- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #3
Studio Sport #3
lykathea
-
- 1872 berichten
- 684 stemmen
Houd vast die onderschatting, houd vast
Ik ben er eigenlijk toch best huiverig voor. Bij elke Rotterdammer zouden extra mentale en zelfs fysieke mogelijkheden moeten ontstaan als je tegen Ajax speelt, maar bij deze ploeg ben ik toch eerder bang voor een inzinking dan extra kracht.
kos
-
- 46714 berichten
- 8870 stemmen
Hmff... half 5 pas. Wat een rottijd is dat.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Worden wij even genadeloos van de mat getikt, Jol die kan aan de bak in de rust.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Slechtste wedstrijd van Ajax tot nu toe. Voorsprong is verdiend, maar hoe die tot stand kwam is dubieus; aanval begon doordat Nijhuis in de weg en AZ zo de bal schonk. Kijken of Jol de boel om weet te draaien.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Valt ook wel weer mee Kai. AZ is wel beter en speelt vlotter. Bij Ajax is Urby wederom kut. Dembele is Anita goed de baas helaas. Ik zou dan maar Urby LB zetten en Gabri op het middenveld erbij. Daar verliezen we de slag. Dat kost Anita dus zijn plek. Enne...Sulejmani voor Rommedahl aub.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Had het wel verwacht eerlijk gezegd, maar niet zo extreem als dat het er nu aan toe gaat. Gabri voor Demy ; hij loopt er echt verloren bij daar. En een speler als Gabri gooit heel wat extra fysieke kracht in de duels '' wat Demy normaal toch ook doet
''
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
De Zeeuw nooit wisselen, ook al speelt ie niet briljant. We hebben juist back up nodig voor het middenveld. Enoh, De Zeeuw en Gabri.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Briljant spelen hoeft niet persé, maar stofzuigen en er kort op zitten dat zit niet in Demy zijn spel vandaag. De slag wordt inderdaad verloren op het middenveld, en dat kun je Demy kwalijk nemen. Enoh kan dit niet alleen bewerkstelligen.
Gabri loopt trouwens nu warm. Ik garandeer je dat als hij Demy vervangt dat de 2e helft een ander verhaal gaat worden Mbt het middenveld iig.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Je blijft maar door die bril kijken he?
AZ is echt drie klassen beter ergo: Ajax is zwaar dramatisch.
Alleen Steek en Enoh voldoende de eerste helft.
Gelukkig hebben we hier de altijd objectieve wavanbuuren

Zoals ik zeg, AZ speelt beter en vlotter en staat verdiend voor. Maar laten we niet overdrijven. Via Urby en later Pantelic hebben ook wij 2 mogelijkheden gehad. Wel moet het de 2e helft beter van Ajax anders verlies je hem zeker.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Zwaar dramatisch Ajax. Alleen Steek en Enoh voldoende.
Urby en Anita vallen wel heel zwaar door de mand.
Montorsi
-
- 9724 berichten
- 2385 stemmen
Zuurpruim.
Mijn excuses hoor, maar dit kan toch iedereen bedenken. Zo'n ludieke actie waarvan je weet dat hij komt, en er vervolgens niks origineels aan te bedenken viel kennelijk. Dan heb ik zoiets van, doe dan niks. Doorgaans is zulke rivaliteit in ludieke acties wel leuk, maar dan met zoiets aan komen zetten is wel behoorlijk sneu.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Gabri komt erin voor Pantelic hoor ik. Opvallend.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Gelukkig hebben we hier de altijd objectieve wavanbuuren

Zoals ik zeg, AZ speelt beter en vlotter en staat verdiend voor. Maar laten we niet overdrijven. Via Urby en later Pantelic hebben ook wij 2 mogelijkheden gehad. Wel moet het de 2e helft beter van Ajax anders verlies je hem zeker.
Sorry, ik had mijn bericht net gedelete.
Maar als je dit geen dramatisch slechte eerste helft vond, dan heb je geen verstand van voetbal.Overigens vind ik je voorstel van wissels wel prima.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ajax in de 5 minuten na rust al 2x gevaarlijk via Suarez...dat geeft hoop.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Oerbieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Ik zei het toch! Echt goed die Urby 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Jaaaaaaaaaaaaa Suarezzzz ik word gek!!!!!
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Wie dit verwacht had in de rust......
Echt bizar. Maar niet minder leuk.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Werkelijk de hele 2e helft met een grote smile bekeken. 1-0 verdiend achter en 2-4 verdiend winnen (op basis van de 2e helft). Volgens mij zei Koeman in de rust dat AZ achteruit moest spelen ofzo? De 1-3 en 1-4 waren ook schitterende goals. Jammer van een onnodige, maar wel erg mooie 2e van AZ. Heerlijk dit man!
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
And he did!
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Mijn weekend kan niet meer stuk
Wat een ommekeer! Het Ajax van vorig jaar had dit niet meer weten te repareren in de rust. Mentaal zoveel sterker, zag je ook al tegen Roda. En natuurlijk ook dankzij Gabri dit weten te bewerkstelligen.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Klote, PSV na 25 seconden op 0-1. Zucht.
DieGo
-
- 5808 berichten
- 2367 stemmen
Gabri voor Pantelic was een gouden zet. Ajax domineerde de 2e helft op het middenveld en AZ wist zich er totaal geen raad mee.
wtf 19 seconden en psv leidt 
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
And he did!
Het pakte goed uit en een winnende coach heeft gelijk, al zouden het niet mijn wissels zijn geweest. Maar AZ was wel echt super-super-slecht de tweede helft. Wat me wel goed doet is dat Ajax met deze selectie elk systeem kan spelen, en tijdens de wedstrijd kan omwisselen.
Die Swerts trouwens...
die liep echt voorop in de AZ ellende.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Martin Jol ziet zijn fouten op tijd in en AZ is mentaal in dieptrieste staat zo kun je deze wedstrijd denk ik het beste omschrijven. Wat Jol betreft, je bent natuurlijk te stom voor woorden als je Suarez weghaalt van de positie waar die wekelijk exceleert en dan Pantalic daar neer gaat zetten. Ik snap dat het na Atouba moeilijk is om je eigen aankoopbeleid nog een keer als dramatisch te bestempelen maar dit is wel het andere uiterste.
In de rust herstelt die dat en zet die bovendien Gabri er nog in die natuurlijk altijd zou moeten spelen en gelukkig voor hem komt die er ook nog mee weg ook. Wat AZ betreft als je zo over het veld loopt na de tegenslag van de 1-2 dan laat je gewoon de hele club en haar supporters in de steek. Voor PSV is het in ieder geval bijzonder jammer want dit Ajax was vandaag te verslaan geweest. Want zo groots was het ook de tweede helft niet het was vooral het totale demasqué van AZ
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Zucht, we schieten met de 2-4 bij AZ weinig op want de 2 overige kandidaten winnen ook vandaag. Twente 4-0 winst en PSV nu al 0-2 voor bij NEC.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.