- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #3
Studio Sport #3
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
Het grappigste beeld vond ik het spandoek met de tekst 'trouwe honden'. De camera pant (is daar een Nederlands woord voor?) naar links en je ziet allemaal mensen weglopen
.
Vond ik ook grappig, net als het spandoek 'Als een man achter Nec'
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Weinig bijzonders. Ik zat te wachten of er nog iets zou gebeuren.
FlyLo
-
- 1070 berichten
- 745 stemmen
Jullie denken dus dat dit per ongeluk was?
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Zou heel goed kunnen. En anders was het een klein tikje. Maar niks noemenswaardig eigenlijk.
Na nog een keer bekeken: Nee, het was expres. Maar dan nog, heel onschuldig.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Het was express, maar er wordt zoveel meer geduwd in de wedstrijd. Dit was niet zo ernstig. Beetje narren. Hoort erbij. Messi kun je alleen op deze manier stoppen. 
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
p.s. PSV wordt kampioen omdat het middenveld met Bakkal, Engelaar en Affelay veel beter is dan de hele eredivisie bij elkaar en de verdediging fysiek en qua snelheid enorm sterk is.
Natuurlijk speelde PSV sterk tegen NEC, maar begin je je toch niet wat zorgen te maken om je cluppie, Kos?
Ik vond de 1-0 na 19 seconden echt een aanfluiting en zo zaten er meer "momentjes" in de wedstrijd. Een paar weken geleden ook al een wanprestatie tegen Heracles. Wat is jouw visie dat het zo slecht gaat met NEC?
Hebben ze niet genoeg kwaliteit, of is er iets anders aan de hand?
FlyLo
-
- 1070 berichten
- 745 stemmen
Ik weet direct weer waarom ik hier de laatste tijd wegbleef.. Om het op z'n Vanderwiels te zeggen: adios.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Adios.
Iemand nog Liverpool tegen Manchester gezien trouwens??
kos
-
- 46714 berichten
- 8870 stemmen
Natuurlijk speelde PSV sterk tegen NEC, maar begin je je toch niet wat zorgen te maken om je cluppie, Kos?
Ik vond de 1-0 na 19 seconden echt een aanfluiting en zo zaten er meer "momentjes" in de wedstrijd. Een paar weken geleden ook al een wanprestatie tegen Heracles. Wat is jouw visie dat het zo slecht gaat met NEC?
Hebben ze niet genoeg kwaliteit, of is er iets anders aan de hand?
Dat zat ik me gisteren ook af te vragen, het is een combinatie van meerdere factoren. (overigens hadden ze gisteren 3 opgelegde kansen binnen 5 minuten op de gelijkmaker, maar goed).
Ten eerste zijn er wel erg langdurige cruciale blessures (Sibum, Schöne, Otten). En elke week spelers met pijntjes of ziek. (nu weer Babos, Vlemminckx, Radomski).
Daarnaast hebben ze ook een te kleine selectie, onbegrijpelijk dat ze v. Beukering en Tshibamba verhuurd hebben. Dan Saidi nog kwijt raken. Terwijl je ook al Rommedahl, Tim Janssen en Bouaouzan kwijt bent. Dus nu heb je 1 spits.
.
Het belangrijkste is nog altijd dat Wisgerhofs wegvallen nog steeds niet goed is opgevangen. Otten is altijd geblesseerd en Van Eijden maakt nog maar weinig indruk.
Tactisch kan ik toch niet veel zwakke beslissingen zien, dus ik vraag me af of de trainer echt schuld heeft. Been had het hier ook niet mee gered.
Het is ook een beetje pech denk ik, als je ziet hoeveel kansen je mist door keepers die opeens de dag van hun leven hebben.
En El-Akchaoui.
. gratis wegdoen die kerel, doet echt geen reet meer sinds zijn transfer is afgeketst.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Dat zat ik me gisteren ook af te vragen, het is een combinatie van meerdere factoren. (overigens hadden ze gisteren 3 opgelegde kansen binnen 5 minuten op de gelijkmaker, maar goed).
Ten eerste zijn er wel erg langdurige cruciale blessures (Sibum, Schöne, Otten). En elke week spelers met pijntjes of ziek. (nu weer Babos, Vlemminckx, Radomski).
Daarnaast hebben ze ook een te kleine selectie, onbegrijpelijk dat ze v. Beukering en Tshibamba verhuurd hebben. Dan Saidi nog kwijt raken. Terwijl je ook al Rommedahl, Tim Janssen en Bouaouzan kwijt bent. Dus nu heb je 1 spits.
.
Het belangrijkste is nog altijd dat Wisgerhofs wegvallen nog steeds niet goed is opgevangen. Otten is altijd geblesseerd en Van Eijden maakt nog maar weinig indruk.
Tactisch kan ik toch niet veel zwakke beslissingen zien, dus ik vraag me af of de trainer echt schuld heeft. Been had het hier ook niet mee gered.
Het is ook een beetje pech denk ik, als je ziet hoeveel kansen je mist door keepers die opeens de dag van hun leven hebben.
En El-Akchaoui.
. gratis wegdoen die kerel, doet echt geen reet meer sinds zijn transfer is afgeketst.
Klinkt een beetje als een samenloop van factoren idd.
Maar als ik het verschil zie tussen van Eijden in jong oranje, waar ie het heel aardig doet, en bij NEC, dan vraag je je toch af hoe dat kan.
Schone is gvoelsmatig een groot gemis, maar die speelde toch ook niet sterk de eerste wedstrijden.
Ik kan ook niet echt blunders van Lodeweges bedenken, maar ik zag hem toevallig gisteren in PSV TV en daar kwam het toch allemaal wat slapjes over wat ie zei. Wat dat betreft had Been natuurlijk meer gif en wellicht dat hij de spelers misschien toch wat meer wist te raken.
1 spits is inderdaad erg weinig, maar Jansen Bouaouzan en Burgerking hebben natuurlijk nooit echt overtuigd.
hmmmm lastig verhaal.....
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Volgens mij staat NEC ook gewoon waar ze horen met dit materiaal. Been haalde het maximale uit een sterkere selectie.
kos
-
- 46714 berichten
- 8870 stemmen
Gewoon de basiself terugkrijgen en een versterkinkje op 2 plaatsen en je doet mee voor plaats 8-9.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Volgens mij staat NEC ook gewoon waar ze horen met dit materiaal. Been haalde het maximale uit een sterkere selectie.
Qua plek misschien wel, maar qua punten slechts 1 punt boven de streep. Als de slechte fase aanhoudt kan het snel gaan de verkeerde kant op.
kos
-
- 46714 berichten
- 8870 stemmen
Ja, als Boekhoorn nou zijn grote praatjes over het overnemen van de AZ-voorhoede eens waarmaakt.
. ...
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Ja, die spelers willen ook echt naar NEC. 
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Ik denk dat Lodeweges in de winterstop weg moet omdat de ''klik'' er niet meer is. 
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Ik weet direct weer waarom ik hier de laatste tijd wegbleef.. Om het op z'n Vanderwiels te zeggen: adios.
Laat je niet zo kisten, beste FlyLo. Ik moest het filmpje ook 2 keer overkijken, eerste keer zag ik het niet eens. Maar het lijkt me ook duidelijk expres.
kos
-
- 46714 berichten
- 8870 stemmen
Ik denk dat Lodeweges in de winterstop weg moet omdat de ''klik'' er niet meer is.
Da's bij ons traditioneel tijdens de kerstborrel.
.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Teidanlli was zelf nog de meest labiele verdediger. Bij Sparta en Utrecht had Tiendalli geen druk. Fernandez heeft nu al bewezen te kunnen presteren onder druk (in de Kuip).
Dat klopt maar daar liet hij zien goed te kunnen voetballen en verdedigen, bij Feyenoord werd hij te vroeg afgerekend. Tiendalli had ook geen enkele stabiele basis om op terug te vallen. Het talent had hier beschermd moeten worden, vooral als er geen alternatief is en er eigenlijk geen mogelijkheden waren tot versterken.
In tegenstelling tot de minpunten die jij noemt, vind ik Tiendalli wel sterk aan de bal, beschikt hij over een goede pass (opbouw) en is hij behoorlijk snel.
Swerts vind ik ondanks zijn beperkingen beter dan Fernandez en Zuiverloon zou voor Feyenoord ook erg bruikbaar zijn.
Het zou zomaar kunnen dat Tiendalli opbloeit bij Twente, maar ik geef hem weinig kans.
Ik denk dat het een 'nuttige' speler kan worden, mits hij zijn minuten mag maken.
kos
-
- 46714 berichten
- 8870 stemmen
Tiendalli lijkt me sowieso een rechtsback dus hij zal Stam voor zich hebben.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Laat je niet zo kisten, beste FlyLo. Ik moest het filmpje ook 2 keer overkijken, eerste keer zag ik het niet eens. Maar het lijkt me ook duidelijk expres.
Ik neem aan dat het een grapje van hem was om weg te blijven omdat hij een andere mening heeft dan ons?
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Wat denken jullie trouwens van RKC, gaan ze het nog redden? Ik verwacht dat er op het laatste moment nog wel wat verzonnen wordt, zoals meestal. Anders krijgen we een eredivisie met 17 de rest van het seizoen (aangezien bijna iedereen van RKC gewonnen heeft maakt het voor de stand verder weinig uit).
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Dat klopt maar daar liet hij zien goed te kunnen voetballen en verdedigen, bij Feyenoord werd hij te vroeg afgerekend. Tiendalli had ook geen enkele stabiele basis om op terug te vallen. Het talent had hier beschermd moeten worden, vooral als er geen alternatief is en er eigenlijk geen mogelijkheden waren tot versterken.
Hij is niet te vroeg afgerekend. Hij heeft zijn kansen gehad. En soms kun je na een paar wedstrijden al zien of een speler de druk aan kan en goed genoeg is. Hij heeft meer dan een paar wedstrijden gehad. Of hij slechter dan Leerdam is, weet ik nog niet. Mijn voorkeur gaat wel naar Leerdam uit.
Waarschijnlijk is het verschil dat ik hem vaak live heb zien voetballen in de Kuip. En anders hebben we gewoon een verschil van mening.
Swerts vind ik absoluut niet beter dan Fernandez. Zuiverloon is momenteel zeker bruikbaar voor Feyenoord, maar dat heeft vooral te maken met het feit dat Feyenoord nu erg dun zin in zijn rechterbacks.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Ik vrees toch een verschil van mening, ik heb Tiendalli btw nooit in het 'echt' gezien, voor zover ik me kan herinneren.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Wat denken jullie trouwens van RKC, gaan ze het nog redden? Ik verwacht dat er op het laatste moment nog wel wat verzonnen wordt, zoals meestal. Anders krijgen we een eredivisie met 17 de rest van het seizoen (aangezien bijna iedereen van RKC gewonnen heeft maakt het voor de stand verder weinig uit).
Bovendien gaat er dan alsnog een ploeg uit, twee nacompetitie en minimaal twee promivendi. Gezien het niveau momenteel in de jupiler league lijkt me dat nou niet bepaald een prettig vooruitzicht.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Ik vrees toch een verschil van mening, ik heb Tiendalli btw nooit in het 'echt' gezien, voor zover ik me kan herinneren.
Daar zit dan toch het verschil, denk ik. Heb je wel ooit een hele wedstrijd van hem gezien op de buis?
lykathea
-
- 1872 berichten
- 684 stemmen
Stel Rkc gaat failliet, dan wordt elke wedstrijd toch reglementair verloren met 0-3? - Maar wat gebeurd er met de doelpunten die gescoord zijn tegen Rkc door ploegen waar ze al tegen verloren hebben? Verdwijnen die van de statistieken, en verliest Suarez daarmee 3 van zijn 15 doelpuntjes? Dat zou ik toch erg jammer vinden.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.