• 16.009 nieuwsartikelen
  • 179.052 films
  • 12.277 series
  • 34.096 seizoenen
  • 649.344 acteurs
  • 199.288 gebruikers
  • 9.391.118 stemmen

Studio Sport #3

zoeken in:

stinissen (crew films & series)

• 23511 berichten
  • 77029 stemmen

Materny schreef:

Ik zit anders toch ook nog steeds te wachten op de breakdown van Twente. Duurt me wel erg lang En hoe langer het duurt...........

Daar kun je echt op wachten , maak je geen zorgen.

stinissen (crew films & series)

• 23511 berichten
  • 77029 stemmen

Het gaat gewoon tussen PSV en onze jongens.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Daar ben ik het mee eens Henk.

Twente word wel zeker weten 3e.

13woutie13

• 4384 berichten
  • 0 stemmen

Of Feyenoord wint volgende week gewoon van Ajax

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Dat gaat dus niet gebeuren.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Met Gabri op het middenveld en Suarez in topvorm gaat dat inderdaad niet gebeuren

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Ze winnen niet want :

Feyenoord mist sleutelspelers.

Feyenoord wint zelden in de Arena.

Feyenoord voetbalt enkele weken al belachelijk slecht.

Feyenoord komt zonder aanhang naar de Arena.

Feyenoord is Feyenoord, en Ajax is Ajax.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Denk dat het tussen Twente, Ajax en Psv gaat om de titel. Geef Ajax het minste kans. Feyenoord wordt 4e, Utrecht 5..., hou mijn hart vast voor volgende week, maar onze defensie is nog weinig gepasseerd, dus er is zeker kans op een stunt.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

Vascago schreef:

(quote)

Dat is zo.

Ik moet Feyenoord nog wel bedanken. Komt die Tiendalie zomaar even bij ons binnenwandelen

Geniet er maar van. Want over een paar wedstrijden is het over.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Tiendalli was een gigablunder van Feyenoord. Je spaarpotje stuk slaan om een back(!) te kopen, en als die back dan ook nog Fernandez is, dan had je beter Tiendalli kunnen houden. Tiendalli is namelijk ook nogal wat beter dan Fernandez.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Nee hoor, onder druk is hij goed voor een blunder of een rode kaart....

Knisper

• 13041 berichten
  • 1279 stemmen

stinissen schreef:

Daar kun je echt op wachten , maak je geen zorgen.

Dat zei je vorig jaar over AZ ook, Henk.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Twente doet gewoon om de titel mee tot het einde. Het is niet dat Ajax en PSV nooit eens punten verspelen. Over 2 weken Twente-Ajax (spelen die lui trouwens alleen maar thuisduels ofzo? Zo voelt het wel), wordt een cruciale voor ons om ieder geval niet de top uit zicht te verliezen.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

Kai schreef:

Tiendalli was een gigablunder van Feyenoord. Je spaarpotje stuk slaan om een back(!) te kopen, en als die back dan ook nog Fernandez is, dan had je beter Tiendalli kunnen houden. Tiendalli is namelijk ook nogal wat beter dan Fernandez.

Sorry, maar hier sla je de plank compleet mis. Ik kan nu al zeggen, na een paar wedstrijden van Fernandez, dat Fernandez een betere voeballer is. Veel rustiger aan de bal. Als je ze een complete wedstrijd volgt, zie je het verschil vrij goed.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Knisper schreef:

(quote)
Dat zei je vorig jaar over AZ ook, Henk.

Sterker nog, het gebeurde Twente vorig jaar ook niet. Zijn klaar voor een titel. De vraag is of PSV niet nog net iets stabieler zal blijken.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Twente heeft 1 probleem. Ze staan goed maar verzilveren te weinig kansen. Ajax en PSV creeeren meer. Uiteindelijk denk ik dat Twente het net niet zal halen en dat Ajax en PSV het gaan beslissen. Ajax scoort veel meer, PSV staat als ploeg beter. Momenteel zie ik PSV ook als grootste favoriet maar ik vlak mn eigen club zeker niet uit.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Reinbo schreef:

Nee hoor, onder druk is hij goed voor een blunder of een rode kaart....

Tiendalli was een jonge jongen die samen met drie labiele verdedigers de nul moest zien te houden, en daarachter stond een compleet incapabele doelman. Dit bleek onmogelijk en Tiendalli werd erop afgerekend, terwijl een talent juist dan in bescherming moet worden genomen.

Tiendalli liet bij Utrecht en Sparta zien een betere back te zijn dan Fernandez ooit zal worden. Bovendien is die jongen nog maar 24 jaar, Feyenoord maakt dezelfde fout als destijds met Loovens, Zuiverloon en Swerts.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4090 stemmen

Zavo schreef:

Natuurlijk, maar ik haal het meer aan omdat het gewoon een erg grappige opmerking was.

p.s.

Overigens gebeurt het in Spanje of Italie nog wel eens dat een uitploeg een staande ovatie krijgt als ze echt heel goed waren (Barcelona vorig jaar nog bij Real). Dat zie je dan weer nooit in Nederland. Al haalt niemand hier natuurlijk ook dat niveau.

Denk dat wij Hollanders hier veel te nuchter voor zijn. Maar dat Barcelona is natuurlijk een geval apart, dat krijgt van mij ook een staande ovatie.

Kan me nog herinneren dat Ajax in 1995 in Madrid een staande ovatie kreeg na een voetballes

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

Zou die commentator nou serieus gemeend hebben dat mensen moeten blijven zitten om te genieten van de tegenstander?

p.s. PSV wordt kampioen omdat het middenveld met Bakkal, Engelaar en Affelay veel beter is dan de hele eredivisie bij elkaar en de verdediging fysiek en qua snelheid enorm sterk is.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3286 stemmen

Het grappigste beeld vond ik het spandoek met de tekst 'trouwe honden'. De camera pant (is daar een Nederlands woord voor?) naar links en je ziet allemaal mensen weglopen .

Het was een sterke wedstrijd van PSV. Hopelijk is Koevermans weer snel terug, want er worden helaas wel teveel kansen gemist. Wel goed om te zien dat Isaksson zo opgebloeid is en dat Pieters zich goed ontwikkeld.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Ben ik helemaal eens met kos. Niet alleen over dat het middenveld van PSV hun met gemak kampioen gaat maken, maar ook dat die mensen moeten blijven zitten van de commentator??

Zoiets geks heb ik echt nog nooit gehoord. Als ik naar een concert ga of naar de dierentuin en ik heb geen zin meer, dan ga ik toch weg?? Ik heb er toch zelf een kaartje voor betaald, het is toch mijn geld? Ik ben zo vaak eerder weggegaan, don't care. Lekker voor de drukte aan, heb ik ook nog wat aan mn dag. Er is meer op een zondag te doen dan voetbal kijken namelijk. En er is vooral meer te doen dan slécht voetbal kijken.

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

Overigens ben ik wel blijven zitten. Maar ik stoor me veel eerder aan mensen die normaal gesproken al 5 of 10 minuten voor tijd weggaan om maar niet in de file te hoeven staan, terwijl de wedstrijd nog spannend is.

Deze keer had ik er wel begrip voor. Was gewoon 1 en al ergernis en pure zelfkwelling om na de 0-3 of 0-4 te blijven zitten.

En dan speel je ook nog op zo'n idiote tijd, dus veel mensen hadden het idee om maar studio sport te gaan kijken wat je anders zou missen als je tot het einde dat drama blijft kijken.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

Kai schreef:

(quote)

Tiendalli was een jonge jongen die samen met drie labiele verdedigers de nul moest zien te houden, en daarachter stond een compleet incapabele doelman. Dit bleek onmogelijk en Tiendalli werd erop afgerekend, terwijl een talent juist dan in bescherming moet worden genomen.

Tiendalli liet bij Utrecht en Sparta zien een betere back te zijn dan Fernandez ooit zal worden. Bovendien is die jongen nog maar 24 jaar, Feyenoord maakt dezelfde fout als destijds met Loovens, Zuiverloon en Swerts.

Tiendalli was zelf nog de meest labiele verdediger. Bij Sparta en Utrecht had Tiendalli geen druk. Fernandez heeft nu al bewezen te kunnen presteren onder druk (in de Kuip). Ik zie overigens zeer weinig talent in Tiendalli. Noem zijn pluspunten eens. Ben zeer benieuwd. Naar mijn mening is hij erg onrustig aan de bal, kan hij niet verdedigen en maakt hij elke wedstrijd grote fouten. Aanvallend heeft hij 0 creativiteit (zijn passes kwamen vaak niet aan en hij heeft geen snelheid met de bal). Dan blijft er weinig over.

Swerts en Zuiverloon hebben mij tot nu toe ook nog niet kunnen overtuigen, hoor. Swerts draaide vorig seizoen een aardig seizoen, maar ik vind hem een matige voetballer.

Het zou zomaar kunnen dat Tiendalli opbloeit bij Twente, maar ik geef hem weinig kans.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

Je moet zeker niet blijven zitten voor de tegenstander, maar wel voor je eigen club!

Verklaar me voor gek, maar al staat Feyenoord met 0-4 achter en voel ik me vernederd, ik blijf zitten. Het hoort erbij.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Tiendalli speelt ook alleen maar omdat Kuiper ziek is, hij is snel weer uit de basis verdwenen gok ik.

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Je moet zeker niet blijven zitten voor de tegenstander, maar wel voor je eigen club!

Verklaar me voor gek, maar al staat Feyenoord met 0-4 achter en voel ik me vernederd, ik blijf zitten. Het hoort erbij.

Is ook zo. Maar ik had er in dit geval wel begrip voor.

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

kos schreef:

p.s. PSV wordt kampioen omdat het middenveld met Bakkal, Engelaar en Affelay veel beter is dan de hele eredivisie bij elkaar en de verdediging fysiek en qua snelheid enorm sterk is.

Dat denk ik ook. Twente en Ajax gaan het uitmaken om de 2e plaats, waarbij ik Twente iets meer kans geef omdat ze wat stabieler zijn (een hogere ondergrens halen heet dat tegenwoordig geloof ik). Nadeel is wel dat hun spelers in de as vrij oud zijn.

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

Zavo schreef:

Tiendalli speelt ook alleen maar omdat Kuiper ziek is, hij is snel weer uit de basis verdwenen gok ik.

Hoeveel linksbacks heeft Twente wel niet eigenlijk? Dit seizoen begonnen ze met Rajkovic, daarna Kuiper en nu om en om Tiendalli en Carney.

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

Volgens mij zit Heubach er ook nog.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

Rajkovic speelt voorlopig niet natuurlijk. Daarnaast is hij eigendom van Chelski.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.