- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #3
Studio Sport #3
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Dat jammer, Don Dijk heeft zich uitgeschreven. Jammer, hij had altijd wel aardige postings hier.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Die moet gewoon effies tot 10 tellen en dan komt hij vast weer heel spectaculair terug op MM en is iedereen weer blij.
rep_robert
-
- 27520 berichten
- 4092 stemmen
Sorry Ajax&Litmanen, maar Barney is gewoon niet goed genoeg.
Het is een genot om altijd naar Phil Taylor te kijken, die streeft het allerhoogste niveau na en gooit dat ook als enige.
Diep respect voor deze darter 
Wat is die Prem trouwens een vervelende man(en ook nog is voor Feyenoord).
Gaat ie zeggen dat alle Ajacieden maar arrogante mannetjes zijn met een grote bek en Feyenoord is mooi, bescheiden etc.etc.
Vervolgens hangt die mongool de grootste arrogante kwal uit tijdens het programma. Hij vindt zichzelf overal de beste in en heeft 16x meer voetbalverstand volgens zichzelf dan Derksen en v.d. Gijp bij elkaar.
Dit is maar 1 van de tegenstrijdige dingen die deze man uitkraamde vanavond. Haal a.u.b. deze man voorgoed van de tv!
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3875 stemmen
en heeft 16x meer voetbalverstand volgens zichzelf dan Derksen en v.d. Gijp bij elkaar.
Niet zo heel moeilijk
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ben benieuwd of King James zijn team nog kan dragen.
Ik heb het dezerdagen eerder gezegd, sterke starters maar de bench is in Cleveland dramatisch. Playoffs is haalbaar maar een outsider voor de NBA finals. Zelfs de King kan dit moeilijk dragen. Sterk begin van the Bulls maar zegt nog niet zoveel maar als ze met dit soort energie blijven spelen ben je een serieuze playoff contender.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3595 stemmen
man o man. Wordt ik gigantisch vroeg wakker. Denk ik: ik ga even rtl gemist kijken voor Voetbal International. Ik heb het afgekeken, maar wat heb ik me zitten ergeren aan die surinaamse gast. Prim of Prem of hoe ie heet. Wat een vreselijk figuur.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Niet zo heel moeilijk
rep_robert
-
- 27520 berichten
- 4092 stemmen
Niet zo heel moeilijk
Je kan zeggen wat je wilt, maar die 2 mannen hebben er wel verstand van. Zij zitten daar en jij zit lekker achter je pc'tje, dat zegt wel genoeg 
Poefff wat origineel zeg, ze zullen vast wel trots op je zijn. Maar wat is er mis met de Koninglijke Nationale Jodel Bond?
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Wat is die Prem trouwens een vervelende man(en ook nog is voor Feyenoord).
Gaat ie zeggen dat alle Ajacieden maar arrogante mannetjes zijn met een grote bek en Feyenoord is mooi, bescheiden etc.etc.
Vervolgens hangt die mongool de grootste arrogante kwal uit tijdens het programma. Hij vindt zichzelf overal de beste in en heeft 16x meer voetbalverstand volgens zichzelf dan Derksen en v.d. Gijp bij elkaar.
Had inderdaad gedacht dat hij voor Ajax zou zijn. 
Poefff wat origineel zeg, ze zullen vast wel trots op je zijn. Maar wat is er mis met de Koninglijke Nationale Jodel Bond?
Niets, maar ze voelen zich wel lekker thuis inde Arena, want dar galmt het zo lekker.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Die moet gewoon effies tot 10 tellen en dan komt hij vast weer heel spectaculair terug op MM en is iedereen weer blij.
Voorlopig nog niet, maar ik haal hem wel weer over. 
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Erg opmerkelijk inderdaad dat Prem geen ajacied is.
Ik vind hem ook altijd vreselijk. Hij heeft best weleens iets zinnigs te melden, maar niet over voetbal, ben ik bang.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Het is een genot om altijd naar Phil Taylor te kijken, die streeft het allerhoogste niveau na en gooit dat ook als enige.
Diep respect voor deze darter
Totaal geen genot om naar te kijken. Goede darter maar hij mag die pijlen wel eens sneller gaan gooien.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3875 stemmen
Je kan zeggen wat je wilt, maar die 2 mannen hebben er wel verstand van. Zij zitten daar en jij zit lekker achter je pc'tje, dat zegt wel genoeg 
Zeg toch ook niet dat ik er meer verstand van heb? Dus verder een beetje een nutteloze opmerking. Wat betreft Derksen en Van der Gijp.Die tweede zegt nog af en toe iets nuttigs. Derksen daarentegen bewandelt vaste paden en komt met zijn standaard oneliners waarbij de namen inwisselbaar zijn. Nee voetbalinhoudelijk heb ik hem nog zelden kunnen betrappen op iets interessants.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
De toto heeft die in ieder geval altijd dramatisch slecht ingevuld.
Verder vind ik Derksen nog steeds heel grappig om naar te luisteren.
Tuurlijk heeft die het ook vaak mis, maar hij heeft geen angst om mensen als bijvoorbeeld van Gaal even flink op hun plaats te zetten.
En hij geeft ook gewoon netjes zijn ongelijk toe. Van der Gijp kun je ook een rode neus opzetten en een pruik en dan kan die prima voor Bassie doorgaan. Wel leuke noot in het programma hoor, maar je kan ook teveel grapjes willen maken.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Derksen moet ophouden met wedstrijden en spelers iedere week te analyseren.Wat dat betreft heeft hij net zoveel verstand ervan als de gemiddelde eredivisielive abonee. Laat hem maar fijn z'n verhaaltjes doen over wat buiten de velden zich afspeelt, en de analyses overlaten aan mensen als 'van Halst, Mario Been' en weet ik nog veel wie meer.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3875 stemmen
Vind ook dat hij dat zelf redelijk goed beseft. Want waagt zich niet al te vaak aan analyses.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
De toto heeft die in ieder geval altijd dramatisch slecht ingevuld.
Verder vind ik Derksen nog steeds heel grappig om naar te luisteren.
Tuurlijk heeft die het ook vaak mis, maar hij heeft geen angst om mensen als bijvoorbeeld van Gaal even flink op hun plaats te zetten.
En hij geeft ook gewoon netjes zijn ongelijk toe. Van der Gijp kun je ook een rode neus opzetten en een pruik en dan kan die prima voor Bassie doorgaan. Wel leuke noot in het programma hoor, maar je kan ook teveel grapjes willen maken.
Van der Gijp maakt VI aantrekkelijk.
lykathea
-
- 1872 berichten
- 684 stemmen
Ik wil zelfs beweren dat Van der Gijp Vi máákt.
Als het puur om de voetbalanalyses gaat dan is Vi inwisselbaar voor zelfs FC Rijnmond (waar Derksen soms ook aanschuift, alhoewel het daar natuurlijk beperkt blijft tot..), en uiteraard Studio Voetbal.
Van der Gijp analyseert op een unieke en leuke manier, kijkt dus ook anders naar een wedstrijd dan andere, én, want dat is het vooral, ik vind hem dus ook gewoon écht grappig. Die man heeft timing, jongen. Niet normaal 
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3875 stemmen
Studio Voetbal wordt veel serieuzer geanalyseerd. Of je het er mee eens bent ofdat je er zin in hebt is een andere vraag maar daar wordt wel veel meer voetbalinhoudelijk over voetbal gesproken.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Inderdaad, het VI is meer voetbalcabaret waar af en toe ook een zinnige opmerking wordt geplaatst.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Vind het beide leuk om naar te kijken.
Bij Studio Voetbal erger ik me alleen altijd kapot aan Youri Mulder met zijn uuuuuuuuuuuuuuuh en dan weer even iets zeggen en dan weer uuuuuuuuuuuuuh. Heel storend.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Derksen moet ophouden met wedstrijden en spelers iedere week te analyseren.Wat dat betreft heeft hij net zoveel verstand ervan als de gemiddelde eredivisielive abonee. Laat hem maar fijn z'n verhaaltjes doen over wat buiten de velden zich afspeelt, en de analyses overlaten aan mensen als 'van Halst, Mario Been' en weet ik nog veel wie meer.
Waar slaat die opmerking over Eredivisie Live op? Ik heb ook zon abbo. Niks mis mee. Ik denk wel dat ze aan die tafel iets meer inside info hebben dan wij dat hebben.
Die Prem was trouwens erg irritant gister met dat overdreven lachen en het zichzelf zo tof vinden.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ja dat weet je als je hem uitnodigt. Bij zomergasten was die ook al zo irritant en bij de wereld draait door ook meestal. Hopelijk nodigen ze hem nooit meer uit. Die haat-liefde relatie tussen Derksen en Kraay jr. blijft het leukste.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Even informeren wat mensen morgen voorspellen voor de Klassieker!
Ik zeg:
Ajax - Feyenoord 3-1
lykathea
-
- 1872 berichten
- 684 stemmen
Feyenoord scoort niet, dat is mijn voorspelling. - Ik hoop dat ik ongelijk krijg, maar ik zie Feyenoord gewoon echt niks creëren. Ajax legt er altijd wel één in tegen Feyenoord, dus voor mij een 1tje. Ajax - Feyenoord 2-0
Gisteren wel nog Babovic gesproken, hopelijk heeft This is It hem inspiratie gegeven tot iets magnifieks.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ajax wint 4-0. Alle pijnlijke plekken van Feyenoord zullen worden blootgelegd. Maar ja PSV en Twente zullen ook wel weer gewoon winnen.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ik droom stiekem van een potje inmaken van 5-0, maar dat verwacht ik niet want Ajax draait onregelmatig. Slecht (1e helft AZ), geweldig (2e helft AZ), heel slecht (Dordrecht) maar het scheelt dat ze nu thuis spelen. Ajax in in Amsterdam altijd een stuk beter dan in uitduels.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Dit is ook wel even leuk om door te lezen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.