• 15.963 nieuwsartikelen
  • 178.985 films
  • 12.271 series
  • 34.076 seizoenen
  • 649.096 acteurs
  • 199.247 gebruikers
  • 9.388.642 stemmen

Studio Sport #3

zoeken in:

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

The Oceanic Six schreef:

In 2000 was Frankrijk ook zeker wel gelijkwaardig aan ons denk ik. Het was wel 2x een gemiste kans. Zeker in eigen land had je gewoon die finale moeten spelen.

Vrijdag is trouwens de WK loting. Ben ik erg benieuwd naar. Het begint langzaamaan wel wat te kriebelen. I love de toernooien om de 2 jaar. Heel het land effe gek en iedereen praat over voetbal.

Maar toen speelde je thuis. En natuurlijk waren Frankrijk en Nederland toen ook gelijkwaardig.

Ik heb ook erg zin in het komende W.K. Veel televisie kijken.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

BoordAppel schreef:

(quote)

En dat is dus waarschijnlijk precies de instelling waarmee Janssen zijn auto is ingestapt. Het is wel het verschil tussen een ongeluk en veilig naar huis rijden.

Dat valt natuurlijk nooit te bewijzen. Misschien lag er wel een bananenschil op de weg en was ie er nuchter ook uitgevlogen.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3285 stemmen

Dat kan inderdaad. Neemt niet weg dat je een stomme boerenlul bent als je met drank op gaat rijden.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

BoordAppel schreef:

een stomme boerenlul ... met drank op gaat rijden.

Tja, da's nu eenmaal de Twentse way of life.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Laten we maar hopen dat Theo er van heeft geleerd en dat Twente hierdoor volledig sportief in elkaar stort

kos

• 46713 berichten
  • 8868 stemmen

Laten we vooral hopen van niet.

Respekked

• 6286 berichten
  • 1230 stemmen

Die gasten verdienen te veel geld om uit te geven en dan nog te kneiterig zijn om een taxi te bestellen, ongelofelijk. Heel lang schorsen die vent.

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

Dat is wel heel een heel goedkope en makkelijke reactie. Je was er niet bij, dus je kunt daar niet zo over oordelen.

Het is niet goed te praten, maar laten we het ook niet gaan overdrijven... Overigens reed Popov van Heerenveen vorig seizoen straalbezopen en met 2 lekke banden door het stadscentrum. Maar die is totaal niet geschorst, geloof ik.

Hoop wel dat het voor Twente geen nadelige gevolgen heeft, zou toch zuur zijn als ze hierdoor punten gingen verliezen. Een voordeel is wel dat we nu Akram en dat soort mannen wat vaker aan het werk zien. En misschien is Janssen des te gemotiveerder in de laatste maanden van het seizoen.

Respekked

• 6286 berichten
  • 1230 stemmen

Het is juist goedkoop en makkelijk om met je dronken kop achter het stuur te gaan zitten.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

Dat klopt, wat je zegt, maar het heeft niets te maken met het feit dat Janssen geld heeft.

Turkeyloverz

• 4239 berichten
  • 1459 stemmen

Maar wel met het feit dat Janssen gierig is.. zelfs als ie stomdronken is.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Misschien houdt hij van auto rijden....

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Turkeyloverz schreef:

Maar wel met het feit dat Janssen gierig is.. zelfs als ie stomdronken is.

Als 0,5 de norm is en hij heeft 0,8 dan is stomdronken wel erg overdreven.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Ik denk dat iedereen wel eens met een dergelijk promillage gereden heeft, al dan niet onbewust 'the day after'. Lijkt me sterk dat het ongeval primair daardoor is ontstaan, al mag het effect van alcohol op je rijstijl natuurlijk niet uitgevlakt worden.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Ik vond dat Derksen en van der Gijp het wel goed onder woorden brachten. Iedereen heeft het weleens gedaan en Janssen heeft de pecht dat dit het gevolg is. Wat het niet minder onverstandig maakt natuurlijk.

Maar zeker de iets ouderen onder ons, die weten dat het vroeger redelijk normaal was om met drank op te rijden.

Ik wil het echt niet goedpraten, maar we hoeven Janssen ook niet massaal uit te kotsen (om maar eens een drankterm te gebruiken) voor een dergelijk minimale overschrijding. Bovendien is zijn straf zwaar genoeg gezien de problemen die één van zijn beste vrienden door hem nog altijd heeft.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

herman78 schreef:

Overigens reed Popov van Heerenveen vorig seizoen straalbezopen en met 2 lekke banden door het stadscentrum.

Om nog maar te zwijgen van een heel contingent aan Engelse spelers door de jaren heen. Dat waren er echt tientallen. En dan hadden we het niet over 0,8 promile.

Turkeyloverz

• 4239 berichten
  • 1459 stemmen

wavanbuuren schreef:

(quote)

Als 0,5 de norm is en hij heeft 0,8 dan is stomdronken wel erg overdreven.

Dat verschilt per mens. Ik ken mensen die na 2 glazen alles dubbel zien.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3285 stemmen

Bovendien is zijn straf zwaar genoeg gezien de problemen die één van zijn beste vrienden door hem nog altijd heeft.

Ja, daar heeft die vriend heel wat aan natuurlijk. Alhoewel dat waarschijnlijk ook een enorme sukkel is omdat hij bij iemand die teveel gedronken heeft in de auto stapt. Of hij moet het niet hebben geweten natuurlijk.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

BoordAppel schreef:

(quote)

Ja, daar heeft die vriend heel wat aan natuurlijk. Alhoewel dat waarschijnlijk ook een enorme sukkel is omdat hij bij iemand die teveel gedronken heeft in de auto stapt. Of hij moet het niet hebben geweten natuurlijk.

Jij hebt nog nooit met drie bier op gereden en hebt nog nooit bij iemand met drie bier op in de auto gezeten?

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Turkeyloverz schreef:

(quote)

Dat verschilt per mens. Ik ken mensen die na 2 glazen alles dubbel zien.

Dat zijn uitzonderingen. Je uitspraak is is op zijn minst prematuur, maar waarschijnlijk gewoon onzin.

kos

• 46713 berichten
  • 8868 stemmen

Ik denk dat iedereen toch wel relatief blij is dat het 'maar' om deze hoeveelheid alcohol ging...

PartyMarty

• 3165 berichten
  • 1311 stemmen

Net de goals van Huntelaar gezien, goeie goals! Niet slecht in 6 minuten. Hoop dat ie nu wat meer speeltijd krijgt, ook met het oog op WK, toch de beste spits van Oranje m.i.

kos

• 46713 berichten
  • 8868 stemmen

Oentelaar. .

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Tja, Huntelaar in topvorm valt niet te overtreffen.

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

Ruud!

LZA

• 474 berichten
  • 1557 stemmen

kos

• 46713 berichten
  • 8868 stemmen

. .

Waren de analytici hier ook maar zo.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Zou mooi zijn als Huntelaar zo goed wordt dat hij in de basis van het NL11 moet deze zomer. Zonder veel scorende spits wordt je geen kampioen.

kos

• 46713 berichten
  • 8868 stemmen

Beetje voorbarig allemaal he. . Hij scoort ook eens een keertje en meteen is iedereen in hosanna.

Sterker nog, misschien is dit juist wel het slechtste wat Oranje kon overkomen.

Nu denken hij en Milan misschien dat er nog mogelijkheden liggen en besluiten ze bij elkaar te blijven i.p.v. dat de hamster een nieuwe club zou gaan zoeken die beter bij hem past.

En bij Milan gaat het echt niet zo door.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Reinbo schreef:

Zou mooi zijn als Huntelaar zo goed wordt dat hij in de basis van het NL11 moet deze zomer. Zonder veel scorende spits wordt je geen kampioen.

In 2006 had de best scorende italiaan 2 doelpunten. En wat werd Italië? Juist.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.