• 15.787 nieuwsartikelen
  • 178.167 films
  • 12.220 series
  • 33.993 seizoenen
  • 647.240 acteurs
  • 199.052 gebruikers
  • 9.374.010 stemmen

Het grote gamestopic

zoeken in:

Dreiecke

• 2768 berichten
  • 902 stemmen

Even weer terug naar af met PC-CD roms

vandaag bij Blokker gezien: The Sims, elk van 7,99 voor 0,98 - 10% korting, dus 0,89 per stuk

- The Sims, Deluxe Edition met The Sims, Het Rijke Leven en Creator (+ extra's)

- The Sims, Hot Date (uitbreidingspakket)

- The Sims, Op Vakantie (uitbreidingspakket)

Ook: Harry Potter en de Gevangene van Azkaban en nog een paar spellen

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2535 stemmen

Vandaag Age of Empires III complete edition gekocht. 27 euro, best wat geld, maar het is een spel dat je moet hebben als strategy-gamer.

Jammer dat ik dan Age of Empires III los al heb.

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2535 stemmen

Vandaag een Xbox360 Anniversary Edition gekocht. Nu nog een mooie plasma tv en een standaard en dan ben ik helemaal blij.

Bakema NL

• 858 berichten
  • 118 stemmen

Het is weer zover...

(afbeelding)

Mijn 1e aankopen....zal niet giga veel worden, wat ik wil heb ik veelal toch wel, maar lijstje hieronder stond nog in mijn wishlist en nu lekker afgeprijsd.

Arx Fatalis

Jolly Rover

Lume

The Blackwell Bundle

Lost Horizon

Painkiller Recurring Evil

Sherlock Holmes and the Hound of the Baskervilles

Ys The Oath in Felghana

Legend of Grimrock

Dit was nog onderweg trouwens...

(afbeelding)

(afbeelding)

JacoBaco

• 10573 berichten
  • 2405 stemmen

Zij die Catherine spelen of hebben gespeeld. Toevallig iemand een tip voor de Everyday Hero Trophy?

Todd en Archie gaan iedere keer dood. Zelfs dit mocht niet baten!

Everyday Hero - Catherine Wiki - catherinethegame.wikia.com

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Misschien is het leuk om onze gamertags hier neer te zetten?

Mijne is:

Bulletboy87

En ik speel op de Xbox 360.

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2535 stemmen

(afbeelding)

Kon het niet laten liggen. Nog nooit gespeeld, ben dus erg benieuwd.

VHS1975

• 348 berichten
  • 70 stemmen

Minotaures schreef:

(afbeelding)

Kon het niet laten liggen. Nog nooit gespeeld, ben dus erg benieuwd.

Ik heb de eerste 2 delen op de pc gespeeld en de laatste op de xbox360.

Ik vond het laatste deel het beste, gewoon omdat dat deel zich in Holland afspeeld (Eindhoven enzo.)

Maar de verhaal lijnen van de 3 spellen zijn geweldig...je voelt echt mee wanneer een teammember sterft.

Het leuke aan deze spellen vond ik dat je in de voetstappen treed waar zij in de oorlog hebben gelopen en gevochten. Aan de hand van de luchtfoto's uit de WW2 heeft gearbox een stuk eruit gehaald en daar de maps van gemaakt en alles zo authentiek mogelijk na gemaakt..

Ik vond het leuk dat je de vijand kon supressen en dan met je assault groep kon flanken.

Dat brengt ook gelijk een nadeel: Je kan je team de vijand laten supressen en dan rustig een bak koffie gaan zetten....ze blijven schieten en herladen. Erg jammer dat hun ammo niet op kon. en de vijand probeerde jou ook niet te flanken...latere delen probeerde de vijand jou ook te flanken, waardoor het een kat en muis spel werd. Dat vond ik dan wel weer tof.

ander nadeel vond ik dat je vooral in het eerste deel maar één manier had om van A naar B te gaan...dat werd anders in de latere delen.

Metalfist

• 12407 berichten
  • 3964 stemmen

Voor mijn verjaardag Ms Pac-Man gekregen voor op de Sega. Heerlijk spel!

VHS1975

• 348 berichten
  • 70 stemmen

Jesper187 schreef:

GTA IV is echt geniaal! Ik ben niet echt een fanatiek gamer, maar aan GTA ben ik echt - met periodes - verslaafd geweest. Elke keer kom je weer wat nieuws tegen in de stad: referenties naar films en games, parodieën op merken en andere dingen etc. Vaak lekker droge humor. Lekker sfeertje ook, vooral in TBOGT en TLAD.

Jazeker een super spel....alleen ben ik 22 juni vader geworden van onze eerste zoon...dus er ligt aardig wat stof op de xbox360 hahaha

voorlopig geen tijd meer.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Ben een groot fan van de Brothers in Arms reeks. Alle delen uitgespeeld. Zeker deel 2 was erg gaaf. 1 van de weinige WO II shooters waarbij tactisch spelen vereist is.

Dat aankomende 4e deel sla ik mooi over, dat over een parodieachtige actieshooter. Doodzonde en vrij lachwekkend.

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2535 stemmen

Inmiddels deel 1 en 3 uitgespeeld. Deel 3 is echt super, inderdaad. Verhaal, personages, wapens, omgeving, zware materiaal, methodes, etc. Helemaal in orde. Zelfs de graphics zagen er geweldig uit.

Zeker niet met CoD te vergelijken (al blijf ik dit het beste vinden). Hier heb je nog wat realisme in.

Gefeliciteerd met je 1ste zoon, VHS! Vader zijn lijkt me erg vermoeiend, dus het gamen zal je wel doen in de avond - als je dan niet moe bent. Veel gezondheid en succes toegewenst!

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2535 stemmen

Deel 4 van BiA lijkt me ook 3x niets. Ik wil het verdere afloop - wanneer ze in Ardennen gaan strijden. Dit lijkt me echt fantastisch.

Verder ben ik erg tevreden dat er een deel 2 van Company of Heroes komt. Deel 1 is echt geweldig. Ik heb dan als extra een mod waar je met de russen kan vechten. Alleen is het jammer dat het enkel op Skirmish en/of MP is en geen SP (wat ik altijd speel). Maar deel 2 gaat over het oosten, waar deel 1 over het westen ging. Hier meer info. en een trailer.

VHS1975

• 348 berichten
  • 70 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Ben een groot fan van de Brothers in Arms reeks. Alle delen uitgespeeld. Zeker deel 2 was erg gaaf. 1 van de weinige WO II shooters waarbij tactisch spelen vereist is.

Dat aankomende 4e deel sla ik mooi over, dat over een parodieachtige actieshooter. Doodzonde en vrij lachwekkend.

Ik ben ook groot fan van Brothers in Arms en sprong ook een gat in de lucht toen het nieuws uitkwam dat ze bezig met deel 4 waren...maar toen ik de eerste beelden zag, moest ik er niets meer van weten...lijkt me helemaal NIETS

Minotaures schreef:

Inmiddels deel 1 en 3 uitgespeeld. Deel 3 is echt super, inderdaad. Verhaal, personages, wapens, omgeving, zware materiaal, methodes, etc. Helemaal in orde. Zelfs de graphics zagen er geweldig uit.

Zeker niet met CoD te vergelijken (al blijf ik dit het beste vinden). Hier heb je nog wat realisme in.

Gefeliciteerd met je 1ste zoon, VHS! Vader zijn lijkt me erg vermoeiend, dus het gamen zal je wel doen in de avond - als je dan niet moe bent. Veel gezondheid en succes toegewenst!

thx, tsja battlefield 3 en andere online spellen zijn even een no no.

Ik speel nu voornamelijk MLB 2k11 en andere single player games die ik nog niet uit heb gespeeld...die kan ik namelijk gelijk op pauze knallen als mijn zoon me "roept" hahaha

Hij is gelukkig vrij rustig, maar gisteren heeft hij door de warmte bijna de hele dag geslapen, met het gevolg dat hij dus vannacht van 01u00 t/m 05u00 klaar wakker was hahaha..

VHS1975

• 348 berichten
  • 70 stemmen

Minotaures schreef:

Deel 4 van BiA lijkt me ook 3x niets. Ik wil het verdere afloop - wanneer ze in Ardennen gaan strijden. Dit lijkt me echt fantastisch.

Ja inderdaad, of gewoon een nieuwe verhaal lijn dat zich afspeelt in Noord Afrika, of Birma

ik hoop dat ze na deel 4 weer gewoon terug gaan naar de realisme van de eerste 3 delen.

Deel 4 lijkt me zo Inglourious Basterds achtig

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2535 stemmen

Ik heb gelezen dat BiA: Battle of the Bulge het 4de en laatste hoofdstuk zal zijn van het gehele verhaal.

Gearbox zal er meteen aan beginnen nadat ze Furious 4 van BiA hebben uitgebracht. Dus we kunnen vanuit gaan dat het zo'n jaar gaat duren.

VHS1975

• 348 berichten
  • 70 stemmen

Minotaures schreef:

Ik heb gelezen dat BiA: Battle of the Bulge het 4de en laatste hoofdstuk zal zijn van het gehele verhaal.

Gearbox zal er meteen aan beginnen nadat ze Furious 4 van BiA hebben uitgebracht. Dus we kunnen vanuit gaan dat het zo'n jaar gaat duren.

Das goed nieuws dan, iets om naar uit te kijken.

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2535 stemmen

Ben in de tussentijd misschien geïnteresseerd in Medal of Honor (2010) voor op de PC.

Mensen met ervaring hiermee? Goed spel? Prima levels (SP-campaign), details, etc.? Aanrader voor op de PC of geldverspilling?

Bakema NL

• 858 berichten
  • 118 stemmen

Pc is de beste versie, dus ik zou hem idd daar op spelen. En verder gewoon leuke shooter voor nu weinig geld.

Dame ontdekt die adventure games verkoopt......en die dingen zie je bijna nergens meer, goed adresje dus.

(afbeelding)

Deel 2 komt in november trouwens.

Schandalig, ik had deze gewoon nog niet...

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

En een box met daarin Keepsake, Return to Mysterious Island, Nibiru, Secret Files Tunguska, Dead Reefs.........alleen Tunguska had ik al.

(afbeelding)

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3398 stemmen

So Blonde, Tunguska en Dreamfall zijn elk geval erg vet! Keepsake, Vampyre Story en Return to Mysterious Island vond ik zelf tegenvallen.

VHS1975

• 348 berichten
  • 70 stemmen

Minotaures schreef:

Ben in de tussentijd misschien geïnteresseerd in Medal of Honor (2010) voor op de PC.

Mensen met ervaring hiermee? Goed spel? Prima levels (SP-campaign), details, etc.? Aanrader voor op de PC of geldverspilling?

Ik heb die ook gespeeld, maar dan op de xbox360 en ik vond de Single player wel erg goed..wel een beetje kort, maar heel intensief.

Online vond IK hem een beetje tegen vallen....ik vond de maps een beetje klein...maar ja ik ben Battlefield gewend.

MoH deel 2 wat in september geloof ik uitkomt ga ik zeker halen....met dezelfde engine als BF3

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2535 stemmen

SP van Battlefield 3 vind ik maar niets. Een half opgewarmde herhaling van Black Ops.

Maar BF is meer voor de MP, het was dus niet zo handig van mij om hem meteen voor de hoofdprijs te kopen vanwege de SP. Hij zag er verder redelijk mooi uit, al had ik er meer van verwacht. Maar ik heb dan wel weer gehoord dat die op de X360 er het mooist uitzag.

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2535 stemmen

Er komt een nieuwe God of War uit

Tot zover deel 1, 2 en 3 afgerond op de PS2 en '3. Ben erg benieuwd naar de nieuwe, want hier kom je meer over Kratos te weten. Tot zover één van de beste mythische, slash spellen ooit gemaakt.

Dreiecke

• 2768 berichten
  • 902 stemmen

The Neverhood

Jimmiie

• 586 berichten
  • 51 stemmen

Zijn hier ook nog retro gamers? Ik weet het, grafisch is het allemaal belabberd maar het kan leuk zijn om spellen te spelen uit de begintijd zoals bv. pacman. (voor de Atari 2600 geloof ik).

Snel daarna had je KC Munchkin voor de Odysey 2 / Philips videopac G7000, die veel leek op pacman waar de makers van pacman niet blij mee waren. Er volgde een rechtzaak en

KC Munchkin werd verboden en verdween uit de winkels.

Toch kun je dat spel nu gewoon spelen door de O2EM emulator te downloaden, en even wat andere benodigde bestanden te downloaden (ROM) van de G7000, en wat spellen (BIN).

Altijd leuk om eens te proberen.

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3398 stemmen

Jazeker dat ik af en toe nog op emulators speel. Al begint mijn persoonlijke retro-tijdperk pas bij de NES Games voor die tijd speel ik eigenlijk niet, weinig nostalgische gevoelens daarvoor.

Metalfist

• 12407 berichten
  • 3964 stemmen

Jeps! Bij mij begon het ooit met de N64 van mijn broer (Fifa 98, blijft nog altijd de beste Fifa ever) maar sinds een paar jaar speel ik ook regelmatig op de Sega en SNES. Heb met mijn verjaardag nog Ms Pacman gekregen voor op de Sega

Het jongste toestel dat ik in huis heb staan is een PS2 maar mijn beste kameraad heeft nog een PS3 dus daar speel ik regelmatig op mee. Emulators heb ik vroeger ook wel gedaan maar daar pas ik nu voor, toch niet hetzelfde. Ben tegenwoordig ook nog op Pokémon Red bezig, heb het gekocht voor een euro op een rommelmarkt en dat is ook puur op nostalgie dat ik het speel.

Bakema NL

• 858 berichten
  • 118 stemmen

Jimmiie schreef:

Zijn hier ook nog retro gamers? Ik weet het, grafisch is het allemaal belabberd maar het kan leuk zijn om spellen te spelen uit de begintijd zoals bv. pacman. (voor de Atari 2600 geloof ik).

Snel daarna had je KC Munchkin voor de Odysey 2 / Philips videopac G7000, die veel leek op pacman waar de makers van pacman niet blij mee waren. Er volgde een rechtzaak en

KC Munchkin werd verboden en verdween uit de winkels.

Toch kun je dat spel nu gewoon spelen door de O2EM emulator te downloaden, en even wat andere benodigde bestanden te downloaden (ROM) van de G7000, en wat spellen (BIN).

Altijd leuk om eens te proberen.

He, ik ben geboren in 1970, begon met flipperen en pong. Eerste game set was de Philips videopac......en dat munchkin was briljant, want je kon gewoon je eigen mazes bouwen, geweldig !!! Ik heb ook nog een ZX Spectrum gehad met een shitload aan games. Daarna duurde het tot eind jaren '90 voordat ik helemaal losging met games op de pc. Ook altijd een Nintendo er naast gehad (alleen de 64 overgeslagen). Nu staat er een wii, een ps3 en natuurlijk de pc. En al die oude zooi heb ik ook nog...op de Videopac en Spectrum na dan. Die spectrum heb ik destijds verkocht voor echt genoeg geld, een deal die ik niet liet liggen.

Voor de pc heb ik nog zo'n 1000 in 1 cd rom met de oude ZX spectrum spellen.

Dreiecke

• 2768 berichten
  • 902 stemmen

n.a.v. Once Upon a Time in the West moest ik hieraan denken:

en aangezien hier een aantal western liefhebbers zijn?

ook eventueel met zombies erbij

Bakema NL

• 858 berichten
  • 118 stemmen

Ik heb de games, maar moet ze nog spelen.....zoveel games...

Bij western game denk ik meteen aan Outlaws, van Lucasarts....een van mijn favorieten ooit.

(afbeelding)

(afbeelding)

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.