• 16.004 nieuwsartikelen
  • 179.051 films
  • 12.277 series
  • 34.096 seizoenen
  • 649.343 acteurs
  • 199.288 gebruikers
  • 9.391.103 stemmen

Studio Sport #3

zoeken in:

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Leuk, gaan ze straks een competitie beginnen voor geroyeerde profclubs.

Mooi rijtje Real Madrid, AC Milan, Valencia, Schalke 04, RKC.........

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

wavanbuuren schreef:

Leuk, gaan ze straks een competitie beginnen voor geroyeerde profclubs.

Mooi rijtje Real Madrid, AC Milan, Valencia, Schalke 04, RKC.........

Mooi rijtje, totdat je RKC als laatste leest

Wanneer gaat Feyenoord er aan?

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Feyenoord heeft een schuld van rond de 20 mjn, da's iets anders dan 137 mjn en nog een postje verplichtingen van 100 mjn....

En als we echt geld nodig hebben, kunnen we altijd nog naar de beurs.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Wanneer gaat Feyenoord er aan?

(afbeelding)

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Als we eerlijk zijn willen we dat helemaal niet A&L.

Stel je voor: Nooit meer de enige echte klassieker!

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

wavanbuuren schreef:

Als we eerlijk zijn willen we dat helemaal niet A&L.

Stel je voor: Nooit meer de enige echte klassieker!

Klopt. Ik verheug me nu al op zondag. Moet er niet aan denken dat we een seizoen zonder die 2 duels hebben.

Maar ik wens ze wel nacompetitie toe

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Klopt. Ik verheug me nu al op zondag. Moet er niet aan denken dat we een seizoen zonder die 2 duels hebben.

Maar ik wens ze wel nacompetitie toe

En dan winnen van Excelsior

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Dat zal inderdaad een gemis zijn. Niks mooiers dan dé klassieker, jammer dat ik dit jaar op televisie moet kijken (en hierna nog vier jaar, pfff).

Wat gebeurt er toch opvallend veel nieuws op maandag. Opvallend Agüero nieuws, Sergio Agüero wil geen salaris meer ontvangen totdat Atlético meedraait in de top 6 van de Liga BBVA. Hij was bij mij al heilig verklaart maar kan nu helemaal niet meer stuk. Torres is ie bij mij zelfs al voorbij gestreefd qua populariteit.

PartyMarty

• 3165 berichten
  • 1311 stemmen

Kan AZ misschien toch nog een keer kampioen worden...

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Van de Jupiler league zou het nog kunnen ja maar zoals al bij AZ in het stadion hing; we zijn liever failliet dan een Ajacied .

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

En das gek, want zeker een kwart van de die hard AZ fans voor het leven zat enkele jaren terug bij Ajax in het stadion...

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

De ArenA, een fijn tehuis voor labiele overlopers..... Zit er nog steeds vol mee.

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

The Oceanic Six schreef:

En das gek, want zeker een kwart van de die hard AZ fans voor het leven zat enkele jaren terug bij Ajax in het stadion...

Zo gek is dat ook niet, zoveel fatsoenlijk voetbal was er bij Ajax ook niet te zien de laatste jaren. Als je bij de buren veel mooier voetbal kunt zien en je bent niet zo clubgebonden... om je zelf die hard fan van een club te noemen gaat dan wel wat ver natuurlijk.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Maar die mensen daar doen wel alsof ze clubgebonden zijn. Dirruuuuk je bent onze held!

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Als je niet clubgebonden bent heb je niks in een stadion te zoeken. Jammer dat er maar vier clubs in de eredivisie een echte aanhang hebben. Feyenoord, Ajax, Ado en Utrecht alleen, wel jammer.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

Wanneer heb je een echte aanhang? Geloof namelijk niet dat enkel die vier ploegen een trouwe aanhang hebben.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Laten we beginnen met het feit dat het geen only sing when you're winning publiek moet zijn. En dat is alleen bij deze clubs zo.

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

Naomi Watts schreef:

Als je niet clubgebonden bent heb je niks in een stadion te zoeken.

Meen je dit nou serieus? Je kan toch ook gewoon naar een wedstrijd gaan omdat je dat leuk vindt?

En ik maar denken dat het gewoon amusement was, al dat voetballen...

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ik ben serieus ja. Voor entertainment kijk je het maar op de televisie.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

herman78 schreef:

(quote)

Meen je dit nou serieus? Je kan toch ook gewoon naar een wedstrijd gaan omdat je dat leuk vindt?

En ik maar denken dat het gewoon amusement was, al dat voetballen...

Sja, ben het wel met Naomi eens. Heel soms ga je wel eens als neutrale kijker ja, maar het meerendeel bezoekt wedstrijden omdat ze 1 van de 2 spelende teams supporten.

De neutrale of mindere fans kijken vooral op tv voetbal.

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

Wat een flauwekul zeg. Dat jij meer een Ajax- dan een voetballiefhebber ben wist ik wel, maar om dan algemene voetballiefhebbers de toegang tot het stadion te ontzeggen vind ik echt volslagen idioot.

Ik ga morgen als redelijk neutrale toeschouwer gewoon weer naar een KNVB-beker wedstrijd als jullie het niet erg vinden...

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Naomi Watts schreef:

Als je niet clubgebonden bent heb je niks in een stadion te zoeken. Jammer dat er maar vier clubs in de eredivisie een echte aanhang hebben. Feyenoord, Ajax, Ado en Utrecht alleen, wel jammer.

Ik vind dat NAC ook een mooie aanhang heeft, verder ben ik het niet eens met je mening, al is een stadion met echte supporters wel sfeervoller.

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

Naomi Watts schreef:

.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

herman78 schreef:

maar om dan algemene voetballiefhebbers de toegang tot het stadion te ontzeggen vind ik echt volslagen idioot.

Ontzeggen doe ik niet, al snap ik niet waarom je daar heengaat. Ik ben een voetballiefhebber maar de enige stadions waar ik heenga is de Kuip en het Vicente Calderon.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

herman78 schreef:

Wat een flauwekul zeg. Dat jij meer een Ajax- dan een voetballiefhebber ben wist ik wel, maar om dan algemene voetballiefhebbers de toegang tot het stadion te ontzeggen vind ik echt volslagen idioot.

Ik ga morgen als redelijk neutrale toeschouwer gewoon weer naar een KNVB-beker wedstrijd als jullie het niet erg vinden...

Jij praat weer over zaken die ik nooit beweert heb. Ik zeg helemaal niet dat neutrale fans thuis moeten blijven. Als jij het leuk vind, vooral gaan. Ik zeg alleen, net als Naomi, dat vooral supporters naar het stadion gaan en dat neutrale kijkers vooral thuis kijken.

En ik ben naast Ajax supporter wel degelijk een echte voetballiefhebber. Alleen ben ik wel vooral Ajax volger. Ajax gaat bij mij voor alle andere clubs.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

Naomi Watts schreef:

Ontzeggen doe ik niet, al snap ik niet waarom je daar heengaat. Ik ben een voetballiefhebber maar de enige stadions waar ik heenga is de Kuip en het Vicente Calderon.

Nepsupporter je bezoekt niet eens is de uitduels

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

timbo_ schreef:

Nepsupporter je bezoekt niet eens is de uitduels

You got me.

Ben ook maar een arme HBO student he

Tijd en geld zijn niet ongelimiteerd haha.

Edit: Ahhh, bedoel je NW

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Ik zeg alleen, net als Naomi, dat vooral supporters naar het stadion gaan en dat neutrale kijkers vooral thuis kijken.

Naomi zegt dat als je niet clubgebonden bent, je niet in een stadion thuishoort. Jij zegt dat je het met hem eens bent.

Dat is wat anders dan stellen dat vooral supporters naar het stadion gaan en neutrale kijkers voor de buis zitten. Dat lijkt me nogal logisch.

Ik heb trouwens wel mijn sympathieën voor bepaalde Nederlandse clubs (Sparta bv.) en zal ook heus wel juichen en meezingen, want dat geeft wel sfeer.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.