• 16.010 nieuwsartikelen
  • 179.058 films
  • 12.278 series
  • 34.102 seizoenen
  • 649.346 acteurs
  • 199.292 gebruikers
  • 9.391.259 stemmen

Studio Sport #3

zoeken in:

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Met wie moet ik hem dan vergelijken? Robben? Persie? Elia? Kuut? Sneijder? Vaart?

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Sneijder en Vaart komt nog het dichtst in de buurt qua positie denk ik.

Kieft zei het wel goed gisteren vond ik. Qua voetbalkwaliteiten hoort Seedorf in het Nederlands elftal, maar als je dit systeem wilt spelen, dan kun je hem niet selecteren.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Nee dat is helemaal waar.

Maar toch, ik zou hem wel verkiezen boven Affelay of Mendes. Gewoon om mee te nemen naar het WK. Daar heb je veel meer aan in grote wedstrijden.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Probleem is toch een beetje dat je Clarance niet mee kan nemen voor de bank. Dat heeft van Basten natuurlijk ook een tijdje gedaan en dat was natuurlijk niet echt een succes.

En als hij er in komt moet je het hele systeem omgooien, waar dan vervolgens de rest weer niet aan gewend is.

Het blijft toch een moeilijk verhaal ben ik bang.

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

Don Dijk schreef:

Ja, wat denken we daar eigenlijk van??

Ik bedoel, Schaars, Mendes, De Zeeuw, Affelay... die mogen zijn veters toch nog niet strikken?

Sneijder en Van de Vaart zijn wel beter. En Seedorf op de positie van De Zeeuw of Van Bommel lijkt me ook niet zo'n goed idee, want hij kan zich nooit aan die rol houden. Op de flanken hebben we ook wel betere rondlopen en dat is sowieso niet echt een positie voor Seedorf.

Maar toch is het ergens wel jammer dat ie niet onomstreden is geweest. Anders had ie nu onderhand wel 150 interlands gespeeld.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Hoezo? Seedorf zei zelf het prima te vinden, desnoods als bankzitter. Maar van Basten liet hem in de 2e helft steeds een half uur warmlopen waarna hij tegen C landen in de 88e minuut bij meerdere goals voor Oranje voor even mocht invallen. Dan zou ik ook bedanken. Maar ik zou Seedorf er graag bij hebben in grote duels. Desnoods als wissel om een wedstrijd controlerend uit te spelen.

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

Ajax-Zagreb 1-0

Sheriff-Twente 0-1

PSV-Kopenhagen 1-0

Hertha-Heerenveen 0-2

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Maar ik zou Seedorf er graag bij hebben in grote duels.

eens.

Desnoods als wissel om een wedstrijd controlerend uit te spelen.
dan krijg je een soort bosvelt syndroom want hij is alles behalve controlerend.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Wil je Bosvelt niet met Clarence vergelijken...

Seedorf controleert bij Milan ook het middenveld.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Hoe kom je daar in vredesnaam bij?

Clarence heeft een vrije rol.

Eerder aanvallende middenvelder dan controlerende middenvelder.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Maar hij brengt wel veel rust en controle in een wedstrijd. Als je bv op het WK 1-0 voorstaat tegen bv Engeland dan zou ik graag Seedorf erbij zetten voor een pure aanvallende middenvelder als bv Vd Vaart als je de wedstrijd wil domineren en uitspelen. Seedorf is heel geschikt voor zon rol.

stinissen (crew films & series)

• 23513 berichten
  • 77033 stemmen

Ajax-Zagreb2-2

Sheriff-Twente 1-1

PSV-Kopenhagen 1-0

Hertha-Heerenveen 5-1

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Henk toch....

Hopelijk heb je er weinig verstand van

Ik ga nu maar eens de trein opzoeken naar Amsterdam. Iedereen een prettige avond voetbal gewenst. Hopelijk doen onze teams uit NL het goed. Mocht ik de komende periode niet reageren, dan lig ik in het ziekenhuis doordat ik de Bad Blue Boys heb ontmoet

DieGo

• 5808 berichten
  • 2367 stemmen

Ajax-Zagreb 3-0

Sheriff-Twente 0-2

PSV-Kopenhagen 1-0

Hertha-Heerenveen 3-1

stinissen (crew films & series)

• 23513 berichten
  • 77033 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Henk toch....

Hopelijk heb je er weinig verstand van

Ik ga nu maar eens de trein opzoeken naar Amsterdam. Iedereen een prettige avond voetbal gewenst. Hopelijk doen onze teams uit NL het goed. Mocht ik de komende periode niet reageren, dan lig ik in het ziekenhuis doordat ik de Bad Blue Boys heb ontmoet

Ik hoop dat ik het mis heb....

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Het is de hele week al raar, dus zo gek is het niet.

hunkydory

• 168 berichten
  • 0 stemmen

Wacht even, kan iemand me vertellen waarom Seedorf niet in het systeem past?

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

Omdat ze hem altijd op de verkeerde plek zetten.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Desnoods het systeem aanpassen op Seedorf. Wat mij betreft de beste Nederlandse voetballer. Wat een spelinzicht, heerlijke accurate passing, geweldige mentaliteit en een zeer sterke balcontrole.

Chuck Taylor

• 1269 berichten
  • 1953 stemmen

Naomi Watts schreef:

Desnoods het systeem aanpassen op Seedorf. Wat mij betreft de beste Nederlandse voetballer. Wat een spelinzicht, heerlijke accurate passing, geweldige mentaliteit en een zeer sterke balcontrole.

Zeker mee eens. Clarence zal ook nooit balverlies lijden, lost alles heel simpel maar effectief op, staat altijd op de juiste positie en is aanspeelbaar. Topvoetballer.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ik kan blijven kijken naar zijn assist op Pato van gister. Uit stand plaatst hij de bal perfect op maat op de schoen van Pato. Pure wereldklasse. Een waar voetbaldier maar ook zijn vaderlandsliefde vind ik mooi, hij wil niks liever dan in dat oranje shirt spelen, ik snap er werkelijk niets van dat ie niet opgeroepen wordt.

dutchtuga

• 16970 berichten
  • 4101 stemmen

Zo, Benfica heeft Everton even flink van de mat geveegd en heeft zo een flinke stap gezet naar de volgende ronde: 5-0. Bijzonder overtuigende overwinning en alweer een beslissende rol voor de geweldige Di Maria, Saviola en Cardozo. Vooral de eerste speelde een wedstrijd van jewelste.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Gefeliciteerd Ricardo. Vanavond kijk ik de samenvatting nog wel, goed om te zien dat Saviola weer de oude wordt.

nachtbraker

• 276 berichten
  • 0 stemmen

Die scheidsrechter gaf Emanuelson z'n 2e gele kaart terwijl die er geen 1 gehad had haha.

Toch raar dat die van plan was Emanuelson na een te snel genomen vrije trap binnen een kwartier z'n 2e rood wou geven.

Beetje erg streng.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Als de scheids aangeeft te wachten en hem dan toch nemen. Dan vraag je er wel om.

Chuck Taylor

• 1269 berichten
  • 1953 stemmen

Naomi Watts schreef:

Een waar voetbaldier maar ook zijn vaderlandsliefde vind ik mooi

Terwijl het niet eens officieel zijn vaderland is

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Waar is de zeehond eigenlijk?

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Pieter Buren?

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Kerlon, oh hehe.,

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Yes!!!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.