• 15.761 nieuwsartikelen
  • 178.096 films
  • 12.215 series
  • 33.986 seizoenen
  • 647.148 acteurs
  • 199.025 gebruikers
  • 9.373.069 stemmen

Nachtmerries en Dromen

zoeken in:

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Puberale ongein verwijderd.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

clockwork72 schreef:

ik droomde vannacht dat ik op een dak stond en dat vrienden tegen mij zeiden dat ik eraf moest springen. Gek genoeg sprong ik eraf en kwam verkeerd terecht en brak (in mijn droom) mijn arm. Toen ik eenmaal na een paar minuten wakker werd deed mijn arm zeer....

Hoe kan dat???

Geen idee.

Montorsi

• 9716 berichten
  • 2375 stemmen

clockwork72 schreef:

ik droomde vannacht dat ik op een dak stond en dat vrienden tegen mij zeiden dat ik eraf moest springen. Gek genoeg sprong ik eraf en kwam verkeerd terecht en brak (in mijn droom) mijn arm. Toen ik eenmaal na een paar minuten wakker werd deed mijn arm zeer....

Hoe kan dat???

Je arm deed zeer, en daar droom je dan over, niet andersom.

jumpstylemovie

• 6225 berichten
  • 1221 stemmen

Oh, vandaar. Ik weet nog dat ik heel vroeger droomde dat ik, door iemand waar ik toen bang voor was, als maar door in m'n rug werd geramd. Eenmaal wakker had ik er last van.

clockwork72

• 2780 berichten
  • 1738 stemmen

ja, dat had ik dus ook maar sommige mensen hier lopen er grappen over te maken.

IcU

• 6783 berichten
  • 3051 stemmen

Nog last van de boogieman gehad, clockwork?

clockwork72

• 2780 berichten
  • 1738 stemmen

daar kun je me in PM vragen over stellen dat behandel ik niet hier.

IcU

• 6783 berichten
  • 3051 stemmen

Gevoelig onderwerp?

Mijn ouders zijn een paar nachten terug beiden op het zelfde moment aangevallen door een zwart gedaante, hierdoor is mijn moeder het bed uit gedonderd. Toch wel een spooky idee.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

clockwork72 schreef:

daar kun je me in PM vragen over stellen dat behandel ik niet hier.

Nog last gehad van de Boogeyman?

Oeeee, the Boogeyman is coming to get you!

clockwork72

• 2780 berichten
  • 1738 stemmen

Het is inderdaad voor mij een zéér gevoelig onderwerp. Nu jij dat verteld dat je ouders uit bed zijn gevallen door een zwart gedaante.

Niemand gelooft me hier maar een week terug had ik een hele rare droom (ik weet niet meer waar ie over ging) maar opeens hoorde ik een soort van geruis in mijn oor. Ik draai me om wordt wakker en zie een zwarte schim in me kamer staan. Ik knipper 1 keer met me ogen en hij is verdwenen. Als jou ouders dit ook overkomen is moet je me haast wel geloven

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Nooit gehoord van slaapdronken zijn?

Ik heb vorige week midden in de nacht een minuut onder mn bed gekeken omdat ik droomde dat er een slang onder lag.

In slaapdronken toestand check je dat dan en heeeee, er zat niks. Wat een verrassing zeg.

clockwork72

• 2780 berichten
  • 1738 stemmen

Nog last gehad van de Boogeyman?

Oeeee, the Boogeyman is coming to get you!

Je maakt er nu wel grappen over ajax&litemanen maar ik begrijp als je het zelf nog nooit hebt meegemaakt je het niet gelooft. wacht maar tot je het zelf eens gebeurd. Het is in iedergeval niet iets om over te lachen.

IcU

• 6783 berichten
  • 3051 stemmen

Ik geloof ook wel in zulke, wat kleinschalige dingen. Niet in een volwaardig persoon die in je kamer staat.

Zelf werd ik eens wakker omdat er iets of iemand vlak naast mijn oor aan het hijgen was. Ook een rare ervaring.

clockwork72

• 2780 berichten
  • 1738 stemmen

IcU schreef:

Ik geloof ook wel in zulke, wat kleinschalige dingen. Niet in een volwaardig persoon die in je kamer staat.

Zelf werd ik wel een wakker omdat er iets of iemand vlak naast mijn oor aan het hijgen was. Ook eer rare ervaring.

Ja, inderdaad dat kan dus echt. Ik werd wakker omdat ik een gruis in me kamer hoorde. Toen zag ik iemand staan en binnen 2 seconden was ie weer verdwenen.

jumpstylemovie

• 6225 berichten
  • 1221 stemmen

You close your eyes.... and hope that it is just amagination

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

clockwork72 schreef:

(quote)

Je maakt er nu wel grappen over ajax&litemanen maar ik begrijp als je het zelf nog nooit hebt meegemaakt je het niet gelooft. wacht maar tot je het zelf eens gebeurd. Het is in iedergeval niet iets om over te lachen.

Jij hebt het ook nooit meegemaakt. Je hebt hoogstens een droom over zo iemand gehad. Verrassend genoeg zeker de volgende morgen geen sporen e.d. gevonden he? Je vraagt je ook niet af hoe zo iemand je kamer in zou moeten kunnen komen? En waarom hij je dan niks doet als hij er zou zijn?

Ik vind je verhaal wel erg gemakkelijk. Dat je serieus in zoiets geloofd zeg.

clockwork72

• 2780 berichten
  • 1738 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Jij hebt het ook nooit meegemaakt. Je hebt hoogstens een droom over zo iemand gehad. Verrassend genoeg zeker de volgende morgen geen sporen e.d. gevonden he? Je vraagt je ook niet af hoe zo iemand je kamer in zou moeten kunnen komen? En waarom hij je dan niks doet als hij er zou zijn?

Ik vind je verhaal wel erg gemakkelijk. Dat je serieus in zoiets geloofd zeg.

Waar ie vandaan komt weet niemand. Het is inderdaad een soort van boeman die je in je komt verstikken in je slaap. Toen het bij mij gebeurde voelde ik een hand ofzo op me mond en ik werd wakker en ik zag hem toen staan en binnen 2 seconden was ie weer weg.

Het is in iedergeval geen grap!

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Ik zei het je net al. Iedereen schrikt wel eens wakker uit zijn slaap, denkt wat te zien of te voelen en na een paar seconden als ie wakker is dan is alles weer weg. Mijn slang zat er niet en jouw boeman was weg.

Als je echt geloofd nog steeds dat hij er wel zeker stond dan ben je wel een simpele denker en erg goedgelovig in fantasieverhaaltjes.

Lovebreeze

• 201 berichten
  • 8 stemmen

clockwork72 schreef:

(quote)

Ja, inderdaad dat kan dus echt. Ik werd wakker omdat ik een gruis in me kamer hoorde. Toen zag ik iemand staan en binnen 2 seconden was ie weer verdwenen.

je moet stoppen met daat constant daaraan te denken en het te geloven!!!

als je er serieus in gelooft kan dit in je droomtoesand naar boven komen, je bent er zodanig op gefocust dat je niets anders kan dan die schim te zien.

en als het blijft verschijnen moet je een pentagram (met de punt naar je hoofd toe) onder je bed tekenen, het schijnt je te verlossen van zo een 'schimmen' of verschijnselen of hoe je ze ook wilt noemen....

rose

• 2280 berichten
  • 0 stemmen

Lovebreeze schreef:

(quote)

je moet stoppen met daat constant daaraan te denken en het te geloven!!!

als je er serieus in gelooft kan dit in je droomtoesand naar boven komen, je bent er zodanig op gefocust dat je niets anders kan dan die schim te zien.

en als het blijft verschijnen moet je een pentagram (met de punt naar je hoofd toe) onder je bed tekenen, het schijnt je te verlossen van zo een 'schimmen' of verschijnselen of hoe je ze ook wilt noemen....

Wie ben jij om dit te zeggen dan? Wil niet zeggen dat het niet zo is, omdat jij het nooit hebt meegemaakt

jumpstylemovie

• 6225 berichten
  • 1221 stemmen

Dit zijn toch gewoon verschijnselen van het onderbewustzijn jongens?

rose

• 2280 berichten
  • 0 stemmen

Wie bewijst dat?

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Het feit dat nog nooit iemand 's nachts de boogeyman op de foto heeft gezet bijvoorbeeld....

rose

• 2280 berichten
  • 0 stemmen

Dat bewijst toch nog niets.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Het bewijst niks maar de kans dat het onzin is, is vele vele malen groter dan dat het klopt.

rose

• 2280 berichten
  • 0 stemmen

Wie was er eerder, de kip of het ei. Ook nooit bewezen. Toch zijn ze er alle 2

Karl van H.

• 2812 berichten
  • 2254 stemmen

Ik heb geregeld iemand in mijn kamer zien staan, vlak nadat ik wakker werd. Althans, dat dacht ik, want als ik knipperde was diegene ofwel verdwenen, ofwel ging 'ie in rook op. Dat betekent niet dat er een geest in mijn kamer was; wel dat mijn gedachten nog bezig waren met de droom die ik heb gehad, op het moment dat ik wakker werd. Wat we zien en voelen is wat onze hersenen vertellen dat we zien en voelen: dat betekent niet dat het er daadwerkelijk is. Dat lijkt me in ieder geval de logische verklaring.

Ik droomde vannacht overigens dat ik midden in de woestijn een snackbar wilde overvallen. Toen ik, samen met een paar andere mensen, de man bij de drive-in mijn wapens had laten zien, vroeg hij om onze identificatie, die wij gaven, waarop we gratis friet kregen. Dat is nou nog eens een fijne droom!

Metalfist

• 12407 berichten
  • 3964 stemmen

Ik heb dat ook een tijd gedacht, tot dat ik zag dat het een trui op men bureaustoel was die met een bepaalde lichtinval op een man leek...

jumpstylemovie

• 6225 berichten
  • 1221 stemmen

Ja, daar heb ik ook wel eens last van. Je schrikt wel een beetje.

clockwork72

• 2780 berichten
  • 1738 stemmen

Ik hoorde een soort van geruis in me kamer toen ie in me kamer toen die man er was.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.