- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #3
Studio Sport #3
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Martin Jol ziet zijn fouten op tijd in en AZ is mentaal in dieptrieste staat zo kun je deze wedstrijd denk ik het beste omschrijven. Wat Jol betreft, je bent natuurlijk te stom voor woorden als je Suarez weghaalt van de positie waar die wekelijk exceleert en dan Pantalic daar neer gaat zetten.
Probleem had hij kunnen omzeilen door Sulejmani op links te zetten en Suarez op rechts. Ik zou trouwens met Dario starten vandaag en Sulejmani op links.
Ik vond Gabri eigenlijk niet het verschil maken (als was het zeker ruim voldoende en erg verdienstelijk), het was -naar mijn mening- het positiespel wat de wedstrijd kantelde. Urby die een vrijere rol kreeg en De Zeeuw mocht eindelijk gaan voetballen omdat Gabri Enoh hielp met het vuile werk.
Helemaal mee eens, behalve dat het jammer is dat Ajax heeft gewonnen.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
En vlak die poulsen niet uit! Die knieval bij die laatste goal...pfffff.
Ik snap niet dat die man er steeds weer in staat, want hij speelt wekelijks al slecht.
lykathea
-
- 1872 berichten
- 684 stemmen
Zucht, we schieten met de 2-4 bij AZ weinig op want de 2 overige kandidaten winnen ook vandaag. Twente 4-0 winst en PSV nu al 0-2 voor bij NEC.
Tja, dat wordt onderling beslist he
pascal83
-
- 2736 berichten
- 2484 stemmen
Ik vind vooral Poulsen dramatisch. Snap niet dat Koeman de beste linksback van de eredivisie (Pocognoli) weer op de bank houdt.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Ohja Poulsen die speelt volgend jaar ook niet meer in Nederland, gok ik.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Zucht, we schieten met de 2-4 bij AZ weinig op want de 2 overige kandidaten winnen ook vandaag. Twente 4-0 winst en PSV nu al 0-2 voor bij NEC.
Het lijk wel of die van der Eijden denkt dat ie nog bij PSV speelt. Wat een drama het eerste kwartier.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Tussendoor, waarom loop jij met een Sparta avatar?
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Tussendoor, waarom loop jij met een Sparta avatar?
Ohja die mag al drie dagen weg, ik raakte er al aangewend. 
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Wat is er eigenlijk met die Sparta avatar gebeurd van je Kai? 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Nu heeft ie dat plaatje weer terug met die 2 zoenende piratenkerels ofzo 
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Weer verwijderd, ik hoefde maar 7 dagen maar ik was het alweer vergeten dus ik heb e'm tien dagen gehouden. Nu weer van de hardeschijf gehaald, zo'n avater zit vol met virussen. 
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Nu heeft ie dat plaatje weer terug met die 2 zoenende piratenkerels ofzo
Met Norah Jones,die nog altijd in de race is om met mij te mogen trouwen. 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ahhh, dacht dat je liefhebber van Jack Sparrow was 
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Weer verwijderd, ik hoefde maar 7 dagen maar ik was het alweer vergeten dus ik heb e'm tien dagen gehouden. Nu weer van de hardeschijf gehaald, zo'n avater zit vol met virussen.
Voor je het weet verlies je weer een weddenschap hoor. Er had bijvoorbeeld maar iemand in de rust met je willen wedden dat Ajax gemakkelijk zou winnen en je was weer de klos geweest

A&L bijvoorbeeld had er een stuk meer kijk op dan wij
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Dat altijd he. Heb vertrouwen en het vertrouwen betaald zich uit 
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Met Norah Jones,die nog altijd in de race is om met mij te mogen trouwen.
Dan blijft ze zich de rest van haar leven afvragen why she didn't come 
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen

Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Wat is NEC beschamend slecht zeg. Had nu al 0-7 kunnen staan.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Moet zeggen dat de vorm van PSV mij ook verontrust, iedereen is echt in topvorm daar. Buiten de verdediging echt een topelftal.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ik vind sowieso dat de top drie van NL behoorlijk voetbal op de mat legt. Dat zie je ook in Europese resultaten terug. Zo vind ik ook dat de clubs met McClaren, Jol en Rutten alle drie een topcoach hebben.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3595 stemmen
Wat heb ik genoten in het stadion vandaag. Fantastische partij. Grunn mag blij zijn dat het niet 8-0 is geworden.
Ajax en PSV gefeliciteerd. Feyenoord ook, maar dat was echt mazzel.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Ik vind sowieso dat de top drie van NL behoorlijk voetbal op de mat legt. Dat zie je ook in Europese resultaten terug. Zo vind ik ook dat de clubs met McClaren, Jol en Rutten alle drie een topcoach hebben.
In Nederland staan ze ver boven de rest in ieder geval. Europees vind ik het niks aparts. Ajax speelt een zwak Europees toernooi, PSV is net voldoende en Twente deed het geweldig tegen Fenerbache, maar viel me afgelopen week ook tegen (kan gebeuren natuurlijk).
Ik ben benieuwd of de clubs ook Europees overeind blijven tegen echte tegenstanders.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Ajax en PSV gefeliciteerd. Feyenoord ook, maar dat was echt mazzel.
Geluk heb je nodig. Vorig jaar was het precies andersom bij Feyenoord.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Ik ben benieuwd of de clubs ook Europees overeind blijven tegen echte tegenstanders.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Die opmerking van Jeroen Gruter over de NEC-supporters die weg liepen: "als je niet van dit PSV kan genieten is het maar goed dat je elke twee weken bij NEC zit om de thuisclub wat aan te zien rommelen" (oid). 
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3595 stemmen
Geluk heb je nodig. Vorig jaar was het precies andersom bij Feyenoord.
Dat is zo.
Ik moet Feyenoord nog wel bedanken. Komt die Tiendalie zomaar even bij ons binnenwandelen 
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4090 stemmen
Ja, ene kant heeft hij gelijk(eerder weggaan). Aan de andere kant niet. Ik zou als supporter nooit kunnen genieten als mijn elftal kansloos afgeslacht zou worden.
Gaat Jeroen Gruter een beetje lullen over het feit dat die supporters moeten blijven zitten omdat psv goed speelt.
Volgens mij zitten ze daar voor Nec en niet voor PSV.
Zo zie je maar weer dat die commentatoren niet weten hoe het is om een supporter te zijn van een club.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Natuurlijk, maar ik haal het meer aan omdat het gewoon een erg grappige opmerking was.
p.s.
Overigens gebeurt het in Spanje of Italie nog wel eens dat een uitploeg een staande ovatie krijgt als ze echt heel goed waren (Barcelona vorig jaar nog bij Real). Dat zie je dan weer nooit in Nederland. Al haalt niemand hier natuurlijk ook dat niveau.
stinissen (crew films & series)
-
- 23512 berichten
- 77030 stemmen
Ik ben vandaag erg gelukkig omdat Ajax naar een zeer slechte eerste helft toch nog gewonnen heeft.
Alleen jammer dat die lampen uit Eindhoven ook maar blijven winnen dat is toch de ploeg waar onze jongens voor op moeten passen.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Ik zit anders toch ook nog steeds te wachten op de breakdown van Twente. Duurt me wel erg lang
En hoe langer het duurt...........
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.