- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #3
Studio Sport #3
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Vond AGOVV vorige maand een stuk beter tegen Ajax. Dordrecht is saai en dat publiek is bedroevend. Mortuariums maken meer lawaai.
Kom op man, Dordt speelt lekker fris en opportuun. Ajakkes heeft daar gewoon geen antwoord op. En dat dat mortuarium waar jullie je thuiswedstrijden spelen meer lawaai maakt, komt omdat het daar galmt. 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Sja, ik zie zeker een ander duel. Dordt doet zn best, Ajax speelt oppertreurig. Daarmee is alles wel gezegd.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Natuurlijk speelt Ajax dramatisch, maar wat moet er gebeuren voordat die zielige man de bal een keer op de stip legt?
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Kom op man, Dordt speelt lekker fris en opportuun. Ajakkes heeft daar gewoon geen antwoord op. En dat dat mortuarium waar jullie je thuiswedstrijden spelen meer lawaai maakt, komt omdat het daar galmt.
Moet ik nu nog 5x zeggen dat Ajax treurig speelt? Ik vind het een wanstalig duel. Met 2-1 voor Dord waren we tenminste nu klaar, maar goed. Nu maar hopen op wat goals en alsnog doorgaan dan. Maar zondag telt 10000x meer.
lykathea
-
- 1872 berichten
- 684 stemmen
Dordrecht is saai en dat publiek is bedroevend. Mortuariums maken meer lawaai.
Haha, echt joh? - Ik heb 't opstaan zonder geluid, maar als je gelijk hebt is dat wel behoorlijk triest ja. Dat publiek moet dit nu al vieren als overwinning.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Natuurlijk speelt Ajax dramatisch, maar wat moet er gebeuren voordat die zielige man de bal een keer op de stip legt?
Een speler van Dordt die zich laat vallen....? 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Dat in de blessuretijd was inderdaad een pingel voor Ajax. In de 1e helft ook al 1 ontnomen. Daarnaast ziet de scheids alles fout. Maar goed, hij is natuurlijk niet de hoofdreden. Ajax speelt met 0,0 motivatie, passie, inzet, bezieling en voetbal.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Moet ik nu nog 5x zeggen dat Ajax treurig speelt? Ik vind het een wanstalig duel. Met 2-1 voor Dord waren we tenminste nu klaar, maar goed. Nu maar hopen op wat goals en alsnog doorgaan dan. Maar zondag telt 10000x meer.
Mwah, als jullie uit de beker liggen ben ik daar ook erg blij mee.... We hebben meer kans op de beker dan de titel, die gaat toch naar Twente of PSV.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Haha, echt joh? - Ik heb 't opstaan zonder geluid, maar als je gelijk hebt is dat wel behoorlijk triest ja. Dat publiek moet dit nu al vieren als overwinning.
Kijk je altijd geluidsloos voetbal? 
Ergens zou ik het ook moeten doen aangezien Leo Driessen commentaar geeft.
Maar het is echt doodstil in het stadion.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
die gaat toch naar Twente of PSV.
Uiteraard.... 
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Dat in de blessuretijd was inderdaad een pingel voor Ajax. In de 1e helft ook al 1 ontnomen. Daarnaast ziet de scheids alles fout. Maar goed, hij is natuurlijk niet de hoofdreden. Ajax speelt met 0,0 motivatie, passie, inzet, bezieling en voetbal.
Dat is natuurlijk waar, maar als die man gewoon doet wat ie moet doen had iedereen nu lekker onder de douche gestaan, hoe slecht je ook speelt. Echt een hele zielige vent die scheids.
lykathea
-
- 1872 berichten
- 684 stemmen
Kijk je altijd geluidsloos voetbal? 
Ergens zou ik het ook moeten doen aangezien Leo Driessen commentaar geeft.
Maar het is echt doodstil in het stadion.
Nope, bijna altijd met commentaar aan, maar ik heb nu wat meer zin in muziek, dan (inderdaad) dat gelul van Driessen.
kos
-
- 46714 berichten
- 8870 stemmen
Ach Ajax wint toch wel maar het is wel grappig ze zo te zien zwoegen. Dit gaat lekker allemaal in de benen zitten voor zondag
.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Kennedy held! Voor een lege goal overschieten 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik ben blijkbaar de enige die graag naar Driessen luistert. Heerlijk droog, maakt vaak zijn zinnen pas laat af en gooit er af en toe een leuke onliner uit. Leo ruled!
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Driessen is vreselijk. Hij is als commentator wat Pieter Vink als scheidsrechter is.
Ajax&Filmfreak
-
- 3372 berichten
- 3736 stemmen
Vind dat over kennedniet niet echt om te lachen 
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Driessen is vreselijk. Hij is als commentator wat Pieter Vink als scheidsrechter is.
Deze man is stukken slechter dan Vink (die ik in de regel helemaal niet zo slecht vind).
lykathea
-
- 1872 berichten
- 684 stemmen
lol, hoe duidelijk moet een actie zijn. Is toch gewoon rood, kom op zeg. Maar goed. Ik klaag niet 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Maar Suarez had voor die schwalbe een twede geel moeten hebben....
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Sorry hoor, maar die Liesveld maakt er wel een potje van ... ook nu weer met die kaart van Gabri.
Oh wacht, calimero zeker 
Zie Suarez ook nog wel rood krijgen.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Wat een drama zeg. Zowel de scheids als Ajax worden steeds slechter.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Liesveld
word hier droevig van.
Ajax heeft alles aan zichzelf te danken maar die scheids is absoluut dramatisch bezig zeg.
Owja, en kenndey
open goal man..
lykathea
-
- 1872 berichten
- 684 stemmen
Sorry hoor, maar die Liesveld maakt er wel een potje van ... ook nu weer met die kaart van Gabri.
Oh wacht, calimero zeker 
Zie Suarez ook nog wel rood krijgen.
Ook duidelijk een fopduik van die Dordt speler. Te treurig yeah.
Genieten!
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Tja gewoon expres verliezen, aan die beker heb je toch niks ben je mooi van alles af.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
En dan nog juichen alsof je de Champions League gewonnen hebt
.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Hehe nice. Oerbie is goed bezig deze week.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.