• 16.030 nieuwsartikelen
  • 179.116 films
  • 12.282 series
  • 34.115 seizoenen
  • 649.519 acteurs
  • 199.323 gebruikers
  • 9.393.607 stemmen

Studio Sport #3

zoeken in:

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Wat maakt het nou uit of je spelers blank of zwart zijn .

kos

• 46719 berichten
  • 8873 stemmen

timbo_ schreef:

Lol alleen bij Griekenland verandert het land dat doorgaat uiteindelijk. Maar wel sympathiek van je dat je sommige landen een goaltje meer of minder gunt.

Ja he .

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

kos schreef:

Ik denk:

Bosnie-Portugal 1-2

Slovenie-Rusland 1-1

Oekraine-Griekenland 2-0

Frankrijk-Ierland 2-0

Ik hoop:

Bosnie-Portugal 1-1

Slovenie-Rusland 1-1

Oekraine-Griekenland 0-2

Frankrijk-Ierland 1-0

Wat is het nut van 1-2 voorspellen van Portugal maar hopen op 1-1? In beide gevallen is Portugal door...

Idem met Frankrijk-Ierland 1-0 of 2-0 boeit niks.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Wist wel dat de moraalridders hier weer lezen wat ze willen lezen en er iets racistisch in zien. Ik zou het niet leuk vinden als ik naar het Nederlands elftal zou kijken, maar dan eerder het idee heb dat ik naar een afvaardiging van Aruba, Suriname, Marokko, Turkije zit te kijken(ingeburgerd of niet). Dan kan ik mij gewoon simpelweg niet genoeg vereenzelvigen als Nederlander en kijk ik denk ik toch net anders naar het voetbal. Er moet gewoon een goede mix te zien zijn van verschillende oorsprong die een aardige afspiegeling geeft van het land die ze vertegenwoordigen.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

moviemafketel schreef:

Wist wel dat de moraalridders hier weer lezen wat ze willen lezen en er iets racistisch in zien. Ik zou het niet leuk vinden als ik naar het Nederlands elftal zou kijken, maar dan eerder het idee heb dat ik naar een afvaardiging van Aruba, Suriname, Marokko, Turkije zit te kijken(ingeburgerd of niet). Dan kan ik mij gewoon simpelweg niet genoeg vereenzelvigen als Nederlander en kijk ik denk ik toch net anders naar het voetbal. Er moet gewoon een goede mix te zien zijn van verschillende oorsprong die een aardige afspiegeling geeft van het land die ze vertegenwoordigen.

Kerel, het slaat nergens op. Moeten al onze voetballers dan ras blanken zijn die Janssen of De Vries van de achternaam heten?

Net of Gio, Elia of De Jong minder Nederlander zijn dan vd Vaart of Mathijssen. Kap eens met dit gelul.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Nee, maar dat komt omdat van der Vaart ook een zigeuner is.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Reinbo schreef:

Nee, maar dat komt omdat van der Vaart ook een zigeuner is.

Opvallend genoeg heet zijn vrouw alleen niet Esmeralda

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Kerel, het slaat nergens op. Moeten al onze voetballers dan ras blanken zijn die Janssen of De Vries van de achternaam heten?

Net of Gio, Elia of De Jong minder Nederlander zijn dan vd Vaart of Mathijssen. Kap eens met dit gelul.

Ik wil een Nederlands elftal wat Nederland goed weergeeft ja. Dus ik wil zowel van der Vaarts als Elia's. Mag ik dat even lekker voor mijzelf bepalen wat ik liever heb. Ik zie nog altijd het liefst een echte Nederlandse kop zoals Jaap Stam destijds of een van Hanegem vroeger. Ben benieuwd wat je echt er van zou vinden als er alleen maar Elia's in het Nederlands elftal zouden spelen. Maar ik weet je antwoord al. Verantwoord zou je dan zeggen, als ze beter zijn waarom niet.

Marokko met alleen blanke geïntegreerde spelers, zie je zoiets al voor je. Ik vind een Braziliaan bij Sjaktar Donesk er al belachelijk uitzien met hun dikke winterwantjes.

kos

• 46719 berichten
  • 8873 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Wat is het nut van 1-2 voorspellen van Portugal maar hopen op 1-1? In beide gevallen is Portugal door...

Idem met Frankrijk-Ierland 1-0 of 2-0 boeit niks.

Nou, dan is mijn hoop ongeveer hetzelfde wat ik verwacht he . . Lijkt me logisch.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

moviemafketel schreef:

(quote)

Ik wil een Nederlands elftal wat Nederland goed weergeeft ja. Dus ik wil zowel van der Vaarts als Elia's. Mag ik dat even lekker voor mijzelf bepalen wat ik liever heb. Ik zie nog altijd het liefst een echte Nederlandse kop zoals Jaap Stam destijds of een van Hanegem vroeger. Ben benieuwd wat je echt er van zou vinden als er alleen maar Elia's in het Nederlands elftal zouden spelen. Maar ik weet je antwoord al. Verantwoord zou je dan zeggen, als ze beter zijn waarom niet.

Marokko met alleen blanke geïntegreerde spelers, zie je zoiets al voor je. Ik vind een Braziliaan bij Sjaktar Donesk er al belachelijk uitzien met hun dikke winterwantjes.

Je leeft 50 jaar terug in de tijd geloof ik....

Als een grote neger onze centrumverdediger zou zijn omdat hij Nederlander is, dan vind ik dat best. Of Stam nu blank of zwart is, boeiend. De topscoorder aller tijden van Oranje is zelfs zwart. So?

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Je leest weer wat je wil lezen he? Een goede mix is prima. Eurosport opzetten en dan denken dat ik naar Ghana tegen Ierland zit te kijken is het andere uiterste. Duitsers met die echte rotkoppen tegenover me zou mij bij voorbaat al meer stimulans geven om ze een lesje te leren. Het is op zo'n WK toch juist leuk dat je de verschillende naties direct kan herkennen?

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

Frankrijk is nu eenmaal een land met veel (ex)-kolonies in Afrika. Logisch gevolg is dat de Franse bevolking ook behoorlijk gemengd is. Beetje vreemd om hier over te vallen.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Twee nuttige overwinningen van de Bulls de laatste twee wedstrijden, Naomi. Dat hadden ze nodig om aan te haken!

Heb je je nachtelijke uurtjes er weer voor opgeofferd?

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Opvallend genoeg heet zijn vrouw alleen niet Esmeralda

Nee, maar ze is wel een h..., althans, dat zong het hele stadion.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Een.....hekkenverver? Hemaverkoopster? hamsterverzorgster? Hollandsupporter? Hiphopster?

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Meer een herenverwenster.......

kos

• 46719 berichten
  • 8873 stemmen

(afbeelding)

(afbeelding)

.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

wavanbuuren schreef:

Twee nuttige overwinningen van de Bulls de laatste twee wedstrijden, Naomi. Dat hadden ze nodig om aan te haken!

Heb je je nachtelijke uurtjes er weer voor opgeofferd?

Dat hadden ze inderdaad nodig, vooral door het close verlies tegen Denver. Ook two thumbs up voor Joakim Noah, wat is die gegroeid. Een double double wordt zowat routine .

Heeft me weer wat nachtrust gekost, de thuiswedstrijden in het UC wil nog lukken of een eastern conference clash maar vannacht Sacramento uit was toch wel erg zwaar . En dan nu naar L.A. tegen de Lakers, ga nu wel alvast inslapen s'avonds denk ik .

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Dat lijkt me geen overbodige luxe, anders trek je het niet vrees ik. Zeker niet als ze in het Westen spelen inderdaad.

De Lakers zijn trouwens te kloppen de laatste tijd, dus wie weet!

Noah is inderdaad wel een van de revelaties tot nog toe in de NBA.

Phoenix en Atlanta zijn trouwens wel erg goed gestart. Benieuwd hoelang ze LA en Boston af kunnen schudden.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

wavanbuuren schreef:

De Lakers zijn trouwens te kloppen de laatste tijd, dus wie weet!

Die zijn inderdaad te kloppen niet verwacht trouwens.

Noah is inderdaad wel een van de revelaties tot nog toe in de NBA.

Erg onverwacht aangezien zijn ontwikkeling juist stil stond. Ook meer disipline ook. Ook mooi dat zijn vader (geweldige tennisser was dat trouwens) bijna elke wedstrijd op de tribune te zien.

Phoenix en Atlanta zijn trouwens wel erg goed gestart. Benieuwd hoelang ze LA en Boston af kunnen schudden.

Heel goed gestart inderdaad. En ook behoorlijk verrassend. Boston begon heel sterk (kan niet anders met zo'n roster).Al denk ik dat LA en Boston de conference gewoon gaan clinchen. De grootste verrassing vind ik trouwens Oklahoma, best een degelijk team maar als je het verschil ziet vergeleken met vorig seizoen. Zelfde geldt voor sacramento. Al is het nog vroeg natuurlijk.

Ook de free agency markt wordt boeiend voor volgend seizoen. Wade en James flirten enorm met Chicago. Dat zou echt te gek zijn eigenlijk. Ook mooi gebaar dat James na dit seizoen mogelijk geen 23 meer wil dragen en vindt dat de NBA nummer 23 moeten retiren ten ere van Jordan.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Een.....hekkenverver? Hemaverkoopster? hamsterverzorgster? Hollandsupporter? Hiphopster?

Er staan maar drie puntjes en het rijmt op 'oer'.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Hoer?

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Foei, dat zeg je toch niet....

stinissen (crew films & series)

• 23521 berichten
  • 77045 stemmen

Heerlijk lekker na mijn held kijken vanavond op sport 2 - Suarez

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Wel handen boven de dekens.....

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ruiz gaat Uruguay vellen.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

Naomi Watts schreef:

Tuurlijk moet je hem meenemen, op afstand de beste Nederlandse voetballer op dit moment.

Onzin. Zo lekker loopt AC Milan ook weer niet met Seedorf (aan het roer). Daarnaast zijn van Persie en Robben nog bepalender, lijkt me.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Nogal unfair. Heel Milan loopt voor geen meter, je kan niet verwachten van hem dat ie als one man army het verschil kan maken.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

Het is ook niet de reden dat ik Seedorf niet by far de beste Nederlandse voetballer van dit moment vind.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Toch lijk je dat aan te voeren in je argument waarom mijn statement onzin is. Laat ik rephrasen; Seedorf is de beste Nederlandse middenvelder. Heeft niet zo veel zin hem te vergelijken met andere posities.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.