• 155.495 films
  • 9.309 series
  • 27.680 seizoenen
  • 604.454 acteurs
  • 347.048 gebruikers
  • 8.765.780 stemmen

1 April

zoeken in:

Purmerend

• 2776 berichten
  • 3248 stemmen

1 April kikker in je bil die er nooit meer uit wil.

speedy23

• 18926 berichten
  • 14043 stemmen

www.internetgeuren.nl[/url]

Op de VRT-radio was er in het nieuws een item dat door de aanhoudende koude en donkere winterdagen de bevolking tekort had aan zon en warmte en daardoor depressief werd.

Daarom gaf de regering 10.000 cheques met telkens drie gratis beurten onder de zonnebank weg.

Er was ook een telefoonnummer bij en naar verluid was het een groot succes. Jammer dat het een 1 aprilvis was.

mental_jos

• 263 berichten
  • 770 stemmen

Danny Blind onverwachts op straat

Zaterdag 1 april, door SV, Amsterdam, 08.15u GMT+01.00, AS

Vanmorgen is duidelijk geworden dat de 43-jarige Danny Blind bij Ajax op staande voet is ontslagen. De Zeeuw krijgt het elftal, dat al bijna een jaar kwakkelt, niet meer aan het voetballen.

Hem wordt verweten dat hij toch niet camerageniek genoeg is en een te arrogante uitstraling heeft. Bovendien was hij de afgelopen maanden meer met 'de liefde' bezig dan met zijn spelers. Volgens de clubleiding was de oefenmeester het afgelopen seizoen 'zo blind als een mol'.

'Het is een optelsom geweest', verklaarde Jaakke in de catacomben van de Amsterdam ArenA. 'We zijn alleen wel een flinke geldsom kwijt. Maar met de lancering van een nieuwe productlijn (Ajax 'Trainersopleiding' red.) hopen we onze onverwachte uitgave weer terug te verdienen', aldus de preses. Ajax gaat zich beraden om de positie 'intern' op te vullen.

Lees en plaats reacties (266)

(www.ajaxshowtime.com)

ik werd wakker en ging ff op ajaxshowtime kijken. met mijn slaperige oogjes schrok ik toch wel even van dit bericht totdat ik mij de datum realiseerde

moviefreak#1

• 14231 berichten
  • 18421 stemmen

mental_jos schreef:

Danny Blind onverwachts op straat

Zaterdag 1 april, door SV, Amsterdam, 08.15u GMT+01.00, AS

Vanmorgen is duidelijk geworden dat de 43-jarige Danny Blind bij Ajax op staande voet is ontslagen. De Zeeuw krijgt het elftal, dat al bijna een jaar kwakkelt, niet meer aan het voetballen.

Hem wordt verweten dat hij toch niet camerageniek genoeg is en een te arrogante uitstraling heeft. Bovendien was hij de afgelopen maanden meer met 'de liefde' bezig dan met zijn spelers. Volgens de clubleiding was de oefenmeester het afgelopen seizoen 'zo blind als een mol'.

'Het is een optelsom geweest', verklaarde Jaakke in de catacomben van de Amsterdam ArenA. 'We zijn alleen wel een flinke geldsom kwijt. Maar met de lancering van een nieuwe productlijn (Ajax 'Trainersopleiding' red.) hopen we onze onverwachte uitgave weer terug te verdienen', aldus de preses. Ajax gaat zich beraden om de positie 'intern' op te vullen.

Lees en plaats reacties (266)

(www.ajaxshowtime.com)

ik werd wakker en ging ff op ajaxshowtime kijken. met mijn slaperige oogjes schrok ik toch wel even van dit bericht totdat ik mij de datum realiseerde

Geen leuke grap, ons blij maken met een dooie mus

U-96

• 11870 berichten
  • 1758 stemmen

1 april-grapperij is de grootste onzin dat er bestaat. Zo gruwelijk irritant...

aegron

• 4030 berichten
  • 928 stemmen

Op zowel het jeugdjournaal als het 8 uur journaal werd melding gemaakt dat er bij het jeugdjournaal geen vrouwelijke presentatoren meer zullen komen, omdat ze allemaal zwanger zijn en dat dat veel te lastig is.

Reinbo

• 70661 berichten
  • 0 stemmen

In Film > Nieuws > Justin Bieber koopt rechten Het Bombardement....:

TMZ: Justin Bieber wants to star in remake Dutch war epic.

Bizar nieuws.....

eRCee (moderator films)

• 12975 berichten
  • 1859 stemmen

Pfff, inderdaad. Ik durf niet op de link te klikken, maar ga het direct iedereen vertellen!

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Niets zo infantiel als een 1 april grap.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.