• 16.021 nieuwsartikelen
  • 179.068 films
  • 12.279 series
  • 34.106 seizoenen
  • 649.365 acteurs
  • 199.300 gebruikers
  • 9.391.608 stemmen

Studio Sport #3

zoeken in:

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Twente wint met 1-2 bij Roda, maar zat er in een periode na de rust goed doorheen en had het geluk dat Bossen een overduidelijke handsbal van Tiendalli weigerde te bestraffen met een pingel. Anders had ik het nog wel willen zien, want Roda was in die fase sterker.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Dat jammer, Don Dijk heeft zich uitgeschreven. Jammer, hij had altijd wel aardige postings hier.

Wat was het probleem van Don dan?

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

wavanbuuren schreef:

(quote)

Wat was het probleem van Don dan?

Not again please. Niemand is onmisbaar.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Ik begrijp je post niet. Ik vraag me slechts af waar Don zich zo aan irriteerde dat ie zich uitgeschreven heeft.

starbright boy (moderator films)

• 22452 berichten
  • 5134 stemmen

Daarover is een discussie in het afscheidstopic, laten we dat daar houden.

Vascago

• 4798 berichten
  • 3595 stemmen

Het is dat Twente zo ongelooflijk effectief was in de 1ste helft (toen ze wel een klein beetje beter waren), want in de 2e helft was er maar 1 ploeg die voetbalde. Roda was stukken sterker en gelukkig voor ons zag Bossen geen penalty in de handsbal van Tiendalli.

Iig weer 3 punten erbij en het is weer aan Ajax (of Feyenoord, maar denk niet dat die de titel kunnen pakken) om ons weer bij te houden.

PSV mag trouwens wel een keertje gaan verliezen

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Vascago schreef:

PSV mag trouwens wel een keertje gaan verliezen

Hoef je voorlopig niet te verwachten, zij hebben alle lastige wedstrijden al gehad tot de winterstop.

Vascago

• 4798 berichten
  • 3595 stemmen

Zavo schreef:

(quote)

Hoef je voorlopig niet te verwachten, zij hebben alle lastige wedstrijden al gehad tot de winterstop.

Iedereen kan een keer een misstap maken. Niet dat ik het verwacht trouwens, want PSV is weer dodelijk saai en net zo effectief als de pest.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Evans verlaat Lotto.

Komt toch een tikkie ondankbaar over nu ie eindelijk iets gepresteerd heeft en Lotto de regenboogtrui zou kunnen gaan showen.

Het blijft een naar mannetje.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Ik droom stiekem van een potje inmaken van 5-0, maar dat verwacht ik niet want Ajax draait onregelmatig. Slecht (1e helft AZ), geweldig (2e helft AZ), heel slecht (Dordrecht) maar het scheelt dat ze nu thuis spelen. Ajax in in Amsterdam altijd een stuk beter dan in uitduels.

Die 5-0 zou zomaar kunnen. Als ajax met 2-0 voorstaat, is Feyenoord nergens meer. Taak voor Feyenoord om zolang mogelijk de 0 te houden en op het laatst te scoren via een counter.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Kom op zeg, vanwaar al die negativiteit. Ik denk dat we goede kansen hebben. Met Been is Feyenoord gewoon een keertje lucky. 1-3 gaat het worden. Een snelle 0-1 en lekker op de counter.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

Ik hoop het nog erger dan normaal, Reinbo. Het is ook niet zo dat ajax zomaar wint, maar ik ben bang dat Feyenoord een aardige tik oploopt als het redelijk snel 2-0 wordt.

Ik zie Slory al hoog over schieten vanaf een meter of 10.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Acht, met Fer, Babovic, Landzaat, Biseswar, Slory en Wijnaldum moeten wij het hun verdediging een stuk lastiger kunnen maken dan FC Dordrecht...... Vlaar & Bahia, moeten gewoon de deur dicht houden.

En wat Slory betreft. 3 maal is scheepsrecht.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

Ik geef je een biertje als Feyenoord wint.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Zet die dan maar vast in de ijskast.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

Die ligt al vol . Naja, de koelkast dan toch.

Ik hoop dat Gio de storm van Suarez kan stillen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Als je het al lastig hebt tegen Duplan. Word gewoon een makkelijke middag voor Suarez.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ach, Suarez maakte tegen Dordt ook niets klaar. Hij heeft hopelijk meer last van die lies dan iedereen denkt.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

Naomi Watts schreef:

Als je het al lastig hebt tegen Duplan. Word gewoon een makkelijke middag voor Suarez.

Daar ben ik dus ook bang voor.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Als Slory, Biseswar en Wijnaldum het ook maar een beetje hebben vandaag, wordt het billenknijpen bij Ajax achterin.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Reinbo schreef:

Ach, Suarez maakte tegen Dordt ook niets klaar. Hij heeft hopelijk meer last van die lies dan iedereen denkt.

Ajax werd anders een stuk dreigender, en ook een slechte Suarez kan nog geweldig zijn.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Nou, de beste kansen, bleven anders voor Dordt....

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Quido schreef:

Als Slory, Biseswar en Wijnaldum het ook maar een beetje hebben vandaag, wordt het billenknijpen bij Ajax achterin.

Wijnaldum heeft het niet, kan zijn man niet eens passeren, loopt teveel met de bal, speelt ballen te laat af. Ik verwacht meer van Babovic, die lijkt me de toevoer naar Slory en Biseswar en kan zelf ook behoorlijk dreigend zijn.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Reinbo schreef:

Nou, de beste kansen, bleven anders voor Dordt....

Beetje kort door de bocht natuurlijk, had overigens weinig met Suarez te maken. Hij laat heel dit seizoen al zien een speler van wereldklasse te zijn, staa eenzaam bovenaan in de topscorerslijst en jij blijft die wedstrijd tegen Dordt aanhalen, come back to Kansas, Dorothy. Bovendien is dit weer een wedstrijd die op zich staat, en niet doen alsof Feyenoord zo oppermachtig tegen Den Bosch was.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ach, je moet toch ergens je houvast vandaan halen. Maar we zullen zien, ik heb er vertrouwen in. Hopelijk verstapt die zich. En tegen Den Bosch hebben we ook vrijwel niets weggegeven. Ook tegen PSV waren het twee stomme verdedigende fouten. Dus Als Feyenoord goed staat, kan het best.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Feyenoord creëerde ook helemaal niks tegen Den Bosch, dus denk echt dat het 3 of 4-0 wordt. In ieder geval geen tegendoelpunt.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Tuurlijk ben je niet kansloos, ik heb ook wel wat wishful thinking scenarios maar over Suarez ben ik alles behalve gerust. Maarja sneaky gelijkspelen of sneaky winnen is ook best. Druk is bij Feyenoord minder groot maar ik ga ervoor zitten. Succes Feyenoorders!

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

Feyenoord was niet best tegen Den Bosch, maar creëerde toch redelijk wat kansen.

Good luck!

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Iemand een streampje?

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

Ik kan ***** geen eredivisie live krijgen. Storing bij UPC.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.