- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #3
Studio Sport #3
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Uiteraard...
Had ook heel anders kunnen lopen als de 1-1 bij ADO niet afgekeurd was 
Ajax was veel beter en won verdiend. Als Suarez die bal afgegeven had dan was het al 1-3 voor dat penalty moment.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Ben pas na 10 minuten ingeschakeld maar Madrid is oppermachtig 70% balbezit zou weinig zijn. Bovendien net ook al een megakans gemist.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Krijg geen beeld dus dat wordt hem niet met El Clasico. En ik ben te gierig om naast Eredivisie Live ook Sport 1 te kopen 
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Toch komt er een moment dat Casillas niet op tijd is om de bal achter de verdediging op te pikken, en dan is het gewoon raak.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
unibet.nl kun je gratis primera division kijken. Via de live wedden knop. Moet dan alleen wel even account aanmaken. Geld storten hoeft echter niet.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Uiteraard...
Had ook heel anders kunnen lopen als de 1-1 bij ADO niet afgekeurd was
.
Maar die was terecht afgekeurd. Vond overigens dat Makaay niet buitenspel stond, hadden dus in de 5e minuut een strafschop moeten hebben....
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Wat een fantastische laatste 10 minuten bij Groningen - NEC
Die Marcello is trouwens wel erg slecht bij Madrid.
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Andre van Duin geeft een doelschop!
Ik vind het toch wel een grappig potje hoor... Alves die 3 ballen richting de Middenlandse Zee schiet en dan de grensrechter een klap wil verkopen, 6 hakjes in de eerste 10 minuten en de grootste kansen voor Madrid. Maar idd, die Marcello 
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Haha ja, die flank van het veld (Alves/Marcello) bakt er echt helemaal niets van. Heb Alves sowieso nog nooit goed zien spelen, maar zo vaak zie ik Barça niet, dus misschien is dat een vertekend beeld.
Barcelona moet gewoon even ééntje scoren. Dan gaat Real naar voren en dan is er in 45 minuten nog heel veel mogelijk.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Vond Madrid toch erg sterk beginnen. Die Diarra vond ik vooral erg goed. Overigens na die leuke eerste twintig minuten maar een saaie pot. Ben benieuwd naar tweede helft. Barcelona swingt nog niet in ieder geval want hebben nog geen kans gehad.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Vd Vaart niet eens op de bank las ik. Schandalig.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Cristiano Ronaldo twee keer erg gevaarlijk maar invaller Zlatan schiet hem binnen 5 minuten na zijn invalbeurt binnen.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Krijg geen beeld dus dat wordt hem niet met El Clasico. En ik ben te gierig om naast Eredivisie Live ook Sport 1 te kopen
Ik weet niet bij welke provider je zit, maar meestal heb je wel een combi-pakketje. Ik betaal maar 5 euro in de maand extra tov alleen Eredivisie live. Dat valt toch alles mee zou ik zeggen.
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Wat een ongelooflijk domme actie. Gewoon naast de schorsing een extra duel niet opstellen.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Ronaldo wisselen voor Benzema hoe dom
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
En dan te bedenken dat er aan het begin van dit seizoen een aantal onverlaten waren die Ibrahimovic niet goed genoeg vonden voor Barcelona 
Wordt nog leuk het laatste half uur met 10 tegen 11.
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Busquets, 2e geel na hands
Op een dieptepass die buitenspel zou hebben opgeleverd.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Zlatan is gewoon de beste spits ter wereld. Niet de beste afmaker, maar wel de meest complete. Hij beheerst alles. Iets meer scoren en hij is perfect. Ik hoop dat die godheid nog eens zin heeft om over een aantal jaar bij Ajax te ballen. Maar dat vast wel niet.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Real verdient op zijn minst een gelijkspel
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Real verdient helemaal niks. Real is goor. En zelfs na een kwart miljard investering zijn ze nog altijd minder dan de terechte nieuwe koploper Barcelona. Een prettig gevoel dat je met veel geld niet alles wint wat je ook wil.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Diarra ook rood. Is bekeken deze wedstrijd.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Real verdient helemaal niks. Real is goor. En zelfs na een kwart miljard investering zijn ze nog altijd minder dan de terechte nieuwe koploper Barcelona. Een prettig gevoel dat je met veel geld niet alles wint wat je ook wil.
Helemaal mee eens ware het niet dat ik Real vandaag beter vond en ze minimaal een gelijkspel hadden verdiend. Overigens is mijn afkeer van Real wel een stuk minder dan die van jou
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Loserzzzzzzzzz uit Madrid
(daar bedoel ik dus Real mee Naomi W
).
Gelukkig overwint het voetbal vandaag, ook al was Real misschien beter.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Slechte wedstrijd van Messi vandaag. Net als Ibra en Ronaldo duidelijk nog niet fit. Maar toch kan ik genieten van die paar acties aan de linkerkant bij de zijlijn. Lekker pielen, niet al te functioneel op wat tijdwinst na, maar o zo mooi om te zien als je er oog voor hebt. Wat een techniek heeft die man!
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Het voetbal verloor vanavond. Alves raakte hem per ongeluk goed en van Zlatan vermoed ik hetzelfde. Hij mocht er aan de andere kant niet in. Het seizoen is nog lang. Gelukkig heeft Mourinho wel weer gewonnen 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.