• 16.010 nieuwsartikelen
  • 179.065 films
  • 12.279 series
  • 34.104 seizoenen
  • 649.354 acteurs
  • 199.295 gebruikers
  • 9.391.441 stemmen

Studio Sport #3

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Naomi Watts schreef:

En dan nog juichen alsof je de Champions League gewonnen hebt .

Nee, je moet hard gaan janken als je in de 119e minuut jezelf nog red...

lykathea

• 1872 berichten
  • 684 stemmen

Anti-climaxen, ik zie ze écht te vaak...

Wasted time.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Gabri kan nu zondag zeker niet meedoen he?

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Les 1: Urby is altijd goed bezig.

Maar goed toch weer door, nog meer van dit soort draken dus. Als ze zondag maar winnen anders was het dit niet waard.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Dordt bedankt, was een leuke avond, geeft hoop voor zondag.

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

LNah, leuk avondje toch. Loodzware beentje´´s alleen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Nee, je moet hard gaan janken als je in de 119e minuut jezelf nog red...

Als je zo'n wanprestatie levert mag het wel wat ingetogener. Beetje als Villarreal vandaag.

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

Die Gabri zeg, heeft hij uberhaupt 1 bal goed geraakt? pff

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Quido schreef:

Gabri kan nu zondag zeker niet meedoen he?

Op een ander forum zeiden ze me dat 2x in de beker een bekerschorsing wordt. Direct rood zou in de competitie meetellen.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Naomi Watts schreef:

Als je zo'n wanprestatie levert mag het wel wat ingetogener. Beetje als Villarreal vandaag.

Als Liesveld gewoon een normale wedstrijd fluit was dit allemaal niet nodig geweest. Vooral die niet bestrafte handsbal in de 93e minuut sloeg nergens op.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Ik zag eens De Jong en Pienaar compleet uit hun dak gaan incl fout dansje toen ze de 2-3 bij FC Thun maakten. Dat was echt beschamend

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ik hoop dat Gabri mee mag doen, wat een pepernoot zeg.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Quido schreef:

Als Liesveld gewoon een normale wedstrijd fluit was dit allemaal niet nodig geweest. Vooral die niet bestrafte handsbal in de 93e minuut sloeg nergens op.

Je kan natuurlijk ook naar jezelf kijken. Dat kennen jullie toch wel, zelfreflectie?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Ik zag eens De Jong en Pienaar compleet uit hun dak gaan incl fout dansje toen ze de 2-3 bij FC Thun maakten. Dat was echt beschamend

Kan ik me nog wel herinneren, vorig jaar ook bij Feyenoord - Willem II in de Kuip bij de 1-1, echt genant.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Naomi Watts schreef:

Ik hoop dat Gabri mee mag doen, wat een pepernoot zeg.

Deed het zo slecht niet hoor. Sowieso een klasbak, alleen vandaag had ie wat pech. Scheelt ook dat de Zeeuw niet op het middenveld stond. Die is nu de grote regisseur daar.

Maarach, we zijn door, dat is genoeg. Nu Feyenoord maar loten voor de beker haha.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Zit ik me voor A&L een halfuur in te houden om niet na één wedstrijd al een grap over Gabri te maken, want dat vond ik kinderachtig van mezelf. Koppen Kos en NW hem feilloos binnen.

Tommeh

• 7318 berichten
  • 3297 stemmen

Zonder Gabri veranderde er weinig in het spel van Ajax, zegt genoeg over zijn wedstrijd.

Dit blijven toch vervelende potjes. Dordrecht die 200% geeft, Ajax die op 75% speelt en een dramatische scheids, dan krijg je het gewoon erg lastig. Ben blij dat het geen strafschoppen werden. Snel vergeten en op naar zondag.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Kan ik me nog wel herinneren, vorig jaar ook bij Feyenoord - Willem II in de Kuip bij de 1-1, echt genant.

Haha die weet ik nog. Heel stadion ging los bij de gelijkmaker (!) diep in de blessuretijd. Ook erg inderdaad.

Achja, voetbal blijft toch emotie. Anders mag je als speler nooit meer juichen in zon pot.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Je kan natuurlijk ook naar jezelf kijken. Dat kennen jullie toch wel, zelfreflectie?

Beetje onzin Naomi. Alle ajacieden (het kan ook niet anders) geven toe hoe dramatisch het was. Die scheids wordt betaald om te fluiten en dat was ook dramatisch. Als het hands is in de 93ste minuut (en ook al eerder) dan moet ie gewoon een pingel geven en ben je een half uur eerder thuis. Heeft niks met zelfreflectie te maken.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Kai schreef:

Zit ik me voor A&L een halfuur in te houden om niet na één wedstrijd al een grap over Gabri te maken, want dat vond ik kinderachtig van mezelf. Koppen Kos en NW hem feilloos binnen.

Je doet maar. Je zag zondag hoe bepalend zijn inbreng is. Zondag zal je het weer zien (op tv zeiden ze dat hij zondag gewoon kan spelen als ze willen).

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

@wavanbuuren

Wel als je dat louter als reden aanvoert dat het zover is gekomen is het wel gebrek aan zelfreflectie.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Naomi Watts schreef:

@wavanbuuren

Wel als je dat louter als reden aanvoert dat het zover is gekomen is het wel gebrek aan zelfreflectie.

Dat is toch precies wat er niet gebeurd?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Bij Quido vindt ik het wel weer dat typische ja maar.. Ook lekker makkelijk praten op je bankje met herhalingen.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Deze handsballen waren met -20 zonder bril toch nog te zien?

Op mijn bank zei ik het in elk geval allebei de keren zonder herhaling al.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Je doet maar. Je zag zondag hoe bepalend zijn inbreng is. Zondag zal je het weer zien (op tv zeiden ze dat hij zondag gewoon kan spelen als ze willen).

Ik bedoel dus te zeggen dat ik hem een eerlijke kans wil geven, en zondag kreeg hij het voordeel van de twijfel. Maar vandaag was Gabri weer ouderwets Gabri.

Oleguer en Kennedy zouden weleens hun laatste wedstrijd voor Ajax gespeeld kunnen hebben. Vooral die tweede is vandaag symbolisch ontslagen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

wavanbuuren schreef:

Deze handsballen waren met -20 zonder bril toch nog te zien?

Op mijn bank zei ik het in elk geval allebei de keren zonder herhaling al.

Jij ziet het in de point of view van de camera, niet van Liesveld.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Naomi Watts schreef:

Bij Quido vindt ik het wel weer dat typische ja maar.. Ook lekker makkelijk praten op je bankje met herhalingen.

Wees eerlijk. Ajax had 2 pingels verdiend en dan had je zeker 1-2 gewonnen en was het ook slecht, maar minder erg. Dat Ajax moest verlengen lag vooral aan Ajax, jazeker. Maar de scheids werkte wel erg tegen.

Lees net dat die man zondag 4e official is bij Ajax-Feyenoord

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Kai schreef:

(quote)

Ik bedoel dus te zeggen dat ik hem een eerlijke kans wil geven, en zondag kreeg hij het voordeel van de twijfel. Maar vandaag was Gabri weer ouderwets Gabri.

Oleguer en Kennedy zouden weleens hun laatste wedstrijd voor Ajax gespeeld kunnen hebben. Vooral die tweede is vandaag symbolisch ontslagen.

Het enige voordeel wat Oleguer nog heeft is dat Wielaert nog slechter is. Maar ik denk dat je een heel eind gelijk hebt.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2118 stemmen

Jammer voor Dordt, had meer in gezeten, toch dapper verloren.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Kai schreef:

(quote)

Hij is net terug van een 8 maanden lange blessure. Mag hij ook eens een keer minder bepalend spelen. Maar goed, ga de Gabri discussie niet meer met jou aan. Wordt vervelend na zovaak.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.