- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #3
Studio Sport #3
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Dat Ierland zal zich wel voor de kop slaan nu. 1-1 na een handsbal van Henry 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Bah, uit de kluts. Cmon Ierland, 1-2 is ook goed!
DieGo
-
- 5808 berichten
- 2367 stemmen
Handsgoal van Frankrijk wordt goedgekeurd, die zullen het wel halen.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Godver ik zie de herhaling, dat is hands van de gozer die de bal aan Henry speelt...!!!!!!!!
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3875 stemmen
Afgrijselijk dat die Fransen zo op gelijke stand komen. Zo'n overduidelijke handsbal. Schande zelfs ik zag het meteen zonder herhaling
Kiros
-
- 607 berichten
- 1330 stemmen
Godver ik zie de herhaling, dat is hands van de gozer die de bal aan Henry speelt...!!!!!!!!
Henry maakte hands..
Hij hield de bal nog net niet vast.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3875 stemmen
Ik vond Slovenië anders de betere ploeg vandaag.
Als je Arshavin ziet spelen deze 180 minuten, dat is pas brandhout.
Jammer voor Guus, maar meer dan terechte kwalificatie voor Slovenië.
Eerste wedstrijd was Rusland een stuk beter. Slovenie heeft weinig anders gedaan dan 180 minuten verdedigen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Verdedigen hoort ook bij voetbal. Als je minder kwaliteit hebt moet je dan op een bepaalde manier compenseren.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Henry maakte hands..
Hij hield de bal nog net niet vast.
Ja ik zat fout. Maar het was zo duidelijk hands. Doodzonde. Gerechtigheid zou een 1-2 zijn.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Eerste wedstrijd was Rusland een stuk beter. Slovenie heeft weinig anders gedaan dan 180 minuten verdedigen.
Zoveel kansen heeft Rusland anders niet gecreëerd de eerste wedstrijd. In de laatste minuut had zelfs de 2-2 er in kunnen vallen.
En vandaag vond ik Rusland wederom ondermaats. Als Slovenië wat zorgvuldiger was geweest had het ook 3-0 kunnen zijn.
Ik had ook liever Guus gezien, maar Slovenië heeft het gewoon dubbel en dwars verdiend.
Tommeh
-
- 7318 berichten
- 3297 stemmen
Dat hele 4-2-3-1 systeem begint uit de klauwen te lopen. Waar het begon om de 4-3-3 van Van Basten te camoufleren is het uitegegroeid tot afbraak voetbal van de bovenste plank. De 2 controlerende spelers staan inmiddels regelmatig ter hoogte van de verdediging en voeren taken uit die juist door ingeschoven verdedigers ingevuld moeten worden, waardoor ze zichzelf dus overbodig maken. Als je dan je 3 beste aanvallende spelers mist wordt het pijnlijk duidelijk dat je deze extra pionnen voorin gewoon tekort komt.
Als hier geen verandering in komt vrees ik het ergste voor het WK.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3875 stemmen
Verdedigen hoort ook bij voetbal. Als je minder kwaliteit hebt moet je dan op een bepaalde manier compenseren.
Is ook niets mis mee maar dat Slovenie beter was gaat me toch echt te ver
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Dat hele 4-2-3-1 systeem begint uit de klauwen te lopen. Waar het begon om de 4-3-3 van Van Basten te camoufleren is het uitegegroeid tot afbraak voetbal van de bovenste plank. De 2 controlerende spelers staan inmiddels regelmatig ter hoogte van de verdediging en voeren taken uit die juist door ingeschoven verdedigers ingevuld moeten worden, en zichzelf dus overbodig maken. Als je dan je 3 beste aanvallende spelers mist wordt het pijnlijk duidelijk dat je deze extra pionnen voorin gewoon tekort komt.
Als hier geen verandering in komt vrees ik het ergste voor het WK.
Ons 451 kan wel, mits men ook eens de spits goed aanspeelt. En je vergeet dat wel Sneijder, Persie en Robben ontbraken. Scheelt heel veel. En Huntelaar en Vaart die meer ritme zoeken.
Ik zou eens gaan denken aan de Zeeuw ipv de Jong. Heb je meer voetbal en meer drang naar voren in je team.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Is ook niets mis mee maar dat Slovenie beter was gaat me toch echt te ver
Beter waren ze zeker niet en Rusland had op papier ook meer potentie om potten te breken op een eindronde.
Tommeh
-
- 7318 berichten
- 3297 stemmen
Ons 451 kan wel, mits men ook eens de spits goed aanspeelt. En je vergeet dat wel Sneijder, Persie en Robben ontbraken. Scheelt heel veel. En Huntelaar en Vaart die meer ritme zoeken.
Ik zou eens gaan denken aan de Zeeuw ipv de Jong. Heb je meer voetbal en meer drang naar voren in je team.
Zowel Kuijt als Huntelaar stond op een eiland vandaag, dus goed aanspelen was sowieso een no-go. Welke namen er spelen moet tegen een team als Paraguay trouwens niet uitmaken, die moet je gewoon op kunnen rollen.Alleen vrees ik dat dat met dit laffe systeem niet snel meer zal gebeuren.
Leuk en aardig hoor verder dat je de 0 houdt, maar dat is je geraden met zo veel verdedigers.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
@A&L
Dat helpt toch niks. Het gaat gewoon fout met de spelintentie van Grijs Muisje. En 451 hoort *niet* bij het Nederlands Elftal. Dan ga ik wel voor Nieuw-Zeeland supporteren ofzo, want dit lijkt nergens op.
Wat Tommeh zegt dus. Eindelijk een mede-kenner.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dat is wel een ideaal idee. Eén volbloed verdedigendem iddenvelder volstaat wel met Bommel, en de Zeeuw heeft heel veel aanvallende impulsen, schuift goed door en dan heb je een middenvelder die zowel defensief als offensief van waarde is. Die kwaliteit hebben er niet veel.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
@A&L
Dat helpt toch niks. Het gaat gewoon fout met de spelintentie van Grijs Muisje. En 451 hoort *niet* bij het Nederlands Elftal. Dan ga ik wel voor Nieuw-Zeeland supporteren ofzo, want dit lijkt nergens op.
Wat Tommeh zegt dus. Eindelijk een mede-kenner.
Met 451 hebben we in 2008 wel Italie en Frankrijk met aanvallend voetbal van de mat gespeeld. Het kan dus wel. Ik denk ook niet dat onze suffe kwalificatiegroep en de oefenduels uitnodigend waren om 150% te geven.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Einde. Ierland is vreselijk genaaid. Die 1-1 had nooit goedgeteld mogen worden. De Fifa heeft zijn zin. Alle grote landen door die commerciele waarde hebben. Bah.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Einde. Ierland is vreselijk genaaid. Die 1-1 had nooit goedgeteld mogen worden. De Fifa heeft zijn zin. Alle grote landen door die commerciele waarde hebben. Bah.
Nee hoor. De Russen niet.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Met commerciele waarde zei ik....
Rusland is qua oppervlakte groot, maar commercieel niet heel bijzonder.
Ribery, Henry, Ronaldo....de Fifa zal daar heel blij mee zijn.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Oh jee, A&L ziet weer eens een complot...
Je kunt merken dat Ajax een weekje niet heeft gespeeld...
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Handsgoal van Frankrijk wordt goedgekeurd, die zullen het wel halen.
Ik geloof ook niet zo in complottheorieën, maar dit is wel erg sneu.
@A&L: Rusland is commercieel ook wel bijzonder, heb je enig idee hoeveel geld daar in het voetbal omgaat?
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Forza Bosnie! Hopelijk schopt er nu wel eens een ploeg Portugal definitief uit het WK.
Prosnoses/wat ik hoop:
Bosnie-Portugal 2-0
Slovenie-Rusland 1-2
Oekraine-Griekenland 1-0
Frankrijk-Ierland 1-1
Jeuj, ik zat nog goed met Ierland ook.
Maar wat een ellende. Precies de 4 landen door die ik eruit wilde hebben 
Ook knap...
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Oh jee, A&L ziet weer eens een complot...
Je kunt merken dat Ajax een weekje niet heeft gespeeld...
Welnee. Ik zeg alleen dat de Fifa er vast erg blij mee is. Verder niet. Gewoon een grove fout van de scheids en grensrechter. Dat je dat niet hebt waargenomen...
En weg is de groepshoofd plaatsing voor Oranje door die fout 
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Met commerciele waarde zei ik....
Rusland is qua oppervlakte groot, maar commercieel niet heel bijzonder.
Ribery, Henry, Ronaldo....de Fifa zal daar heel blij mee zijn.
De commerciele waarde van Rusland (en vergeet Guussie niet, da's een wereldwijd fenomeen) is minimaal een factor 100 tov Slovenië. En hoeveel mensen denk je dat er in Rusland wonen?
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Welnee. Ik zeg alleen dat de Fifa er vast erg blij mee is. Verder niet. Gewoon een grove fout van de scheids en grensrechter. Dat je dat niet hebt waargenomen...
En weg is de groepshoofd plaatsing voor Oranje door die fout
Nu ja, je impliceerde een complot. Ik heb overigens niks gezien. Maar het zal best hands zijn geweest.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Nu ja, je impliceerde een complot. Ik heb overigens niks gezien. Maar het zal best hands zijn geweest.
Nee, ik impliceerde dat de FIfa er erg blij mee is. Dat is wat anders dan te beweren dat zij er invloed op hebben gehad. Dat geloof ik niet.
Zoek morgen maar eens de beelden op YT. Heel triest dit.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Van mij Nederland ook wel wat aanvallender gaan spelen, zoals het nu gaat lijkt het nergens meer op. Bovendien spelen alle landen tegenwoordig zo verdedigend, dus dan heb je zelf ook geen 6 verdedigers meer nodig.
4-4-2 lijkt me een prima systeem, met Huntelaar (mits in fatsoenlijke vorm) en Van Persie in de spits en Sneijder daarachter. Bommel in de punt naar achter en Robben en Vaart op de flanken. Als het goed loopt, een veredelde 4-3-3 inderdaad.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.