• 15.761 nieuwsartikelen
  • 178.094 films
  • 12.213 series
  • 33.984 seizoenen
  • 647.094 acteurs
  • 199.024 gebruikers
  • 9.372.934 stemmen

Nachtmerries en Dromen

zoeken in:

mikey

• 28986 berichten
  • 5138 stemmen

clockwork72 schreef:

Ik droomde Vannacht dat ik de enige persoon op aarde was..

Dat betekent dat je jezelf specialer vind dan andere mensen. En dat je je miskent voelt

IcU

• 6783 berichten
  • 3051 stemmen

Ik droomde vanacht dat Clockwork72 niet meer van avatar veranderde. Maar ja, toen ik wakker werd hoorde ik een bepaald liedje van ene Marco.

clockwork72

• 2780 berichten
  • 1738 stemmen

IcU schreef:

Ik droomde vanacht dat Clockwork72 niet meer van avatar veranderde. Maar ja, toen ik wakker werd hoorde ik een bepaald liedje van ene Marco.

aunuscus

• 591 berichten
  • 115 stemmen

Ik droomde dezenacht dat het ouderjaarsavond was. Ik was vol opwinding aan het wachten op het nieuwe decenium en toen voor de aftelling blafte mijn hond mij wakker.

clockwork72

• 2780 berichten
  • 1738 stemmen

ja, dat is kut ik zo'n droom heb ik elk jaar met oud en nieuw. Dit Jaar met oud en Nieuw had ik gedroomd dat ik voor 200 euro gratis vuurwerk mocht uitkiezen.En in het echt kochte ik maar voor 60 euro.

tommykonijn

• 5139 berichten
  • 2356 stemmen

MR APOCALYPSE schreef:

(quote)

Er zijn mensen die zeggen dat Patty brard een lekker wijf is.

Geloof jij alles wat mensen zeggen?

Ik droomde vroeger altijd, op de een of andere mannier dat ik in om viel.. Dat deed dan even pijn aan men kop en toen werd ik wakker. Echt heel vaag..

wyatt earp

• 5006 berichten
  • 2631 stemmen

Ik droomde vannacht dat ik met de Koningin naar een concert van Marilyn Manson ging.

MR APOCALYPSE

• 610 berichten
  • 0 stemmen

wyatt earp schreef:

Ik droomde vannacht dat ik met de Koningin naar een concert van Marilyn Manson ging.

Moet niet veel gekker worden!

clockwork72

• 2780 berichten
  • 1738 stemmen

wyatt earp schreef:

HaHa wat een droom

Verschrikkelijk!

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Hahahaha. Wie weet waar zij naar luistert achter gesloten deuren:) Mp3 speler met Marilyn in het oortje terwijl ze de troonrede voorleest, ik sluit het niet uit.

jumpstylemovie

• 6225 berichten
  • 1221 stemmen

tommykonijn schreef:

(quote)

Ik droomde vroeger altijd, op de een of andere mannier dat ik in om viel.. Dat deed dan even pijn aan men kop en toen werd ik wakker. Echt heel vaag..

Toevallig net nog over gehad in dit Topic. Volgens mij naar mijn aanleiding...? Hoe dan ook, dat noem je een valdroom. Ik zou even terugbladeren als ik jou was.

Bart Simpson

• 2153 berichten
  • 0 stemmen

MR APOCALYPSE schreef:

(quote)

Gelul,klinkt als een urban legend.

Ik ben al tig keer vermoord in een droom

Oeh.. we hebben op moviemeter dus met een geest te maken

Bart Simpson

• 2153 berichten
  • 0 stemmen

IcU schreef:

(quote)

Ja en wat op google staat is uiteraard allemaal waar.

Ja natuurlijk. Ik plaats van alles op wikipedia, dus het klopt waarschijnlijk wel.

---

Nou ja, vorige nacht droomde ik dat we met school op reis waren in Turkije.

Ik besloot om de trein te nemen en in Istanbul eens rond te gaan dwalen. Toen ik klaar was met rond dwalen, ging ik terug naar het station. Ik was te laat, de trein was al vertrokken. Daarna gebeurde er nog maar weinig in mijn droom, ik bleef gewoon op een plek staan en deed verder niets. Er ging een tijd voorbij en ik werd wakker.

Madecineman (moderator films)

• 7484 berichten
  • 1715 stemmen

Gezever weer verwijderd hier. Laat elkaar gewoon met rust of handel het via de PM af in plaats van de site te vervuilen met onzinnige berichten.

tommykonijn

• 5139 berichten
  • 2356 stemmen

jumpstylemovie schreef:

(quote)

Toevallig net nog over gehad in dit Topic. Volgens mij naar mijn aanleiding...? Hoe dan ook, dat noem je een valdroom. Ik zou even terugbladeren als ik jou was.

Dat heb ik gelezen, vandaar dat ik het toch ook maar even melde.

wyatt earp

• 5006 berichten
  • 2631 stemmen

Ik droomde vannacht dat ik naast Emma Watson en die andere 2 van Harry Potter voor het stoplicht stond. Ik heel blij zwaaien. Toen trokken ze een gezicht van: Nee hè, niet weer zo'n hysterische fan (niet dat ik hysterisch ben).

Bart Simpson

• 2153 berichten
  • 0 stemmen

Waarom zou je zwaaien naar iemand die vlak naast je staat?

kos

• 46691 berichten
  • 8849 stemmen

wyatt earp schreef:

Ik droomde vannacht dat ik naast Emma Watson en die andere 2 van Harry Potter voor het stoplicht stond. Ik heel blij zwaaien. Toen trokken ze een gezicht van: Nee hè, niet weer zo'n hysterische fan (niet dat ik hysterisch ben).

.

ace leader

• 3343 berichten
  • 0 stemmen

Ik droomde dat een paar vrienden en ik het tegen Pennywise de clown probeerde op te nemen in zijn huis...en uiteindelijk gingen we naar een voetbalveld, weet niet of we gewonnen hebben

clockwork72

• 2780 berichten
  • 1738 stemmen

HaHa een pennywish droom.

Ik droomde vannacht trouwens dat ik in een gebouw liep met allemaal trappen en de trap leek maar niet op te houden. In mijn droom heb ik zo ongeveer honderden trappen opgelopen die uiteindelijk nergens uitkwamen. Ik werd echt met een heel raar gevoel wakker

jumpstylemovie

• 6225 berichten
  • 1221 stemmen

Vanochtend had ik dat, telkens waarneer ik bijna weer in slaap viel ik boos wakker werd, diep ademend.

ace leader

• 3343 berichten
  • 0 stemmen

clockwork72 schreef:

HaHa een pennywish droom

PENNYWISE!!!!

jumpstylemovie

• 6225 berichten
  • 1221 stemmen

Ik zou het niet pikken Ace Leader.

tommykonijn

• 5139 berichten
  • 2356 stemmen

jumpstylemovie schreef:

Vanochtend had ik dat, telkens waarneer ik bijna weer in slaap viel ik boos wakker werd, diep ademend.

Heb ik ook wel vaker, dat gevoel krijg ik ook wel als ik die 'val-dromen' heb.

clockwork72

• 2780 berichten
  • 1738 stemmen

ace leader schreef:

(quote)

PENNYWISE!!!!

HaHa Inderdaad

wyatt earp

• 5006 berichten
  • 2631 stemmen

Bart Simpson schreef:

Waarom zou je zwaaien naar iemand die vlak naast je staat?

Het leek me wel leuk omdat het een bekend persoon is. Het was trouwens in de auto.

jumpstylemovie

• 6225 berichten
  • 1221 stemmen

wyatt earp schreef:

(quote)
Het leek me wel leuk omdat het een bekend persoon is. Het was trouwens in de auto.

Everything makes sense now.

wyatt earp

• 5006 berichten
  • 2631 stemmen

Als ik op de fiets was had haar wel aangesproken.

aunuscus

• 591 berichten
  • 115 stemmen

Ik droomde dezenacht over een gps van vaio. Ik kon niet zien wie de met de auto reedt maar ik zach heel de droom lang wel die gps. Vreemde droom.

clockwork72

• 2780 berichten
  • 1738 stemmen

ik droomde vannacht dat ik op een dak stond en dat vrienden tegen mij zeiden dat ik eraf moest springen. Gek genoeg sprong ik eraf en kwam verkeerd terecht en brak (in mijn droom) mijn arm. Toen ik eenmaal na een paar minuten wakker werd deed mijn arm zeer....

Hoe kan dat???

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.