,aangezien de winterstop al in zicht is.

wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Het mooist gespeeld werd er in 1974 en 2008.
In 2008 (en de campagne daarvoor) hebben we precies 2 goeie wedstrijden gespeeld. Bijvoorbeeld in de kwalificatie was het spel meestal niet om aan te zien.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
We hebben het hier over eind toernooien. Daarbij blijven die twee wedstrijden beter dan alles wat ik van het team van 1998 heb gezien. Of vond je de 0-0 tegen België of de 2-2 tegen Mexico erg mooi?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.