- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Nachtmerries en Dromen
Nachtmerries en Dromen
ace leader
-
- 3343 berichten
- 0 stemmen
ik was een super saiyan die een alien bevocht...king kai stuurde vegeta om mij te helpen, hij veranderde opeens in lleyton hewitt die met een bot gooide, net als een pokémon 
wyatt earp
-
- 5006 berichten
- 2631 stemmen
Ik had vannacht een hele nare droom. Ik kwam in mijn droom hier op MM en alles was weg. Alle gebruikers, films, hele hele forum, alle berichten waren weg, alles was weg. Het enige wat er was, was het Moviemeter logo bovenin, en dan ding op de zijlijn. Verder was alles weg. Toen gingen we met z'n allen weer helemaal overnieuw beginnen.
Gelukkig werd ik toen wakker.
Pastichio Rocker
-
- 6344 berichten
- 0 stemmen
Ik heb vannacht gedroomd van een ex-collega (v). Het was best een leuke droom, maar toen ging die verdomde wekker.
jumpstylemovie
-
- 6225 berichten
- 1221 stemmen
Ik droomde dat ik in de hal van mijn school liep en de muren gemaakt waren van dozen vuurwerk van de Welkoop. (details)
En net zoals altijd werd ik rond tien voor half 7 s' ochtends wakker 
clockwork72
-
- 2780 berichten
- 1738 stemmen
Ik droomde vannacht dat ik over straat liep en allemaal dode mensen (geesten) zag lopen. Verder weet ik het niet meer. Weet alleen wel dat me batterijen van me wekker leeg waren dus me ouders moesten me wakker schudden. Kwam hierdoor ook nog eens te laat op school.
606
-
- 23876 berichten
- 12263 stemmen
Die wekkers van jullie dat is me toch wat.
Gelukkig heb ik vakantie morgen middag zit ik in Spaanse land
tommykonijn
-
- 5139 berichten
- 2356 stemmen
Wat gek is :
Als ik in de auto ga slapen (op de achterbank), wordt ik altijd op hetzelfde punt (bij een stoplicht, en daarnaast ligt een huis) wakker.. Heel vaag..
IcU
-
- 6783 berichten
- 3051 stemmen
Ik wilde vannacht 2 Batman Action Figures (van de comic 'The Long Halloween', en de figures leken niet eens op de tekenstijl van de comic) kopen in een winkeltje in het buitenland. Er waren wel Nederlandse winkel medewerkers. Het koste samen 180 euro en toen ben ik boos de winkel uitgelopen en wakker geworden.
Weer voor het eerst sinds tijden dat ik een droom onthouden heb 
clockwork72
-
- 2780 berichten
- 1738 stemmen
Ik wilde vannacht 2 Batman Action Figures (van de comic 'The Long Halloween', en de figures leken niet eens op de tekenstijl van de comic) kopen in een winkeltje in het buitenland. Er waren wel Nederlandse winkel medewerkers. Het koste samen 180 euro en toen ben ik boos de winkel uitgelopen en wakker geworden.
Weer voor het eerst sinds tijden dat ik een droom onthouden heb
haha, die comic van the long halloween is goed he?
een van de beste die ik ooit gelezen heb
clockwork72
-
- 2780 berichten
- 1738 stemmen
ik droomde vannacht dat ik met een vriend op een verlaten industriegebied liep. Toen gingen we daar freerunnen.
sinterklaas
-
- 11813 berichten
- 3316 stemmen
Had een natte droom waarbij ik een orgy had met 8 meiden. 
clockwork72
-
- 2780 berichten
- 1738 stemmen
Ik droomde vannacht dat ik op een kermis was en dat ik uren lang achter elkaar in de botsauto's ging. Op het laatst was iedereen weg en was ik nog alleen aan het rondracen in mijn autotje
wyatt earp
-
- 5006 berichten
- 2631 stemmen
Nee.
Het is niet echt!
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Ik heb vandaag gedroomd dat ik met de vriendin van één van men beste vrienden samen was. Toen ik wakker werd voelde ik me dan ook verschrikkelijk schuldig 
clockwork72
-
- 2780 berichten
- 1738 stemmen
Inderdaad zo'n smerige boel bleh 
rose
-
- 2280 berichten
- 0 stemmen
Ik heb vandaag gedroomd dat ik met de vriendin van één van men beste vrienden samen was. Toen ik wakker werd voelde ik me dan ook verschrikkelijk schuldig
jumpstylemovie
-
- 6225 berichten
- 1221 stemmen
Klopt, dan gaat je mama je bed opmaken 
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Krijg je van dat naakt slapen...
wyatt earp
-
- 5006 berichten
- 2631 stemmen
Haha
dan moet je ook niet in je nakie slapen.
clockwork72
-
- 2780 berichten
- 1738 stemmen
Had vannacht weer het gevoel dat er iemand in me kamer was. Ik weet niet zeker of het HEM was. Het was wel eng. Hoorde stemmen in mijn kamer.
Karl van H.
-
- 2812 berichten
- 2254 stemmen
Ik droomde 'n paar dagen geleden over mijn lerares Engels. Mijn lerares Engels is overigens een erg schone dame. Verontrustend. Heb d'r verder overigens geen problemen mee, mocht zíj opeens in m'n kamer zijn, daar niet van.
jumpstylemovie
-
- 6225 berichten
- 1221 stemmen
Vanacht een nogal rotte droom gehad. Ik stond op zee (eilandje wellicht) met allemaal besneeuwde bergen om me heen. Dr stond zo'n ding naast me en als je er op drukte ontplofte de top van de berg (?). Nou goed, toen ik drukte ontplofte er twee torens in het water, ontzettend groot en ze zagen er precies zo uit als de toren v. Pisa. Ik had zelf het gevoel dat het de Twin Towers waren. Gister had ik een videotje gekeken over de 9/11 aanslag...
riesma
-
- 3706 berichten
- 3082 stemmen
Ik droomde 'n paar dagen geleden over mijn lerares Engels.
Ik droomde vroeger ook van mijn lerares engels. Ik heb haar een liefdesbriefje geschreven en die stuurde ze gecorrigeerd terug.
(Thornton Melon in Back to School (1986))
sinterklaas
-
- 11813 berichten
- 3316 stemmen
Ik had vanacht gedroomd dat ik droomde.
serpico
-
- 2900 berichten
- 491 stemmen
Dat is best cool. Ik heb een keer gedroomd dat ik wakker werd.
Kevin13
-
- 14947 berichten
- 0 stemmen
Dat is best cool. Ik heb een keer gedroomd dat ik wakker werd.
Toevallig ik ook. Volgens mij zijn we verbonden.
serpico
-
- 2900 berichten
- 491 stemmen
Ik denk het ook! Als ik je eens tegenkom in dromenland zal ik even hoi zeggen