- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #3
Studio Sport #3
kos
-
- 46717 berichten
- 8871 stemmen
Eerst deed Boulahrouz tot op twee keer zijn best Ronaldo eruit te schoppen (met succes) en toen de Portugezen de bal uitschoten voor een blessurebehandeling bij Oranje gaf Heitinga hem niet terug. En dan ligt het aan de Portugezen? Ze zijn meester in naaien maar dit heeft Oranje zelf veroorzaakt. Of was dit 2006?
Zo is dat.
. Hypocrisie ten top altijd.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Het is me gewoon opgevallen dat Portugal vaak smerig heeft gespeeld in het verleden. Waarom dan direct Oranje erbij halen? Ik heb het geconstateerd. En uiteraard spelen anderen landen, waaronder Oranje, ook weleens smerig. Ik vind het zonde van zo'n land als Portugal, dat gewoon goed kan voetballen. Dat soort dingen hebben ze niet nodig, toch?
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Vond ik wel een mooie wedstrijd, scheids gaf alleen veel te snel kaarten. En dan ook nog eens aan de verkeerde rood.
Het had weinig met voetbal te maken, maar ik heb ook erg genoten. Ook al was de uitslag niet zoals ik had gewild. Ik was kapot na de wedstrijd. En teleurgesteld.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Wat? O, wacht, jij bent 'Spaans' he.
En Nederlands maar ik doe aan zelfkritiek (en kaart gewoon negatieve eigenschappen aan die opvallend vaak voorkomen bij Nederlanders) en probeer me niet in te laten met hypocrisie.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Het had weinig met voetbal te maken, maar ik heb ook erg genoten. Ook al was de uitslag niet zoals ik had gewild. Ik was kapot na de wedstrijd. En teleurgesteld.
Voetbal gaat voor mij ook meer om de rauwe emotie dan mooi de bal rond spelen. Voor virtuoze techniek kijk ik wel naar het turnen het de bal. Kan een harde overtreding vaak net zo goed waarderen als een leuke passeerbeweging.
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
Die feyenoordarts net over de geloofwaardigheid van zo'n behandeling van Van Persie: 'Eigenlijk moet je 25 spelers zo behandelen en 25 met peperkoek...' 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Altijd lachen met Casper. Gooit er op Rijnmond ook vaak dit soort teksten uit, toffe gast.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Voorlopige pot indeling van het WK, volgens Marca. Mocht Frankrijk zich niet plaatsen dan komt Nederland in pot 1.
Pot 1: Zuid-Afrika, Brazilië, Spanje, Italië, Duitsland, Argentinië, Engeland, Frankrijk*
Pot 2: Nederland, Portugal/Bosnië-Herzegovina, Rusland/Slovenië, Zwitserland, Griekenland/Oekraïne, Servië, Denemarken, Slowakije
Pot 3: Ivoorkust, Ghana, Kameroen, Nigeria, Egypte/Algerije, Paraguay, Chili, Uruguay/Costa Rica
Pot 4: Japan, Zuid-Korea, Noord-Korea, Australië, Nieuw-Zeeland, Verenigde Staten, Mexico, Honduras.
Zuid-Afrika in pot één. 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Thuisland, logisch toch. Stonden bovendien in de finale van de Concaef cup....
Ik voorspel:
Duitsland
Nederland
Uruguay
Zuid Korea
Ik hoop:
Frankrijk
Nederland
Paraguay/Chili
Noord Korea
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Waar is die potindeling op gebaseerd? Nederland ongeslagen in de kwalificaties, nummer 3 op de FIFA-ranglijst, en toch in pot 2?
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Gaat ook om de resultaten op de afgelopen wk's en ek's.
13woutie13
-
- 4384 berichten
- 0 stemmen
Mooi zo, komen we Portugal niet tegen in de poulfase, maar misschien wel in de volgende rondes.
En dan pakken we ze natuurlijk.
Ik hoop:
Duitsland (mooi duel)
Nederland
Chili
Nieuw-Zeeland (de minste)
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Doe mij maar:
Zuid-Afrika
Nederland
Uruguay
Noord-Korea
Lekker exotisch. 
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Nog even over Atteveld:
En het orentrek verhaal van Atteveld schijnt dus toch waar te zijn
Ik heb wel ergere dingen over hem gehoord (uit betrouwbare bron). Laten we zeggen dat het een nogal fysieke coach is. En toch vind ik hem wel sympathiek op de een of andere manier.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Duitsland
Nederland
Kameroen
Australië
Ja dat lijkt me wel wat!
PatrickL
-
- 1586 berichten
- 2399 stemmen
Wat doet Zwitserland er dan in godesnaam in pot 2?
Knisper
-
- 13041 berichten
- 1279 stemmen
Volgens mij werkt alleen pot 1 met plaatsing en is de rest meer gebaseerd op van welk continent een land komt.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Maar vooral toch om economische redenen. Dit was al een tijdje bekend.
maxcomthrilla
-
- 15581 berichten
- 2858 stemmen
Vreemd om te zien dat Engeland ( Laatste EK gemist! ) en Zuid - Afrika in pot 1 zitten en Nederland niet. Waar dient zo `n FIFA ranking dan voor, vraag ik mij af?! Het lijkt mij vooral een typisch geval van vriendjespolitiek danwel grotere, commerciël interessantere landen ( allen met meer dan 40 miljoen inwoners ) van een zo gunstig mogelijke loting te voorzien. Nou, ja in een poule met Italië en Frankrijk haalden we ook de volle mep aan punten.....
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3875 stemmen
Moeilijkste poule die we zouden kunnen krijgen
Brazilie/Spanje
Nederland
Ghana
Mexico
Moet kunnen
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Nog even over Atteveld:
Ik heb wel ergere dingen over hem gehoord (uit betrouwbare bron). Laten we zeggen dat het een nogal fysieke coach is. En toch vind ik hem wel sympathiek op de een of andere manier.
Wat dat betreft sluit het dus prima aan op hoe hij als voetballer was 
Ik mag hem ook wel en als hij in sport united of als analist langskomt zegt ie meestal ook wel zinnige dingen.
Maar ik zou het als speler geloof ik ook niet pikken als een coach constant aan me zat (al ligt het ook aan de context natuurlijk).
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Nederland hoeft tegen haast geen tegenstander uit pot1 bang te zijn.
Brazilie, Spanje en Argentinie sla ik wel liever even over in de poule-fase.
Als we tegen Duitsland in de poule moesten spelen hebben we het meestal redelijk gedaan en zo'n pot blijft een finale op zich, dus altijd leuk.
Frankrijk en Italië hebben we op het afgelopen EK nog even ingemaakt, dus daar ben ik ook niet bang voor. Het organiserende land zal altijd wel in pot 1 zitten? Zodat ze zo lang mogelijk voor eigen publiek in het toernooi mee kunnen doen(wat weer geld in het laadje brengt).
Maar goed, Nederland hoort als je die landen ziet in pot 1, maar het gaat om de resultaten van ik weet niet hoeveel afgelopen wk's en ek's. Het zijn eigenlijk allemaal teams die ooit WK zijn geweest behalve Zuid-Afrika en Spanje dan (die dan weer huidig EK is)
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Op deze manier is de poule van Nederland wel steeds bij voorbaat de poule des doods. Dat was in Duitland ook al zo en ik denk dat nu ook geen van de landen in pot 1 graag bij ons in de poule zal zitten.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Wat is die Fer belachelijk slecht aan het spelen bij Jong Oranje momenteel. Zo ken ik hem niet.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Dat snap ik maar het blijft onzin, Zuid-Afrika hoefde zich ook al niet te plaatsen (logisch), maar daarna zou alles gelijk moeten zijn.
Net als die onzin bij de Europes play-offs.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Wat is die Fer belachelijk slecht aan het spelen bij Jong Oranje momenteel. Zo ken ik hem niet.
Laat hem zijn slechte wedstrijden maar bij Jong Oranje spelen. 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Jong Oranje wint 2-1 van jong Spanje. Heb nog het laatste half uur mee kunnen pakken. Werd na de 2-1 nog knap lastig. Oa Spanje die in de 94e minuut de paal nog raakte. Maar een knappe 3 punter hoor.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Dat snap ik maar het blijft onzin, Zuid-Afrika hoefde zich ook al niet te plaatsen (logisch), maar daarna zou alles gelijk moeten zijn.
Net als die onzin bij de Europes play-offs.
Alleen zou Zuid Afrika als gastland nooit de groep kunnen overleven als ze in pot 4 gestopt zouden worden, waar ze horen. Het is wel jammer voor Oranje. Ik vind de manier van indelen ook stom. Je moet niet oordelen op de laatste 2 WK's. Je moet oordelen op de laatste 2 toernooien. Dus vorig EK en WK. Dat geeft een veel eerlijker beeld.
13woutie13
-
- 4384 berichten
- 0 stemmen
Gewoon 2 keer winnen van de landen uit pot 3 en 4.
Dan ben je door, en is het alleen maar leuk als je tegen zon topland moet.
Zo zie ik het dan he.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Gewoon met extreem veel geluk doorgaan in de poule zoals in 88 en dan is meteen de druk eraf, want dan verwacht niemand meer iets in de volgende rondes en dan pakken we alles met 1-0 en laten we weer wat woonboten zinken. Ik denk dat van der Sar ook op het laatste moment nog gaat besluiten om mee te gaan en van Marwijk schat ik veel hoger in dan van Basten. Die kijkt bij elke wedstrijd net als Hiddink wie de tegenstander is en hoe ze te bestrijden. Heb echt goede hoop, maar verwacht niks. Kan het alleen maar meevallen. De poule met mooiste voetbal doorkomen heb ik nu wel even gehad voor de komende 100 jaar.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.