• 16.030 nieuwsartikelen
  • 179.116 films
  • 12.282 series
  • 34.115 seizoenen
  • 649.519 acteurs
  • 199.323 gebruikers
  • 9.393.641 stemmen

Studio Sport #3

zoeken in:

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ik vind Seedorf wat ik alle jaren bij Milaan heb gezien 1 van de beste middenvelders. Bij het Nederlands elftal vind ik hem 1 van de slechtste middenvelders. Het spel van beide teams is ook gewoon niet met elkaar te vergelijken.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Heeft eerder te maken met de omgang bij Milaan. Hij wordt daar enorm gerespecteerd, iets wat hij hier in Nederland nooit gekregen heeft.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

Nogmaals: Seedorf is al een jaar of 3 a 4 één van de betere middenvelders van Nederland. Toch zal Nederland niet aanzienlijk beter worden met hem aan het roer ipv een van Bommel of een Sneijder.

En als je iemand by far de beste Nederlandse voetballer noemt, mag ik er natuurlijk wel spelers bijhalen die op een andere positie spelen. Vandaar goed dat je hebt gerephrased.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Sneijder heeft teveel maniertjes wat juist een zwaktebod is voor de selectie. Van Bommel is natuurlijk in defensief opzicht alleen een impuls, Seedorf offensief. Die rephrase was idd nodig, want me uitspraak was idd too much .

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

Toch weet ik niet of Oranje beter zou voetballen met Seedorf. Op het middenveld zit het wel goed. Liever een goede verdediger (die zijn zeer schaars in Nederland) en v/d Sar terug.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Mee eens. Voor de verdediging lijkt het me makkelijk; Jeffrey Bruma. En ja, die is er nu echt al klaar voor. Die is echt exceptioneel goed, die is over een paar jaar één van de beste verdedigers ter wereld.

kos

• 46719 berichten
  • 8873 stemmen

Forza Hellas. .

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Congrats kos .

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Griekenland

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Nee, jullie spelen aantrekkelijk .

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Mwah vond de wedstrijden op het laatste ek tegen Italie en Frankrijk best aardig....

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

En dat bleken gelukkige toevalstreffers. Griekenland weet het tenminste nog een hele eindronde vol te houden.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Volgens wordt het Nederlandse voetbal wereldwijd als een van het meest attractirve beschouwd, dus je opmerking laat werkelijk nergens op.

gaan we nu de resultaten op grote toernooien met Griekenland of Spanje vergelijken?

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Naomi Watts schreef:

En dat bleken gelukkige toevalstreffers.

Hoezo dat nou weer?

Griekenland weet het tenminste nog een hele eindronde vol te houden.

Hartstikke knap maar de lelijkste kampioen sinds tijden. Al is dat wel begrijpelijk i.v.m. het gebrek aan kwaliteit.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Reinbo schreef:

Volgens wordt het Nederlandse voetbal wereldwijd als een van het meest attractirve beschouwd, dus je opmerking laat werkelijk nergens op.

Die illusie leeft alleen hier in Nederland . Nederland wordt in de grote landen gezien als een fluke.

gaan we nu de resultaten op grote toernooien met Griekenland of Spanje vergelijken?

Twee keer Europees kampioen, en jullie? En WK net als jullie noppes, nada.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

En van Spanje hebben ze in de grote landen zelfs nog nooit gehoord.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Kai schreef:

Hoezo dat nou weer?

Euhm Rusland?

Hartstikke knap maar de lelijkste kampioen sinds tijden. Al is dat wel begrijpelijk i.v.m. het gebrek aan kwaliteit.

Effectief is niet lelijk.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Zeker nooit BBC gekeken.... Vind een finale plek op een wk een stuk meer waard dan een ek winnen. Minder leuk, dat wel...

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Loserstaal .

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Wat een creatieve armoede zonder Van Persie, Sneijder en Robben. Kuijt als centrumspits is een aanfluiting.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Naomi Watts schreef:

Euhm Rusland?

Verliezen kan en zal altijd een keer gebeuren, dat maakt de voorgaande wedstrijden nog geen toevalstreffer...

Effectief is niet lelijk.

Dat hoeft niet, in het geval van Griekenland vond ik dat wel. Ik verlies liever de finale zoals in '74 dan dat ik win op z'n grieks.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

Loserstaal .

je hebt geen idee waar je het over hebt.

maar zou jij jullie titel op het ek niet in willen ruilen voor een plek in de finale in ZA?

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Nou jongens, mijn pappie is de sterkste.

Even een tussenstandje:

Frankrijk - Ierland 0-1

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ierland Rusland

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Reinbo schreef:

maar zou jij jullie titel op het ek niet in willen ruilen voor een plek in de finale in ZA?

Eerlijk gezged niet. EK winst was echt een moment van ontroering, trots en gejuich. Een finale verliezen vind ik geen prestatie, net zo'n grote prestatie als in de poule uitgeschakeld worden. Verliezen is verliezen, alleen de overwinning telt. Althans als je bij de top hoort, dat een Ghana bvb trots is om onderuit in een finale te gaan snap ik nog wel.

Kai schreef:

Verliezen kan en zal altijd een keer gebeuren, dat maakt de voorgaande wedstrijden nog geen toevalstreffer...

Verliezen is één ding, totaal overklast worden een ander. Nederland moet eens leren er echt te staan als het erom gaat. Alsof de Cavaliers vorig jaar helemaal trots waren op hun regular season record, in de playoffsm oet je er ook staan.

Dat hoeft niet, in het geval van Griekenland vond ik dat wel. Ik verlies liever de finale zoals in '74 dan dat ik win op z'n grieks.

Zal wel Nederlands zijn. Misschien ook de reden dat Oranje weinig klaar speelt. Winnen hoort prioriteit nummer één te zijn, niet mooi spel.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Je kunt de finale natuurlijk ook winnen.... 't gaat om de kans. Ik vind in ieder geval de prestaties uit 74 en 78 groter dan die van 88, maar niet bevredigender

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Maar dat gebeurde niet. Jij mag het een prestatie vinden, ik vind dat niet. Een runner-up is een verliezer, hoe je het ook wend of keert.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Griekenland is een saai kloteteam. Waren in 2006 en 2008 vreselijk saai en zinloze opvulling. 2004 waren ze ook niet leuk, maar toen wonnen ze wel. Had liever Oekraine erbij gehad, maar het boeit me niet zoveel.

Frankrijk-Ierland, waar kan je die verder zien buiten Sport 1? Ik dacht dat Eurosport hem uitzond maar zie niks.

En Bosnie moet nu wel eens gaan scoren zeg

timbo_

• 13116 berichten
  • 3875 stemmen

Rusland speelt ook gewoon erg slecht. Zou me verbazen als die het nog gaan redden

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Kan Hiddink na de zomer mooi voor Ajax aan de slag dan

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.