- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Nachtmerries en Dromen
Nachtmerries en Dromen
Leland Palmer
-
- 23785 berichten
- 4893 stemmen
daarna eindigden we in een of ander hooischuurtje...

Valdromen dat is als je hart van ritme veranderd. Dan maak je altijd een flinke schok. Dan droom je bv dat je bv struikeld of in een diepte valt.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Nee, was het maar zo'n feest. Toen begon de 18+ versie van de droom.
Leland Palmer
-
- 23785 berichten
- 4893 stemmen
Hmm, die zijn leuk, totdat het één of andere vervelende ex betreft ja. 
jumpstylemovie
-
- 6225 berichten
- 1221 stemmen
Over die valdromen, ik ben blij dat ik nu weet wat dat inhoud. Ik heb dat vaak gehad. Echt kut gevoel, ik dacht dat het kwam omdat je dan in slaap valt ofzo. Een keer in mijn val droom zaten we met z'n allen in de auto. M'n opa reed (heeft geen rijbewijs) en rijd achteruit een kloof in. Echt irritant gevoel.
clockwork72
-
- 2780 berichten
- 1738 stemmen
Ik droomde vannacht dat ik de staatsloterij had gewonnen van 16,4 miljoen. Soms is het heel jammer als je dan wakker wordt en beseft dat je het hebt gedroomd. 
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Zoiets droom ik nou nooit. Ik droom voornamelijk over wat ik die dag mee heb gemaakt of over iets wat nog moet gebeuren..
sinterklaas
-
- 11813 berichten
- 3316 stemmen
Ik droom dat vaak als ik een lange tijd blut ben. 
doodah
-
- 1538 berichten
- 1232 stemmen
Ik weet, in tegenstelling tot clockwork72, echt niet veel wat ik heb gedroomd. En als ik het herinner zijn het meestal niet zo'n straffe verhalen als die van hem. Ook weet ik ze helemaal niet meer in detail.
IcU
-
- 6783 berichten
- 3051 stemmen
Ik weet, in tegenstelling tot clockwork72, echt niet veel wat ik heb gedroomd. En als ik het herinner zijn het meestal niet zo'n straffe verhalen als die van hem. Ook weet ik ze helemaal niet meer in detail.
Same here. Ook nooit gedroomd dat ik 'in' een film zit of iets dergelijks.
Wat ik wel vaak heb is dat ik nog bewust wakker ben, maar op het punt van slapen sta, ik een seconde een vallend gevoel heb. Dan zit ik weer rechtop in mijn bed.
clockwork72
-
- 2780 berichten
- 1738 stemmen
Ik onthoud mijn dromen eigenlijk altijd. Eigenlijk een soort van Dream Master 
jumpstylemovie
-
- 6225 berichten
- 1221 stemmen
Ik weet nog wel dat ik iets van twee jaar terug droomde, dat ik in een badkamer was en keihard moest schijten. Die badkamer was minstens10 bij 5 en ik verzoop in mijn eigen uitwerpsels. Verder niets speciaals.
jumpstylemovie
-
- 6225 berichten
- 1221 stemmen
Iemand hier eigenlijk ooit wel eens geslaapwandeld? Dat hoort ook wel een beetje bij dit Topic geloof ik.
Clockwork, jij toch vast wel? Wat is er voor spannends gebeurt? 
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Ik vroeger een keer blijkbaar, toen ik bij een vriendinnetje bleef slapen. De dag daarna vertelden ze me dat ik ineens op de slaapkamer stond van grote zus en dr vriend, terwijl die bezig waren met 'de daad'. Of dat echt zo was weet ik niet, herinner me er zelf niks van.
ace leader
-
- 3343 berichten
- 0 stemmen
enige nachtmerrie uit mijn jeugd dat ik me kan herinneren...
ik zat gevangen in een spookhuis, overal heksen. Toen riep ik mn moeder...veranderde zij ook in een heks 
jumpstylemovie
-
- 6225 berichten
- 1221 stemmen
enige nachtmerrie uit mijn jeugd dat ik me kan herinneren...
ik zat gevangen in een spookhuis, overal heksen. Toen riep ik mn moeder...veranderde zij ook in een heks
Ik ook zoiets vroeger. Ééntje die ik me wel heel goed herriner. Ik was op het schoolplein van mijn basisschool (toen nog) en opeens waren alle kinderen gemuteerde aliens ofzo. Dus ik wegrennen. Ik ren de Rietakker in terwijl mijn klasgenoot Nico achter me aankomt in een Ford Anglia. Ik duik in een struik en hoor hem steeds dichterbij komen. Als ik echter naar achter kijk is ie nergens te bekennen. Ik ren naar huis in de hoop daar hulp te vinden, maar 3x raden...
sinterklaas
-
- 11813 berichten
- 3316 stemmen
Misschien leuk om een DromenMeter te beginnen. 
sinterklaas
-
- 11813 berichten
- 3316 stemmen
Maar om te stemmen op dromen en recensies erover te schrijven, en elke user is eigen regiseur
hahaha
clockwork72
-
- 2780 berichten
- 1738 stemmen
Iemand hier eigenlijk ooit wel eens geslaapwandeld? Dat hoort ook wel een beetje bij dit Topic geloof ik.
Clockwork, jij toch vast wel? Wat is er voor spannends gebeurt?
Nu je het zegt inderdaad. In mijn jeugd slaapwandelde ik wel eens haha. Ik kwam alleen niet verder dan de keuken met de koelkast.
Ik was een jaar of 10 oud ofzo.
jumpstylemovie
-
- 6225 berichten
- 1221 stemmen
M'n oom heeft vroeger tijdens 't slaapwandelen in de vooraadkast gepist -.-
wyatt earp
-
- 5006 berichten
- 2630 stemmen
Zoiets is mij ook bijna overkomen. Ik wou, al slaapwandelend, in de hoek van de gang pissen. Maar gelukkig liep er toevallig nog iemand anders in de gang die mij netjes naar de wc begeleidde.
aunuscus
-
- 591 berichten
- 115 stemmen
M'n oom heeft vroeger tijdens 't slaapwandelen in de vooraadkast gepist -.-
Mijn vader heeft tijdens het slaapwandelen eens zijn wekker volgepist
aunuscus
-
- 591 berichten
- 115 stemmen
Ja nog voor mijn geboorte met een oude klok, ergens in de jaren tachtig, sindsdan gebruikt hij en mjin moerder een andere klok
clockwork72
-
- 2780 berichten
- 1738 stemmen
Ik droomde vannacht er bij mij thuis werd ingebroken.
Gelukkig was het niet zo...
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3861 stemmen
Ik heb vandaag over mijn ex gedroomd.. Het was alsof ik een gtst zat, een heel drama.. we wouden bij elkaar zijn maar het kon niet.. daarna eindigden we in een of ander hooischuurtje..
... en toen hield het op zeker. Heh, jammer. 
Nee, was het maar zo'n feest. Toen begon de 18+ versie van de droom.
Zoiets droom ik nou nooit. Ik droom voornamelijk over wat ik die dag mee heb gemaakt of over iets wat nog moet gebeuren..
Zit hier dit topic eens een beetje door te lezen maar nou vraag ik me toch af of je bovenstaande droom die dag hebt meegemaakt ofdat je die voor de nabije toekomst gepland hebt staan?