• 16.030 nieuwsartikelen
  • 179.124 films
  • 12.282 series
  • 34.115 seizoenen
  • 649.519 acteurs
  • 199.323 gebruikers
  • 9.393.697 stemmen

Studio Sport #3

zoeken in:

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Portugal Nou kunnen die Grieken misschien toch nog ergens van pas komen.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Hiddink mag het vandaag nog overnemen van Brave Bert met z'n 6 verdedigers thuis tegen de semiprofs uit Paraguay...

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Ik vind Oranje ook echt inspiratieloos spelen.

PS: Dat van otherfool slaat weer nergens op. Paragaay is altijd 1 van de toplanden van Zuid Amerika, net wat achter de grootmachten. En dit maal zelfs ruim boven Argentinie.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3875 stemmen

En rood voor de Russen. Dit is gelopen. Damn wat jammer

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Hoeft nog niet. 1 lullige goal en Guus speelt zijn WK...

Zou doodzonde zijn voor de hele voetbalwereld als Guus zou ontbreken. Misschien wel de beste manager ter wereld. Zonde dat Rusland het in Moskou niet heeft afgemaakt.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Hij probeert voor zover blessures dat toelaten zoveel mogelijk met dezelfde mensen het zelfde systeem te spelen. Zou nergens op slaan om nu ineens met drie verdedigers te gaan spelen. Daarbij zijn di veredelde amateurs gewoon als gedeelde 2e ge eindigd in hun poule.

Vind nederland best aardig spelen, enkel de eindpass ontbreekt steeds.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3875 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Hoeft nog niet. 1 lullige goal en Guus speelt zijn WK...

Zou doodzonde zijn voor de hele voetbalwereld als Guus zou ontbreken. Misschien wel de beste manager ter wereld. Zonde dat Rusland het in Moskou niet heeft afgemaakt.

Inderdaad want die Slovenen hebben er werkelijk niets te zoeken. Wat een brandhout.

DieGo

• 5808 berichten
  • 2367 stemmen

Wellicht dat Wout het verschil kan maken.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Nou, lekker oefenenen is dat. Gewoon zo veel mogelijk afbraakvoetballers opstellen en het wordt 0-0. Daar waren de Italianen 50 jaar geleden al achter.

DieGo

• 5808 berichten
  • 2367 stemmen

Op deze manier wordt het lastig scoren inderdaad..

timbo_

• 13116 berichten
  • 3875 stemmen

Pff wat is die Zhirkov slecht. Vond het nog wel zo'n revelatie twee jaar geleden. Onder het typen is het zowaar diezelfde Zhrikov die de grootste/enige kans van de tweede helft krijgt maar mist.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Het is wel de treurigste interland die ik in tijden heb gezien..

Enne, Guus ligt er bijna uit. Nog een paar minuten om die 1-1 te maken

Dan maar hopen dat Ierland zich naar de veilige 0-2 countert.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3875 stemmen

Afgelopen Slovenie naar WK

timbo_

• 13116 berichten
  • 3875 stemmen

De als een vedette rondlopende en dramatisch spelende Zhirkov heeft trouwens ook nog rood gekregen. En dat allemaal door die tegengoal uit het niets afgelopen zaterdag.

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

Quido schreef:

Wat is die Fer belachelijk slecht aan het spelen bij Jong Oranje momenteel. Zo ken ik hem niet.

Heb gisteren ook zitten kijken (toch leuk dat ik TVE kan ontvangen). Viel mij ook al op. Wijnaldum, Pieters en Bruma waren dan wel weer erg sterk.

Grappig ook dat de Spaanse commentaar het steeds over Loeke thè John had.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Grafzooi. Eruit tegen een C land als Slovenie. Wat een waardeloze aanvulling voor komend WK zeg. Zon kutland als Slowakije zit er ook al.

Rusland heeft het zaterdag verprutst.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

timbo_ schreef:

Afgelopen Slovenie naar WK

KNVB kans voor open doel!

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Alleen zou Zuid Afrika als gastland nooit de groep kunnen overleven als ze in pot 4 gestopt zouden worden, waar ze horen. Het is wel jammer voor Oranje. Ik vind de manier van indelen ook stom. Je moet niet oordelen op de laatste 2 WK's. Je moet oordelen op de laatste 2 toernooien. Dus vorig EK en WK. Dat geeft een veel eerlijker beeld.

Ook dan was Nederland in poule 2 beland. We kunnen ook gewoon de realiteit onder ogen zien en accepteren dat Nederland de afgelopen paar toernooien niet zoveel heeft gepresteerd (al zaten er wel erg mooie wedstrijden tussen).

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Zon kutland als Slowakije zit er ook al.

Hardstikke mooie elftal juist. Hamsik!

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Geweldige speler die Hamsik inderdaad.

Ramon K

• 13575 berichten
  • 0 stemmen

13 corners en daaruit kwam gewoon geen enkele kans op goal! Bert weet nu waar ie op moet gaan trainen....

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

'We hebben niet verloren en dat is het belangrijkste...'

Dat zegt toch alles?

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

herman78 schreef:

(quote)

Ook dan was Nederland in poule 2 beland. We kunnen ook gewoon de realiteit onder ogen zien en accepteren dat Nederland de afgelopen paar toernooien niet zoveel heeft gepresteerd (al zaten er wel erg mooie wedstrijden tussen).

Valt wel mee. Halve finale 2000, halve finale 2004, 8ste finale 2006, kwartfinale 2008.

Als dat tegenwoordig al slecht heet....

Ik kijk nu Frankrijk-Ierland. Verlenging begint zo. Spannend zeg!

Spetie

• 38871 berichten
  • 8239 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Ik kijk nu Frankrijk-Ierland. Verlenging begint zo. Spannend zeg!

Welke zender?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Frankrijk .

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Spetie schreef:

(quote)

Welke zender?

TV Frankrijk

Nee, via Sopcast. Gepassioneerd Arabisch commentaar denk ik dat het is. Maar het beeld is goed.

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

Jij hebt het over de laatste 2 toernooien en daar waren Engeland, Duitsland, Frankrijk, Italie, Portugal, Spanje beter qua resultaat. Ergo, Nederland hoort gewoon in die 2e poule, hoe je het ook wendt of keert.

Al snap ik na de galavoorstelling van vanavond ook wel dat Nederland bij de topfavorieten hoort.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Inderdaad want die Slovenen hebben er werkelijk niets te zoeken. Wat een brandhout.

Ik vond Slovenië anders de betere ploeg vandaag.

Als je Arshavin ziet spelen deze 180 minuten, dat is pas brandhout.

Jammer voor Guus, maar meer dan terechte kwalificatie voor Slovenië.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

herman78 schreef:

Jij hebt het over de laatste 2 toernooien en daar waren Engeland, Duitsland, Frankrijk, Italie, Portugal, Spanje beter qua resultaat. Ergo, Nederland hoort gewoon in die 2e poule, hoe je het ook wendt of keert.

Al snap ik na de galavoorstelling van vanavond ook wel dat Nederland bij de topfavorieten hoort.

De WK loting is op basis van de 2 laatste WK's. Dan zijn andere landen idd beter want Oranje was er in 2002 niet bij. Maar goed, boeiend. Als Ierland het goed doet zijn we alsnog groepshoofd

Slecht niveau maar wel heel spannend nu zeg.

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

Oja, da's ook zo.

Hopelijk wordt die Domenech dan eindelijk eens ingeruild, die is eigenlijk al 4 jaar (minstens) over de houdbaarheidsdatum heen.

Toch wel jammer dat Rusland en (wellicht) Frankrijk er niet bij zijn; hebben toch fantastische selecties. Maar goed, dat hoort er ook wel weer bij.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.