• 15.742 nieuwsartikelen
  • 177.914 films
  • 12.203 series
  • 33.971 seizoenen
  • 646.886 acteurs
  • 198.963 gebruikers
  • 9.370.069 stemmen

1 April

zoeken in:

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25163 stemmen

LOL

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

LOL

sydney schreef:

"Eigenlijk zijn ze allemaal van mij", zei hij. "Ze zijn alleen verplaatst van de achterkant naar de voorkant".

Ik mis het woord "onderkant" hier

sydney

• 2223 berichten
  • 0 stemmen

tsjidde

• 2112 berichten
  • 4038 stemmen

speedy23 schreef:

(quote)

Je hebt gelijk.

(afbeelding)

Ik geloof m'n ogen niet....

Die foto ken ik...

Die foto heb ik zelf gemaakt...

Die foto komt van een pagina ik zelf heb gemaakt...

Die pagina komt van een internetsite die ik zelf heb gemaakt...

En die site is van het bedrijf waar ik werk....

En dat is géén 1 april-grap!

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Van tiboblokker.nl. Dus jij plaatst die ondingen. Ik dacht eerst dat het diende om frieten te maken...

Goodfella

• 5091 berichten
  • 4875 stemmen

..en hoe serieus moeten we die uitbreiding van G-mail nemen?

kos

• 46685 berichten
  • 8843 stemmen

Staat er al onder .

Goodfella

• 5091 berichten
  • 4875 stemmen

Het ging me meer om dat "check out what we will do..."

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25163 stemmen

De leukste 1 April grap vond ik nog dat Voetbalzone vanmorgen met het nieuws kwam dat Roman Abramovic Vitesse had opgekocht en verschillende Chelseaspelers daar ging stallen

us_raider

• 2034 berichten
  • 0 stemmen

Ik heb de sleutels van mijn lerares Frans gepakt(die merkt toch nooit wat), toen ben ik tijdens het 5e uur naar het scheikunde/natuurkunde-lokaal gegaan toen die leeg was en heb het sproeistysteem daar aangezet. Zo lokte ik de directie daarnaar toe(die zitten daar best wel dichtbij) en ben toen naar het kantoortje van de onderdirecteur gegaan waar een microfoon zit en als je dan het knopje daarvan ingedrukt houdt en dan gaat praten door de hele school heen. Ik heb toen met een schraperige stem een paar leerlingen opgenoemd(er lag een blaadje met de leerlingen die die dag te laat waren en daar heb ik een stuk of 6 van opgenoemd) en gezegd dat de andere leerlingen bij die leerlingen uit de buurt moesten blijven omdat ze luizen hadden. Ik had de deur op slot gedaan en ben uit het raam gevlucht, zo kon ik niet gepakt worden. Ik had m'n fiets daar tegenover gezet en zo kon ik makkelijk wegkomen aangezien ik toch al vrij was.

Dat heb ik dus op 1 April 2005 gedaan...:)

Leno

• 5921 berichten
  • 4399 stemmen

Die jongelui van tegenwoordig ook....

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Volgens mij is er niks van waar, dat is de grap denk ik.

Leno

• 5921 berichten
  • 4399 stemmen

Ook al klinkt het verhaal niet erg geloofwaardig, het bericht is gepost op 2 april..

U-96

• 11875 berichten
  • 2062 stemmen

Ik vind 1 april echt de grootste onzin dat er bestaat. Het is iets voor kleuters.

Op de basisschool: "Hey U, je veter zit los...", ik die daarin trapte, dat was dan helemaal de grap.

Als je ziet wat volwassenen nu doen (met die Bruinvissen bijvoorbeeld), dat mensen daar nog intrappen!?!?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ik hou mij er ook niet mee bezig, als kleuter was het inderdaad leuk maar al langer dan 10 jaar inactief op April Fools Day.

Quentin

• 10202 berichten
  • 8538 stemmen

us_raider schreef:

....... onzin verhaal ....

Geloof je dit zelf ?

Dustyfan

• 5607 berichten
  • 0 stemmen

Leuk verhaal us_raider, ik geloof je verhaal onmiddellijk. Maar ik trap (bijna) overal in, of het nou 1 april is of welke andere datum ook... Als het verhaal maar leuk genoeg is, geloof ik het.

... iets voor kleuters.

Blijkbaar wordt ik er alleen maar jonger op Bedankt U-96

U-96

• 11875 berichten
  • 2062 stemmen

Username: Dustyfan

Echte naam: Paula

Geboortedatum: 17 oktober 1971

E-mail: verborgen

Site: http://dustyfan.favorietje.nl/

Geslacht: Vrouw

Volgens mij is er hier sprake van MovieMeter-fraude...

Dustyfan

• 5607 berichten
  • 0 stemmen

2 april..

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Dit zou de meest geslaagde aprilgrap zijn geweest:

1 april 1981 - De Britse Daily Mail berichtte dat de organisatoren van de bekende Londense marathon een Japanse deelnemer kwijt waren. Ze hadden ontdekt dat hij door een vertaalfout in de brief die hij van hen had gekregen moet hebben begrepen dat de race niet over 26 mijl ging, maar 26 dagen zou duren. Hij zou al dagen aan het lopen zijn... ergens in Engeland. De krant huurde een (Japanse) hardloper in om op die dag een aantal plaatsen door te lopen. Nadat het publiek hem in St. Albans had ontdekt, probeerden veel mensen hem daar tot stoppen te bewegen. Dagen later waren er nog steeds mensen die de Japanner ergens in Engeland zagen rondlopen.

Bron: krant Metro & Volksverhalen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Flipman

• 7109 berichten
  • 1141 stemmen

Ik heb eigenlijk helemaal geen last van 1 April

gehad, behalve 'n aar ettertjes die langsfietsten en iedereen die ze zagen een stomme kinderachtige opmerking naar 't hoofd slingerden, van die Poep & Pieshumor. Meer niet, eigenlijk.

sydney

• 2223 berichten
  • 0 stemmen

(afbeelding)

HELMOND SPORT NIEUWS

Guus Hiddink nieuwe (parttime)trainer HS!

01-04-2006

Guus Hiddink Guus Hiddink zal per komend seizoen de eindverantwoordelijke trainer zijn bij Helmond Sport. Naast een nader in te vullen bondscoachschap zal de 59-jarige oefenmeester samen gaan werken op De Braak met assistent Mario Verlijsdonk.

Verlijsdonk, ooit eerder al hoofdtrainer van Helmond Sport, zal de veldtraining grotendeels gaan verzorgen.

Dat de nieuwe trainer ook vaak afwezig zal zijn vindt Helmond Sport geen probleem: "Met Guus halen we natuurlijk wel de top in huis ook al lijkt het slechts part-time. Niet alleen als trainer kan hij ons helpen maar ook door de hele organisatie heen", aldus de club.

Hiddink zal naar verwachting op korte termijn bekend maken welk nationaal elftal hij zal gaan coachen naast Helmond Sport. De populairste man van Zuid-Korea tekent voor één seizoen met een optie voor een tweede jaar.

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Slechtste 1 april grap in jaren.

sydney

• 2223 berichten
  • 0 stemmen

Ja, ontzettend doorzichtig...

timbo_

• 13116 berichten
  • 3859 stemmen

Ik vond deze ook niet erg sterk. Op de veronica site. Ik bedoel zou er ook maar 1 iemand zijn die gelooft dat Mission Impossible 3 vanavond op tv komt

18:00 Creature comforts

18:10 Stargate SG-1

19:05 Joey

19:35 Stargate SG-1

20:25 Bizar & bijzonder

21:05 Fear Factor USA

22:00 Mission Impossible 3

23:59 VOLGENDE TIJDEN ONDER VOORBEHOUD I.V.M. ONBEKENDE LENGTE MISSION IMPOSSIBLE 3

00:00 Mercury rising

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25163 stemmen

Op Online Soccer Manager (een spel dus) stond te lezen dat we vanavond naar Talpa's De Wedstrijden moesten kijken want Sierd de Vos had een item van drie minuten gemaakt met de beste online managers van OSM

kijkert

• 3584 berichten
  • 0 stemmen

timbo_ schreef:

Ik vond deze ook niet erg sterk. Op de veronica site. Ik bedoel zou er ook maar 1 iemand zijn die gelooft dat Mission Impossible 3 vanavond op tv komt

18:00 Creature comforts

18:10 Stargate SG-1

19:05 Joey

19:35 Stargate SG-1

20:25 Bizar & bijzonder

21:05 Fear Factor USA

22:00 Mission Impossible 3

23:59 VOLGENDE TIJDEN ONDER VOORBEHOUD I.V.M. ONBEKENDE LENGTE MISSION IMPOSSIBLE 3

00:00 Mercury rising

Ik had dat zo geloofd hoor. Ik heb MI gezien, en vond het niet denderend, dus voor de vervolgen interesseer ik me eigenlijk niet.

Of er nu 1, 2 of 4 vervolgen op bestaan zou ik niet geweten hebben.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3279 stemmen

Deze vind ik ook wel goed bedacht: http://www.gamefaqs.com/

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.