- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #3
Studio Sport #3
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Daar zit dan toch het verschil, denk ik. Heb je wel ooit een hele wedstrijd van hem gezien op de buis?
Uiteraard en die zijn niet op 2 handen te tellen.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Stel Rkc gaat failliet, dan wordt elke wedstrijd toch reglementair verloren met 0-3? - Maar wat gebeurd er met de doelpunten die gescoord zijn tegen Rkc door ploegen waar ze al tegen verloren hebben? Verdwijnen die van de statistieken, en verliest Suarez daarmee 3 van zijn 15 doelpuntjes? Dat zou ik toch erg jammer vinden.
Volgens mij vervallen alle uitslagen en doelpunten tegen RKC.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Wie kent die Bruma van Chelsea goed? 17 jaar en dan al naast Terry mogen spelen?? Hebben we eindelijk een goede verdediger voor de toekomst of hoe zit dat? Iemand?
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Als ze nou gewoon al hun spelers verkopen in de winterstop is het probleem opgelost, doorgaan met amateurs, degraderen doen ze toch wel. Of is dit te kort door de bocht? 
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Je bent als club verplicht een bepaald aantal (weet zo niet meer hoeveel) spelers op je loonlijst te hebben.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Wie kent die Bruma van Chelsea goed? 17 jaar en dan al naast Terry mogen spelen?? Hebben we eindelijk een goede verdediger voor de toekomst of hoe zit dat? Iemand?
Goed is een groot woord, maar ik heb hem wel een aantal keren zien spelen in jong oranje. Ik vond hem daar indrukwekkend, zeker gezien zijn leeftijd.
En Chelsea laat aan alles merken dat ze heel veel vertrouwen in hem hebben, zeker gezien de rol die Terry ook heeft richting hem.
En verder lijkt er ook een goeie kop op te zitten en hoeven we niet zo bang te zijn voor allerlei bijzondere uitspattingen.
Natuurlijk het nodige voorbehoud voor blessures e.d. maar anders is Bruma een topper in spé.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Hij zou de eerste Nederlander zijn die doorbreekt bij een buitenlandse topclub (als jeugdspeler).
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Hij zou de eerste Nederlander zijn die doorbreekt bij een buitenlandse topclub (als jeugdspeler).
Van Persie bij Arsenal? Die brak uiteindelijk ook vooral daar door. Kwam er als heel jong talent van Feyenoord en is nu 1 van de besten van de PL.
PS: Schandelijk wat ik vandaag over de Zeeuw las met dat Demy is een kankerjood gedoe van het AZ publiek. Wist niet dat zijn ma die ziekte had. Het publiek daar scheen het wel te weten. Walgelijk gedrag. Helemaal tegen iemand die 4 jaar voor je club speelde en daarmee ook de landstitel pakte als stuwende kracht.
Ik las de column van van Hanegem vandaag. Die zei exact wat ik ook vond over Demy's terugkeer daar.
kos
-
- 46714 berichten
- 8870 stemmen
Ik denk dat iedereen het daar wel mee eens is. Veel lager kan het niet worden.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Van Persie bij Arsenal? Die brak uiteindelijk ook vooral daar door. Kwam er als heel jong talent van Feyenoord en is nu 1 van de besten van de PL.
Mwah, had bij Feyenoord toch al heel wat gespeeld in de hoofdmacht. Onder andere een EC finale...
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Komt van Feyenoord natuurlijk. Als je daar weggaat, komt het al snel goed. Feyenoord kan beter proberen dat soort spelers te behouden. Daarom ben ik blij dat Castaignos nog bij Feyenoord speelt.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Ik denk dat iedereen het daar wel mee eens is. Veel lager kan het niet worden.
Jawel, dat was toen met de bekerwedstrijd Ajax-Feyenoord in 1993 ofzo geloof ik. Toen mevrouw Van Gaal een tijd geleden was overleden aan deze klotenziekte en een aantal Feyenoord-supporters het nodig vonden om daar liedjes over te maken.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Van Persie was allang doorgebroken in Nederland. Speelde veel goed. Het boterde alleen niet tussen hem en van Marwijk e.a. Moeilijke jongen destijds. Dat zie je nu nog af en toe terug in de wedstrijden zelf (smerige overtredingen en vervelend gedrag), maar daarbuiten is hij een stuk volwassener geworden (wat ook met leeftijd te maken zal hebben, maar ook met de staf van Arsenal).
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Jawel, dat was toen met de bekerwedstrijd Ajax-Feyenoord in 1993 ofzo geloof ik. Toen mevrouw Van Gaal een tijd geleden was overleden aan deze klotenziekte en een aantal Feyenoord-supporters het nodig vonden om daar liedjes over te maken.
1995. Obiku.
Vervelend gedrag, inderdaad. Hoort niet thuis in het voetbal. Nergens, overigens.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Was inderdaad erg mis. Toen zongen ze "Van Gaal die heeft een ***wijf"
Maar wat ook mis was is de compilatie die de NOS er van maakte en er beelden van een geagiteerd kijkende Van gaal onder zette. Hij gaf zelf later aan op dat moment iemand te zoeken op de tribune die hij kende. Was ook niet het vak met de Feyenoord supporters.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Het publiek daar scheen het wel te weten. Walgelijk gedrag.
Als dat zo is inderdaad schandelijk. Anders natuurlijk ook een schande maar wel iets wat wekelijks gebeurd.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Ik las de column van van Hanegem vandaag. Die zei exact wat ik ook vond over Demy's terugkeer daar.
Ik was het ook met hem eens, vooral ook de opmerking dat Koeman er eens over na moet denken of De Zeeuw niet gewoon gelijk had.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Als dat zo is inderdaad schandelijk. Anders natuurlijk ook een schande maar wel iets wat wekelijks gebeurd.
Nou, ik zie dit bij Ajax ieder geval nooit. Daar zingen ze ook wel eens wat, maar scheldkanonnades met kanker e.d. hoor ik gelukkig heel lang al niet meer. Ik vind het ook echt zo walgelijk.
Ik snap dat je als AZ supporter baalt van je situatie met de club en ook dat Demy naar het vervloekte Ajax ging, maar dan nog heb je maar enig fatsoen te bewaren. Heel goed dat Demy door bleef spelen en antwoordde met zijn voeten. Oa door zijn sublieke 2e helft speelden we AZ helemaal kapot. Zo antwoord je. Hij had alleen nog even provocerend langs de klappertjes moeten lopen.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen

Zn handen bebloed door het hangen aan de hekken met punten. Held. 
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen

Zn handen bebloed door het hangen aan de hekken met punten. Held.
Dat was in het seizoen '92/'93, laatste thuiswedstrijd tegen WIllem II. Ik was erbij.
Toen voelden we al dat we kampioen zouden worden. Al moest van Breukelen ons nog een polletje helpen. Lang geleden, een dergelijk gevoel. 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Als je de tijd bedoeld van die spreekkoren naar Louis, dat was idd in 1993. Hij twijfelde dan ook erg om door te gaan als Ajax coach. Niet door die spreekkoren, wel omdat hij bij zijn kinderen wilde zijn voor hen. Maar zei vonden dat hij door moest gaan. De rest wees zichzelf he.
Ik denk dat Louis buiten de camera's een geweldig mens is. Ondanks zijn rare karakter heb ik ongelooflijk veel respect voor hem.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Die spreekkkoren van Feyenoorders was toch in die bekerwedstrijd in het seizoen '94/'95?
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Was in ieder geval in het Olympisch Stadion...
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ik kan me vergissen, maar volgens mij was dat van daarvoor.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Dat was die wedstrijd in '94/'95 inderdaad. Toen Obiku scoorde, sprong hij over de reclameborden en liep een rondje over de sprintbaan.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Nou, ik zie dit bij Ajax ieder geval nooit. Daar zingen ze ook wel eens wat, maar scheldkanonnades met kanker e.d. hoor ik gelukkig heel lang al niet meer. Ik vind het ook echt zo walgelijk.
Viel mij ook op dat het steeds minder wordt, al heb ik ook wel wat vreselijke dingen gehoord.
Ik snap dat je als AZ supporter baalt van je situatie met de club en ook dat Demy naar het vervloekte Ajax ging, maar dan nog heb je maar enig fatsoen te bewaren. Heel goed dat Demy door bleef spelen en antwoordde met zijn voeten. Oa door zijn sublieke 2e helft speelden we AZ helemaal kapot. Zo antwoord je. Hij had alleen nog even provocerend langs de klappertjes moeten lopen.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Seedorf werd uitgefloten, dat is heel wat anders. Ook overigens iets wat ik volledig afkeur, maar dat is nog een stuk netter dan bij AZ gister.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.