• 16.010 nieuwsartikelen
  • 179.065 films
  • 12.279 series
  • 34.104 seizoenen
  • 649.346 acteurs
  • 199.293 gebruikers
  • 9.391.355 stemmen

Studio Sport #3

zoeken in:

Respekked

• 6286 berichten
  • 1230 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Dat is ook maar relatief gezien. Arsenal speelt aardig, maar komt bij lange na niet in de buurt van Barcelona. En clubs als Man Utd spelen niet lelijker dan Arsenal.

Hoe weet jij dat? Je zegt paar posts terug nog dat je buitenlands voetbal niet echt volgt.

Chuck Taylor

• 1269 berichten
  • 1953 stemmen

Don Dijk schreef:

Ja, Arsenal zou ook inderdaad aankopen doen als Oleguer, Wielaert, Roger, Pantelic, Atouba, Luque enz enz enz.

Vreemd natuurlijk dat je Pantelic aanhaalt, aangezien de man steeds beter zijn draai weet te vinden. Daarnaast was hij transfervrij gehaald.. En ook Oleguer heeft het prima gedaan vind ik, altijd degelijk gespeeld, maar momenteel heeft Ajax betere spelers op zijn positie. Maar Ajax heeft inderdaad wel miskopen gedaan, dat wil ik niet ontkennen.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Tja, elke aankoop van Ajax wordt tegenwoordig na één slechte wedstrijd al miskoop genoemd, zelf als ze nog maar één wedstrijd hebben gespeeld. Dat hij transfervrij was en maar één jaar contract heeft (en dus weinig financieel risico), wordt voor het gemak ook maar over het hoofd gezien.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Ik bedoel er maar mee aan te geven dat iemand als Pantelic de ontwikkeling van een spits uit de eigen jeugd (ik denk dan aan bijv. Bodul) in de weg staat.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Don Dijk schreef:

Ik bedoel er maar mee aan te geven dat iemand als Pantelic de ontwikkeling van een spits uit de eigen jeugd (ik denk dan aan bijv. Bodul) in de weg staat.

Op zich geef ik je daar gelijk in. Aan de andere kant hebben Bodul en Castillion ook nog niet kunnen overtuigen, al zou ik die laatste wel een kans gunnen in het eerste.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Don Dijk schreef:

Bodul is geen Ajax materiaal.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Respekked schreef:

(quote)

Hoe weet jij dat? Je zegt paar posts terug nog dat je buitenlands voetbal niet echt volgt.

Ik zie genoeg, maar volg het niet intensief zoals ik Ajax en de eredivisie volg.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Zavo schreef:

Tja, elke aankoop van Ajax wordt tegenwoordig na één slechte wedstrijd al miskoop genoemd, zelf als ze nog maar één wedstrijd hebben gespeeld. Dat hij transfervrij was en maar één jaar contract heeft (en dus weinig financieel risico), wordt voor het gemak ook maar over het hoofd gezien.

Ik ben zeer tevreden over Pantelic!

De mening van Derksen en al de rest die hem afzeiken boeit me niet. Pantelic brengt mentaliteit, inzet en voetbalgogme mee. Ja, hij kan nog beter, maar je ziet aan bijna alles dat hij gewoon een heel behoorlijk spits is. Zijn samenspel voorin moet alleen nog afgestemd worden. Wat mij betreft Cvitanich verkopen en Pantelic nog langer vast leggen.

Atouba maakt me wel depressiever. Dat is waarschijnlijk een miskoop vrees ik. Als zelfs Anita als linksback de voorkeur krijgt boven hem....

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Ik ben zeer tevreden over Pantelic!

....

volgens mij maak je zelfs van een drol een appelflap wat Ajax betreft.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Nee hoor, want als het slecht is zeg ik dat ook. Ik vind een Kennedy of Wielaert een ramp.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

Wielaert stelt teleur, stond toch wel achter die aankoop, Kennedy deed het ook meer dan prima bij Twente, soms doet hij het goed om dan weer als een drol te voetballen.

maar goed vind dat bassie hem verleden jaar wel mentaal heeft gebroken met zn basis plaats naar de tribune akties

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Ik heb maandag de wedstrijd jong Ajax tegen jong PSV gezien en daarin speelde Castillion erg teleurstellend moet ik zeggen. Hij lijkt nog niet klaar te zijn voor het grotere werk

Wiellaert was ook daar erg zwak.

Bodul laat bij Sparta toch ook nog niet zien dat hij de spits van Ajax had moeten zijn, dus in dat licht vind ik het transfervrije halen van Pantelic een logische keuze. Al ben ik nog niet zo enthousiast als A&L.

Hoe snel dit soort mannen afgeserveerd worden door Derksen en consorten is natuurlijk lachwekkend......

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Je blijft maar alles goedpraten van jullie kant he...

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

De VI heeft vast een complot op de redactie gevormd tegen Roda.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Moet jij niet naar het Fight Club forum Nomak ? Of heb je de hoop inmiddels opgegeven?

stinissen (crew films & series)

• 23514 berichten
  • 77033 stemmen

combi schreef:

Wielaert stelt teleur, stond toch wel achter die aankoop, Kennedy deed het ook meer dan prima bij Twente, soms doet hij het goed om dan weer als een drol te voetballen.

maar goed vind dat bassie hem verleden jaar wel mentaal heeft gebroken met zn basis plaats naar de tribune akties

Dat Kennedy bij Twente wel aardig was dat komt omdat ze beiden subtop zijn .

En wat KAka betreft ik snap niet wat jullie hier nou goed aan vinden een gewoon aardige middenvelder niks meer en niks minder.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Edit:

Eerdere berichten verwijderd, normaal doe ik dit nooit, maar hier kan je geen discussie op gang zetten zonder dat iemand als Don Dijk alles in het belachelijke probeert te trekken.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Ik moet eerlijk zeggen dat ik de humor wel in kon zien van Don's opmerking..........

Maar het is verder je goed recht natuurlijk.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Nomak, als jij steeds over Roda begint en dat jullie allemaal zo worden benadeeld altijd, dan lok je toch wel het een en ander uit. Ik bedoel het helemaal niet persoonlijk, je bent een toffe gast. Ik vind het gewoon een beetje gezeur.

Maar weer on-topic: Ik ben het met stinissen eens, ik vind Kaka ook maar een normale voetballer. Wel met uiterst intelligent spel overigens.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Dan hebben jullie de afgelopen drie jaar weinig wedstrijden van Milan gezien waarschijnlijk. Kaka was daar echt groots. Zonder meer een van de besten ter wereld.

Bij Madrid heeft hij duidelijk zijn draai nog niet gevonden.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Kaka is de laatste 2, 3 jaar weinig in vorm. Toont bij Real ook niks, net als Benzama drol. Men had beter Huntelaar kunnen houden.

• 23514 berichten
  • 77033 stemmen

wavanbuuren schreef:

Dan hebben jullie de afgelopen drie jaar weinig wedstrijden van Milan gezien waarschijnlijk. Kaka was daar echt groots. Zonder meer een van de besten ter wereld.

Bij Madrid heeft hij duidelijk zijn draai nog niet gevonden.

Dat is natuurlijk niet waar ik heb bijna alles live gezien , ja ik heb ook sport 1.

Een speler als Diego Ribas da Cunha van Juventus of Zvjezdan Misimovic van VfL Wolfsburg zijn veel en veel beter.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Oké, dan zit ik daar naast.

Maar even objectief gezien:

Kaka is snel, heeft een prima loopvermogen. Daarnaast ook nog eens een uitstekende baltechniek, met name in de aannname en een heel goed schot.

Of ben je het met die punten al niet eens?

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

Kaka moet even wennen aan Real Madrid, volgens mij wilde hij ook helemaal niet weg bij Milan (hij is min of meer gedwongen omdat ze het geld goed konden gebruiken). Het laatste anderhalf jaar is hij niet op zijn top, maar de paar jaar daarvoor was hij echt fantastisch.

Hij schakelde in 2006/2007 (?) zo'n beetje in zijn eentje Manchester United uit met die fenomenale versnelling van hem.

• 23514 berichten
  • 77033 stemmen

Klopt en daarna werd het steeds minder .. en ja toen was Kaka een stuk beter als de laatste jaren.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Klopt, tegen Manchester was ie toen geweldig..vooral op Old Trafford natuurlijk. Meesterlijke versnelling inderdaad.

Toen speelde Seedorf ook al zo groots.

• 23514 berichten
  • 77033 stemmen

Don Dijk schreef:

Klopt, tegen Manchester was ie toen geweldig..vooral op Old Trafford natuurlijk. Meesterlijke versnelling inderdaad.

Toen speelde Seedorf ook al zo groots.

En die is nog steeds top.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Ja, wat denken we daar eigenlijk van??

Ik bedoel, Schaars, Mendes, De Zeeuw, Affelay... die mogen zijn veters toch nog niet strikken?

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Vanavond tenminste echt voetbal.

Even voorspellen:

Ajax-Zagreb 2-0

Sheriff-Twente 1-2

PSV-Kopenhagen 1-0

Hertha-Heerenveen 1-0

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Don Dijk schreef:

Ja, wat denken we daar eigenlijk van??

Ik bedoel, Schaars, Mendes, De Zeeuw, Affelay... die mogen zijn veters toch nog niet strikken?

Vreemde vergelijking. Je noemt drie middenvelders die juist voor de balans op het middenveld zorgen, terwijl Clarance veel aanvallender is / een vrije rol heeft.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.