- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #3
Studio Sport #3
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
De commerciele waarde van Rusland (en vergeet Guussie niet, da's een wereldwijd fenomeen) is minimaal een factor 100 tov Slovenië. En hoeveel mensen denk je dat er in Rusland wonen?
Ik ben niet gek, dat snap ik ook wel. Maar wereldwijd gezien is Rusland niet een voetballand waarvoor heel de wereld eens goed gaat zitten. Itt als Spanje, Engeland, Duitsland, Brazilie, Argentinie, Nederland, Italie of zelfs Frankrijk spelen moet. Dat zijn toch de grote namen in voetballand.
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Na een zeer lange weg is het dan eindelijk definitief geworden: Portugal gewoon naar het WK! Over twee wedstrijden ook meer dan terecht. Bosnië heeft na een aardige eerste 20 minuten geen vuist meer kunnen maken en speelde net als in de eerste wedstrijd alleen maar op lange ballen naar voren. Het fantastische trio Alves, Pepe en Carvalho hebben dit keer echter subliem verdedigd en zo is Bosnië er geen een keer meer aan te pas gekomen. Dat er werkelijk mensen zijn die dit team graag op het WK hadden gezien...
Na de 1-0 had de stand nog makkelijk uitgebreid kunnen worden tot een flink pak slaag, mede door een rode kaart, dat wel, maar feit is dat Portugal geen moment de kwalificatie in gevaar zag komen. Deed me ook goed om te zien dat ook zonder een Deco en Ronaldo deze ploeg wel degelijk in staat is een wedstrijd naar zich toe te trekken. Gecalculeerd uitgespeeld en nu maar hopen op een mooie kwart finale ofzo tegen Nederland
.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Van mij Nederland ook wel wat aanvallender gaan spelen, zoals het nu gaat lijkt het nergens meer op. Bovendien spelen alle landen tegenwoordig zo verdedigend, dus dan heb je zelf ook geen 6 verdedigers meer nodig.
Dat zeker maar ik geloof echt niet dat van Marwijk die intenties heeft. Een ongelofelijke behouden coach.
PS: Gefeliciteerd dutchtuga.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Dat zeker maar ik geloof echt niet dat van Marwijk die intenties heeft. Een ongelofelijke behouden coach.
Behoudende Bert he...
Steek
Wiel-Heitinga-Mathijssen-Gio
Bommel-Zeeuw
Sneijder-------Vd Vaart
Persie-Huntelaar
En als hij nog eens fit is, Robben erin voor bv de Zeeuw.
Zoals het nu gaat is het wel heel stroperig en saai. Zelfs van Basten kreeg Oranje flitsend aan het voetballen, kan je nagaan.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Einde. Ierland is vreselijk genaaid. Die 1-1 had nooit goedgeteld mogen worden. De Fifa heeft zijn zin. Alle grote landen door die commerciele waarde hebben. Bah.
Ik zal je bericht nog maar eens quoten dan.
1) Rusland is een groot land (143 miljoen mensen!)
2) Rusland en Guus Hiddink hebben wel degelijk commerciele waarde.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Na een zeer lange weg is het dan eindelijk definitief geworden: Portugal gewoon naar het WK!
Ben er totaal niet blij mee, maar wel van harte hoor. Zal wel prettig voelen dat je er toch bij bent.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ik zal je bericht nog maar eens quoten dan.
1) Rusland is een groot land (143 miljoen mensen!)
2) Rusland en Guus Hiddink hebben wel degelijk commerciele waarde.
Ik had het net ook wel gelezen hoor.
Jij snapt mij niet denk ik. Lees mijn tekst nou eens.
Rusland heeft meer commerciele waarde dan Slovenie, maar veel minder dan de traditionele toplanden.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik zou gaan voor:
Steek
Wiel-Bruma-Mathijssen-Urby
Bommel-Zeeuw
Sneijder-Vaart
Persie-Kuyt
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Ik had het net ook wel gelezen hoor.
Jij snapt mij niet denk ik. Lees mijn tekst nou eens.
Rusland heeft meer commerciele waarde dan Slovenie, maar veel minder dan de traditionele toplanden.
Ik denk dat je Rusland onderschat.
Buiten die 143 miljoen mensen in Rusland zelf is er een immens gebied van heel Oost-Europa en de ex sovjet landen, waar een gedeelte een bloedhekel heeft aan de Russen, maar een ander flink gedeelte zeer geïnteresserd zou zijn in Rusland op het WK.
Verder zijn er zo een stuk of vijf a tien landen op te noemen die allemaal voor Guus zijn als ie speelt.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Ik zou gaan voor:
Steek
Wiel-Bruma-Mathijssen-Urby
Bommel-Zeeuw
Sneijder-Vaart
Persie-Kuyt
Mooie keuze Bruma. Ik heb hem een keer of wat zien spelen en hij maakt inderdaad een geweldige indruk. Het blijft wel een enorme gok om iemand die nog geen volledige competitiewedstrijd heeft gespeeld op een WK voor de leeuwen te gooien.
Wat dat betreft heeft Heitinga het toch best goed gedaan de afgelopen twee wedstrijden. En hij is ook nog eens ex Atletico 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Bruma maakt idd een sterke indruk. Heel koel ook en als je elke week op de training tegen gasten als Drogba speelt dan komt dan wel ten goede van je ontwikkeling. Mijn enthousiasme is nog meer aangewakkerd door John Terry, die aangaf dat Bruma veel verder was dan hem op die leeftijd en verzekerde dat Bruma over een 4 á 5 jaar veel beter is dan hemzelf.
Heitinga heeft het goed gedaan, prima speler en liever Johnny dan André. En ja als je bij Atletico hebt gespeeld ben je geen kleintje meer natuurlijk
.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Bah wat een geluk die Fransen !
Buitenspel en hands ! echt ongeloofelijk ...
Had persoonlijk geen voorkeur maar dit zet de Fifa toch wel weer in een slecht daglicht. Dat het toeval is dat niemand van de arbitrage iets gezien heeft kan bijna niet waar zijn!
Ook een kleine domper voor Nederland aangezien Nederland nu naar aller waarschijnlijkheid in pot 2 zou uitkomen tijdens de loting op 4 December ( als Ierland won zou Nederland in pot 1 terechtkomen en dus groepshoofd zijn ) Zal dus wel weer de poule des doods worden.
Mooi overgens dat Rusland eruit ligt. Vreselijk volk, wel jammer voor Guus.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Bruma maakt idd een sterke indruk. Heel koel ook en als je elke week op de training tegen gasten als Drogba speelt dan komt dan wel ten goede van je ontwikkeling. Mijn enthousiasme is nog meer aangewakkerd door John Terry, die aangaf dat Bruma veel verder was dan hem op die leeftijd en verzekerde dat Bruma over een 4 á 5 jaar veel beter is dan hemzelf.
Ik moet het nog maar zien. De voortekenen zijn goed, maar ik schat Terry toch wel erg hoog in. Er komt ook wel meer bij kijken dan talent.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Wat is er zo vreselijk aan Russen dan? Van mij mogen al die Slavische afscheidingen juist ontbreken op de grote toernooien. Kijk alleen maar weer naar dat achterlijke gedrag van de supporters van Bosnië.
Echt jammer wat voor teams er vanavond zijn doorgegaan. Alsof de duivel er mee speelt.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Kom kom, zo erg is het allemaal toch niet?
Frankrijk en Portugal zijn toch 2 mooie voetballanden? Slovenie ken ik echt helemaal niet, en Griekenland is idd spijtig, maar goed, de avonden dat die spelen komende zomer kunnen de voetballiefhebbers iets anders gaan doen dan. Naar de film ofzo.
Blijven een hoop leuke landen over.
Engeland - Nederland - Uruguay - Australie lijkt me wel wat.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Elfenbeinküste. Moest echt even raden aan de shirts tegen wie Duitsland vanavond speelde. Schitterende vertaling van Ivoorkust vind ik dat haha.
2-2 in laatste minuut natuurlijk weer. Hoe doen die gasten dat toch altijd.
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Zie ook net die handsbal van Henry. Dit is toch wel heel erg. Lijnrechter had perfect zicht op de situatie. Hier had de extra lijnrechter best wel van pas gekomen. Dit zaakje stinkt, Platini..
kos
-
- 46719 berichten
- 8873 stemmen
Mooi overgens dat Rusland eruit ligt. Vreselijk volk, wel jammer voor Guus.
Nou ja zeg, doe eens normaal. Anders ga je effe een volk af zitten zeiken. Wie denk je dat je helemaal bent.
Overigens heerlijk al die reacties overal op voetbalfora op de plaatsing van het 'saaie' Griekenland.
.
Net alsof het iemand boeit wat de 'objectieve supporter' (
) leuk vindt om te zien.
Tijdens de wedstrijden van Griekenland zit ik gewoon van spanning tegen het plafond geplakt hoor.
Het zo mooi spelen dat objectieve supporters uit andere landen het ook leuk vinden om te zien en er dan vervolgens uitvliegen laten we wel aan Nederland over.
.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ben wel blij dat mikoz dat zegt, dat staaft mijn kritiek op het Nederlandse volk. Zo saai vindt ik Griekenland ook niet spelen, in 2004 ook van ze genoten ondanks de uitschakeling van Spanje.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Gisteren nog mensen Uruguay - Costa Rica gezien?
Qua niveau viel het allemaal best tegen, maar door het moordende tempo en de spanning was het een heerlijk wedstrijd om te kijken.
Wat dat betreft is voetbal wat er om gaat toch wel 10x leuker dat een fantasieloos oefenpotje van het nederlands elftal.
Suarez en Ruiz allebei opvallend onopvallend.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Nou ja zeg, doe eens normaal. Anders ga je effe een volk af zitten zeiken. Wie denk je dat je helemaal bent.
.
Dat doe jij toch ook vaak genoeg met het Nederlands volk 
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Ik hoop dat Griekenland en Nederland er allebei in de eerste ronde uitvliegen. 
Leuk dat Suarez naar het WK mag, vooral ook omdat hij nu zeker bij Ajax blijft.
kos
-
- 46719 berichten
- 8873 stemmen
No way.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Mwoah, ik heb jou nog weleens alle Nederlanders hypocriet horen noemen, zonder al te veel nuance als ik me niet vergis.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Daar had hij toch ook gelijk?
kos
-
- 46719 berichten
- 8873 stemmen
Ja, ik noem alle Nederlanders hypocriet..hoe kom je daar nou weer bij. Dat slaat natuurlijk nergens op.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Laat ik het dan anders stellen, want je moet hier je woorden regelmatig wegen:
Beste Kos,
In aanmerking nemende dat:
1) Ik me kan vinden in je kritiek op de post van Mikoz.
2) Mijn reactie in eerste instantie weinig serieus bedoeld was, getuige ook de smiley.
3) Ik het de discussie niet zo waard vind.
4) Ik jou als een zeer gerespecteerd MM-lid zie, die met zijn staat van dienst zeker één van de Key-members genoemd kan worden.
Valt het me op dat jouw posts ook weleens kretologisch en niet altijd even genuanceerd zijn, terwijl je tegelijkertijd anderen daar nog al eens op aanspreekt.
kos
-
- 46719 berichten
- 8873 stemmen
Ehm oke.. maar als ik al iets roep is dat echt niet gegeneraliseerd, terwijl dat in Mikoz geval nu juist de bedoeling lijkt te zijn.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Tijdens de wedstrijden van Griekenland zit ik gewoon van spanning tegen het plafond geplakt hoor.
Ach, onzin.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Wat een schande die handsgoal, ik zie het nu pas. Dat dat goed gekeurd is. Je ziet gewoon acht Ierse handen tegelijk de lucht ingaan, dat hebben ze heus niet zo geoefend.... Bovendien had de grens moeten zien, als hij het al niet gezien heeft! Was het maar andersom gebeurd, dan zou Platini echt niet meer tegenhouden dat camera's worden ingezet bij dit soort wedstrijden. Ben blij dat ik geen Ier ben...
Als dit een voorbode is van hoe dit WK weer gaat verlopen, heb ik er geen eens zin meer in.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.