- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #3
Studio Sport #3
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3284 stemmen
Dat kon inderdaad niet uitblijven, er waren gewoon teveel kansen. Al was de keeper van Sparta erg goed bezig. Nu lekker onderuitgezakt de concurrenten aan het werk zien, toch ook altijd weer relaxt
.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Volgens mij meer geluk dan wijsheid bij die Seliga (oid.), vind het maar een grabbelaar.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Matige keeper inderdaad. Moet zeggen dat ik na het smsje "2-1 Poepon" ook wel even spannend begon te vinden. Maar had eerste 25 minuten live gezien en kon me eigenlijk nauwelijks voorstellen dat we punten gingen laten liggen. Gelukkig gebeurde dat dus ook niet.
Nu morgen VVV nog en dan zijn we tevreden. Ajax en Twente gaan namelijk geen punten laten liggen.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Ajax zou ik maar niet zo zeker van zijn, (Vitesse) uit hebben we het altijd lastig. Vorig jaar was het in Arnhem helemaal dramatisch (4-1).
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Alleen was dat wel op zo'n beetje het dieptepunt. Zeker is een groot woord, maar ik ga er vanuit dat Ajax zondag laat zien dat het nu een stuk verder is dan op dat moment. Bovendien: Als Ajax niet wint kunnen we al bijna weer inpakken.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3284 stemmen
Ajax is de laatste tijd goed bezig, die gaan daar echt geen punten laten liggen.
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
'Vorig jaar' zegt natuurlijk niks. Ik mag het woord significantie niet meer gebruiken maar anders...
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
In Londen vanmiddag trouwens de halve finales van de ATP Finals. Vanaf een uur of half vier live Federer tegen Davydenken te volgen op de BBC dacht ik. Daarna Soderling tegen Del Potro.
Overigens erg verassend dat Nadal, Djokovich en Murray de halve finales niet hebben bereikt.
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
lykathea
-
- 1872 berichten
- 684 stemmen
In Londen vanmiddag trouwens de halve finales van de ATP Finals. Vanaf een uur of half vier live Federer tegen Davydenken te volgen op de BBC dacht ik. Daarna Soderling tegen Del Potro.
Overigens erg verassend dat Nadal, Djokovich en Murray de halve finales niet hebben bereikt.
Nu ja, het enige echt verrassende was dat Nadal al zijn partijen verloor. Voor de rest was het reuze spannend, allemaal minimale verschillen.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Ik hoop op een finale tussen Federer en Del Potro, zodat de Zwitser revanche kan nemen op de verloren US Open finale. Dat is de enige smet op een bijna perfect seizoen.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Marco van Basten was in het seizoen voorafgand aan zijn magistrale optreden tijdens EK 1988 ook langdurig geblesseerd. Ik hoop dat van Persie hier moed uit kan putten. Willen we in Zuid-Afrika een rol van betekenis spelen hebben we hem keihard nodig.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Ik vind het nogal een verschil, één ingescheurde of drie afgescheurde enkelbanden. Wie had die eerste diagnose eigenlijk gesteld?
Voor het WK misschien niet zo ongunstig, maar ik zag Arsenal mét van Persie toch graag spelen iedere zaterdag.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3284 stemmen
Nu ja, het enige echt verrassende was dat Nadal al zijn partijen verloor. Voor de rest was het reuze spannend, allemaal minimale verschillen.
Valt wel mee, Nadal is niet in vorm en heeft veel last van zijn blessures.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Vond de uitschakeling van Djokovic en Murray verassender. Djokovic is de titelverdediger en was vooraf de grote favoriet. En Murray speelde in zijn thuisland waar die vaak net wat beter is. Nadal daarentegen wint nauwelijks wedstrijden de laatste weken en is gewoon niet in goede doen.
lykathea
-
- 1872 berichten
- 684 stemmen
Uitschakeling, uitschakeling. Ik vertel vast niks nieuws, maar come on, op steeds 1 persoon na had iedereen evenveel punten, en in poule A hadden ze zelfs alle 3 even veel sets gewonnen en verloren. Tja dan moét er iemand afvallen, volgens dat rare percentage systeem. Maar om nou over een verrassing te spreken? Mwa.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Ja het is toch echt een uitschakeling. Ik zeg verder ook niet dat de verchillen groot zijn maar ik vind het wel degelijk verassend dat vooral Djokovic niet in de halve finales staat. Maar ik ga lekker op de BBC Federer - Davydenko kijken.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Aardig niveautje die laatste 5 á 6 games. Jammer genoeg is het Davydenko die wint al was het zeker niet onterecht.
Cupido
-
- 524 berichten
- 1912 stemmen
Wordt tijd dat Federer een coach inschakelt als ie de komende jaren nog wil domineren (waar ik toch op hoop), want de fouten stapelden zich op. Natuurlijk zit daar af en toe een wereldbal tussen, maar daar win je geen wedstrijden mee. Het leek soms ook een mentaal gevecht bij hem: "ga ik mijn best doen vandaag of is dit het einde van mijn seizoen (want ik heb toch niks te bewijzen)?" Hoop nu wel dat Davydenko het toernooi wint.
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Zat D.Koevermans afgelopen vrijdag op de bank? Waarom wordt hij dan niet opgesteld na zo'n goede reeks voor zijn blessure leed?
Ik vraag dit allemaal in het kader van het poultje 
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Wordt tijd dat Federer een coach inschakelt als ie de komende jaren nog wil domineren (waar ik toch op hoop), want de fouten stapelden zich op. Natuurlijk zit daar af en toe een wereldbal tussen, maar daar win je geen wedstrijden mee. Het leek soms ook een mentaal gevecht bij hem: "ga ik mijn best doen vandaag of is dit het einde van mijn seizoen (want ik heb toch niks te bewijzen)?" Hoop nu wel dat Davydenko het toernooi wint.
Hmm vier Grans Slam finales in één seizoen waarvan twee gewonnen. Ik zou het nog wel even aandurven zonder coach.
pascal83
-
- 2736 berichten
- 2480 stemmen
Mooi dat Lens er ook weer één inlegt en een assist geeft, hij is nu al veel meer waard dan Ari en Pelle bij elkaar de afgelopen twee seizoenen.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Ik vind het nogal een verschil, één ingescheurde of drie afgescheurde enkelbanden. Wie had die eerste diagnose eigenlijk gesteld?
En was dat voor of na zijn behandeling met moederkoek van de Balkan?
Wel balen, maar hij heeft voor het WK nog een paar maanden de tijd om weer in vorm te komen.
Elia er trouwens ook lang uit, ook gescheurde enkelbanden.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ach, ze zijn allemaal binnen een paar maand weer terug. Zijn ze mooi fit voor het WK. Ergers voor Oranje is dit niet slecht, al vind ik het vooral jammer voor de spelers en de mensen die die clubs volgen.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Twente wordt weer eens geholpen door het arbitrale trio.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Geniaal die Van Veldhoven. Compleet weggespeeld worden. Nog blij mogen zijn met een 3-2 in plaats van 3,4 of 5-0 en dan doodleuk je eigen team prijzen om hun voetbal. En het was niet de eerste keer dat hij een volkomen andere wedstrijdanalyse heeft.
Overigens dreef Verbeek zijn reactie wel te lang door. Was dan weer niet nodig.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Roda heeft genoeg kansen gehad, en de 1-0 en 3-0 waren bijzonder knullig. Maar da's ook het probleem van Roda; veldspel is alleraardigst, maar voorin loopt weinig soeps rond en achterin zijn er elke wedstrijd wel momenten waarop (vooral) Kah en/of Castro gekke capriolen uithalen/uithaalt.
Heb overigens niet gehoord wat Van Veldhoven zei, maar kansloos waren ze allerminst.
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Sparta - PSV was trouwens in een korte samenvatting echt smullen. Balletjes van de lijn, worstelen-zonder-pingel, de droge knal van Reis, de hakbal van Dsudzak, maar vooral vooral die prachtige 1-1 van Sparta... beter dan dat wordt er niet gevoetbald op de Nederlandse velden, een schoonheid! Even geteld: in 9 passes Rydell 'for me to' Poepon alleen voor de keeper gezet, briljant 
Harmpje vond trouwens dat Roda de enige ploeg was die speelde, oh oh wat waren ze wederom goed, Heracles wist niks te creëren, was feitelijk opvulling voor het veld, ofwel Roda had (zoals elke week) met 1-7 moeten winnen.
Cupido
-
- 524 berichten
- 1912 stemmen
Hmm vier Grans Slam finales in één seizoen waarvan twee gewonnen. Ik zou het nog wel even aandurven zonder coach.
Touche, maar het was allemaal behoorlijk inconsistent allemaal vandaag, dit toernooi de laatste paar weken en eigenlijk een groot deel van dit jaar en vorig jaar. Vond bovendien dat hij wimbledon en roland garros dit jaar niet binnen haalde op zijn Federeresque. Nou stond er natuurlijk enorme druk op hem bij deze toernooien, maar toch. Het liefst zie ik Federer toch weer magische dingen doen in plaats van fouten maken op de momenten dat het moet.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3595 stemmen
Wederom geen goed spel maar wel weer vrij gemakkelijk 3 punten. En Quido wat een bullshit om het op het arbitrale trio te schuiven. Ja het was een overtreding op de keeper van Willem 2 maar de scheids gaf voordeel. Daarna combineerden die lui nog een paar keer en verloren toen pas de bal. En lieten zich verschalken vanuit een ingooi. Had niets meer met die overtreding te maken. bovendien had Twente anders ook wel gewonnen. Vond dat er bij die penalty trouwens ook weinig aan de hand was. Maar lekker belangrijk. De punten zijn weer binnen en Ajax moet zorgen dat ze niet op grotere achterstand komen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.