- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #3
Studio Sport #3
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Voorlopig is het bijna het zelfde elftal als dat in 2006 en 2008 in de tweede ronde is uitgeschakeld. Je ongelijk is dus feitelijk al aangetoond.
Nee, want mijn post ging over team van nu, met Van Bommel. Bovendien eindigen we dit WK vast hoger dan in 2002. 
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Nee, want mijn post ging over team van nu, met Van Bommel. Bovendien eindigen we waarschijnlijk dit WK hoger dan in 2002.
Je kan daar op terug blijven komen, maar in je orginele post had je het over de jaren 90. Bij mijn weten is 2002 niet de jaren 90.
Maar goed, misschien verwacht ik wel teveel van je.
Je hebt in het verleden Cissé ook beter genoemd dan Suarez. Daar was je ook te groot voor om toe te geven dat je het misschien wel bij het verkeerde eind had vanuit je Feyenoord emotie.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Van Cisse wil ik best toegeven dat hij vooralsnog flink tegen valt, maar ik hou hoop.
Al moet ik ook toegeven dat Suarez op dit moment wel erg goed is. Verder sloeg mijn vergelijk op het NL11 op het team met de De Boertjes & Co (Dus van pak m beet 94 tot 2004) en het team van nu.
Anyway, ik kijk er weer met veel meer plezier na en geef ze een goede kans op een kwart of halve finale. Hangt natuurlijk altijd af van de loting, want Portugal lijkt het ook te gaan halen.... Verder ben ik eigenlijk enkel 'bang' voor een ontmoeting met Brazilië.
kos
-
- 46717 berichten
- 8871 stemmen
Hoop trouwens wel dat Bertje beseft dat Ooijer terug in de basis echt niet meer kan 
.
Hoezo?
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Wat dacht je van oud, traag en iemand die alleen nog zijn man uitschakelen door er 90 minuten aan vast te gaan hangen in de nek. Suarez kan er over meepraten....
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Nou Ooijer is natuurlijk een lachertje, maar Heitinga en Bouhlarouz zijn misschien nog wel erger. Het is te hopen dat er op de zeer korte termijn nog een centrale verdediger opstaat. Anders gaat het wel een heel lastig verhaal worden.
De Zeeuw en Van Bommel gaan de onmogelijke taak krijgen op het middenveld alles af te snijden.
kos
-
- 46717 berichten
- 8871 stemmen
Wat dacht je van oud, traag en iemand die alleen nog zijn man uitschakelen door er 90 minuten aan vast te gaan hangen in de nek. Suarez kan er over meepraten....
Oud, traag? Valt toch wel mee? Mede door hem is de PSV defensie behoorlijk goed bezig hoor dit seizoen.
Bovendien mogen er wel wat ervaren kuitenbijters in dat team zitten wat mij betreft. Heitinga is me wat te wisselvallig.
kos
-
- 46717 berichten
- 8871 stemmen
Nou Ooijer is natuurlijk een lachertje, maar Heitinga en Bouhlarouz zijn misschien nog wel erger. Het is te hopen dat er op de zeer korte termijn nog een centrale verdediger opstaat. Anders gaat het wel een heel lastig verhaal worden.
En dat is precies wat eerder ik bedoelde.
Het zou een zegen zijn als zo'n Douglas zich snel zou naturaliseren, want anders wordt het niet veel.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
@ Reinbo
Dank je. Hoop houden mag, ook al is ie nog zo ijdel.
En dat van Gaal het WK in 2002 niet haalde met een flink aantal spelers die "over the top" waren, doet niets af aan de kwaliteit van het elftal van 1998.
Het grootste gedeelte van dit elftal heeft twee kansen gehad en die verprutst, dus tot op heden is er gewoon geen reden om te stellen dat dit elftal beter is. Om nog maar te zwijgen van in 1998 voor Brazilië te zijn. Dat is het bizarste wat ik de laatste tijd heb gehoord op dit forum.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Oud, traag? Valt toch wel mee? Mede door hem is de PSV defensie behoorlijk goed bezig hoor dit seizoen.
Bovendien mogen er wel wat ervaren kuitenbijters in dat team zitten wat mij betreft. Heitinga is me wat te wisselvallig.
PSV kreeg juist met Ooijer veel goals tegen. Hij ontbreekt nu al ruim een maand en spontaan schiet bijna niemand er nog een bal tegen PSV in. Toeval? 
Vind hem maar matig vandaag de dag. Goed genoeg voor de eredivisie, dat wel, maar ik durf hem niet meer op een WK op te stellen. Heitinga profileert zich tegenwoordig goed. Zet hem lekker naast Mathijssen.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Heitinga profileert zich tegenwoordig goed.
Hoeveel wedstrijden van Everton heb je al van hem gezien?
Ik vind juist dat Heitinga zich daar een beetje ontpopt als een blinde draver, waarschijnlijk door het hoge tempo.
Zo goed als bij Ajax rond 2004, waar ie ook een uitstekend EK speelde, heb ik hem eerlijk gezegd niet meer gezien, maar dat was dan ook als verdedigende middenvelder.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Bij Ajax werd het toch een wat minder spectaculaire systeemspeler. Misschien niet minder goed voor het team, maar individueel niet zo groots.
ONeens! Dribbel naar binnen, achteloos over de bal kijken, dribbel naar binnen, effe kijken nog, dribbel naar binnen en dan HUP, over het buitenkantje rechts gekapt, *weer* een tegenstander het bos in. Een beetje zoals-ie hier doet op 0:47 YouTube - Holland vs Argentina World Cup 1998
Hij deed het gewoon 5x per wedstrijd, vaak ook nog tergend langzaam. Haha, prachtig om te zien was dat. Een parel van een speler. Alles op techniek.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Hoeveel wedstrijden van Everton heb je al van hem gezien?
Ik vind juist dat Heitinga zich daar een beetje ontpopt als een blinde draver, waarschijnlijk door het hoge tempo.
Zo goed als bij Ajax rond 2004, waar ie ook een uitstekend EK speelde, heb ik hem eerlijk gezegd niet meer gezien, maar dat was dan ook als verdedigende middenvelder.
Ik zie genoeg beelden van hem daar. En ook in Oranje. Hij heeft bij club en land een basisplaats. Hij kan echt wel wat. Ga me nu niet zeggen dat hij minder dan Ooijer is. Ooijer was ooit goed, Heitinga is nu goed. Geen wereldklasse, maar wel beter dan de andere opties voor Oranje.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Ik zie genoeg beelden van hem daar. En ook in Oranje. Hij heeft bij club en land een basisplaats. Hij kan echt wel wat. Ga me nu niet zeggen dat hij minder dan Ooijer is. Ooijer was ooit goed, Heitinga is nu goed. Geen wereldklasse, maar wel beter dan de andere opties voor Oranje.
Ik zeg nergens dat Ooijer beter is. Sterker nog: Ik heb al meerdere malen gezegd dat ik Ooijer er niet meer in zou zetten.
Logisch dat Heitinga een basisplaats heeft bij Everton als je net als aankoop bent binnen gehaald. Ik heb een stuk of vijf volledige wedstrijden gezien van hem, maar hij heeft me absoluut niet overtuigd. Hij trapt nogal eens over een bal heen, laat zijn man soms makkelijk passeren en hij laat zijn vroeger uitstekende lange pass helaas nog maar weinig zien.
Beter dan Ooijer ben ik met je eens, maar om wereldkampioen te worden ben ik bang dat het onvoldoende is.
Ik zou zelf als ik van Marwijk was ook maar eens bij Douglas en de immigratiedienst langs gaan.
En afhankelijk van de ontwikkeling van Vlaar zou hij misschien een betere optie kunnen zijn over een half jaar dan Heitinga in mijn optiek.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3286 stemmen
Een beetje zoals-ie hier doet op 0:47 YouTube - Holland vs Argentina World Cup 1998
Wat was dat een irritant Argentijns team zeg. Alleen maar overdreven valpartijen en schwalbes maken. Vooral die Ortega. Prachtig hoe Van der Sar hem een koekje van eigen deeg gaf.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dat was net zo triest als die Argentijnen trouwens.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Jammer dat ik deze discussie grotendeels heb moeten missen. Maar het Oranje van 1998 is mijn favoriet. In 1988 was ik 7 jaar, dus héél bewust heb ik het niet meegemaakt. De Boertjes waren erg goede voeballers, maar in die tijd - als voetballer, en ook daarbuiten eigenlijk - waren ze vrij irritant en kwamen ze arrogant over. Nu zijn ze volwassener geworden en zien ze dat zelf ook in.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Klopt. Verder de één van de mooiste wedstrijden van Oranje ooit. Alles zat erin. En mijn broer kon een (erg duur) kaartje kopen, toen hij daar was (Marseille toch?). Hij had het niet gedaan en heeft nog elke dag spijt.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Zo leken ze, heb in die tijd zelfs nog wat persoonlijke encounters met ze hebben en zijn toch erg sympathieke gasten.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3286 stemmen
Nee hoor. Dat was gewoon met gelijke munt terugbetalen. Bovendien veel beter uitgevoerd dan de schwalbes van Ortega. Het is dat Van der Sar gezegd heeft amper geraakt te zijn anders had niemand het geweten. Geef die man een Oscar!
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Klopt. Verder de één van de mooiste wedstrijden van Oranje ooit. Alles zat erin. En mijn broer kon een (erg duur) kaartje kopen, toen hij daar was (Marseille toch?). Hij had het niet gedaan en heeft nog elke dag spijt.
Wel een prachtige wedstrijd inderdaad (dat doelpunt van Dennis zal altijd bij blijven). Was idd in marseille.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Nee hoor. Dat was gewoon met gelijke munt terugbetalen. Bovendien veel beter uitgevoerd dan de schwalbes van Ortega. Het is dat Van der Sar gezegd heeft amper geraakt te zijn anders had niemand het geweten. Geef die man een Oscar!
En jullie maar piepen over Portugezen terwijl jullie die oorlog zelf begonnen zijn. Als je iets afkeurt is het wel erg triest om bij een dezelfde actie bij een oranje speler schouderklopjes te geven. Misschien wel tekenend voor de Nederlandse bevolking, dat kan ook natuurlijk.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Zo leken ze, heb in die tijd zelfs nog wat persoonlijke encounters met ze hebben en zijn toch erg sympathieke gasten.
Daarom zeg ik: zo kwamen ze over.
Zo zijn er nog wel tig voorbeelden te noemen van mensen die op de televisie vervelend en arrogant zijn, maar in het dagelijkse leven prima gasten zijn.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Wel een prachtige wedstrijd inderdaad (dat doelpunt van Dennis zal altijd bij blijven). Was idd in marseille.
Mooiste doelpunt ooit. Helaas hoor je dat van heel veel Hollanders.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
En jullie maar piepen over Portugezen terwijl jullie die oorlog zelf begonnen zijn. Als je iets afkeurt is het wel erg triest om bij een dezelfde actie bij een oranje speler schouderklopjes te geven. Misschien wel tekenend voor de Nederlandse bevolking, dat kan ook natuurlijk.
Ik vind niet dat je die actie van v/d Sar kunt vergelijken met het gedrag van de Portugezen. Dan heb ik het vooral over de halve finale tussen beide landen op het EK 2004. Natuurlijk waren de Portugezen beter, maar toen Nederland toch terug leek te komen, werden ze echt zeer irritant. Slim, maar ik zie voetbal liever op een andere manier. En zo hebben ze vele wedstrijden gespeeld. Deco, prachtige voetballer, maar je hoefde maar naar hem te blazen en hij viel om. Figo. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Eerst deed Boulahrouz tot op twee keer zijn best Ronaldo eruit te schoppen (met succes) en toen de Portugezen de bal uitschoten voor een blessurebehandeling bij Oranje gaf Heitinga hem niet terug. En dan ligt het aan de Portugezen? Ze zijn meester in naaien maar dit heeft Oranje zelf veroorzaakt. Of was dit 2006?
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Het grootste gedeelte van dit elftal heeft twee kansen gehad en die verprutst, dus tot op heden is er gewoon geen reden om te stellen dat dit elftal beter is. Om nog maar te zwijgen van in 1998 voor Brazilië te zijn. Dat is het bizarste wat ik de laatste tijd heb gehoord op dit forum.
Het elftal van de Boer & co heeft 5 kansen gehad en verprutst.... dus ik heb er nog 3 te gaan. 
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Eerst deed Boulahrouz tot op twee keer zijn best Ronaldo eruit te schoppen (met succes) en toen de Portugezen de bal uitschoten voor een blessurebehandeling bij Oranje gaf Heitinga hem niet terug. En dan ligt het aan de Portugezen? Ze zijn meester in naaien maar dit heeft Oranje zelf veroorzaakt. Of was dit 2006?
Dit was 2006. Toen ging het inderdaad gelijk op qua vuiligheid.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3286 stemmen
Als je iets afkeurt is het wel erg triest om bij een dezelfde actie bij een oranje speler schouderklopjes te geven.
Het was meer een actie om de fouten van de scheidsrechter recht te zetten. Numan had nooit een tweede gele kaart mogen krijgen. De schwalbe was trouwens zo ontzettend goed uitgevoerd dat de dader niet eens protesteerde, zelfs hij dacht Van der Sar te hebben geraakt. Zou Sar het alleen maar verzonnen hebben?
Wat? O, wacht, jij bent 'Spaans' he.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Dit was 2006. Toen ging het inderdaad gelijk op qua vuiligheid.
Vond ik wel een mooie wedstrijd, scheids gaf alleen veel te snel kaarten. En dan ook nog eens aan de verkeerde rood. 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.