- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #3
Studio Sport #3
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Als dat zo is, komt hij ook niet in de basis van NL11. Mijn hoop is er op gevestigd dat hij het wel waarmaakt in Milan. Maar 2 goals zijn inderdaad nog lang niet genoeg voor een Hosanna gevoel. Maar elke reis begint met de eerste stap. 
Turkeyloverz
-
- 4239 berichten
- 1459 stemmen
Dat zijn uitzonderingen. Je uitspraak is is op zijn minst prematuur, maar waarschijnlijk gewoon onzin.
Je mag mij onzin vinden, maar wat hij deed kan je niet goed praten, ondanks je dure woordjes.
Wat Huntelaar betreft, in Madrid had hij het ook moeilijk op het begin. Deze eerste doelpunten had hij hard nodig, het zal nu vast wel beter gaan.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Haha dat filmpje van LZA

Jan Klaas Oentelaar. Hoe erg kunnen ze trouwens iemands naam verkrachten haha.
Maar wel mooi zulke beelden.
Hopelijk krijgt Jan Klaas Oentelaar nu eens gewoon veel speeltijd en knalt hij er nog zeker 10 in dit seizoen.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Je mag mij onzin vinden, maar wat hij deed kan je niet goed praten, ondanks je dure woordjes.
Wat Huntelaar betreft, in Madrid had hij het ook moeilijk op het begin. Deze eerste doelpunten had hij hard nodig, het zal nu vast wel beter gaan.
Hij had het lastig bij Real om hetzelfde probleem. Ook daar kreeg hij niet volledig het vertrouwen vanaf het begin. Toen hij dat plots na een paar weken wel kreeg knalde hij geloof ik 8 competitiegoals in 6 duels erin.
Milan had slimmer moeten zijn en die jongen vanaf het begin beter moeten brengen. Eerst een paar weekjes als wissel en daarna vast in de basis, ook als hij eens 3 duels niet zou scoren. Huntelaar betaalt je altijd terug.
Ik weet nog toen hij bij Ajax kwam. De 1e 4 duels scoorde hij niet en ik hoorde mensen al miskoop zeggen. En toen scoorde hij eens tegen Feyenoord (ik geloof de 2e goal van Ajax bij een 3-2 verlies) en de rest is wel bekend.
Idem met Oranje. Het kostte hem een paar potjes maar zijn gemiddelde daar is ook zeer indrukwekkend nu.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3285 stemmen
Jij hebt nog nooit met drie bier op gereden en hebt nog nooit bij iemand met drie bier op in de auto gezeten?
Nee. Ik ben namelijk geen idioot.
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Jan Klaas Oentelaar. Hoe erg kunnen ze trouwens iemands naam verkrachten haha.
Zo gek niet hoor. De u wordt in het Italiaans als "oe" uitgesproken en een h aan het begin van een kennen ze niet en spreken ze dus niet uit. Doch dit terzijde.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Waar heb ik het goedgepraat dan? Ik ben het er alleen niet mee eens als jij iemand na drie bier stomdronken noemt. Dat is namelijk stemmingmakerij.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Nee. Ik ben namelijk geen idioot.
Je kan het ook overdrijven. Dan is 80% van de (wat oudere) mensen in jouw ogen idioot. Ik durf me trouwens wel af te vragen of bijvoorbeeld één van je ouders, of een oom ofzo een jaar of 20 geleden niet weleens gedronken zal hebben met jou in de auto, want toen was het allemaal een stuk gangbaarder (en nogmaals ik praat alcohol en verkeer nergens goed)
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Rijden met teveel drank is gewoon fout. Ik drink echt nooit iets als ik daarna weer de auto in moet. Kwestie van verantwoordelijk voelen. Janssen weet nu wat het is.
Knisper
-
- 13041 berichten
- 1279 stemmen
Dan zijn inderdaad 80% van de mensen in mijn ogen idioot, ja.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Ik ben alleen maar blij dat de mensen van jullie leeftijd er zo over denken. Jullie zijn opgevoed met de moraal dat alcohol in het verkeer misdadig is en terecht.
Je mag alleen wel wat meer begrip opbrengen voor de wat oudere generatie. Toen ik jong was (een jaar of dertig geleden) nam mijn vader altijd een paar biertjes (= meer dan 2) op een verjaardag van een oom of tante. 90% van de mensen die weleens dronken deed dat destijds ook als ze nog moesten rijden. Dat was sociaal gewoon geaccepteerd. Het gaat me écht een stap te ver om mijn vader een idioot te noemen en mij ook omdat ik als 6 jarige bij hem insapte.
Net zo goed als ik het een stap te ver vind gaan om Theo Janssen stomdronken te noemen als hij 0,8 promile heeft getest.
Knisper
-
- 13041 berichten
- 1279 stemmen
Ik ben verder niet zo bekend met de ontwikkeling van alcohol in het verkeerd en de tijdsgeest destijds. Als dat zo was als je beschrijft (al heb ik het vermoeden dat die percentages die je noemt wat te hoog zijn), dan kan je zulk gedrag van toentertijd niet echt veroordelen worden, nee (als het meer geaccepteerd was).
Maar als je anno 2009 nog steeds met meer dan 0,5 promille rondrijdt, ben je mijns inziens wel een idioot, aangezien dat de huidige standaard is. En daar zal iedereen, jong en oud, zich gewoon aan moeten houden.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Nogmaals: Dat bestrijd ik niet en heb ik ook nergens anders beweerd. Een beetje nuance mag alleen wel.
Theo Janssen is erg dom geweest en ondervindt daar nu de gevolgen van, maar dat maakt hem nog geen crimineel, alleen omdat ie drie ipv twee bier heeft gedronken.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Mee eens en bovendien kan één biertje, wat wel mag, ook verkeerd vallen.
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Theo Janssen is erg dom geweest en ondervindt daar nu de gevolgen van, maar dat maakt hem nog geen crimineel, alleen omdat ie drie ipv twee bier heeft gedronken.
Tuurlijk wel.
Turkeyloverz
-
- 4239 berichten
- 1459 stemmen
Mee eens en bovendien kan één biertje, wat wel mag, ook verkeerd vallen.
Dat probeerde ik ook duidelijk te maken, maar ik werd uitgemaakt voor prematuur. Oke, er is een standaardnorm, maar er spelen ook andere dingen mee.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Misschien eerst eens nakijken wat prematuur betekent en dan mijn post nog eens nalezen, voordat je dingen opschrijft die onzin zijn?
Ik zal je helpen: prematuur = haastig -lichtvaardig -onbedacht - voorbarig......
Ik vind het dus prematuur (en vermoedelijk gewoon onterecht) om Janssen (zoals jij deed) stomdronken te noemen na drie bier.
Ik heb jou nergens voor uitgemaakt en al zeker niet voor prematuur, want dat zou vreemd zijn en als ik me niet vergis taalkundig gewoon onjuist.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Tuurlijk wel.
Nonsens.
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Terwijl Turkeyloverz prematuur opzoekt, zoek jij dan ff crimineel op?
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Ik zal je helpen:
Crimineel - een misdadig iemand
Misdadig - aan misdaad schuldig
Misdaad - strafbaar feit; delict
Met te veel drank op achter het stuur gaan zitten en zo levens in gevaar brengen is dus crimineel, iets anders beweren zou vreemd zijn en als ik me niet vergis taalkundig gewoon onjuist.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Nederland wel groepshoofd bij WK loting....
Nederland toch groepshoofd bij loting WK 2010 | nu.nl/sport | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Ergens wel jammer. Doe dan maar wel een aansprekende tegenstander (Frankrijk/Portugal) in de poule-fase. En VS/Australië.
Turkeyloverz
-
- 4239 berichten
- 1459 stemmen
Misschien eerst eens nakijken wat prematuur betekent en dan mijn post nog eens nalezen, voordat je dingen opschrijft die onzin zijn?
Ik zal je helpen: prematuur = haastig -lichtvaardig -onbedacht - voorbarig......
Ik vind het dus prematuur (en vermoedelijk gewoon onterecht) om Janssen (zoals jij deed) stomdronken te noemen na drie bier.
Ik heb jou nergens voor uitgemaakt en al zeker niet voor prematuur, want dat zou vreemd zijn en als ik me niet vergis taalkundig gewoon onjuist.
Zeg dan gewoon haastig of onbedacht, Wist ik veel wat prematuur is.
Turkeyloverz
-
- 4239 berichten
- 1459 stemmen
Hier nog even de Pottenindeling:
Pot 1:
Zuid-Afrika, Spanje, Brazilië, Engeland, Argentinië, Duitsland, Nederland en Italië
Pot 2:
Frankrijk, Portugal, Denemarken, Griekenland, Slovenië, Servië, Slowakije en Zwitserland
Pot 3:
Algerije, Kameroen, Ivoorkust, Ghana, Nigeria, Chili, Paraguay en Uruguay
Pot 4:
Australië, Japan, Noord-Korea, Zuid-Korea, Honduras, Verenigde Staten, Mexico en Nieuw-Zeeland
Loting is aankomende vrijdag om 18:00 uur
Ik ga voor Portugal, Kameroen en Australie.
Tommeh
-
- 7318 berichten
- 3297 stemmen
Slovenië, Algerije, Nieuw-Zeeland.
3x 5-0, heerlijk!
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ergens wel jammer. Doe dan maar wel een aansprekende tegenstander (Frankrijk/Portugal) in de poule-fase. En VS/Australië.
Die kan je nu nog steeds treffen. 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Volg jij al 15 jaar geen voetbal meer?
Mag blij zijn als je met een makkelijke 2-0 van die landen wint.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3285 stemmen
Nederland
Mexico
Ghana
Portugal
Dat lijkt me wel wat.
Tommeh
-
- 7318 berichten
- 3297 stemmen
Volg jij al 15 jaar geen voetbal meer?
Mag blij zijn als je met een makkelijke 2-0 van die landen wint.
Bij wijze van spreken, natuurlijk. Tegen NZ moet het trouwens wél kunnen.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
AHA, zou idd wel een leuke loting zijn. 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.