- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #3
Studio Sport #3
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Niet alleen jammer, maar ik denk ook dat dit een goede reden voor de man was om bij zichzelf te besluiten nooooit meer terug te keren bij Ajax.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Heeft hij gezegd dat hij nooit meer terug komt? Prima trouwens, want ik mag hem niet, arrogant mannetje.
Trouwens, hij werd vorig jaar nog uitgefloten door zijn eigen Milan-publiek.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Niet alleen jammer, maar ik denk ook dat dit een goede reden voor de man was om bij zichzelf te besluiten nooooit meer terug te keren bij Ajax.
Dat heeft hij nooit besloten en nooit openbaar gemaakt. Alleen, waarom terug naar de Eredivisie als je een villa in Milaan hebt en een basisplek bij 1 van de grootste clubs ter wereld. Jol polste Seedorf van de zomer nog. Seedorf was vereerd maar wil gewoon in topcompetities voorlopig blijven. Ik sluit niet uit dat hij komende zomer misschien wel komt. Ook hij wordt wat ouder en zal niet eeuwig daar in de basis staan.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Mwah ik hoorde hem laatst nog zeggen dat Ajax zijn club is, overigens is Seedorf nu erg geliefd bij Ajax. Destijds liep iedereen achter Derksen aan die een jihad tegen Seedorf voerde.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Neem Feyenoord, altijd applaus voor een oud-speler. Behalve bij Lurling dan. 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Benieuwd hoe hartelijk jullie Charisteas zouden begroeten dan 
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Seedorf werd zo hard uitgefloten door het ajax publiek dat ik me er gewoon voor schaamde.
1 charme offensief op tv en was weer geliefd. 
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Mwah ik hoorde hem laatst nog zeggen dat Ajax zijn club is, overigens is Seedorf nu erg geliefd bij Ajax.
Tuurlijk. Ajax is zijn cluppie. En uiteraard keert ie ooit weer terug bij zijn cluppie.
En je gelooft spelers die dat zeggen?
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Tuurlijk. Ajax is zijn cluppie. En uiteraard keert ie ooit weer terug bij zijn cluppie.
En je gelooft spelers die dat zeggen?
Nee maar jij zegt, dat je denkt dat, Seedorf besloten heeft niet meer terug te keren. Ik geef alleen maar aan dat Seedorf voor zover bekend is geen rancune tegen Ajax heeft.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Neem Feyenoord, altijd applaus voor een oud-speler. Behalve bij Lurling dan.
Vraag me af hoe we Lens gaan ontvangen.....
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Nee maar jij zegt, dat je denkt dat, Seedorf besloten heeft niet meer terug te keren. Ik geef alleen maar aan dat Seedorf voor zover bekend is geen rancune tegen Ajax heeft.
Nou weet je, ik denk inderdaad dat het een reden is om te besluiten niet meer voor die supporters uit te willen komen. Het waren namelijk ook best veel, herinner ik me nog. Twas geen groepje van 10 man ofzo. Maar mischien bekijk ik het wel te veel vanuit mn eigen perspectief.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
En de ontvangst van Wim Jansen als Ajacied schiet me ineens te binnen. 
stinissen (crew films & series)
-
- 23511 berichten
- 77029 stemmen
Klopt maar AZ speelde volgens mijn toen geen europees voetbal en twentte wel , daarom denk ik dat ze het niet vol houden al blijft het feit wel bestaan dat Ajax de wedstrijd in Enschede wel moet winnen.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
En de ontvangst van Wim Jansen als Ajacied schiet me ineens te binnen.
Voor zoiets zou ik ook een uitzondering maken. 
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Dat was die wedstrijd in '94/'95 inderdaad. Toen Obiku scoorde, sprong hij over de reclameborden en liep een rondje over de sprintbaan.
Maar toen ging ie ook in de hekken hangen toch?
was in elk geval 1-2 voor de beker. Toen hadden ze nog dat zielige golden goal principe.
Enige prijs die Ajax niet won dat jaar. Dat waren nog eens tijden.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Golden Goal vond ik altijd heerlijk! Ultiem spannend. Beter dan tegenwoordig met 2x 15 minuut gegarandeerd in een verlenging.
Herinner me nog wel de golden van Trezeguet in de EK 2000 finale. Mooi moment.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Maar toen ging ie ook in de hekken hangen toch?
was in elk geval 1-2 voor de beker. Toen hadden ze nog dat zielige golden goal principe.
Enige prijs die Ajax niet won dat jaar. Dat waren nog eens tijden.
Nee, toen ging ie niet in de hekken hangen. Hij sprong over de reclameborden heen, rende hard en trok zijn shirt uit - zoals vaker, en toen mocht het nog.
Hij sprong in de hekken tegen Willem II in '92/'93. En kon direct verband gaan halen.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
De Golden Goal was zeker spannend. Toch ben ik voor 2 x 15 minuten verlengen.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Het beeld zat al in mijn hoofd, maar heb hem er toch even bijgezocht.
YouTube - Mike Obiku 1-2 tegen 020
En hier de goal tegen Willem II bij 43 seconden.
stinissen (crew films & series)
-
- 23511 berichten
- 77029 stemmen
2 keer 15 min vindt ik veel eerlijker
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Zucht...die naam van die linktitel ook zeg... 
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Zucht...die naam van die linktitel ook zeg...
Ik heb 'm niet verzonnen. De titel valt nog mee, moet ik zeggen. Moet je eens naar alle reacties kijken bij 020-filmpjes (
) en Feyenoord-filmpjes.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Bedankt voor de update Nicolage. Ik had het toch enigsinds verdrongen. Een van de weinige keren dat ik niet uitbundig het Olympisch verliet.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Bedankt voor de update Nicolage. Ik had het toch enigsinds verdrongen. Een van de weinige keren dat ik niet uitbundig het Olympisch verliet.
Zeker dat seizoen. Enig verlies van ajax dat seizoen.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Golden Goal vond ik altijd heerlijk! Ultiem spannend. Beter dan tegenwoordig met 2x 15 minuut gegarandeerd in een verlenging.
Herinner me nog wel de golden van Trezeguet in de EK 2000 finale. Mooi moment.
Je zag bij de golden goal juist dat ploegen extra verdedigend gingen spelen omdat ze niet durfden te verliezen.
Bovendien wonnen de duitsers meestal, dus goed dat het is afgeschaft 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Financiële crisis bij Schalke 04
Schalke 04 moet de komende dagen de nodige inspanningen leveren om de licentie voor het spelen van betaald voetbal veilig te stellen. De Duitse club kampt met een miljoenenschuld en lijkt af te stevenen op een faillissement, meldt Kicker.
De Köningsblauen hebben een schuld van 137 miljoen euro. Daarnaast zou Schalke tevens nog verplichtingen uit hebben staan voor een bedrag van ongeveer 100 miljoen euro.
Volgens de berichtgeving moet de club noodgedwongen spelers verkopen en andere medewerkers ontslaan. Tevens lijkt het afstoten van dochterondernemningen onafwendbaar.
Clemens Tönnies, voorzitter van de raad van toezicht, maakt zich nog niet veel zorgen. "Ik ben nog altijd de rust zelve. We moeten voort met de arbeid en winnen."
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Treurig. Maar ik vind het best dat grote clubs nu ook gevolgen voelen van jarenlang onbeschaamd investeren en jezelf in de schulden werken.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Mee eens. Al wist ik niet dat het het er bij Schalke zo slecht uitzag. Met zo'n sponsor als Gazprom verwacht je ook niet dat dit een probleem zou zijn. Hier moet tegen opgetreden worden. Als Feyenoorder zijnde ben ik hier dus echt niet rouwig om, een faillsement zou ik bijna met gejuich ontvangen
.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Precies wat Alex Ferguson al voorspelde dus. De grote, welvarende clubs kunnen het wel eens heel moeilijk gaan krijgen de komende tijd.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.