- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #3
Studio Sport #3
Zandkuiken
-
- 1750 berichten
- 1435 stemmen
Ook net El Clásico gezien, redelijke en vooral spannende partij. Beide ploegen waren aan elkaar gewaagd maar vond Barça toch iets vlotter combineren, vooral in de tweede helft. Kan nog erg spannend worden voor de titel: de Blaugrana spelen sowieso het mooiste voetbal maar Los Blancos zouden aan het einde van de rit wel eens de sterkste kunnen blijken, vooral als Kaká en Ronaldo naar hun topniveau weten toe te groeien.
Verder me eveneens redelijk zitten ergeren aan Dani Alves, die puike ingevingen (dat passje naar Messi) zoals zo vaak afwisselt met een karrenvracht aan knullige momenten. En de Real-fan zal wel een gelijkaardig gevoel bekropen zijn bij het aanschouwen van Marcelo's gehannes.
Boeiend maar als de beste man op het veld Carles Puyol was, kan je als toeschouwer geen subliem voetbal gezien hebben.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
22.50 is McClaren te gast bij Studio Voetbal. Lijkt me wel boeiend om eens te zien. Maar hoe gaan ze dit uitzenden? Want er zullen ook een hoop mensen kijken die niet goed zijn in Engels.
lykathea
-
- 1872 berichten
- 684 stemmen
22.50 is McClaren te gast bij Studio Voetbal. Lijkt me wel boeiend om eens te zien. Maar hoe gaan ze dit uitzenden? Want er zullen ook een hoop mensen kijken die niet goed zijn in Engels.
Een verwijzing naar teletekstpagina 888 lijkt me voldoende.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Behalve dat SV een live programma is en dat er dus geen directe vertaling aanwezig is lijkt me.
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Die moeten dan nodig op cursus. Maar het zal wel niet live zijn en ondertiteld worden. Of Check gaat het allemaal (ongetwijfeld beroerd) vertalen. Ik heb hoe dan ook nu al medelijden met McClaren.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Haha otherfool, post je nu zo de Huntelaar meter? 0-1 Milan, goal KJH in de 90ste minuut zie ik 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Haha en hij maakt ook de 0-2. Schitterende goal lees ik.
Detail, hij viel in de 85e minuut in.
lykathea
-
- 1872 berichten
- 684 stemmen
Behalve dat SV een live programma is en dat er dus geen directe vertaling aanwezig is lijkt me.
Wat doe je nou bijdehand, alsof er nog nooit een live uitzending ondertiteld is 
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Moet je mij toch eens uitleggen hoe je een live programma van ondertitels voorziet (of mis ik iets)? Tenzij het programma een aantal uren van tevoren is opgenomen.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ik doe niet bijdehand. Dan had ik wel onvriendelijk gedaan.
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Haha otherfool, post je nu zo de Huntelaar meter? 0-1 Milan, goal KJH in de 90ste minuut zie ik
Meen je dat nu!? Hij komt deran!
edit: 2 goals!
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Meen je dat nu!? Hij komt deran!
Vergeet ook die 2e niet he! 
Huntelaar 
lykathea
-
- 1872 berichten
- 684 stemmen
Ik doe niet bijdehand. Dan had ik wel onvriendelijk gedaan.
Ik las het dan zelf met een verkeerde blik, excuses.
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
---HunterMeter---
Serie A - Champions League = Totaal
Wedstrijden 14 - 5 = 19
Basis 5 - 0 = 5
Invaller 3 - 1 = 4
Gepasseerd 5 - 4 = 9
Blessure 0 - 0 = 0
Schorsing 1 - 0 = 1
Minuten 343 - 3 = 346
Goals 2 - 0 = 2
Assists 0 - 0 = 0
Sinds de vorige update:
2 wedstrijden, 1x gepasseerd, 1x invaller (6 minuten), 2 goals
lykathea
-
- 1872 berichten
- 684 stemmen
Moet je mij toch eens uitleggen hoe je een live programma van ondertitels voorziet (of mis ik iets)? Tenzij het programma een aantal uren van tevoren is opgenomen.
Gewoon, typen terwijl er gepraat wordt. Gebeurd wel vaker bij live-programma's (voor doven en slechthorende). Komen wel altijd behoorlijk veel fouten in voor, omdat het uiteraard live is, en snel moet, en is daarom ook een ramp om te lezen.
lykathea
-
- 1872 berichten
- 684 stemmen
Ja hoor het is live hoor Jack
Echt hé. Dit is dus al opgenomen, en dus is die ondertitel gewoon correct.
Wel slim om al dat Nederlandse gewauwel gewoon te laten vertalen in het oortje van McClaren.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
De goals. Die 2e is wonderschoon.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Wat een goal die tweede!
Zou eigenlijk dubbel moeten tellen in de huntermeter 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Douglas wil Nederlander worden en zich beschikbaar stellen voor Oranje hoor ik net bij SV.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Inzaghi die achterwaards een bal terughaald 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Hebben we eindelijk een legale reden om Kuijt uit de spits van Oranje te verbannen 
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Douglas wil Nederlander worden en zich beschikbaar stellen voor Oranje hoor ik net bij SV.
We zijn België niet, Douglas is een Braziliaan en dus heeft hij niks in Oranje te zoeken.
Als Nederland moet je hierboven staan en niet mee doen in die naturalisatie waanzin uit het buitenland.
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
We zijn België niet, Douglas is een Braziliaan en dus heeft hij niks in Oranje te zoeken.
Als Nederland moet je hierboven staan en niet mee doen in die naturalisatie waanzin uit het buitenland.
Zo is dat 
Mocht het gebeuren, ga ik niet supporteren voor Oranje op het WK.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Lekker steenkolen Engels trouwens aan die tafel 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Lekker steenkolen Engels trouwens aan die tafel
Inderdaad, helemaal dat zinnetje van Mulder sr. it is badder than before.
Badder whaaaaaaaa. Dat was even tenenkrommend zeg.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3595 stemmen
Wat een achterlijk figuur is die Mulder sr. ook.
McClaren is weer zijn charmante zelf. Heerlijke man \0/
Zelva
-
- 2188 berichten
- 2702 stemmen
Lekker voor Klaas-Jan.
Klass-Jan bedoel je?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.