• 16.010 nieuwsartikelen
  • 179.053 films
  • 12.277 series
  • 34.100 seizoenen
  • 649.345 acteurs
  • 199.291 gebruikers
  • 9.391.203 stemmen

Studio Sport #3

zoeken in:

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Opvallend nieuws, Louis van Gaal lijkt eindelijk toe te geven dat hij God niet is:

Van Gaal vraagt om geduld | nu.nl/sport | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl

Oh, en Holla is gepasseerd tegen Twente. Maar dat interesseert jullie westerlingen toch niet.

PartyMarty

• 3165 berichten
  • 1311 stemmen

Don Dijk schreef:

Oh, en Holla is gepasseerd tegen Twente. Maar dat interesseert jullie westerlingen toch niet.

Dat interesseert me idd geen Holla

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Was ik eerst behoorlijk tevreden met de komst van Pantelic (vooral met het oog op de alternatieven), na een paar wedstrijden viel hij me erg tegen. Echter vond ik hem tegen Willem II al wat beter en gisteren was het ook voldoende. Pantelic is regelmatig zeer ongelukkig maar, soms laat hij duidelijk zien dat het wel een prima spits is. Betere looplijn dan Cvitanich en kan uit het niets een kans creëren. Als hij nou ook nog zijn draai kan vinden in het systeem komt het wel goed.

Ik zou niet durven te kiezen tussen Cvitanich of Pantelic, maar dat hoeft gelukkig ook niet. Ik zou tegen echte stoppers (statische verdedigers) voor Cvitanich kiezen, is er meer ruimte dan voor Pantelic.

Verder snap ik dat gedram op Urby hier niet. Na Suarez en De Zeeuw onze beste voetballer en hier wil men hem al voor 5-7 miljoen verkopen... Goede voetballer, multi-inzetbaar en echte prof, een betere linksback is voor Ajax niet te halen. Met Urby kun je elk moment van systeem omschakelen, wat ook extra mogelijkheden met zich meebrengt.

De wissel tussen Anita en Urby, en ik heb nog niet vaak over Jol gezegd, was een meesterzet. Met Anita als linksback was er meer zekerheid achterin en kon Van der Wiel doorschuiven. Hierdoor speelde Ajax bij balbezit met vier man op het middenveld en kon Sulejmani excelleren omdat linkspoot Urby achter Sulejmani stond (Pranjic effect). De ontwikkeling van Sulejmani viel mij overigens ook op, tegen Willem II was het al behoorlijk, zijn eerste helft gisteren was zijn beste helft bij Ajax.

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

PartyMarty schreef:

(quote)

Dat interesseert me idd geen Holla

.

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

Deze stond op MuMe en wilde ik jullie niet onthouden. De coach die van een meter of 50 vanuit de lucht zo de bal in doel schiet.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

Geniaal

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Nou, nou nou, dat was bagger. VVV was beter....

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Real onderuit!

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Suarez!

Ajax Showtime - ajaxshowtime.com

Al zal hij waarschijnlijk toch met de zomer vertrekken...

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Als Suarez na dit seizoen nog een jaar zou blijven, zou hij bij mij echt een Chivu status krijgen. Maargoed eerst AZ vanmiddag maar eens door de gehaktmolen halen.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Reinbo schreef:

Nou, nou nou, dat was bagger. VVV was beter....

Drie opeenvolgende wedstrijden beter zijn dan de tegenstander en daar slechts twee schamele puntjes aan overhouden. Dit komt nooit meer goed. Ik ben me al mentaal op het spelen van een loodzware nacompetitie aan het voorbereiden.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Kai schreef:

Als Suarez na dit seizoen nog een jaar zou blijven, zou hij bij mij echt een Chivu status krijgen. Maargoed eerst AZ vanmiddag maar eens door de gehaktmolen halen.

Het zal moeilijk genoeg gaan worden ben ik bang. Dat hele DSB gezever, Koeman Vs. Demy, wellicht de laatste kans voor enige vorm van aansluiting te krijgen met de top. En het is en blijft natuurlijk een wedstrijd tegen Ajax, wat nogal onder de nodige spanning staat de laatste jaren. Dat hele team zit vol frustratie, wat omgezet zal worden in extreme motivatie.

Snel druk zetten om zodoende enige hoop de grond in te boren!

Kijk tevens meer uit naar volgende week: Feyenoord zonder ' Tomasson, Cissé, Fernandez, Guzman en Fer '' gisteren 5e gele kaart '' ' op bezoek in de Arena zonder aanhang. Hoop op een slachtpartij.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

Pffff, ook nog eens zonder Fer. Dat wordt echt helemaal niks. Zowat je beste spelers. Hoewel Vlaar momenteel de beste voetballer is. Maar die kan Suarez niet in zijn eentje stoppen.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Pffff, ook nog eens zonder Fer. Dat wordt echt helemaal niks. Zowat je beste spelers. Hoewel Vlaar momenteel de beste voetballer is. Maar die kan Suarez niet in zijn eentje stoppen.

Juist erg gunstig voor Feyenoord dat Fer die wedstrijd zijn schorsing krijgt, de wedstrijd tegen Ajax is toch al verloren.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

Met een fitte selectie moet ik het nog zien, al geef ik ajax in de arena meer kans.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Fer mist Den Bosch, is er tegen Ajax gewoon weer bij lijkt me... Laat ze maar denken dat het een makkie wordt, ik hoop op een hele onterechte overwinning voor Feyenoord.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Heeft Fer gister tegen VVV geel gepakt en een schorsing? Dan zal dat denk ik wel voor Ajax uit gelden en niet voor de beker.

Maar dat weet ik niet zeker.

Maar wel diep respect voor Suarez

Ik geloof ook gewoon wat hij zegt. Die jongen is zo trots dat hij Ajax captain is en daarnaast lopen Jol en hij weg met elkaar. Jol maakt Suarez tot sterspeler en Suarez is er zo trots als een pauw op.

Ik zou zeggen, verleng zn contract met 2 jaar. Hou hem zeker nog 1 jaar, maar misschien wel 2 aan zn contract en ga dan niet moeilijk doen als de Europese top zich meldt voor hem. Dan mag hij van mij ook gewoon weg voor een reeel bedrag. Grote held!

De laatste held was Heitinga, maar dat was vooral door zijn karakter en liefde voor Ajax. Suarez is sinds jaren weer eens de grote held met liefde voor Ajax door zijn prestaties.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Suarez moet met zijn uitzonderlijke kwaliteiten op het allerhoogste Europese platform spelen. Jij weet ook dat Ajax daar niet toe behoort. Hij zal ondanks zijn clubliefde uiteindelijk geen dief van zijn eigen portemonnee zijn.

lykathea

• 1872 berichten
  • 684 stemmen

Schorsingen gelden ook voor bekerwedstrijden.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Het wel of niet meespelen van Fer zal geen enkele invloed hebben op het resultaat. Ajax wint met twee vingers in de neus van Feyenoord. Als ik alleen al kijk naar de manier waarop mijn club van beide teams verloren heeft.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

speranza schreef:

Suarez moet met zijn uitzonderlijke kwaliteiten op het allerhoogste Europese platform spelen. Jij weet ook dat Ajax daar niet toe behoort. Hij zal ondanks zijn clubliefde uiteindelijk geen dief van zijn eigen portemonnee zijn.

Als Ajax CL speelt komend seizoen (als), dan speelt hij op het hoogste niveau. Kijk, Suarez hoort in Engeland of Spanje te spelen, maar als hij blij is bij Ajax en langer zou willen blijven, dan moet Ajax meteen met hem gaan praten.

Laat ze samen afspraken maken. Je blijft nog 1 of 2 jaar en dan leggen we je niks in de weg. Zal ook wel een gelimiteerde transfersom in kunnen komen dan. Ik zou met 20 miljoen en nog 2 jaar Suarez zeker genoegen willen nemen.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

CL? Gaan jullie de voorronde overleven dan?

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

De kampioen van Nederland hoeft dat niet hoor

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Ondanks de magere Europese resultaten van alle Nederlandse clubs hoeft dat nog steeds niet. Dat zal binnenkort ongetwijfeld veranderen.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Nederland begint juist weer te klimmen op de puntenlijst. Roemenie verliest na dit jaar hun topjaar met ruim 15.000 punten itt Nederland die het die tijd niet zo best deed. Het is wel belangrijk dat we het goed blijven doen.

PSV overwintert wel. Ajax en Twente hebben ook een reeele kans en Ajax staat er na donderdag ook weer redelijk voor. En AZ heeft ook nog een redelijke kans op plek 2 of anders 3 in hun groep.

Montorsi

• 9724 berichten
  • 2385 stemmen

speranza schreef:

Het wel of niet meespelen van Fer zal geen enkele invloed hebben op het resultaat. Ajax wint met twee vingers in de neus van Feyenoord. Als ik alleen al kijk naar de manier waarop mijn club van beide teams verloren heeft.

Houd vast die onderschatting, houd vast

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Worden vanmiddag bij AZ-Ajax uitgedeeld.

A.F.C.A. - afca.nl

(1 na bovenste kopje met de -dsb-tjes-.)

Briljant haha. Heb nu al zin in half 3.

Montorsi

• 9724 berichten
  • 2385 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Worden vanmiddag bij AZ-Ajax uitgedeeld.

A.F.C.A. - afca.nl

(1 na bovenste kopje met de -dsb-tjes-.)

Briljant haha. Heb nu al zin in half 3.

Zooo goed bedacht man

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Zuurpruim.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.