• 15.963 nieuwsartikelen
  • 178.985 films
  • 12.271 series
  • 34.076 seizoenen
  • 649.096 acteurs
  • 199.246 gebruikers
  • 9.388.579 stemmen

Studio Sport #3

zoeken in:

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Reinbo a.k.a zuurpruim.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Nee hoor, in tegendeel, maar humor moet natuurlijk wel geestig zijn.... Zie ook niet het nut van het opsturen van de Spits, die ligt hier immers ook op het station.

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

Reinbo schreef:

Of vond je de 0-0 tegen België [...]erg mooi?

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Reinbo schreef:

We hebben het hier over eind toernooien. Daarbij blijven die twee wedstrijden beter dan alles wat ik van het team van 1998 heb gezien. Of vond je de 0-0 tegen België of de 2-2 tegen Mexico erg mooi?

Die wedstrijd tegen Argentinië alléén al was beter dan iedere wedstrijd van 2008.. maar ook tegen Brazilië was om te smullen, jammer van de einduitslag.

Maargoed, Bergkamp wordt dan ook door de hele wereld op handen gedragen, wat negatieve voetbalbarbaren uit Rotterdam zijn daarbij niet zo belangrijk.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Reinbo schreef:

We hebben het hier over eind toernooien. Daarbij blijven die twee wedstrijden beter dan alles wat ik van het team van 1998 heb gezien. Of vond je de 0-0 tegen België of de 2-2 tegen Mexico erg mooi?

Ik weet niet hoe het met je geheugen gesteld is, maar de 2-2 tegen Mexico was het eerste uur meer dan uitstekend. Mexico werd van het kastje naar de muur gestuurd en weer terug. Alleen erg knullig hoe in de slotfase de doelpunten werden weggegeven.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Oranje '08 beter dan '98 . Geweldig Oranje idd, en die match tegen Argentinië en Brazilië zijn legendarisch, vooral die eerste. Bergkamp was van wereldklasse, sowieso was dat Oranje geweldig. Hadden natuurlijk wereldkampioen moeten worden. Scoorde Ronald de Boer toen ook niet best veel?

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Ah Naomi ook weer wakker na het vieren van eindelijk een overwinning gisterenavond

Maaruh: wat is er met de bull's aan de hand?

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Naomi Watts schreef:

Scoorde Ronald de Boer toen ook niet best veel?

Mwoah. 1x tegen Zuid-Korea en 1x tegen Mexico.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

.

Te groot verschil tussen home en away games. Vooral in het westen schijnen ze nooit goed voor de dag te komen. Ook een best flinke road trip. Straks in het UC moete nwe de winst maar gaan pakken, gelukkig doet derest in de east conference het ook niet geweldig. Bulls hebben nog steeds een playoff seed.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Inderdaad zijn alle middenmoters in het Oosten een beetje aan het klooien. Maar met 20 punten verschil verliezen van Utah is natuurlijk hoe dan ook niet erg sterk.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Is wel schandalig inderdaad, al heeft Utah best een degelijk team. Verliezen van The Nets zal schandaliger zijn . Ik denk dat de Sixth seed toch het hoogst haalbare is voor de Bulls. Volgend jaar waarschijnlijk Dwayne Wade erbij, dan staat er meer een team die echt hoge ogen kan gooien.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Hoe zeker is dat van Wade dan? Zitten er daar niet meer achteraan? Zou wel een aardige impuls zijn voor ze!

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Hij is een free agent, voor een topspeler een roster waarmee je kan contenden voor de titel, hij komt uit Chicago, heeft pas geleden een huis van 22 miljoen gekocht in Chicago en bovendien heeft Chicago veel cap room. Al is James ook een optie en die heeft mogelijk ook wel oren naar Chicago. Al zie ik James Cleveland niet de rug toe keren.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

Oranje '08 beter dan '98 . Geweldig Oranje idd, en die match tegen Argentinië en Brazilië zijn legendarisch, vooral die eerste. Bergkamp was van wereldklasse, sowieso was dat Oranje geweldig. Hadden natuurlijk wereldkampioen moeten worden. Scoorde Ronald de Boer toen ook niet best veel?

Ik vond de drie poule overwinningen in 2008 een stuk overtuigender dan al die gelijkspelletjes en last minute overwinningen uit 1998. Zonder het gedoe met Boularouz hadden we dat tournooi met twee vingers in onze neus gewonnen. Ja, ook van Spanje dat de grootste moeite had met het door ons mer 3-0 afgedroogde Italie.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

En dan beschuldigen mensen mij van een gekleurde bril. Zelden een user zoveel onzin horen roepen als spetie zodra er Ajax of oud Ajacieden in voor komen, zelfs al is het hoofdthema Oranje.

Mooi trouwens dat NEC Wielaert wil. Ajax moet dat soort spelers zsm dumpen.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Tja, ik ben nu eenmaal fundamentalistisch Feyenoord supporter. Bovendien onderbouwen de uitslagen mijn mening.

3-0 en 4-1 tegen de finalisten van het laatse wk is gewoon beter dan gelijke spelletjes tegen Belgie, mexico en Brazilie. Een aansprekende overwinning op Argentinie veranderd daar niets aan. Staat ook verder los van mijn hekel aan Ajaxieden. Van basten was immers coach in 2008.

kos

• 46713 berichten
  • 8868 stemmen

Wat een mazzel dat kutBarca, konden totaal geen vuist maken. Gaan dit seizoen niks winnen.

kos

• 46713 berichten
  • 8868 stemmen

O ja, en Drogba. . wat een speler.

lykathea

• 1872 berichten
  • 684 stemmen

kos schreef:

O ja, en Drogba. . wat een speler.

Echt he. Wat een vrije trap ook weer. Volgens mij kan die man op de cm nauwkeurig plaatsen. Heerlijk schot.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Reinbo schreef:

Tja, ik ben nu eenmaal fundamentalistisch Feyenoord supporter. Bovendien onderbouwen de uitslagen mijn mening.

3-0 en 4-1 tegen de finalisten van het laatse wk is gewoon beter dan gelijke spelletjes tegen Belgie, mexico en Brazilie. Een aansprekende overwinning op Argentinie veranderd daar niets aan. Staat ook verder los van mijn hekel aan Ajaxieden. Van basten was immers coach in 2008.

En of je irritatie tegen Ajacieden ermee te maken heeft. Oranje was in 2008 sterk maar het zat niet tegen in de groepsfase. In 98 was het voetbal gewoon van veel hoger niveau, zeker omdat de tegenstand ook behoorlijk sterk was. Je vergeet overigens ook een 5-0 op Zuid Korea en een winst op Joegoslavie te noemen.

En het is Ajacieden met een c en zonder x. Mag je nu ook wel eens goed gaan toepassen.

Tommeh

• 7318 berichten
  • 3297 stemmen

kos schreef:

Wat een mazzel dat kutBarca, konden totaal geen vuist maken. Gaan dit seizoen niks winnen.

Wat een onzin. Barca heeft (net als Real trouwens) wel 3-4 goede kansen gehad. Als er al een team geen vuist kon maken was het Real met een man meer. Een gelijkspel had misschien ook gemogen maar met mazzel had het niets te maken.

Over Drogba ben ik het trouwens roerend eens.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Elftal in 1998 was inderdaad stukken sterker dan in 2008.. veel sterkere tegenstand. Toen had Oranje gewoon die titel moeten pakken onder Hiddink, of minimaal in de finale moeten staan tegen de Fransen. Plek bij de laatste 4 op een WK vind ik ook aanzienlijk aansprekender dan na de groepsfase eruit tijdens een EK Sporen hiervan waren in 2000 trouwens ook nog goed merkbaar, maar toen zat er wat slijtage in de golden generatie van '95.. en oerhollandse penaltyvrees

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Nogmaals zonder kwestie Boularouz waren we volgens mij Europees kampioen geworden. Geef overigens wel toe dat ik een finale plek op een wk hofer aansla dan het winnen van het ek, maar ook die finale haalden we niet. Verder ging het over het beste voetbal. Ik vond het in 2008 beter, alles zat ook mee, er werd op het juiste moment gepiekt.. Laten we hopen dat we daar komende zomer een vervolg aan kunnen geven.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Wat vinden we trouwens van de schorsing van twee maanden voor Theo Janssen? Ik kan er wel mee leven.

Al moet ik wel zeggen dan 0,8 tov 0,5 ook weer niet schokkend is.

Ik ben geen expert, maar betekent dat drie of vier biertjes ipv twee?

Ik kan niet ontkennen dat ik heel sporadisch ook weleens drie of vier biertjes drink (al is dat wel de max, heb ik dan geen passagiers en sla ik niet over de kop).

Maar goed, een voorbeeldfunctie heeft ie natuurlijk wel.;

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

2 maand is wel lang, maar dat is de keuze aan Twente. Sportief gezien vind ik het wel goed voor Ajax ieder geval. Janssen is een goede speler. Twente doet ook veel aan maatschappelijk werk he. Dan zou het raar staan als je iets als dit niet hard zou veroordelen.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Waarom zou een voetballer een voorbeeldfunktie hebben op het gebied van alcohol in het verkeer? Vind het verder een interne aangelegenheid van Twente. Die moeten het helemaal zelf weten. Ik denk dat hij door het ongeluk wel voldoende is gestraft. Bovendien wordt hij hier vast ook nog voor veroordeeld.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3285 stemmen

Al moet ik wel zeggen dan 0,8 tov 0,5 ook weer niet schokkend is.

Ik ben geen expert, maar betekent dat drie of vier biertjes ipv twee?

En dat is dus waarschijnlijk precies de instelling waarmee Janssen zijn auto is ingestapt. Het is wel het verschil tussen een ongeluk en veilig naar huis rijden.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Reinbo schreef:

Waarom zou een voetballer een voorbeeldfunktie hebben op het gebied van alcohol in het verkeer? Vind het verder een interne aangelegenheid van Twente. Die moeten het helemaal zelf weten. Ik denk dat hij door het ongeluk wel voldoende is gestraft. Bovendien wordt hij hier vast ook nog voor veroordeeld.

Omdat je weet dat je altijd in de spotligts staat. Daarom krijg je als voetballer ook vaak goed betaald. Je bent niet alleen die 90 minuten op het veld iemand die in de gaten wordt gehouden. Gewoon heel dom van Janssen. 2 maand uitzitten, hopen dat de andere slachtoffers er goed vanaf komen en dan weer hard je best doen.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

orbit schreef:

Elftal in 1998 was inderdaad stukken sterker dan in 2008.. veel sterkere tegenstand. Toen had Oranje gewoon die titel moeten pakken onder Hiddink, of minimaal in de finale moeten staan tegen de Fransen. Plek bij de laatste 4 op een WK vind ik ook aanzienlijk aansprekender dan na de groepsfase eruit tijdens een EK Sporen hiervan waren in 2000 trouwens ook nog goed merkbaar, maar toen zat er wat slijtage in de golden generatie van '95.. en oerhollandse penaltyvrees

Tegen Frankrijk had je nooit gewonnen in de finale in 1998, ook al was Nederland destijds als team gelijkwaardig. Maar de finale had er zeker in gezeten.

Mijn favoriet oranje is het oranje van 1998. De wedstrijd tegen Argentinië is de mooiste van Oranje die ik bewust heb meegemaakt. Sindsdien niet meer zo van Oranje gehouden als toen. In 2000 was Oranje ook erg sterk. Dat toernooi had Nederland zeker moeten winnen. In 1998 waren Brazilië en Frankrijk gelijkwaardig.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

In 2000 was Frankrijk ook zeker wel gelijkwaardig aan ons denk ik. Het was wel 2x een gemiste kans. Zeker in eigen land had je gewoon die finale moeten spelen.

Vrijdag is trouwens de WK loting. Ben ik erg benieuwd naar. Het begint langzaamaan wel wat te kriebelen. I love de toernooien om de 2 jaar. Heel het land effe gek en iedereen praat over voetbal.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.