- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #3
Studio Sport #3
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3595 stemmen
Geweldige goal van Brama trouwens.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
En Quido wat een bullshit om het op het arbitrale trio te schuiven.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Roda heeft genoeg kansen gehad, en de 1-0 en 3-0 waren bijzonder knullig. Maar da's ook het probleem van Roda; veldspel is alleraardigst, maar voorin loopt weinig soeps rond en achterin zijn er elke wedstrijd wel momenten waarop (vooral) Kah en/of Castro gekke capriolen uithalen/uithaalt.
Heb overigens niet gehoord wat Van Veldhoven zei, maar kansloos waren ze allerminst.
Nou ik heb hele tweede helft gezien en stukjes van eerste en vond ze wel kansloos. Want hoewel ook Roda zeker een paar leuke kansen kreeg was het veldspel van Heracles ook gewoon beter in het deel dat ik zag.
Knisper
-
- 13041 berichten
- 1279 stemmen
Geweldige goal van Brama trouwens.
DieGo
-
- 5808 berichten
- 2367 stemmen
Ik had wel het idee dat ie lichtelijk werd getoucheerd door de rug van de verdediger trouwens.
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Oh oh oh wat een domme mensen in de voetballerij. Zo'n Groenendijk bijvoorbeeld met zijn 'het kost ons wel een doelpunt'. Dat je jouw team niet hebt geleerd om eens 10 seconden in balbezit te blijven, dat kost je een doelpunt.
Niks mis met de 1-2 van Stoch, en ook de penalty voor Willem II was goed gezien van de scheidsrechter.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3284 stemmen
Ik vind het ook een beetje onzin. Als de goal nu direct uit die overtreding kwam had hij een punt, nu niet echt.
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Overigens misschien een tipje: op sport1.nl kun je nu de hele dag kijken voor 3,99 (normaal gesproken 1 wedstrijd). Arsenal - Chelsea en Barca - Madrid zijn toch wel aardige potjes...
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3284 stemmen
Haha, die Suarez. Wat een prutser. Wordt wel een gemakkelijk middagje voor Ajax trouwens denk ik, zelfs als ze dat soort kansen gaan missen.
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Gaaf, dat ga ik maar eens doen. Ideale manier om een druilerige zondag door te komen.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Ajax heeft het anders bijzonder lastig
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3284 stemmen
Klopt, het leek er even op dat ze het gemakkelijk gingen krijgen. Al zal het nu toch echt wel zijn afgelopen met Vitesse na de 1-3. Helaas kreeg Vitesse die penalty niet, dan was het wellicht een andere wedstrijd geworden.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Pantelic is lekker bezig, 3 goals alweer
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Wel leuk dat Shrek na zo'n dikke overwinning toch weer 2x moest aanhalen dat het - oh boehoe - toch zo'n groot nadeel is dat zij op zondag spelen en Twente en PSV niet. Die heeft natuurlijk gevreesd dat Harmhoven er nu al met de Calimero-schaal vandoor zou gaan.
Wat speelt die Heitinga slecht trouwens, voegt niks toe aan het spel van Everton en pakt een ronduit onnozele kaart.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Derksen wordt in elk geval met de week ongeloofwaardiger. Na twee weken was het de zoveelste miskoop van Ajax, daarna beweert ie dat Ajax hem niet nodig had, vorige week was het al "best een aardige voetballer". Morgen zal ie het ook nog niet toegeven, maar er komt een moment.....
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Heb weer kunnen genieten, dit keer niet om het veldspel van ajax maar wanneer je met 5-1 wint en op 50% van je kunnen speelt tegen een vitesse (uit) dat voorin ook zeer regelmatig goede combinaties had, weet je dat het goed zit met dit team.
Vooral voor pantelic is het geweldig dat hij 3 keer scored, hij word met de week beter en belangrijker aangezien suarez het een beetje laat afweten.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ben vandaag zelf bij Vitesse-Ajax geweest. Ajax overall gezien prima gespeeld. Lekker effectief laten we maar zeggen he. Het veldspel kon soms beter maar verder klaag ik niet. Voorgaande jaren was het steeds ellende bij Vitesse uit. Pantelic, heerlijk! Ik was al blij met hem en wordt dat steeds meer. Suarez was erg egoistisch maar goed, wel weer meerdere assists. Dat is dan de Suarez uit vorm. Ik kan er mee leven. Ajax sloeg gelukkig op de goede momenten toe. Meteen na 1-0 achter en meteen vlak na de rust. Dat was wel prettig. Jammer van die domme rellen en spreekkoren later. Maar het stoorde me niet. Zelfs de wat mindere duels wint Ajax tegenwoordig dik. 1-5 uit, heerlijk!
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Tegen dit Vitesse uit punten laten liggen zou ook wel heel erg zijn. Werkelijk dramatische ploeg met een af en toe nog wel leuke aanval maar schandalig slechte verdediging. Zelfs wij (PSV) wonnen in de slechtste wedstrijd van het seizoen nog tegen een massaal verdedigend Vitesse.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Jullie wonnen in eigen huis ook maar met 1-0 en dan ook doordat Velthuizen toen de bal los liet. Anders met wat pech had je 0-0 kunnen spelen ook al ben je veel sterker. Je moet die ballen er nog wel inschieten tegen zwakke ploegen.
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Hilarische wedstrijd tot nu, Arsenal - Chelsea.
Vermaelen dacht; wat Drogba kan, kan ik ook 
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Ik denk dat je van ploegen als Vitesse uit makkelijker wint dan thuis. Vandaag proberen ze nog te voetballen. In Amsterdam gaan ze gewoon met tien man voor de goal hangen. Sparta - PSV was hetzelfde verhaal. Oké het wordt nog spannend maar om als Sparta zijnde zo aanvallend te gaan spelen tegen PSV, ik vind dat echt oerdom.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Inderdaad Davydenko wint gewoon in een overigens erg matte finale
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Hilarische wedstrijd tot nu, Arsenal - Chelsea.
Vermaelen dacht; wat Drogba kan, kan ik ook
Inderdaad, die gingen er aardig identiek in.
Bizarre is dat je weet wat er gaat gebeuren en dan gebeurt het ook.
En het wordt toch wel pijnlijk duidelijk dat Nasri en Eduardo (nog?) geen van Persie zijn en dat Arshavin na Zenit nooit meer het verschil kan maken als het er op aan komt.
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Tja, en dan moet Arsenal in de 2e helft forceren, brengt Wenger er 3 nieuwe dwergen in. Vrij kansloos allemaal. Ik zou in de winterstop maar eens een echte spits aantrekken; Ruud zou er wel mooi passen.
Nou, overschakelen op de Clásico dan maar; Hup Madrid!
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Bij mij staat 'ie ook klaar. Hopen op net zo'n spektakelstuk als vorig seizoen!
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Tja, en dan moet Arsenal in de 2e helft forceren, brengt Wenger er 3 nieuwe dwergen in. Vrij kansloos allemaal. Ik zou in de winterstop maar eens een echte spits aantrekken; Ruud zou er wel mooi passen.
Nou, overschakelen op de Clásico dan maar; Hup Madrid!
Wel een mooi idee ja. Van Nistelrooij bij Arsenal 
Ik ga ook eens proberen zo om de afslachting van Real te zien.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Jammer, was 100% pingel. Had heel anders kunnen lopen als Vitesse op 2-2 was gekomen....
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.