• 16.010 nieuwsartikelen
  • 179.065 films
  • 12.279 series
  • 34.104 seizoenen
  • 649.351 acteurs
  • 199.295 gebruikers
  • 9.391.432 stemmen

Studio Sport #3

zoeken in:

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Vond AGOVV vorige maand een stuk beter tegen Ajax. Dordrecht is saai en dat publiek is bedroevend. Mortuariums maken meer lawaai.

Kom op man, Dordt speelt lekker fris en opportuun. Ajakkes heeft daar gewoon geen antwoord op. En dat dat mortuarium waar jullie je thuiswedstrijden spelen meer lawaai maakt, komt omdat het daar galmt.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Sja, ik zie zeker een ander duel. Dordt doet zn best, Ajax speelt oppertreurig. Daarmee is alles wel gezegd.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Natuurlijk speelt Ajax dramatisch, maar wat moet er gebeuren voordat die zielige man de bal een keer op de stip legt?

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Kom op man, Dordt speelt lekker fris en opportuun. Ajakkes heeft daar gewoon geen antwoord op. En dat dat mortuarium waar jullie je thuiswedstrijden spelen meer lawaai maakt, komt omdat het daar galmt.

Moet ik nu nog 5x zeggen dat Ajax treurig speelt? Ik vind het een wanstalig duel. Met 2-1 voor Dord waren we tenminste nu klaar, maar goed. Nu maar hopen op wat goals en alsnog doorgaan dan. Maar zondag telt 10000x meer.

lykathea

• 1872 berichten
  • 684 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Dordrecht is saai en dat publiek is bedroevend. Mortuariums maken meer lawaai.

Haha, echt joh? - Ik heb 't opstaan zonder geluid, maar als je gelijk hebt is dat wel behoorlijk triest ja. Dat publiek moet dit nu al vieren als overwinning.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

wavanbuuren schreef:

Natuurlijk speelt Ajax dramatisch, maar wat moet er gebeuren voordat die zielige man de bal een keer op de stip legt?

Een speler van Dordt die zich laat vallen....?

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

wavanbuuren schreef:

Dat in de blessuretijd was inderdaad een pingel voor Ajax. In de 1e helft ook al 1 ontnomen. Daarnaast ziet de scheids alles fout. Maar goed, hij is natuurlijk niet de hoofdreden. Ajax speelt met 0,0 motivatie, passie, inzet, bezieling en voetbal.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Moet ik nu nog 5x zeggen dat Ajax treurig speelt? Ik vind het een wanstalig duel. Met 2-1 voor Dord waren we tenminste nu klaar, maar goed. Nu maar hopen op wat goals en alsnog doorgaan dan. Maar zondag telt 10000x meer.

Mwah, als jullie uit de beker liggen ben ik daar ook erg blij mee.... We hebben meer kans op de beker dan de titel, die gaat toch naar Twente of PSV.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

lykathea schreef:

(quote)

Haha, echt joh? - Ik heb 't opstaan zonder geluid, maar als je gelijk hebt is dat wel behoorlijk triest ja. Dat publiek moet dit nu al vieren als overwinning.

Kijk je altijd geluidsloos voetbal?

Ergens zou ik het ook moeten doen aangezien Leo Driessen commentaar geeft.

Maar het is echt doodstil in het stadion.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

die gaat toch naar Twente of PSV.

Uiteraard....

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Dat in de blessuretijd was inderdaad een pingel voor Ajax. In de 1e helft ook al 1 ontnomen. Daarnaast ziet de scheids alles fout. Maar goed, hij is natuurlijk niet de hoofdreden. Ajax speelt met 0,0 motivatie, passie, inzet, bezieling en voetbal.

Dat is natuurlijk waar, maar als die man gewoon doet wat ie moet doen had iedereen nu lekker onder de douche gestaan, hoe slecht je ook speelt. Echt een hele zielige vent die scheids.

lykathea

• 1872 berichten
  • 684 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Kijk je altijd geluidsloos voetbal?

Ergens zou ik het ook moeten doen aangezien Leo Driessen commentaar geeft.

Maar het is echt doodstil in het stadion.

Nope, bijna altijd met commentaar aan, maar ik heb nu wat meer zin in muziek, dan (inderdaad) dat gelul van Driessen.

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

Ach Ajax wint toch wel maar het is wel grappig ze zo te zien zwoegen. Dit gaat lekker allemaal in de benen zitten voor zondag .

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Kennedy held! Voor een lege goal overschieten

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ik ben blijkbaar de enige die graag naar Driessen luistert. Heerlijk droog, maakt vaak zijn zinnen pas laat af en gooit er af en toe een leuke onliner uit. Leo ruled!

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Driessen is vreselijk. Hij is als commentator wat Pieter Vink als scheidsrechter is.

Ajax&Filmfreak

• 3372 berichten
  • 3736 stemmen

Vind dat over kennedniet niet echt om te lachen

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Driessen is vreselijk. Hij is als commentator wat Pieter Vink als scheidsrechter is.

Deze man is stukken slechter dan Vink (die ik in de regel helemaal niet zo slecht vind).

lykathea

• 1872 berichten
  • 684 stemmen

lol, hoe duidelijk moet een actie zijn. Is toch gewoon rood, kom op zeg. Maar goed. Ik klaag niet

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Geel

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Maar Suarez had voor die schwalbe een twede geel moeten hebben....

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Sorry hoor, maar die Liesveld maakt er wel een potje van ... ook nu weer met die kaart van Gabri.

Oh wacht, calimero zeker

Zie Suarez ook nog wel rood krijgen.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Wat een drama zeg. Zowel de scheids als Ajax worden steeds slechter.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Liesveld word hier droevig van.

Ajax heeft alles aan zichzelf te danken maar die scheids is absoluut dramatisch bezig zeg.

Owja, en kenndey open goal man..

lykathea

• 1872 berichten
  • 684 stemmen

Quido schreef:

Sorry hoor, maar die Liesveld maakt er wel een potje van ... ook nu weer met die kaart van Gabri.

Oh wacht, calimero zeker

Zie Suarez ook nog wel rood krijgen.

Ook duidelijk een fopduik van die Dordt speler. Te treurig yeah.

Genieten!

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Tja gewoon expres verliezen, aan die beker heb je toch niks ben je mooi van alles af.

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

lol, trucendozen!

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Oke ik lig stuk hier

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

En dan nog juichen alsof je de Champions League gewonnen hebt .

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Hehe nice. Oerbie is goed bezig deze week.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.