- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #3
Studio Sport #3
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Ben ik nou de enige die heeft voorspeld dat Heerenveen zou winnen?
Hertha doet het gruwelijk slecht in de Bundesliga, zo'n verrassing was dat toch niet...
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
En Heerenveen speelt in de Eredivisie de sterren van de hemel? 
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Heerenveen haalt in ieder geval veel meer punten dan Hertha en staat ook een stukje hoger. 
Zo slecht vind ik ze overigens ook weer niet spelen de laatste tijd.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Ik ben blij dat ie het niet deed, maar het is toch werkelijk ongelofelijk dat Heerenveen geen penalty tegen kreeg in de 96ste minuut.
Je kan mij niet wijsmaken dat je zoiets niet ziet.
Ajax eindelijk weer eens een echt goeie wedstrijd tegen een goeie tegenstander. Erg sterk positiespel en zelf de onnodige tegengoal in de slotfase komt weer terug 
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3286 stemmen
Had die keeper van Kopenhagen de bal niet gewoon voor de voeten van Reis kunnen oppakken? Ongelofelijk dat hij ruim een meter voor zijn goal mocht staan bij die penalty.
Niet dat die bal er anders wel was ingegaan, maar toch.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Ben ik nou de enige die heeft voorspeld dat Heerenveen zou winnen?
Hertha doet het gruwelijk slecht in de Bundesliga, zo'n verrassing was dat toch niet...
Nee je was niet de enige 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Net terug van Ajax. Was een heel verdiende winst, al vond ik de wedstrijd niet super. Zagreb speelde erg laf en flauwtjes. Ajax had de winst al sneller veilig moeten stellen, mja....
Mooie 2e goal van Ajax, goede teamgoal. Suarez, Sulejmani en Pantelic speelden sterk in de voorhoede. Anita deed het heel aardig en Enoh was sterk bezig. De Zeeuw dit keer minder en Urby vond ik zoals vaak als het echt moet erg zwak. Defensief weer erg stabiel. Jammer van de tegengoal. We doen goede zaken
Ajax moet alleen eens wat scherper met afronden zijn en ook eens wat sneller en slimmer de aanvallers inspelen. Enkele mooie aanvallen zijn verkloot door foute keuzes.
En netjes ook van PSV, maar vooral van Heerenveen 
Twente wel spijtig. Maar de 4 teams hebben allemaal nog een aardige kans op kwalificatie.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ik hoop dat ik het mis heb....
Gelukkig klopten je voorspellingen niet Henk 
Tommeh
-
- 7318 berichten
- 3297 stemmen
Urby vond ik zoals vaak als het echt moet erg zwak. Defensief weer erg stabiel.
Na Ajax nog even de 96e minuut van Heerenveen meegepikt. Werd Hertha daar even een zuivere strafschop door de neus geboord na die handsbal van Dingsdag. Geluk dwing je af, houden we het maar op. 
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3595 stemmen
Wat een wanprestatie gister van Twente 
Vooral Ruiz en Stoch waren dramatisch slecht. Maar ook Perez en Janssen heb ik nauwelijks gezien. Nkufo kreeg geen enkele fatsoenlijke bal, als ie er uberhaupt al 1 kreeg. De beste spelers bij Twente waren Douglas, Stam en Boschker. Dat zegt genoeg.
Bagger !!
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Net terug van Ajax. Was een heel verdiende winst, al vond ik de wedstrijd niet super. Zagreb speelde erg laf en flauwtjes. Ajax had de winst al sneller veilig moeten stellen, mja....
Mooie 2e goal van Ajax, goede teamgoal. Suarez, Sulejmani en Pantelic speelden sterk in de voorhoede. Anita deed het heel aardig en Enoh was sterk bezig. De Zeeuw dit keer minder en Urby vond ik zoals vaak als het echt moet erg zwak. Defensief weer erg stabiel. Jammer van de tegengoal. We doen goede zaken
Ajax moet alleen eens wat scherper met afronden zijn en ook eens wat sneller en slimmer de aanvallers inspelen. Enkele mooie aanvallen zijn verkloot door foute keuzes.
Redelijke analyse, behalve dan dat Pantelic juist erg tegen viel.
Hij was verantwoordelijk voor veel van die verkeerde keuzes die je aanhaalt. Verder lijkt het er erg op dat ie handelingssnelheid mist voor een Ajax spits, maar hopelijk komt dat door een gebrek aan ritme. Op een aardig schot in het zijnet na (waar ie de bal al kwijt was, maar deze met geluk weer terug kreeg) en één mooi passje tussendoor heeft ie niets laten zien en juist erg veel balverlies geleden vond ik.
Wat we ook nog even moeten vermelden is een prima invalbeurt van Rommedahl.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Wat een wanprestatie gister van Twente 
Vooral Ruiz en Stoch waren dramatisch slecht. Maar ook Perez en Janssen heb ik nauwelijks gezien. Nkufo kreeg geen enkele fatsoenlijke bal, als ie er uberhaupt al 1 kreeg. De beste spelers bij Twente waren Douglas, Stam en Boschker. Dat zegt genoeg.
Bagger !!
Douglas heeft juist één van zijn minste wedstrijden gespeeld van dit seizoen. Met als dieptepunt balverlies bij de eerste goal door een slechte breedtepass, om vervolgens zijn man uit zijn rug te laten weglopen waardoor ie vrij kon inkoppen.
Als je 2x in de fout gaat op het belangrijkste moment in de wedstrijd, kun je natuurlijk niet bij de beste spelers van je team horen.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3286 stemmen
Als de rest nog slechter is kan dat heel goed.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Nou, Pantelic laat maar niet aan mij zien wat hem nou moet onderscheiden van middelmaat.
Wel prima spel overigens van Ajax. Nou ja, Suarez en de andere 10.
Jammer dat die Tukkers zo kansloos bezig waren gister, anders was het een mooi avondje geweest voor de Nederlandse clubs.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Ik vraag me toch af of er nog steeds mensen zijn die Cissé beter vinden dan Suarez 
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Als de rest nog slechter is kan dat heel goed.
Maar dat was niet het geval. Boschker was met een straatlengte afstand de beste twentenaar gisteren.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Redelijke analyse, behalve dan dat Pantelic juist erg tegen viel.
Hij was verantwoordelijk voor veel van die verkeerde keuzes die je aanhaalt. Verder lijkt het er erg op dat ie handelingssnelheid mist voor een Ajax spits, maar hopelijk komt dat door een gebrek aan ritme. Op een aardig schot in het zijnet na (waar ie de bal al kwijt was, maar deze met geluk weer terug kreeg) en één mooi passje tussendoor heeft ie niets laten zien en juist erg veel balverlies geleden vond ik.
Wat we ook nog even moeten vermelden is een prima invalbeurt van Rommedahl.
Niet mee eens. Ik vond Pantelic sterk aanspeelbaar. Hij zette regelmatig goede aanvallen op en speelde de flankspelers goed aan. Dat zie ik Cvitanich nauwelijks doen in zijn plek. Ik vind Pantelic met de week beter spelen en heb het idee dat Jol met hem een goede gehaald heeft. Je krijgt er ook iemand met routine en karakter bij, buiten het feit dat hij goed kan ballen.
En Rommedahl viel inderdaad prima in. Ik ben ook tegenwoordig overtuigd dat Dennis Ajax kan helpen. Ideale invaller en soms zelfs basiswaardig indien je weet dat je moet gaan counteren. Zoals volgende keer bij Zagreb uit, dan zal Ajax waarschijnlijk achterover leunen en counteren.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Het rendament van Urby in de aanval is altijd 0. Veel rennen, maar het slaat nergens op. Ik zou eerder gister gedacht hebben dat hij linksback kon spelen en Anita op het middenveld, al deed Anita zijn werk achterin goed. Respect voor dat mannetje zeg. Zo klein en onervaren, maar wel een echt vechtertje. Doet me een beetje in de verte aan Davids denken qua speelstijl.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Ik vond het vooral vreemd dat Jol Aissati eruit haalde om 4-3-3 te spelen, terwijl hij daarvoor juist beter geschikt is dan de 4-4-2 variant van Jol. Aissati had op de plaats van Urby moeten staan. Urby had trouwens wel een aantal goede acties, ik vond hem niet eens zo slecht gister, maar ik ben 'm eigenlijk wel zat, van mij mag hij weg, hij heeft zich amper ontwikkeld.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ik vond het vooral vreemd dat Jol Aissati eruit haalde om 4-3-3 te spelen, terwijl hij daarvoor juist beter geschikt is dan de 4-4-2 variant van Jol. Aissati had op de plaats van Urby moeten staan. Urby had trouwens wel een aantal goede acties, ik vond hem niet eens zo slecht gister, maar ik ben 'm eigenlijk wel zat, van mij mag hij weg, hij heeft zich amper ontwikkeld.
Ik snapte niet waarom Jol de boel overhoop haalde. Urby is al weken LB en doet dat voor zijn doen best goed en Aissati is al weken basisspeler en wordt eruit gehaald. Uiteindelijk verliep de wedstrijd goed, maar toch....
Wat mij betreft verkoopt Ajax Urby ook. Leuke gast, maar zoals je al zegt, ontwikkelt zich niet door. Is nog altijd net zo goed (of slecht) als 3 jaar terug. Wie weet betaald een club er 5 tot 7 miljoen voor. Dan gewoon verkopen. Wie weet wordt Anita wel onze nieuwe LB 
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Ik snapte niet waarom Jol de boel overhoop haalde. Urby is al weken LB en doet dat voor zijn doen best goed en Aissati is al weken basisspeler en wordt eruit gehaald.
Ik denk vooral om Sulejmani te brengen. Ik moet zeggen dat hij het ook wel goed deed de eerste helft en z'n laatste invalbeurt (tegen Willem II) was ook goed. Zou het nu dan toch eindelijk gaan gebeuren...?
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Nee.
Zijn kont is te breed. Zonde van zijn talent.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Wat vonden anderen van Pantelic gisteren dan (Zavo?).
Ik kan er eigenlijk met mijn pet niet bij dat jij hem goed vond, A&L.
Ik hoop natuurlijk van harte dat ik het mis heb, maar ik heb nog geen moment gezien waarom Pantelic in de toekomst iets zou kunnen toevoegen bij Ajax. Zeker gisteren niet.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ik denk vooral om Sulejmani te brengen. Ik moet zeggen dat hij het ook wel goed deed de eerste helft en z'n laatste invalbeurt (tegen Willem II) was ook goed. Zou het nu dan toch eindelijk gaan gebeuren...?
Mickey speelde heel aardig gister. Viel tegen Willem II ook netjes in. Ik zie eindelijk weer wat van de inzet en creativiteit terug die hij bij Heerenveen had. Het kan nog beter, maar Jol lijkt bij hem de juiste snaar te raken. Ben sowieso dik tevreden over hoe Jol met de selectie omgaat.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Wat vonden anderen van Pantelic gisteren dan (Zavo?).
Ik vond hem ook niet goed, zijn meeste acties mislukten. Wel vind ik hem actiever in het veld dan Cvitanich, dat zorgt wel voor onrust bij de verdediging van de tegenstander. Cvita combineert iets beter, maar is erg wisselvallig en soms totaal onzichtbaar. Ik heb momenteel niet echt een voorkeur.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Hij zet inderdaad wat meer druk, dat ben ik met je eens.
Het ging me er vooral om dat A&L hem "zeer sterk" noemde.
Dat verbaasde me nogal.
Maar nu ben ik weer gerust gesteld 
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
Buiten de duimpjes en applausjes doet die Pantelic maar weinig. Dacht dat iemand met zo'n mat wel een goeie voetballer moest zijn, maar helaas... Ik zie liever Cvitanich, of Rommedahl of Kennedy op rechts, of die speler uit de jeugd. Vind Urby wel ok, das nog de enige die wel eens uit de 2de lijn schiet en dat is het grootste gemis aan ajax, scorende middenvelders.
kos
-
- 46714 berichten
- 8870 stemmen
Die Pantelic lijkt me vooralsnog niet beter dan een Amoah, Everton, Kolk of Poepon.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.