- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Nachtmerries en Dromen
Nachtmerries en Dromen
clockwork72
-
- 2780 berichten
- 1738 stemmen
Heb jij die man weleens gezien in je droom?
MR APOCALYPSE
-
- 610 berichten
- 0 stemmen
Clockwork kun je ook alles wijs maken...
clockwork72
-
- 2780 berichten
- 1738 stemmen
Nomak heeft gelijk hoor. Ik las het net op Google en daar stond het inderdaad ook op.
MR APOCALYPSE
-
- 610 berichten
- 0 stemmen
Oh je bent 17.. Dat verklaart het hoewel je eerder over komt als me neefje van 10,maar die gelooft zelfs niet alles..
MR APOCALYPSE
-
- 610 berichten
- 0 stemmen
Nomak heeft gelijk hoor. Ik las het net op Google en daar stond het inderdaad ook op.
Oh dan klopt het ja!
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Heb jij die man weleens gezien in je droom?
Ik heb eens het gevoel gehad dat hij er was, maar hij moet al weg geweest zijn vooraleer ik besefte wat er gebeurde. Een vriend van mij heeft hem wel al eens zien staan aan het voeteinde van zijn bed. En in een oogwenk was hij weer verdwenen.
Die vriend sliep ook met het voeteinde van zijn bed naar de deur gericht. Recht tegenover de deur zelfs. Volgens het verhaal is dat natuurlijk vragen voor problemen.
IcU
-
- 6783 berichten
- 3051 stemmen
Ja en wat op google staat is uiteraard allemaal waar. 
gillette
-
- 314 berichten
- 575 stemmen
Wtf, je gelooft die shit toch zelf niet of wel?!
Een schaduw die een man blijkt te zijn met een zwart gat in z'n hand.. Rofl.
clockwork72
-
- 2780 berichten
- 1738 stemmen
Ik weet het. Ik heb ook al verschillende verhalen hierover gehoord. Misschien staat ie Vannacht ook wel aan mijn bed. Maar wat is het nou? Is het een soort van Demoon ofzo?
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
8|
Blijkbaar zijn er hier enkele ongelovige Thomassen die er nogal lacherig over doen.
Het is in elk geval niets om mee te lachen.
Is het een soort van Demoon ofzo?
Geen idee, dit is iets wat we niet kunnen verklaren vrees ik. In elk geval is het zeker geen gewone mens.
MR APOCALYPSE
-
- 610 berichten
- 0 stemmen
Ik weet het. Ik heb ook al verschillende verhalen hierover gehoord. Misschien staat ie Vannacht ook wel aan mijn bed. Maar wat is het nou? Is het een soort van Demoon ofzo?
Serieuze vraag,geloof jij in sinterklaas?
clockwork72
-
- 2780 berichten
- 1738 stemmen
Inderdaad. Ik geloof hier namelijk wel in want ik heb hier ook al wel eens wat verhalen over gehoord.
clockwork72
-
- 2780 berichten
- 1738 stemmen
Serieuze vraag,geloof jij in sinterklaas?
Hij maakt geen grapje hoor! 
MR APOCALYPSE
-
- 610 berichten
- 0 stemmen

Blijkbaar zijn er hier enkele ongelovige Thomassen die er nogal lacherig over doen.
Het is in elk geval niets om mee te lachen.
Geen idee, dit is iets wat we niet kunnen verklaren vrees ik. In elk geval is het zeker geen mens.
Hoop niet dat die boos word anders staat die vannacht bij mijn voeteneind..
Maar daar slaapt m'n hond en het is geen klein hondje,die grijpt em wel!
IcU
-
- 6783 berichten
- 3051 stemmen
Let maar op. Krijgen we morgen weer hele verhalen van clockwork in dit topic dat die ook daadwerkelijk aan zijn bed stond.
Hij heeft al zo'n levendige fantasie.
MR APOCALYPSE
-
- 610 berichten
- 0 stemmen
Ik ook niet... 
clockwork72
-
- 2780 berichten
- 1738 stemmen
Let maar op. Krijgen we morgen weer hele verhalen van clockwork in dit topic dat die ook daadwerkelijk aan zijn bed stond.
Hij heeft al zo'n levendige fantasie.
Laten we het maar niet Hopen 
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Clockworck slaapt met het voeteind van zijn bed naar de deur gericht als ik het goed begrijp.
Misschien eens proberen om je bed te verplaatsen. Heb je misschien minder last van nachtmerries. Al weet ik natuurlijk niet of de positie van je bed een hulpmiddel tegen alle soorten nachtmerries is.
MR APOCALYPSE
-
- 610 berichten
- 0 stemmen
Laten we het maar niet Hopen
Toen ik jou leeftijd was ging ik al 3 jaar stappen,en had ik een vriendin.
Als ik jou was zou ik eens wat leuks gaan doen en genieten van je pubertijd in plaats van te geloven in de boogeyman en elke dag een nieuwe droom te verzinnen...
gillette
-
- 314 berichten
- 575 stemmen
Toen ik jou leeftijd was ging ik al 3 jaar stappen,en had ik een vriendin.
Als ik jou was zou ik eens wat leuks gaan doen en genieten van je pubertijd in plaats van te geloven in de boogeyman en elke dag een nieuwe droom te verzinnen...
Agreed.
clockwork72
-
- 2780 berichten
- 1738 stemmen
Dat zou ik ook niet weten maar Ik heb niet een al te grote kamer en mijn hele kamer staat vol met vanalles en nog wat. Maar wel raar dat iedereen het verhaal van de man met een gat in zijn hand niet gelooft. Want ik heb het net zelf opgezocht en het blijkt dus echt te zijn.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Het moet inderdaad echt bestaan. Ik ken het verhaal al jaren, lang vooraleer ik kennis maakte met het internet.
clockwork72
-
- 2780 berichten
- 1738 stemmen
Raar dat jullie het verhaal over Magere Hein (behalve Nomak en ik dan) niet geloven want Het blijkt dus echt te zijn.
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Allemaal dwalingen in je hoofd. Voordat je gaat slapen, bedenk dan dat
niks jou kan gebeuren, hoe vervelend die droom ook is. En maak jezelf wijs dat je slimmer bent dan de tegenstander, die tegenstander heeft al zó vaak niks bereikt, maar overdag als je wakker bent zit je er toch mee?
Niet meer over nadenken overdag, geen tijd aan besteden. Jij was toch de winnaar vorige nacht? Iedere nacht wordt je slimmer in je droom totdat het zelden meer voorkomt. De nachtmerrie houdt vanzelf op.
MR APOCALYPSE
-
- 610 berichten
- 0 stemmen
Allemaal dwalingen in je hoofd. Voordat je gaat slapen, bedenk dan dat
niks jou kan gebeuren, hoe vervelend die droom ook is. En maak jezelf wijs dat je slimmer bent dan de tegenstander, die tegenstander heeft al zó vaak niks bereikt, maar overdag als je wakker bent zit je er toch mee?
Niet meer over nadenken overdag, geen tijd aan besteden. Jij was toch de winnaar vorige nacht? Iedere nacht wordt je slimmer in je droom totdat het zelden meer voorkomt. De nachtmerrie houdt vanzelf op.
Wow,een kruising tussen dr phil en dr mcdreamy 
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Geen idee, denk dat iedereen wel last van nachtmerrie's heeft gehad.
Ben benieuwd wat anderen eraan gedaan hebben, of misschien wel niets, en lost het zichzelf vanzelf op? Die optie heb ik nooit genomen iig.
MR APOCALYPSE
-
- 610 berichten
- 0 stemmen
Geen idee, denk dat iedereen wel last van nachtmerrie's heeft gehad.
Ben benieuwd wat anderen eraan gedaan hebben, of misschien wel niets, en lost het zichzelf vanzelf op? Die optie heb ik nooit genomen iig.
Waar heb je het over?
Lekker belangrijk om een nachtmerrie te hebben.
Vind t juist wel leuk,lekker wakker worden en erachter komen dat het maar een nachtmerrie is en je veilig onder de lakens ligt..
Beter dan een mooie droom en wakker worden met de teleurstelling dat het niet echt is...
clockwork72
-
- 2780 berichten
- 1738 stemmen
Het is wel handig dat je er hier over kunt praten...
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Waar heb je het over?
Lekker belangrijk om een nachtmerrie te hebben.
Vind t juist wel leuk,lekker wakker worden en erachter komen dat het maar een nachtmerrie is en je veilig onder de lakens ligt..
Beter dan een mooie droom en wakker worden met de teleurstelling dat het niet echt is...
Komt omdat jij je slim gedraagt, komt op hetzelfde neer als mijn gedrag.
En over die mooie droom, daar heb ik nu ook vaker "prettig" last van. Balen dat ie weer niet echt was! Maar wel van genoten.
MR APOCALYPSE
-
- 610 berichten
- 0 stemmen
Komt omdat jij je slim gedraagt, komt op hetzelfde neer als mijn gedrag.
En over die mooie droom, daar heb ik nu ook vaker "prettig" last van. Balen dat ie weer niet echt was! Maar wel van genoten.
Ik had een keer een mooie droom paar weken geleden over een date met een mooi meisje die ik ken. Details vergete maar toen vertelde ik het aan me vriendin en die werd gewoon boos,jaloers,om een droom!
Haha